nbt 1 1

فضای دیجیتال را امتحان کنید

خدمات طراحی وب سایت شخصی

داشتن یک وب سایت شخصی که به بهترین وجهی شما را در دنیای دیجیتال منعکس می کند به معنای رسیدن شما به مخاطبان هدف خود در کوتاهترین زمان ممکن می باشد. علاوه بر این ، پیشینه ، اهداف ، تجربیات ، سهام ، ارتباطات و … به عنوان صاحب وب سایت به مراجعان نشان می دهد.

nit 14

شغل یا هدف شما هرچه که باشد ، باید یک وب سایت شخصی داشته باشید!

مطابق با خواسته های مشتریان ، ما وب سایت های شخصی مدرن ، حرفه ای و با تجربه کاربری بهینه طراحی می کنیم که به بهترین شکل شما را در هر زمینه منعکس می کند. اگر شما به یک وب سایت شخصی حرفه ای احتیاج دارید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نیازهای خود را تعیین کنید و بقیه موارد را به تیم متخصص طراحی وب سایت ما بسپارید.

با کمک گروه نگاه  که در زمینه طراحی وب سایت متخصص می باشد ، می توانید پروژه های مربوط به خدمات طراحی وب سایت شخصی ما را مرور کنید یا می توانید با پر کردن فرم قیمت پیشنهادی برای پروژه های خود دریافت کنید.

طراحی یک سایت اصولی

خدماتی که ما برای وب سایت های شخصی شما ارائه می دهیم

nint 39

پشتیبانی از چند زبان

اگر دامنه بازدید کنندگان سایت شما محدود به افراد داخل کشور نمی باشد، تولید محتوا به زبان های مختلف برای شما اجتناب ناپذیر است. این که آیا شما محتوای خود را ترجمه می کنید یا ما خود آن را ترجمه خواهیم کرد در قرار داد ذکر می شود.

nint 36

تصویر برداری

نباید فرایند تصویر برداری و انتشار عکس را که امروزه با افزایش اهمیت فعالیت های تبلیغاتی استفاده می شود ، دست کم گرفت و نباید فراموش کرد که چنین فعالیت هایی اعتبار شرکت ما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. ما به عنوان متخصص در سیستم های طراحی وب ، در انواع فعالیت های عکاسی به شما کمک می کنیم تا شرکت شما به بهترین شکل ممکن معرفی می کنیم.

nint 43

ویرایش عکس

ما به عنوان گروه نگاه ، تمامی تغییرات لازم برای همه عکس های شما (شخصی ، شرکتی ، تجاری ، کالایی) انجام می دهیم و اطمینان حاصل می کنیم که برند شما را به بهترین شکل ممکن منعکس می کنیم.

nint 40

پشتیبانی از توسعه محتوا

ما به عنوان گروه نگاه ، محتوای تولید شده توسط شما را بررسی می کنیم و با انجام تغییرات ضروری ، تمهیدات لازم را برای توسعه شما به بهترین شکل انجام می دهیم.

nint 41

سرویس بروزرسانی سایت

ما هماهنگی ها و تغییرات لازم در وب سایت شما را مطابق با خواسته های شما انجام می دهیم و اطمینان حاصل می کنیم که سایت شما را به بهترین شکل بهینه سازی می شود.

nint 42

سرویس Google AdWords

از زمان ورود اینترنت به کشور ما ، حوزه تبلیغات آنلاین به سرعت در حال رشد است. نرخ رشد تبلیغات آنلاین بسیار بیشتر از سایر روش های تبلیغات سنتی می باشد. دلایل این امر میزان افزایش استفاده از اینترنت و جمعیت جوان کشور ما می باشد.

nint 38

نقشه گوگل

ما در گروه نگاه، ثبت نقشه و سفارشی سازی نقشه Google را در راستای درخواست شما انجام می دهیم و مجدداً طبق درخواست شما آن را مدیریت می کنیم.

nint 17

خدمات ارسال پیامک انبوه

ما این امکان را برای شما فراهم می کنیم که با عناوین اختصاصی یا با شماره مشترک خود ، برای اعضا ، مشتریان ، دانشجویان یا مخاطبان خود پیام کوتاه ارسال کنید.

سرویس Google AdWords چیست؟

روش های زیادی برای تبلیغات اینترنتی وجود دارد. یکی از روشهای پرکاربرد در کشور ما تبلیغات Google Adwords می باشد. Google AdWords سیستمی برای نمایش تبلیغاتی است که ما برای کاربران در اینترنت یا مرور سایت های وابسته Google بهینه سازی کرده ایم. ما تبلیغات شما را به مخاطبان هدفمند مناسب ، در مناطق مناسب و در زمان مناسب ارائه می دهیم. به این ترتیب می توانید با هزینه کمتری تبلیغات موثرتری داشته باشید. این سیستم می تواند از طریق پنل تبلیغات Google AdWords مدیریت هزینه و گزارش دهی موثر را ارائه دهد. با خدمات  Google AdWords می توانیم تبلیغات موثری برای برند شما اجرا کنیم و هزینه های شما را کاهش دهیم.

