نحوه ثبت نام در تردز، رقیب جدید توییتر

نحوه ثبت نام در تردز، رقیب جدید توییتر

شرکت متا به صورت رسمی تردز، رقیب توییتر را منتشر کرد، اکنون می‌توانید برای ثبت نام در تردز به دعوت‌نامه خود در اینستاگرام دسترسی داشته باشید. کلمه “Threads” را در نوار جستجو در اینستاگرام تایپ کنید و می ببینید که یک ایموجی کوچک در سمت راست ظاهر می‌شود. برای دسترسی به دعوت‌نامه خود روی لینک کلیک کنید. اگر لینکی در نوار جستجو نبود، می‌توانید با کلیک کردن روی سه خط در سمت راست بالای نمایه خود دعوت‌نامه را پیدا کنید. “تردز” باید در منوی کشویی ظاهر شود.

متا غول رسانه‌های اجتماعی که مالک اینستاگرام و فیس‌بوک است، چند روز پس از اینکه ایلان ماسک گفت توییتر تعداد توییت‌هایی را که کاربران می‌توانند بخوانند محدود خواهد کرد، اپلیکیشن جدید خود را معرفی کرد. محدودیت‌های نرخ، کاربران را به سمت برنامه‌های رقیب مانند Bluesky سوق داد، برنامه‌ای که توسط یکی از بنیان‌گذاران توییتر جک دورسی پشتیبانی می‌شود، که ترافیک بالایی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: ریبرندینگ توییتر به X

 

اما در حالی که Bluesky در مرحله دعوت است، به نظر نمی‌رسد متا محدودیتی برای استفاده از تردز داشته باشد، به غیر از الزام داشتن یک حساب کاربری در اینستاگرام. تردز اکنون فعال است و در کمتر از یک روز بیش از 30 میلیون ثبت نام دارد که به لطف سهولت تنظیم یک اکانت با استفاده از یک حساب کاربری موجود در اینستاگرام است. با این حال، ثبت نام زیاد به تنهایی برای تبدیل تردز به جایگزینی برای توییتر کافی نیست که در آزمون زمان مقاومت کند. این برنامه همچنین باید نشان دهد که می‌تواند کاربران را درگیر نگه دارد تا دوباره بازگردند.

تفاوت اصلی توییتر و تردز

در حالی که توییتر به دلیل استفاده زیاد توسط روزنامه‌نگاران، سیاستمداران و دانشگاهیان شناخته شده است و مکانی است که اغلب اخبار منتشر می‌شود، موضوعات متا می‌تواند به دلیل ارتباط با اینستاگرام، که موارد استفاده متفاوتی به عنوان تصویری دارد، مخاطبان و تمرکز بسیار بیشتری داشته باشد. متا کارهایی را برای بی‌توجهی به بحث های سیاسی در فیس‌بوک انجام داده است، سیاستی که اگر به تردز منتقل شود، آن را از توییتر متمایز می‌کند.

بسیاری از بازایابان و بلاگرها که به کار با پلتفورم متا عادت دارند، احتمالاً از جایگزینی برای توییتر استقبال می‌کنند، به‌خصوص اگر آن را به‌عنوان نام تجاری امن‌تر بدانند. شرکت متا گفته است که دستورالعمل‌های اجتماعی اینستاگرام را برای تردز نیز اعمال خواهد کرد.

نحوه ثبت نام در تردز

برنامه اینستاگرام را باز کنید، تردز را جستجو کنید و با کلیک بر روی نماد ذره بین در پایین سمت چپ، صفحه کاوش را باز کنید. کلمه تردز را در نوار جستجو تایپ کنید و یک ایموجی کوچک در سمت راست ظاهر می‌شود.

Threads
روی Admit One در نوار جستجو کلیک کنید و دعوت‌نامه تردز شما ظاهر می‌شود. این دعوت شامل نام کاربری، تاریخ و زمان راه‌اندازی تردز، یک کد QR، یک کد عددی و یک گزینه دریافت موضوعات در پایین صفحه است که شما را به اپ استور یا پلی استور می‌برد.

نحوه ثبت نام در تردز، رقیب جدید توییتر

نمایه خود را باز کنید، روی سه خط ضربه بزنید. اگر لینکی را در نوار جستجو نمی‌بینید، می‌توانید با کلیک کردن روی سه خط در سمت راست بالای نمایه خود به دعوت‌نامه دسترسی پیدا کنید.

نحوه ثبت نام در تردز، رقیب جدید توییترگزینه تردز در بالای منوی کشویی ظاهر می‌شود. برای دسترسی به دعوت‌نامه خود روی آن کلیک کنید. در حال حاضر، نام کاربری تردز شما مانند نام کاربری اینستاگرام شما به نظر می‌رسد. مشخص نیست که آیا امکان تغییر آن وجود دارد یا خیر و کاربران پس از راه اندازی رسمی برنامه در چهارشنبه، اطلاعات بیشتری خواهند داشت.

درباره نویسنده

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *