راهنمای جامع کنگره بین المللی جامعه دندانپزشکی ایران ( همایش اکسیدا 1403 دوره 63ام)

اکسیدا 1403

در این مطلب تمامی نکاتی که برای حضور در همایش کنگره اکسیدا ۱۴۰۳ (نمایشگاه دندانپزشکی ایران) نیاز دارید بدانید به طور خلاصه بررسی شده است.

اگر به دندانپزشکی علاقه دارید و مشتاق این موضوع هستید که از آخرین پیشرفت‌ و نوآوری های این حوزه در سال 2024 اطلاع پیدا کنید؟ همایش اکسیدا 1403 بهترین فرصت برای کسب این اطلاعات و دریافت مشاوره از افراد پیشرو در صنعت دندانپزشکی ایران است! کنگره اکسیدا از تاریخ 25 الی 28 اردیبهشت ماه سال 1403 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می شود. تا فرصتی بی نظیر برای کاوش، یادگیری و شبکه سازی در صنعت دندانپزشکی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. گروه تبلیغات دندانپزشکی و برندینگ نگاه شما را با نکات و پیشنهادات هیجان انگیز این رویداد بین المللی  آشنا می‌کند و تضمین می کند که این تجربه بی نظیر را از دست ندهید.

اکسیدا

معرفی همایش کنگره اکسیدا ۱۴۰۳

رشته دندانپزشکی به طور مداوم در حال تغییر و تحول چشمگیر است. فناوری های دیجیتال، درمان ها و پیشرفت های تحقیقاتی در حوزه هوش مصنوعی که آینده مراقبت های بهداشتی دهان و دندان را به شکلی غیر منتظره منقلب کرده است، سرعت این تغییرات به شدت افزایش یافته است.

برای تسهیل به اشتراک گذاری دانش، همکاری و نوآوری، جامعه دندانپزشکی ایران کنگره ای را برگزار می کند که متخصصان، محققان و افراد پیشرو در صنعت دندانپزشکی را هر سال گرد هم می آورد. همایش اکسیدا ۱۴۰3 (EXCIDA 2024)  یکی از برجسته ترین رویدادها در تقویم دندانپزشکی ایران است که دندانپزشکان و علاقه مندان را از سراسر جهان برای شرکت به این کنگره دعوت می کند.

جایگاه جامعه دندانپزشکی ایران در سال 2024

جامعه دندانپزشکی ایران نقش بسیار پررنگی در پیشرفت رشته دندانپزشکی در کشور در سال گذشته ایفا کرده اند. کنگره اکسیدا 1403 به عنوان بستری برای متخصصان دندانپزشکی برای ارتباط، تبادل ایده و ارتقای مهارت های خود در سال گذشته عمل می کنند. جامعه دندانپزشکی ایران کنفرانس ها، سمینارها و نمایشگاه هایی را برای ترویج آموزش مداوم، تحقیق و توسعه حرفه ای در کنگره اکسیدا 2024 برگزار می کند.

با شرکت در کنگره اکسیدا 1403 ، متخصصان دندانپزشکی می توانند دانش خود را گسترش دهند، با آخرین پشرفت های درمانی در حوزه تخصصی خود آشنا شوند و به رشد جامعه دندانپزشکی در آینده کمک کنند.

مروری بر کنگره اکسیدا 2024

کنگره اکسیدا 1403 ( EXCIDA 2024) یک رویداد بزرگ علمی صنعتی است که تأثیری ماندگار بر پیشرفت جامعه دندانپزشکی ایران دارد. همایش اکسیدا طیف وسیعی از شرکت های پزشکی، سخنرانان متخصص، برنامه های آموزشی و فرصت های شبکه سازی را در اختیار شرکت گنندگان قرار خواهد داد. این کنگره با تمرکز بر فناوری دندانپزشکی، تحقیقات و پیشرفت‌های صنعت و با هدف توانمندسازی متخصصان دندانپزشکی و پیشرفت صنعت دندانپزشکی ایران برگزار می‌شود.