طراحی لوگو

طراحی لوگو مهمترین عنصر بصری می باشد که هویت شرکت شما را منعکس می کند. از این نظر ، لوگو برای چشم انداز یک شرکت بسیار حائز اهمیت می باشد. با افزایش تعداد شرکت های یک حوزه ، اهمیت طراحی لوگو نیز افزایش یافته است. زیرا شرکتهای مدرن دریافته اند که چشم انداز و شکل ظاهری ، به اندازه دیگر عوامل اهمیت دارد. به همین دلیل ، شرکت هایی که از نظر بصری می خواهند بهتر عمل کنند ، در درجه اول بر طراحی لوگو تمرکز کرده اند.

لوگو به عنوان امضای شرکت شما تعریف می شود و نمادی می باشد که باید برای ساخت هویت شرکت در سطوح ابتدایی ساخته و طراحی شود. زیرا هر کاری که شرکت انجام می دهد ، با آن لوگو شناخته می شود. به همین دلیل هرچه لوگوی شما بهتر باشد ، تصویر شما بهتر دیده خواهد شد.

ما به عنوان یک شرکت با تجربه در طراحی وب سایت، با اهمیت دادن به 7 قانون اساسی که باید در یک طراحی لوگو با کیفیت باشد (سادگی ، تناسب ، رنگ ، فونت ، کاربرد ، اصالت ، مدرنیته) آرم شرکت شما را طراحی می کنیم.

nit 7

سوالات متداول سایت فروشگاهی

پاسخ سوالات خود را اینجا بیابید

وب سایت شخصی دارای ویژگی های بسیاری مانند تبلیغات ، اعلان ها ، وبلاگ ، گالری ویدئویی و عکس می باشد. هدف از داشتن وب سایت شخصی انتشار تبلیغات ، اطلاعیه ها ، رویدادهای شخص و یا ایجاد بستری که وی در آن مقالات و نظرات خود را به اشتراک بگذارد.

این سایت به شما آزادی کامل می دهد تا نشان دهید چه کسی هستید. حتی رنگ ها و تصاویری که برای سایت خود انتخاب می کنید بخشی از آن می باشد. این نشان می دهد که شما در مورد حرفه خود جدی هستید و می توانید برای پیشرفت تلاش کنید. این سایت به عنوان یک بایگانی به روز از کار ، تحصیلات ، موفقیت ها و سرگرمی های شما عمل می کند. این وبسایت می تواند شامل توصیه به مشتریان و تصاویر ، اسناد و فیلم پروژه های شما باشد.

  • دریافت درخواست از مشتری
  • تجزیه و تحلیل هدف ، جمع آوری اطلاعات ، پیشنهادات و راه حل جایگزین
  • ارائه پیشنهاد به کارفرما
  • تأیید پیشنهاد توسط کارفرما
  • ایجاد پیش نویس اولیه و تعیین صفحات
  • هماهنگی کدگذاری و طراحی بصری
  • ورود اطلاعات و مطالب
  • اجرای نسخه آزمایشی پروژه
  • بررسی عمومی و عیب یابی
  • نهایی کردن پروژه
  • انتشار وب سایت شما

فضای دیجیتال خود را بسازید

مشاوره و مدیریت شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی پلتفرم هایی به سبک های مختلف در اینترنت می باشند که افراد یا برند ها می توانند آزادانه خود را از این طریق معرفی کنند و محصولات ، کار و موسسه خود را به مخاطبان هدف خود معرفی کنند. تقریباً تمام دلایلی که امروزه شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد در این تعریف آمده است. برند تجاری یا شخص می تواند از طریق شبکه های اجتماعی بدون پرداخت هزینه زیاد ، مخاطبان مورد نظر خود را جذب کند. از همه مهمتر ، او می تواند آزادانه سبک و افکار خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارد. علاوه بر این ، او می تواند یک یا چند شبکه اجتماعی متناسب با سبک خود را انتخاب کند. با انتخاب اینستاگرام ، فقط با عکس می توانید خود را منعکس کنید ، با انتخاب یوتیوب می توانید فقط با ویدیو دیدگاه خود را نشان دهید ، با انتخاب لینکدین می توانید کاملاً شرکتی رفتار کنید. با انتخاب فیس بوک می توانید همه کارها با هم را انجام دهید.

nit 12

تبلیغات در رسانه های اجتماعی چیست؟

این روش تبلیغاتی می باشد که می توانند در بسیاری از شبکه های اجتماعی استفاده شود و دسترسی افراد بیشتری را با پرداخت هزینه مشخصی فراهم می کنند. هزینه آن بسیار کم است و تا رسیدن به هدف تبلیغات پرداخت نمی شود. مخاطبان هدف را به خوبی می توان تعیین کرد. به عنوان مثال ، شما می توانید تبلیغ خود را فقط به خانواده های دارای فرزند یا افرادی که فقط از iPhone استفاده می کنند نشان دهید. این به شما امکان می دهد بدون صرف هزینه های غیر ضروری ، به مخاطبان هدف برسید. مدل های تبلیغاتی شبکه های اجتماعی ، اگر به درستی اجرا شوند ، می توانند مزایای زیادی داشته باشند. این روش تبلیغاتی مزایای بی شماری نسبت به روش های سنتی دارد. آژانس های تبلیغات در شبکه های اجتماعی با استفاده از تبلیغات شبکه های اجتماعی در قالب مشاوره در شبکه های اجتماعی ، این کارها را به صورت حرفه ای انجام می دهند.

دریافت مشاوره رایگان

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

contac1t