nbt 1 1

فروش خود را افزایش دهید

طراحی سایت شرکتی

نماینده موسسه و شرکت شما در اینترنت وب سایت شما می باشد. اگر طراحی وب سایت شرکت شما بهینه و جذاب باشد ، تاثیر آن بر مخاطبان شما افزایش می یابد. به همین دلیل ، وقتی می خواهید برای شرکت خود وبسایت طراحی کنید ، باید از یک شرکت حرفه ای در این زمینه پشتیبانی بگیرید.

طراحی سایت شرکت شما باید با در نظر گرفتن تمام جزئیات مورد مطالعه قرار گیرد زیرا مستقیماً درمورد کسب و کار یا موسسه شما به مخاطبان اطلاعات ارائه می شود. کوچکترین اشتباه در مورد هویت دیجیتالی شما می تواند عواقب بسیار جدی بر روی اعتبار شما داشته باشد. در صورت تمایل به طراحی وب سایت شرکتی برای یک شرکت ، باید رنگ های سازمانی ، هویت شرکتی ، فونت شرکتی ، آرم شرکت ، چشم انداز ، خدمات ، محصولات و فعالیت های آن موسسه در یک چارچوب ارزیابی شود. طراحی وب سایت شرکتی باید با توجه به این عوامل انجام شود.

nit 14

طراحی سایت شرکتی چگونه باید باشد؟

بزرگترین عامل در طراحی سایت شرکت ها سادگی و عملکرد مناسب آنها می باشد. در طراحی وب سایت های شرکتی ، بسیاری از جزئیات باید به خوب طراحی شده باشد و اطمینان حاصل شود که شرکتی که طراحی وب برای آن انجام شده است ، با تجربه و حرفه ای نشان داده می شود.

اینکه شرکت چقدر سازمان یافته است به راحتی در وب سایت آن قابل مشاهده می باشد. موسسات یا سازمان هایی که توجه کافی به طراحی وب سایت نمی کنند ، باعث می شود بازدیدکنندگان از وب سایت آنها دوری کنند.

وب سایت های شرکتی اعتبار شرکت شما را در اینترنت مشخص می کنند. شرکت هایی که یک تیم حرفه ای برای ارائه محصولات یا خدمات خود دارند باید وب سایت های خود را ایجاد کنند. نشان تجاری شرکت باید به بهترین شکل شرکت را منعکس کند. لوگو شرکت باید همیشه شرکت را در بهترین شرایط نشان دهد.

وب سایت شرکتی باید قابل درک و ساده باشد و بازدیدکننده را خسته نکند. صفحه اصلی شما ویترین سایت شما می باشد. تبلیغات ، اطلاعیه ها یا کمپین های شرکت شما باید در صفحه اصلی باشد. منوها باید به گونه ای باشد که کاربران بتوانند به راحتی موضوع  مورد نظر خود را پیدا کنند. عناوین بدون محتوا نباید درج شود. اطلاعات تماس و فرم تماس برای بازدید کنندگان شما باید تهیه شوند. وب سایت شرکتی باید دارای یک صفحه مدیریت آسان باشد. مهمترین نکته بهینه سازی و برنامه تبلیغاتی وب سایت شرکتی شما می باشد.

صفحات سایت شما باید خیلی سریع بارگیری شوند. صفحات ایجاد شده توسط متخصصین گروه نگاه با این هدف ساخته می شوند. فایل های تصویری باید بهینه شده و مناسبترین قالب ها انتخاب شوند.

در جستجوی کلمات کلیدی احتمالی توسط مخاطبان متناسب با محتوای وب سایت در موتورهای جستجو ، وب سایت قطعاً باید در رتبه های برتر ظاهر شود. با توجه به این موضوع ، بهینه سازی موتور جستجو باید توسط شخص یا افرادی که در این زمینه متخصص هستند انجام شود ، این کار باید بدون خطا باشد و از پیوند به صفحاتی که باز نمی شوند باید جلوگیری شود (لینک خراب). باید اطمینان حاصل شود که صفحات ، تصاویر ، فیلم ها ، پرونده ها و فرم های پیوست شده در وب سایت به راحتی در دسترس می باشند.

