nbt 2

فروش خود را افزایش دهید

راهنمای تولید محتوای سازگار با SEO

اگر در صنعت سئو تازه کار هستید ، مساله ایجاد محتوای سازگار با سئو به طور قطع پیش روی شما قرار گرفته است. در این مقاله ، تمامی نکاتی که نیاز دارید تا تولید محتوای با کیفیت مناسب برای سایت خود تولید کنید. اگر آماده هستید ، بیایید شروع کنیم …

nit 6

محتوای سازگار با سئو چیست؟

راه دستیابی به عملکرد بهتر در موتورهای جستجو تولید محتوای با کیفیت مناسب می باشد. اگر محتوای خود را مطابق با قوانین موتور های جستجو تولید کنیم ، این موتورهای جستجو به شما پاداش می دهند و رتبه شما را بهبود می بخشند. بنابراین موتورهای جستجو از ما چه می خواهند؟ در واقع ، آنها انتظاراتی مانند بازدید کنندگان از شما دارند. ما باید محتوایی تولید کنیم که باعث رضایت کاربر شود و آنچه را که می خواهد به او بدهیم. ضمن تولید این مطالب ، تنظیم آنها مطابق با الگوریتم های سئو برای ما بازدید و نرخ کلیک بیشتری به همراه دارد.

تولید یک محتوای سئو محور

یک محتوای خوب چه ویژگی هایی دارد؟

به منظور تولید محتوای سازگار با سئو ، ابتدا باید تحقیق کلمات کلیدی انجام شود ، کلمات کلیدی باید در نتیجه تحقیق در محتوا بهینه سازی شود ، محتوا با در نظر گرفتن کاربران به صورت منطقی ایجاد شود و با اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی پشتیبانی شود.

nint 32

تحقیقات کلمات کلیدی

اگر می خواهید به صورت ارگانیک بازدیدکننده جذب کنید. قبل از شروع تولید محتوا باید تحقیقات مربوط به کلمات کلیدی را انجام دهید. به این ترتیب می توانید کلمات کلیدی با مقدار مناسب حجم جستجو را شناسایی و روی آن ها تمرکز کنید.

nint 29

بهینه سازی کلمات کلیدی

باید بدانید در کجا و چگونه می توانید از کلمات کلیدی در محتوای خود استفاده کنید و نسبت به آن بهینه سازی را انجام دهید. شما حداکثر تا 3٪ از کلمه کلیدی مورد نظر در محتوای خود استفاده کنید.

nint 30

بهینه سازی محتوای کاربر محور

برای کاربران و نه موتورهای جستجو ، محتوا تولید کنید. هرچه کاربران بیشتر روی سایت شما زمان بگذرانند ، به نفع شما می باشد. شما باید از نظر سئو و نرخ تبدیل به طور همزمان در بهینه سازی محتوا توجه کنید.

nint 31

استفاده از تصاویر

استفاده از تصاویر جذاب و با فرمت مناسب برای موتورهای جستجو و به حداقل رساندن حجم و بهینه سازی آنه بدون به خطر انداختن کیفیت به روند ایجاد محتوای سازگار با SEO کمک می کند.

nint 33

پیوندهای داخلی

ایجاد پیوند به صفحات مختلف در محتوای خود معیار دیگری است که به روند SEO سایت شما کمک قابل توجهی می کند. این پیوندها باید به گونه ای باشد که دیده شوند و کاربران از آن صفحات بازدید کنند. این کار روند سئو را تسریع می کند و عملکرد شما را بهبود می بخشد.

nit 1

اشتراک گذاری محتوا نیز مهم است

اهمیت اشتراک گذاری را فراموش نکنید

علاوه بر تولید محتوا ، ارائه آن به مخاطبان هدف نیز بسیار اهمیت دارد. به اشتراک گذاشتن محتوایی که برای مخاطبان تولید می کنید ، از حساب های شبکه های اجتماعی شما ، معیار دیگری است که به روند کار شما کمک می کند. با این کار محتوا صاحب نشانه هایی از شبکه های اجتماعی می شود و به محتوای مربوطه و به اعتبار دامنه شما کمک خواهد کرد.

محتوای بی کیفیت تولید نکنید. عنوان مناسبی برای متن خود انتخاب کنید و محتوای کوتاه را فقط برای جذب ترافیک از موتورهای جستجو تولید کنید. طبیعی باشید ، مانند یک کاربر فکر کنید و شروع به تایپ کنید. روی شمارش تعداد کلمات تمرکز نکنید ، هر آنچه مد نظر خود دارید بنویسید.

انواع محتوا

محتوای سازگار با SEO می تواند برای انواع محتوای زیر تقسیم بندی شود

موارد ذکر شده محبوب ترین نوع تولید محتوا می باشد. از محتوایی استفاده نکنید که فقط از متن یا فقط ویدیو تشکیل شده است. محتوایی را تولید کنید که با تصاویر ، فیلم ها و اسلایدها همراه با متن تزئین شده باشد.

از مهمترین معیارهای یک سایت تجارت الکترونیکی می باشد. ایجاد یک صفحه محصول مناسب به نفع SEO ، کلمات کلیدی و فروش شما می باشد.

ساده ترین راه برای تولید محتوای منظم سئو می باشد. به طور کلی ، پست های وبلاگ بسیار جذاب تر هستند. پیوندهای داخلی که از طریق محتوای وبلاگ ارائه خواهد شد ، می تواند عملکرد شما را بهبود بخشد.

یک مقاله خبری و یا  بخشی از یک مصاحبه خبری می تواند برای تولید این مطلب استفاده شود. این نوع اصلی محتوایی است که می توانید در وب سایت های سبک روزنامه یا مجله پیدا کنید.

نوعی محتوا می باشد که به عنوان لیست به کاربران ارائه می شود. محتویات این لیست تحت عناوینی مانند “10 راه برای رتبه بندی در Google” یا “59 تاکتیک برتر SEO” ایجاد شده اند ، هر دو جالب ترند و نکات بیشتری برای بازدید دارند. جای بحث نیست که وقتی این نوع مطالب در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود ، کلیک بیشتری خواهد داشت.

راهنما بخشی از مطالب است که جزئیات نحوه انجام کاری را بیان می کند. معمولاً در داخل صفحه وب ارائه نمی شود. این یک استراتژی می باشد که برای جمع آوری اطلاعات از کاربران استفاده می شود و به صورت PDF یا از طریق ایمیل ارسال می شود. از آنجا که تلاش برای کاهش میانگین زمان جلسه خواهد بود ، باید به خوبی طراحی و برنامه ریزی شود.

دیدن مطالب فقط به عنوان متن نوشتاری بسیار اشتباه است. شما باید مطالب خود را غنی کنید. پس چگونه؟ البته با استفاده از ویدیو. 🙂 با تولید یک ویدیو به جای مقاله ، می توان به راحتی در صفحه اول برای یک کلمه کلیدی رقابتی رتبه گرفت.

تصاویر با اندازه بزرگ (معمولاً به صورت گرافیکی) که حاوی داده های زیادی در مورد یک موضوع واحد می باشد.

گاهی اوقات تصاویر از متن مهم ترند. می توانید با تولید نمایش اسلایدی از تصاویر ، محتوای خود را غنی کنید یا فقط محتوای اسلایدی ارائه دهید.

nit 8

4 استراتژی مهم برای تولید محتوا

آیا به طور تصادفی محتوا تولید می کنید؟ آیا بدون ایجاد استراتژی با این تفکر که محتوای من از قبل رتبه بندی شده است ، پیش می روید؟ این کار را متوقف کنید! اکنون زمان آن است که به یک استراتژی تولید محتوای بهینه سئو پایبند باشید و مطالب را بهتر مدیریت کنید.

اهداف خود را مشخص کنید

اهداف شما نوع محتوایی را که تولید می کنید، تعیین می کند. باید روی اهداف خود تمرکز کنید. آیا می خواهید محصولی را بصورت آنلاین بفروشید؟ آیا می خواهید یک بستر محتوایی ایجاد کنید ، میزان بازدید را افزایش دهید و از این طریق درآمد کسب کنید؟ آیا می خواهید یک بستر خدماتی راه اندازی کنید و خدمات خود را بفروش برسانید؟ چه چیزی می خواهید؟ می توانید در این مورد تصمیم بگیرید و محتوای مناسب مخاطبان هدف خود را تولید کنید.

اگر در درجه اول سعی در افزایش فروش محصولی دارید. هدف اصلی شما باید ایجاد صفحاتی جذاب و آموزنده برای این محصول می باشد که برای جستجو و فروش بهینه شده باشد. تمرکز ثانویه شما باید بر تولید محتوای مفید برای وبلاگ سایت می باشد که به خریدار نشان دهد چه زمانی و چگونه از محصولات خریداری شده استفاده کنند. اگر محتوایی که در وبلاگ خود تولید می کنید مربوط به محتوای محصول شما می باشد ، می توانید یک لینک داخلی به آن دهید و از محتوای محصول خود حمایت کنید.

اگر سایت شما بر روی مدلی از درآمدزایی کار می کند که هدف شما جذب بازدیدکنندگان جدید به صورت ارگانیک از طریق جستجو می باشد ، باید بر تولید محتوای غنی از تصاویر و ویدیو تمرکز کنید.

مخاطب هدف خود را شناسایی کنید

مخاطبان خود را بشناسید. به لطف نظرسنجی ها و نرم افزارهای تجزیه و تحلیل ، شما می توانید بین بازدیدکنندگان معمولی و مشتریان تفاوت قائل شوید. پس از تجزیه و تحلیل مخاطب مورد نظر ، محتوای خود را تولید کنید. و همیشه به این نکته توجه کنید که  مخاطبان شما چه نوع محتوایی را می خواهند.

به عنوان مثال ، اگر برای یک وب سایت عرضه مستقیم از تولید کننده به مصرف کننده تولید محتوا می کنید ، باید محتوایی تولید کنید که برای محصولات بعدی قابل بارگیری و ذخیره باشد.

اگر نوجوانان را هدف قرار داده اید ، باید روی محتوای مرتباً به روزرسانی شده با متن کوتاه ، تصاویر و فیلم های بیشتر تمرکز کنید. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما برای استفاده در تلفن همراه بهینه شده باشد. زیرا جوانان اکنون جنب و جوش زیادی دارند که باعث تنوع طلبی آنها می شود. 🙂

تهیه و تنظیم تقویم

پس از تعیین مخاطبان هدف خود و آنچه که قرار است تولید کنیم ، باید اقدام به تنظیم یک تقویم محتوایی کنیم. با استفاده از تقویم محتوایی ، ما می توانیم طبق برنامه به تولید محتوا بپردازیم.

تحلیل و بررسی

برای اندازه گیری عملکرد محتوای خود ، مرتباً آن را آنالیز کنید. تعداد بازدید از صفحه ، پیوندهای داخلی و خارجی ، نظرات ، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و نرخ تبدیل می تواند از معیارهای موفقیت در نظر گرفته شود. تحلیل شما باید دو هدف داشته باشد:

محتوای موفق را بررسی کنید: شما می توانید محتوای خود را بر اساس معیارهای موفقیت بهبود بخشید. به عنوان مثال ، آیا کاربران شما به ویدیوعلاقه مند می باشند؟ محتوای ویدیویی بیشتری تولید کنید.

محتوای قدیمی خود را به روزسانی کنید: محتوایی را که عملکرد ضعیفی دارد یا در موقعیت مورد نظر شما نیست به روز کنید. با بهینه سازی کلمه کلیدی مربوطه ، می توانید رتبه بندی خود را بهبود ببخشید و میزان بازدید خود را افزایش دهید.

تولید محتوای خلاق

محتوای وب سایت شما به بازدیدکنندگان نشان می دهد که شما چه کسی هستید و به آنها اجازه می دهد آنچه را که می خواهید پیدا کنید. با توجه به این واقعیت که 90٪ محتوای تولید شده در طول تاریخ فقط در 2 سال گذشته تولید شده است ، می توانیم اهمیت تولید محتوا را به صورت دیجیتال با وضوح بیشتری درک کنیم. وقتی برای تولید محتوای مورد نیاز هر وب سایت به این درصد نگاه می کنیم ، می توان گفت که محتوای معمولی دیگر به کاربر کمک نمی کند. تولید محتوای خلاقانه به بخشی مهم از این فرآیند تبدیل شده است. تولید محتوای خلاقانه می تواند محتوای نوشتاری باشد که از هر نظر جلب توجه می کند ، همچنین محتوایی مانند محتوای ویدیویی یا اینفوگرافیک و کتاب الکترونیک که بیشترین مصرف محتوایی را دارد. شما باید مخاطبی را که می خواهید محتوای شما به آن برسد و نوع محتوایی را که برای موضوع شما مناسب تر است تعیین کنید و با توجه به این جزئیات استراتژی مناسب ایجاد کنید.

چگونه محتوای خلاقانه تولید کنیم؟

تولید محتوای با کیفیت که نرخ تبدیل بالایی دارد یکی از مهمترین مراحل کاری در سئو می باشد. تولید محتوای خلاقانه که مورد توجه مخاطبان قرار گیرد و نرخ تبدیل برند شما را افزایش دهد ، یکی از مهمترین نکات برای بازاریابی دیجیتال می باشد. موتورهای جستجو از محتوایی پشتیبانی می کنند که به نفع کاربر باشد و با دیگر نوشته ها تفاوت دارد. یکی از بزرگترین چالش های بازاریابی محتوا تولید محتوایی است که کاربران شما را مجبور به مطالعه آن کند و به نفع مخاطبان شما باشد. برای بسیاری از متخصصان بازاریابی ، ممکن است تولید این همه محتوا امکان پذیر نباشد. همکاری با مشاغل ارائه دهنده خدمات تولید محتوا در این مرحله یک گزینه عالی برای تیم های بازاریابی می باشد.

