6549869548695

بهترین تبلیغات دندانپزشکی موفق

تبلیغات دندانپزشکی

امروزه اکثر دندانپزشکان متوجه شده‌اند که تبلیغات دندانپزشکی مؤلفه اصلی موفقیت دندانپزشک و شکوفایی کار آنها است. این به دلیل تمایل بیماران دندانپزشکی برای مراجعه به کلینیک دندانپزشکی معروف و معتبر است. حتی اگر تجربه عمیقی به عنوان دندانپزشک داشته باشید، اگر به تبلیغات دندانپزشکی خود و برجسته کردن تجربیات خود توجه نکنید، موقعیت مناسبی در بازار رقابتی برای خود نخواهید یافت. تبلیغات دندانپزشکی فقط به معنای جذب بیماران جدید نیست، بلکه به معنای حفظ وفاداری بیماران فعلی و تبدیل آنها به مشتریان دائمی است.

build

درک این واقعیت ممکن است برای شما دشوار نباشد، اما مشکل واقعی این است که بفهمید چگونه تبلیغات دندانپزشکی کارآمدی برای کلینیک دندانپزشکی خود انجام دهید؟ پاسخ دقیقی برای این سوال وجود ندارد، تبلیغات دندانپزشکی زیادی برای استفاده وجود دارد. استفاده ترکیبی از استراتژی‌های مختلف و به بهترین شکل ممکن، تصمیمی است که به تحلیل دقیق بازار شما بستگی دارد. در این مقاله بهترین تبلیغات دندانپزشکی که باید در بازاریابی کلینیک‌های دندانپزشکی استفاده شود را بررسی می‌کنیم.

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات دندانپزشکی و خدمات خود

هر برند موفقی نیاز دارد که یک ادراک ذهنی قوی در مشتریان فعلی و مشتریان جدید ایجاد کند. حفظ این ادراک ذهنی با یادآوری مداوم شما به آنها اهمیت دارد و در این مرحله قدرت شبکه‌های اجتماعی به شما کمک می‌کنند تا با بیماران خود در ارتباط باشید و برند خود را در مقابل چشمان آنها نگه دارید. یک برند باید در چشم و ذهن آنها دائماً تکرار شود. شبکه ‌های مختلف اجتماعی به شما این توانایی را می‌دهند که موفقیت برنامه بازاریابی خود را با جزئیات اندازه‌گیری کنید، این وب‌سایت ها اطلاعات ورودی شما را تجزیه و تحلیل می کند که KPI کمپین تبلیغاتی و ROI کمپین‌های شما را اندازه‌گیری می‌کند. این داده ها به شما کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف کمپین بازاریابی خود را شناسایی کنید که به شما بینش غنی می‌دهد تا برنامه خود را به طور مداوم بهینه سازی کنید. پلتفرم‌های مختلف شبکه های اجتماعی همچنین فرصتی مناسبی برای انتشار نظرات، بررسی‌ها و تجربیات موفق بیماران فعلی و سابق در اختیار شما قرار می‌دهد. این تجربیات نشان دهنده قدرتی است که بیشترین تأثیر را در جذب بیماران جدید به کلینیک شما دارد. کمپین تبلیغات دندانپزشکی موفق است که شامل بازاریابی در شبکه های اجتماعی نیز باشد.

Screenshot 2022 05 04 101306اهداف تبلیغات دندانپزشکی

هدف در هر مرحله از سفر تبلیغات دندانپزشکی شما متفاوت است، در ابتدا هدف این است که از نام خود آگاه شوید و خود را به عنوان یک دندانپزشک حرفه‌ای به مشتریان بالقوه معرفی کنید. سپس هدف ایجاد یک درک مثبت قوی در مورد کیفیت خدماتی است که ارائه می‌دهید، و سپس هدف جذب بیماران واقعی برای کلینیک شما برای افزایش درآمد و سود است.

تحلیل رقابتی تبلیغات دندانپزشکی

شما باید بازار و رقبای خود را که در منطقه شما خدمات ارائه می‌دهند، بررسی کنید، درباره قیمت‌گذاری و استراتژی‌های بازاریابی آنها اطلاعات کسب کنید. می‌توانید شبکه های اجتماعی رقبای خود را در پلتفرم‌های مختلف بررسی کنید و تمرکز خود را عمدتاً بر روی کلینیک های موفق قرار دهید. این مطالعه کار را برای شما بسیار آسان‌تر می‌کند، چه در تولید محتوای مناسب و چه در توسعه کمپین‌های تبلیغاتی دندانپزشکی برای شما آسان می‌شود.

هدف تبلیغات کلینیک دندانپزشکی

بیماران اغلب به کلینیک‌های دندانپزشکی محل سکونت خود مراجعه می‌کنند. معقول نیست که بیمارانی را در منطقه‌ای بسیار دور از کلینیک خود هدف قرار دهید. مطالعات همچنین نشان می‌دهد که زنان بیشتر به خدمات ارائه شده توسط کلینیک‌های دندانپزشکی علاقه‌مند هستند. پس بهتر است که زنان در اولویت بالاتری نسبت به مردان در هدف گیری تبلیغات قرار گیرند. همچنین باید سن مناسب بیمارانی را که هدف قرار می‌دهید و مشکلات این دسته از بیماران که به دنبال درمان آنها هستید، مانند مشکلات دندان‌های کج، پوسیدگی دندان‌ها و بریس‌های دندانی را تعیین کنید . تمامی این موارد به ایجاد محتوای جذاب و مناسب برای گروه‌های هدف کمک می‌کند که میزان توانایی شما را در پرداختن به این روش های درمانی برجسته کند.

بستر مناسب برای تبلیغات دندانپزشکی

با توجه به نوع محتوا، فیس بوک، اینستاگرام و یوتیوب که بهترین پلتفرم‌ها در تبلیغات دندانپزشکی هستند.

بودجه تبلیغات دندانپزشکی

بودجه تبلیغات دندانپزشکی شما شامل هزینه کمپین‌های تبلیغاتی، هزینه تولید محتوا و هزینه ایجاد، مدیریت و پیگیری روند صفحه می‌شود.

طرح بازاریابی تبلیغات دندانپزشکی

قبل از شروع به اجرای برنامه تبلیغات دندانپزشکی خود، باید در مورد ارزشی هایی که در فعالیت‌های بازاریابی خود، به خصوص در  محتوایی که ارائه می دهید، فکر کنید. ارائه اطلاعات و بینش به مشتریان در مورد خدمات یا تجربیات ارزشمند در مورد مشکلات دندانی می‌تواند شروع خوبی برای یک استراتژی محتوا باشد. برنامه بازاریابی محتوای شما باید ایده‌هایی را که در محتوای خود ارائه می‌دهید، نحوه ارائه محتوا (عکس، ویدئو، اینفوگرافیک، محتوا و …) را مشخص کند، تعداد دفعات تولید محتوا چه تعدادی خواهد بود، آیا روزانه، هفتگی یا ماهانه است؟ به عنوان یک دندانپزشک، تنوع بخشیدن به محتوای خود، ارائه اطلاعات ارزشمند در مورد مشکلات دندانی، نکاتی برای حفظ سلامت دهان و دندان‌ و سایر موضوعات آموزنده در مورد خدمات مختلف دندانپزشکی که می‌تواند برای مخاطبان شما بسیار جذاب باشد، مهم است.

nit 1

تبلیغات مناسب برای دندانپزشکی

  1. مقالاتی که به بیماران تفاوت بین دو تکنیک مختلف را آموزش می‌دهند: مانند تفاوت بین بریج دندان و روکش دندان.
  2. مقالات در مورد مواد استفاده شده در روش های دندانپزشکی: می‌توان آنها را با مواد سرامیک مورد استفاده در فیکسچرهای دندانی و همچنین مواد زیرکونیوم آشنا کرد و برای مشخص شدن تفاوت بین آنها عکس‌هایی از این دو نوع روش ترمیم دندان منتشر کرد.
  3. ویدیوهایی که یک بیماری یا یک فرآیند خاص را توضیح می‌دهند. ویدئویی که در آنها علائم التهاب عصبی دندان و کارهایی که باید در آن صورت انجام دهند توضیح می‌دهند. ویدیوهای موشن گرافیک به گسترش تعامل بیشتر کمک می کند.
  4. پست‌های نظرات مشتریان، متن‌هایی که در آنها تجربیات مشتریان خود را منتشر می‌کنید. تعامل در صفحه را بیشتر می‌کند و اعتماد مشتریان بالقوه به شما و تمایل آنها به دریافت خدمات دندانپزشکی از کلینیک دندانپزشکی شما را افزایش می‌دهد.
  5. تصاویر قبل و بعد از عمل، تصویر دندان‌ها قبل از بریس و تصویر آنها بعد از اتمام دوره ارتودنسی و یا تصویر فک قبل از پرکردن دندان و تصویر آن بعد از نصب منتشر می‌شود. رضایت بیمار قبل از انتشار الزامی است.
  6. همچنین، طرح محتوا باید شامل پست‌های پین‌شده باشد، مانند پست‌هایی که دید کلی از پزشک و کلینیک را به آنها می‌دهد.
  7. راه اندازی کمپین‌های تبلیغاتی کلینیک دندانپزشکی در شبکه‌های اجتماعی
  8. بازاریابی دندانپزشکی در کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرام

کمپین‌های تبلیغاتی گامی مهم و حیاتی برای موفقیت کمپین بازاریابی شما هستند.

برای ایجاد یک تبلیغ حمایت شده موفق، باید تجربیات بازاریابی به طور کلی و همچنین تخصص در بازاریابی دیجیتال و ایجاد تبلیغات در چندین کانال رسانه اجتماعی داشته باشید.

تبلیغات دندانپزشکی در فیس بوک

تعیین اهداف کمپین تبلیغاتی شما و هدف گذاری مجدد تبلیغات، تقاضا برای کلینیک دندانپزشکی شما را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. اما به یاد داشته باشید که صرف هزینه برای کمپین‌های برنامه‌ریزی نشده، اهداف را بی ارزش می‌کند. بنابراین باید از متخصصان کمک بگیرید و از دانش آن‌ها در مورد نحوه ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی خود استفاده کنید.

یک وب سایت حرفه‌ای برای کلینیک دندانپزشکی خود ایجاد کنید.

آمار نشان می دهد که در میان تعداد زیاد کاربران گوگل از هر 20 جستجو در گوگل، یکی از آنها مرتبط با سلامت را جستجو می‌کند (مانند جستجوی پزشک یا اطلاعاتی در مورد یک بیماری یا جراحی). یک وب سایت به شما فرصتی عالی برای اضافه کردن بسیاری از موضوعات مرتبط با سلامت و در نتیجه رقابت در این بازار جهانی باشید.  به همین ترتیب، 80 درصد از بیماران به دنبال پزشک متخصص در اینترنت هستند. دیده شدن وب سایت شما در موتورهای جستجو باعث افزایش اعتماد آنها به شما می‌شود و به ایجاد دیدگاهی مثبت نسبت به شما کمک می‌کند. این امر کلینیک شما را به عنوان یک برند معتبر معرفی می‌کند و آن را در رقابت با کلینیک‌های دندانپزشکی رقیب متمایز می‌کند، به خصوص اگر سایت حرفه‌ای طراحی شده باشد. وب سایت حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا جامعه خود را از بیماران فعلی و جدید شناسایی کنید و آنها را نسبت به خود وفادار نگه دارید و همچنین جامعه شما شامل بسیاری از بیماران جدید در آینده خواهد بود که تعداد بیماران شما را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد.

Screenshot 2022 05 04 101430بازاریابی موفق کلینیک دندانپزشکی

  1. می‌دانید که بیشتر مردم به دلیل همه‌گیری کووید-19 می‌ترسند و سعی می‌کنند تا جایی که می‌توانند از مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی خودداری کنند.
  2. بیماران شما نیز در کلینیک دندانپزشکی به دنبال پاکیزگی و استریلیزاسیون هستند.
  3. نظرات بیماران فعلی شما و تجربیات مثبت آن‌ها سنگ بنای شناخته شدن در بین بیماران جدید است.
  4. تجربیات بیماران سابق، قوی‌ترین عاملی است که بیماران بالقوه می‌توانند از شما قرار ملاقات رزرو کنند.
  5. این بخش همچنین می‌تواند شامل تصاویر قبل و بعد از نصب بریس برای بیمار و تصاویری از دندان‌های بیماران زن با بریس‌های شفاف برای رفع ترس در زنان از شکل نامناسب بریس‌ها باشد.
  6. همچنین شامل تصاویری از ایمپلنت‌های دندانی، قبل و بعد از کاشت و تصاویر دندان‌ زرد و چگونگی سفید شدن آنها پس از بلیچینگ دندان است.
  7. وبلاگ دندانپزشکی که یکی از مهم‌ترین بخش‌های وب سایت شما محسوب می‌شود. جایی است که شما مقالات خود را در مورد موضوعات مرتبط با دندانپزشکی منتشر می‌کنید، این وبلاگ می‌تواند وب سایت شما را در موتورهای جستجو تقویت کند و به شما در بهینه سازی موتورهای جستجو کمک کند.
  8. صفحه تماس با ما که در آن تمام اطلاعات تماس خود از جمله آدرس با موقعیت مکانی نقشه‌های گوگل، شماره تلفن، ایمیل و ساعات کاری کلینیک دندانپزشکی خود را در آن قرار می‌دهید. از طریق این صفحه افراد می‌توانند با استفاده از راه ارتباطی مربوطه که دوست دارند به راحتی با شما تماس بگیرند.

تبلیغ کلینیک دندانپزشکی با سئوی محلی:

بهینه سازی سئو برای موتورهای جستجو برای کلینیک‌های دندانپزشکی

بهینه سازی موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و بسیاری دیگر برای کلمات کلیدی مختلف مرتبط با دندانپزشکی ضروری است. ظاهر شدن در این صفحه اول موتورهای جستجو در کلمات کلیدی مرتبط با سایت شما مهم‌ترین عامل در جلب توجه بیماران بیشتر به کلینیک شما است. هدف قرار دادن کلمات کلیدی محلی در مورد سئو بسیار مهم است، زیرا شما در حال ارائه یک سرویس محلی برای منطقه اطراف خود هستید، شهر خود را در کلمه کلیدی هدف قرار دهید . اگر کلینیک شما در تهران است، به این معنی است که باید سعی کنید در نتایج جستجوی مرتبط با تهران ظاهر شوید، به‌عنوان مثال:

  1. دندانپزشکان در تهران به جای دندانپزشکان.
  2. بهترین دندانپزشک در تهران به جای بهترین دندانپزشک.
  3. بریس‌های دندانی در تهران
  4. کاشت دندان در تهران

استفاده از وبلاگ و استراتژی بازاریابی محتوا در رتبه بندی شما در موتورهای جستجو بسیار مفید خواهد بود، ارائه کلمات کلیدی هدفمند خود در مقالات ارزشمند باعث پیشرفت شما در نتایج جستجو می‌شود. همچنین استفاده از یک وب سایت با طراحی مناسب و بهینه شده برای موتورهای جستجو کمک زیادی به رتبه بندی در صفحه اول گوگل می‌کند، بنابراین باید سرمایه گذاری در این زمینه را بسیار جدی بگیرید.

موشن گرافیک برای تبلیغ دندانپزشکی

ویدیوهایی که در آنها شخصاً ظاهر می‌شوید به بیماران جدید کمک می‌کند تا شما را بیشتر بشناسند. بین درک اولیه و شخصیت واقعی شما ارتباط برقرار کنند و وابستگی و وفاداری آنها را نسبت به بیماران قبلی‌تان افزایش دهند. در حالی که ویدئوهای موشن گرافیک یکی از جدیدترین و بهترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ مدرن هستند. این امر به دلیل لذت تماشای مطالب علمی در قالب انیمیشن و قابلیت توضیح تمامی فرآیندهای پیچیده به روشی ساده از طریق آنها است.

دریافت مشاوره رایگان

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

contac1t