آژانس تبلیغاتی نگاه

شعار دوره 63 کنگره دندانپزشکی 1403

“رویکرد علمی، پایه و اساس موفقیت”

شرکت های معتبری که در نمایشگاه کنگره بین المللی جامعه دندانپزشکی ایران 1403 حضور خواهند داشت

بخش نمایشگاه کنگره اکسیدا 2024، شرکت های معتبری که نماینده سازنده، تامین کننده و ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی تخصصی هستند را معرفی می‌کند. از تجهیزات و مواد دندانپزشکی گرفته تا حرکت به سمت دیجیتالی شدن و نرم‌افزار مدیریت کلینیک، شرکت‌کنندگان این شانس را خواهند داشت که آخرین نوآوری‌های دندانپزشکی را از نزدیک تجربه کنند، به خصوص که نسبت به سال قبل هوش مصنوعی تغییرات زیادی را در حوزه پیشرفت های علمی ایجاد کرده است.

این نمایشگاه یک فرصت بی نظیر برای آشنایی با محصولات و خدمات مرتبط با دندانپزشکی خواهد بود و به شرکت کنندگان فرصت مقایسه، پرسیدن سوال و تصمیم گیری آگاهانه درمورد هریک از این بخش ها را می دهد.

 اکسیدا 2024

لیست شرکت های کنگره اکسیدا 1403 تا آغاز زمان کنگره به مرور زمان بروزرسانی خواهد شد. به دلیل اینکه زمان ثبت نام برای شرکت کنندگان تا زمان انتشار این مقاله آغاز نشده است، این بروزرسانی پس از ثبت نام وتاییدیه نهایی انجام می شود.

شرایط رزرو غرفه در نمایشگاه اکسیدا 2024

شرکت‌های محترم تهیه و توزیع مواد و تجهیزات دندانپزشکی که قصد حضور در نمایشگاه جانبی اکسیدا 2024 را دارند می توانند با تکمیل فرمهای مربوطه درخواست حضور خود را برای ستاد برگزارکننده ارسال کنند.  اولویت واگذاری غرفه ها به معیارهایی مانند انتخاب سطح اسپانسری و تاریخ ارسال فرم درخواست وابسته است.

سخنرانان نمایشگاه اکسیدا 2024

متخصصان شناخته شده ایران در زمینه دندانپزشکی به عنوان سخنرانان متخصص در نمایشگاه دندانپزشکی ایران در سال 1403 سخنرانی خواهند کرد. این افراد بینش، تخصص و دیدگاه خود را نسبت به آینده دندانپزشکی با شما به اشتراک خواهند گذاشت. سخنرانان طیف گسترده‌ای از موضوعات، از جمله پیشرفت‌های متعدد در زمینه جراحی دهان، ارتودنسی، هوش مصنوعی، ایمپلنتولوژی و دندانپزشکی دیجیتال را پوشش می‌دهند.

سخنرانان کنگره اکسیدا ۱۴۰۳

کلیه سخنرانان در بازه زمانی مقرر برای جامعه دندان پزشکی ایران جهت ارائه در کنگره اکسیدا 2024 ارسال شدند، روز پنجشنبه مورخ 26 بهمن ماه سال 1402 توسط صد نفر از اساتید 14 رشته تخصصی مختلف دندانپزشکی مورد داوری قرار گرفته و انتخاب شدند. 

لیست تکمیل خواهد شد.

برنامه ها و کارگاه های آموزشی همایش اکسیدا ۱۴۰3

همایش اکسیدا 1403 میزبان مجموعه متنوعی از برنامه ها و کارگاه های آموزشی دندانپزشکی روز دنیا خواهد بود که متناسب با نیازهای توسعه حرفه ای دندانپزشکان طراحی شده است. این برنامه جنبه های مختلف دندانپزشکی مانند تکنیک های درمانی دیجیتال، روش های ارتباط با بیماران، مدیریت بیمار و آینده دندانپزشکی با هوش مصنوعی را پوشش خواهد داد.

فرصت شبکه کنگره اکسیدا 1403

شبکه سازی یک جنبه حیاتی از رشد حرفه ای هر برند و مجموعه درمانی است و نمایشگاه جامعه دندانپزشکی ایران 2024 (همایش اکسیدا 1403) فرصت های زیادی را برای گسترش شبکه ارتباطی شما ارائه خواهد داد. در زمان استراحت و رویدادهای اجتماعی با سایر شرکت کنندگان گفتگو کنید تا با تبادل ایده ، به اشتراک گذاشتن تجربیات و ایجاد ارتباطات نکته ارزشمندی که می تواند منجر به همکاری، راهنمایی یا حتی فرصت های شغلی جدید در همایش اکسیدا ۱۴۰3 شود، بهره مند شوید. این نمایشگاه فضایی پر جنب و جوش ایجاد می کند که تعاملات هدفمند و روابط طولانی مدت را در جامعه دندانپزشکی تقویت می کند.

تکنولوژی دندانپزشکی پیشرفته در کنگره اکسیدا 1403

پیشرفت در تکنولوژی دندانپزشکی روش های ارائه خدمات دندانپزشکی را متحول کرده است. در کنگره اکسیدا 1403، شرکت کنندگان این فرصت را خواهند داشت تا از نزدیک شاهد و تجربه آخرین پیشرفت در فناوری های دندانپزشکی باشند. از تصویربرداری دیجیتال و سیستم های CAD/CAM  گرفته تا پرینتر های سه بعدی، دندانپزشکی با لیزری و هوش مصنوعی، این نمایشگاه ابزارها و تکنیک هایی را که آینده دندانپزشکی را شکل می دهند، به نمایش می گذارد.

excida 2024 location

جلسات پژوهشی و علمی

تحقیقات علمی ستون اصلی دندانپزشکی مبتنی بر شواهد علمی است. در نمایشگاه اکسیدا ۱۴۰3جلسات تحقیقاتی و علمی برگزار می شود که در آن متخصصان دندانپزشکی می توانند آخرین یافته ها و اکتشافات خود را در کنگره ارائه دهند. این جلسات بستری را برای به اشتراک گذاری دانش، بحث در مورد روش های تحقیق و تشویق همکاری بین محققان حال و آینده را فراهم می‌کند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند در سخنرانی‌های شفاهی، جلسات  و بحث‌های میزگرد شرکت کنند تا اطلاعات دقیقی در مورد آخرین پیشرفت‌های تحقیقات دندانپزشکی کسب کنند و به جامعه علمی کمک کنند.

معرفی صنعت دندانپزشکی کنگره اکسیدا 2024

نمایشگاه جامعه دندانپزشکی ایران 2024 فقط یک فرصت برای متخصصین دندانپزشکی نیست، همچنین به عنوان یک پلتفرم جذاب برای ترویج صنعت دندانپزشکی به عنوان یک محرک کلی عمل می کند. تولیدکنندگان، تامین کنندگان و ارائه دهندگان خدمات دندانپزشکی این فرصت را خواهند داشت که پیشنهادات خود را با مخاطبان جهانی به طور مستقیم به اشتراک می گذارد.

با برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و ذینفعان صنعت، برند های مختلف می توانند شناخت از برند خود را در مورد محصولات و خدمات افزایش دهند و به رشد صنعت دندانپزشکی کمک کنند.

زمان برگزاری کنگره اکسیدا 1403

کنگره اکسیدا 1403 در 4 روز و از تاریخ 25 الی 28 اردیبهشت ماه سال 1403 در محل مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

  • سه شنبه 25 اردیبهشت ماه
  • چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه
  • پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه
  • جمعه 28 اردیبهشت ماه

مکان و محل برگزاری کنگره اکسیدا ۱۴۰۲ کجاست؟

محل مرکز همایش های برج میلاد تهران

راه های دسترسی اکسیدا 1403

راه های دسترسی اکسیدا و برج میلاد دو راه دارید:

راه های دسترسی اکسیدا شماره 1: بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، ورودی بزرگراه شهید همت، کنارگذار اختصاصی برج میلاد یا بزرگراه حکیم غرب، بعد از بزرگراه چمران، ورودی اختصاصی برج میلاد یا بزرگراه همت شرق، خروجی بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری جنوب، پل کابلی اختصاصی برج میلاد.

راه های دسترسی اکسیدا شماره 2: اگر می‌خواهید با وسیله نقلیه عمومی به برج میلاد برای اکسیدا بروید، باید اتوبوس‌ها و تاکسی‌هایی را انتخاب کنید که از بزرگراه همت و مقابل بیمارستان میلاد می‌گذرند. پس از پیاده شدن باید سوار سرویس‌هایی شوید که شما را به بیمارستان و گیت ورودی برج میلاد می‌رسانند. سپس در مسیری شیب دار حدود ۳۰۰ متر پیاده‌روی کنید و پس از آن به برج خواهید رسید. پارکینگ برج میلاد به ازای هر ماشین مبلغی دریافت می‌کند اما در آخر هفته ها و تعطیلات این مبلغ متفاوت است.

ثبت نام و تهیه بلیط کنگره اکسیدا 1403

شصت و سومین کنگره بین‌المللی جامعه دندانپزشکی ایران به همراه نمایشگاه مواد و تجهیزات دندانپزشکی از 25 لغایت 28 اردیبهشت ماه سال 1403 برگزار می شود.

  1. ثبت درخواست حداقل متراژ غرفه برای شرکت هایی که قصد حضور در نمایشگاه اکسیدا 2024 را دارند الزامی است.
  2. تکمیل فرم درخواست به منزله اختصاص قطعی غرفه به متقاضی نخواهد بود
  3. اولویت واگذاری غرفه ها بر اساس تاریخ ارسال درخواست، اسپانسری و سطح آن و سایر قوانین برگزار کننده خواهد بود.
  4. لازم به ذکر است که آخرین مهلت زمان تکمیل فرم ثبت نام و در خواست غرفه روز شنبه مورخ 26 اسفند ماه 1402  از ساعت 8 الی 17 خواهد بود و پس از آن هیچ درخواستی دریافت نخواهد شد.

سوالات متداول کنگره اکسیدا 1403

اکسیدا 1403 شصت و سومین کنگره بین المللی انجمن دندانپزشکی ایران است که رویدادی مهم برای متخصصان دندانپزشکی و علاقه مندان به آخرین پیشرفت ها و نوآوری های دندانپزشکی است.

این کنگره از 25 تا 28 اردیبهشت 1403 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می شود.

متخصصان دندانپزشکی، محققان، رهبران صنعت، و هر کسی که علاقه مند به رشته دندانپزشکی است که به دنبال یادگیری در مورد آخرین پیشرفت ها، شبکه سازی و گسترش دانش خود است.

ثبت نام این دوره اسفند ماه به پایان رسید.

در این نمایشگاه شرکت‌های معتبری به نمایندگی از تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات در مراقبت‌های تخصصی دندان‌پزشکی به نمایش گذاشته می‌شود. لیست شرکت ها با نزدیک شدن به رویداد به روز می شود.

این کنگره طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله فناوری‌های دندانپزشکی دیجیتال، پیشرفت‌های درمانی، هوش مصنوعی در مراقبت‌های دندانی و موارد دیگر را پوشش خواهد داد.

اکسیدا 2024 فرصتی منحصر به فرد برای شرکت کنندگان برای ایجاد شبکه، همکاری و به اشتراک گذاری دانش با متخصصان و همتایان پیشرو در صنعت دندانپزشکی فراهم می کند.

شرکت کنندگان به برنامه های آموزشی، سمینارها و کارگاه های آموزشی که برای ترویج آموزش مداوم، تحقیق و توسعه حرفه ای در زمینه دندانپزشکی طراحی شده اند دسترسی خواهند داشت.

موضوع “رویکرد علمی، مبنای موفقیت” است که بر اهمیت پیشرفت علمی در موفقیت اقدامات و تحقیقات دندانپزشکی تمرکز دارد.

پوشش اخبار اکسیدا 1403

درباره نویسنده

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *