رشد 10 برابری در ترافیک ارگانیک کلینیک آرمانی
کلینیک آرمانی با وبسایت جدید سازگار با سئو که در پایان سال قبل طراحی شد و استراتژی تولید محتوای سئو محور، ترافیک وب سایت ۱۰ برابر بیشتر شده است.
با بهینه سازی سئوی درون صفحه ای
صفحات نمایش داده شده در گوگل و مقالات موجود در سایت در گوگل با استفاده از تاکتیک های سئو افزایش یافته اند. وبسایت کلینیک دندانپزشکی تاج که از نظر محتوا اشباع شده است اما در گوگل در کلمات هدف دیده نمی شود، در سال قبل از 150 گروه کلمه مختلف ترافیک دریافت کرده است، در حالی که از امسال در 350 گروه کلمه مختلف به ترافیک بالقوه رسیده است.
استراتژی بازاریابی با محتوای متمرکز برای تولید محتوا
علاوه بر این که «محتوای سئو» که با هدف قرار دادن کلیدواژههایی که برند و خدمات آن را معرفی میکند و ترافیک آن را افزایش میدهد، محتوای « سلیقه ای» مطابق با پویایی مخاطبان هدف ایجاد شد. تولید محتوا در رسانه های اجتماعی نیز مدیریت می شود.