وب سایت شرکتی قبل از هر چیز باید باعث استقبال کاربرانی شود که از سایت شما بازدید می کنند. بازدید کنندگان سایت شما باید به راحتی به تمام اطلاعات مربوط به شرکت شما دسترسی داشته باشند. باید یک صفحه “درباره ما” منحصر به فرد با اطلاعات مربوط به شرکت شما وجود داشته باشد. افرادی که به سایت شما می آیند باید از وب سایت شما بیاموزند که شما چه کسی هستید و در کدام صنعت کار می کنید. تم وب سایت شرکتی باید دارای یک طراحی ساده و قابل استفاده با لوگو شرکت شما باشد.

در دنیای امروز که میلیون ها نفر به طور گسترده و موثر از اینترنت استفاده می کنند ، وب سایت سازمانی باید با دقت و خلاقیت بیشتری نسبت به سایر حوزه های تبلیغاتی ساخته شود و توسط یک شرکت حرفه ای ساخته شود.

nit 7

سوالات متداول سایت فروشگاهی

پاسخ سوالات خود را اینجا بیابید

سایت شرکتی ،  مشخصات و خدمات شرکت شما را از طریق سیستم های خاصی به مشتریان نمایش داده و باعث افزایش تعامل مشتریان با شرکت و همچنین شناخته شدن بخش های گوناگون کسب و کار شما می شود.

سایت شرکتی شعبه ای از شرکت شما می باشد که بصورت شبانه روزی می تواند از طریق اینترنت به مشتریان شما خدمات ارائه دهد. با انتقال داده ها به صورت الکترونیکی در عرض چند ثانیه ، در زمان صرفه جویی می شود. گزینه های بیشتری برای انتخاب مشتری ارائه می شود.

  • دریافت درخواست از مشتری
  • تجزیه و تحلیل هدف ، جمع آوری اطلاعات ، پیشنهادات و راه حل جایگزین
  • ارائه پیشنهاد به کارفرما
  • تأیید پیشنهاد توسط کارفرما
  • ایجاد پیش نویس اولیه و تعیین صفحات
  • هماهنگی کدگذاری و طراحی بصری
  • ورود اطلاعات و مطالب
  • اجرای نسخه آزمایشی پروژه
  • بررسی عمومی و عیب یابی
  • نهایی کردن پروژه
  • انتشار وب سایت شما

فضای دیجیتال خود را بسازید

مشاوره و مدیریت شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی پلتفرم هایی به سبک های مختلف در اینترنت می باشند که افراد یا برند ها می توانند آزادانه خود را از این طریق معرفی کنند و محصولات ، کار و موسسه خود را به مخاطبان هدف خود معرفی کنند. تقریباً تمام دلایلی که امروزه شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد در این تعریف آمده است. برند تجاری یا شخص می تواند از طریق شبکه های اجتماعی بدون پرداخت هزینه زیاد ، مخاطبان مورد نظر خود را جذب کند. از همه مهمتر ، او می تواند آزادانه سبک و افکار خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارد. علاوه بر این ، او می تواند یک یا چند شبکه اجتماعی متناسب با سبک خود را انتخاب کند. با انتخاب اینستاگرام ، فقط با عکس می توانید خود را منعکس کنید ، با انتخاب یوتیوب می توانید فقط با ویدیو دیدگاه خود را نشان دهید ، با انتخاب لینکدین می توانید کاملاً شرکتی رفتار کنید. با انتخاب فیس بوک می توانید همه کارها با هم را انجام دهید.

nit 12

تبلیغات در رسانه های اجتماعی چیست؟

این روش تبلیغاتی می باشد که می توانند در بسیاری از شبکه های اجتماعی استفاده شود و دسترسی افراد بیشتری را با پرداخت هزینه مشخصی فراهم می کنند. هزینه آن بسیار کم است و تا رسیدن به هدف تبلیغات پرداخت نمی شود. مخاطبان هدف را به خوبی می توان تعیین کرد. به عنوان مثال ، شما می توانید تبلیغ خود را فقط به خانواده های دارای فرزند یا افرادی که فقط از iPhone استفاده می کنند نشان دهید. این به شما امکان می دهد بدون صرف هزینه های غیر ضروری ، به مخاطبان هدف برسید. مدل های تبلیغاتی شبکه های اجتماعی ، اگر به درستی اجرا شوند ، می توانند مزایای زیادی داشته باشند. این روش تبلیغاتی مزایای بی شماری نسبت به روش های سنتی دارد. آژانس های تبلیغات در شبکه های اجتماعی با استفاده از تبلیغات شبکه های اجتماعی در قالب مشاوره در شبکه های اجتماعی ، این کارها را به صورت حرفه ای انجام می دهند.

دریافت مشاوره رایگان

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

contac1t