تیم تولید محتوای نگاه چگونه به تولید محتوای خلاقانه اقدام می کند؟

پس از تهیه نقشه راه با استراتژیست های محتوای خود در جلسه استراتژی که با شما در مورد تولید محتوا برگزار کردیم ، ما به نویسندگان خود که در زمینه های خود متخصص هستند در مورد موضوع محتوای مورد نظر اطلاع می دهیم تا روند تولید محتوا را شروع کنند. با توجه به پویایی دیجیتال مارکتینگ ، ما از تولید محتوای مناسب برای اهداف صنعتی و بازاریابی شما اطمینان حاصل می کنیم.

فرآیند تولید محتوای خلاقانه

ما در طی مراحل تولید محتوا با ویراستاران و نویسندگان خود در تماس هستیم و مراقبت هستیم که این محتوا برای کاربر مفید باشد و برای موتورهای جستجو مناسب باشد. ما در ادامه روند تولید محتوای خلاقانه خود را با شما به اشتراک می گذاریم:

  1. مشخص کردن روند طراحی
  2. یافتن فرصت ها
  3. شناخت مخاطب هدف
  4. تحلیل رقبا
  5. تعیین قالب محتوا
  6. تعیین ساختار محتوا
  7. برنامه ریزی
  8. انتشار
  9. مطالعات بهینه سازی
  10. تجربه ی کاربر
  11. مرور عملکرد محتوا
  12. بهینه سازی CTR

تولید و مدیریت محتوا

به یاد داشته باشید که محتوای با کیفیت مهمترین عامل در ترغیب مشتریان برای مراجعه به شما می باشد. ارائه محتوای جذاب برای جذب مشتری بسیار مهم است. تعیین استراتژی مناسب در تولید محتوا و جریان ترافیک دیجیتال، تعداد بازدید کننده را به نقطه ای که می خواهید می رساند. گروه نگاه با استفاده از خدمات تولید و مدیریت محتوای خود قصد دارد سریعترین و متقاعد کننده ترین روش های تولید محتوا را بدون خسته کردن بازدید کننده شما ارائه دهد.

تحلیل و بررسی

ما تحلیل سایت شما را از نظر محتوایی استخراج می کنیم. ما جزئیات عملکرد رقبای شما در برخورد با مخاطبان هدف شما بررسی می کنیم.

داستان

هر محتوا باید منطقی داشته باشد ، مبنایی اقناعی داشته باشد. ما اهداف محتوا را مشخص می کنیم ، کلمات کلیدی را شناسایی می کنیم.

استراتژی

ما پاسخ سوالات مربوط به اینکه کدام محتوا باید با محتوای دیگری مرتبط باشد ، چه نوع ترافیک دیجیتال باید ایجاد شود را مشخص می کنیم. و یک استراتژی با این اطلاعات برای شما تعیین می کنیم.

کاربرد

محتوای که تولید می کنیم بر روی سیستم عامل های دیجیتالی شما پست می شود و هدف آن ارائه بهترین جریان و تبدیل ترافیک می باشد.

محتوای بهینه سازی شده برای موتور های جستجو

یکی از جزئیاتی که در تولید محتوا نسبت به آن بسیار حساس هستیم ، تولید محتوا مطابق با الگوریتم موتور های جستجو است. البته این محتوای تولید شده باید برای بازدید کننده نیز جذاب باشد. برای اینکه بتوانیم با موفقیت این تعادل ظریف را حفظ کنیم ، ما هر یک از تولیدات خود را بارها و بارها از طریق فرایندهای آزمایشی بررسی می کنیم. ما حساس ترین فرایندها را در تولید محتوای متنی ، بصری و ویدئوی مدیریت می کنیم تا موتورهای جستجو محتوای شما را بیشتر انتخاب کنند.

تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی

اشتراک گذاری محتوای متنی برای تمامی شبکه های اجتماعی.

تولید محتوای تصویری متناسب با شبکه های اجتماعی مختلف

ارائه های تصویری چشمگیر و جذاب با توجه به ابعاد مورد نیاز هر شبکه اجتماعی.

محتوای ویدئویی

تولید محتوای ویدیویی مقیاس بندی شده و زمان بندی شده برای شبکه اجتماعی که در آن می توانید بهترین تعامل را داشته باشید.

پیگیری محتوا

همراه با محتوای تولید شده برای موسسه شما ، محتوا و استراتژی های رقبا بررسی می شود و استراتژی های جدید برای شما تولید می شوند.

اندازه گیری و گزارش گیری

تأثیر هر محتوا اندازه گیری و گزارش می شود تا محتوای بعدی بتواند مخاطبان بیشتری جذب کند

دریافت مشاوره رایگان

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

contac1t