چگونه یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب را برای شرکت خود انتخاب کنید

چگونه یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب را برای شرکت خود انتخاب کنید

چگونه یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب را برای شرکت خود انتخاب کنید

تصور کنید  شما یک کسب و کارراه‌اندازی کرده‌اید و در بازاریابی خود به کمک نیاز دارید شاید پیش خود فکر کنید که ساده است کار را به یک آژانس تبلیغاتی می‌سپارم و خودم می‌توانم پیدایش کنم.

با یک نگاه گذرا هیچ نقص و کمبودی در آژانس‌های بازاریابی احساس نمی شود، به خصوص در فیلم The Big Smoke که The Good Marketer آن را خانه می‌نامد. اما اگرچه این ممکن است چیز خوبی به نظر برسد، افزایش اخیر در تعداد آژانس‌های دیجیتال، انتخاب از بین آنها را بسیار مشکل می‌کند و به همین دلیل است که ما اینجا هستیم تا شما را در مورد نحوه انتخاب یک آژانس بازاریابی دیجیتال راهنمایی کنیم. به یاد داشته باشید، وقتی نوبت به صحبت و انتخاب از بین آژانس‌ها می‌شود، هیچ‌کدام یکسان نیستند!

هر آژانس در  سئو، اجتماعی پولی، PPC   تخصص خود را دارد. بنابراین، هنگامی که در حال انتخاب یک آژانس دیجیتال در ایران  یا هر جای دیگری برای این موضوع هستید – ممکن است  سردرگم کننده باشد که در یک آژانس بازاریابی دیجیتال  باید به دنبال چه چیزی باشید.

ابتدا باید نیازهای بازاریابی کسب و کار خود را در نظر بگیرید.

ابتدا باید نیازهای بازاریابی کسب و کار خود را در نظر بگیرید.

اگر یک تجارت مبتنی بر خدمات هستید، به آژانسی نیاز دارید که تولید سرنخ را بشناسد. اگر کار شما تجارت الکترونیک شماست، به دنبال بازاریابان رسانه‌های اجتماعی باشید.

آژانس‌ها در تخصص‌های خود (سئو، طراحی گرافیک، استراتژی محتوا و رسانه‌های اجتماعی) متفاوت هستند، و اگر بهترین‌ها را برای کسب و کار خود می‌خواهید، ممکن است لازم باشد زمان کمی را صرف جستجوی مورد مناسب کنید. برخی از شرکت‌ها فوراً شرکت  مطابق میل خود را  پیدا می‌کنند.

بنابراین، کدام آژانس برای نیازهای فردی کسب و کار شما بهترین است؟ چگونه یک آژانس دیجیتال را انتخاب می کنید؟

اگر به دنبال یک آژانس بازاریابی اختصاص داده شده به مشاغل کوچک هستید

اگر به دنبال یک آژانس بازاریابی اختصاص داده شده به مشاغل کوچک هستید

اگرچه برای ما قابل پیش بینی است که خودمان را در فضای بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک توصیه کنیم، اما نتایجی برای پشتیبان‌گیری از آن داریم و نتایج جستجوی ما خودشان گویای مطلب هستند.

اگر مطمئن نیستید که در یک آژانس بازاریابی دیجیتال به دنبال چه چیزی بگردید، پیشنهاد می‌کنیم از جایی با اعتبار و اثبات اجتماعی شروع کنید. به عنوان یک آژانس بسیار توصیه شده توسط Google و بیش از 100 بررسی آنلاین از مشتریان ما، که به ما رتبه 4.8 ستاره داده است، واضح است که ما مشتریان راضی و وفادار خود را داریم که از خدمات ما خشنود هستند.

در آژانس تبلیغاتی نگاه، ما به خود می‌بالیم که یک شرکت یک‌مرحله‌ای برای کسب‌وکارهای کوچکی هستیم که برای تولید محتوای بازاریابی دیجیتال موثر نیاز به کمک دارند. این شامل موارد زیر است:

  • رشد ارگانیک در رسانه‌های اجتماعی
  • کمپین‌های پولی رسانه‌های اجتماعی (در کانال‌های مختلف)
  • تبلیغات گوگل (تبلیغات پرداخت به‌ازای کلیک)
  • بهینه سازی موتور جستجو
  • طراحی وبسایت
  • تبلیغات محتوا
  • بازاریابی ایمیلی

در نهایت، هدف ما افزایش درآمد و مقیاس کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط در تجارت الکترونیک و صنایع خدماتی است. ما شاهد بوده‌ایم که مشتریان ما به دلیل کار ما به پیشرفت‌های قابل توجهی رسیده‌اند و از همه لحاظ  برای آنها مفید بوده است. خدمات جامعی که توسط تیمی از کارشناسان صنعت انجام می شود، ما یک انتخاب عالی برای کسانی هستیم که به دنبال رشد کسب و کار خود هستند.

اگر به دنبال تبلیغات تجارت الکترونیک هستید

اگر به دنبال تبلیغات تجارت الکترونیک هستید

بدیهی است که اولین انتخاب شما آژانس تبلیغاتی نگاه  است، دوباره ما به خود می‌بالیم که می‌گوییم یکی از بهترین آژانس‌های تجارت الکترونیک برای مشاغل کوچک و متوسط هستیم. برای اطمینان از نتایج و رسیدن به اهداف تجاری مشتری خود، پیشنهاد می‌کنیم:

  1. سئو (بهینه سازی موتور جستجو)
  2. PPC (جستجوی پولی)
  3. رسانه‌های اجتماعی ارگانیک
  4. رسانه‌های اجتماعی پولی
  5. بازاریابی ایمیلی
  6. ساخت و توسعه وب سایت
  7. بازاریابی محتوا
  8. محتوای ویدئویی
  9. برندینگ و طراحی لوگو
  10. استراتژی دیجیتال

طیف وسیعی از خدمات ما یک مدیر حساب اختصاصی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد که اهداف کسب و کار شما را می‌شناسد و درک می‌کند. اشتیاق ما حمایت از شما است  ما در آژانس تبلیغاتی نگاه  در مورد موفقیت مشتری خود وسواس داریم. بنابراین، وقتی می‌پرسید چگونه یک آژانس بازاریابی خوب پیدا کنید، به یاد داشته باشید که سطح خدماتی را که می‌خواهید در نظر بگیرید و آژانسی را بیابید که سابقه انجام این کار را داشته باشد.

 

اگر به دنبال آژانس روابط‌عمومی دیجیتال هستید

آژانس تبلیغاتی نگاه  یک آژانس پیشرو در جستجوی اول است که مشتریان  سراسر ایران را تحت پوشش قرار می‌دهد. این شرکت با شرکت‌هایی مانند Nasty Gal، Monzo، Tougher Mud  همکاری کرده است تا به آنها کمک کنند تا تقاضای جستجو را در بین موتورهای جستجو و پلتفرم‌های مختلف از طریق محتوای با مقیاس بالا، روابط‌عمومی دیجیتال، CRO و UX تسهیل کنند. بنابراین اگر می‌خواهید چگونه آژانس بازاریابی مناسب را برای بازاریابی جستجو و روابط‌عمومی دیجیتال انتخاب کنید، این آژانس برای شما مناسب است.

 

اگر به دنبال یک آژانس خلاق هستید

اگر آژانس دیجیتالی را انتخاب می‌کنید که در تولید محتوای دیجیتال برای جلب توجه و جذب مشتریان آنلاین و آفلاین تخصص دارد، نگران نباشید. این افراد در کار با سازمان‌های غیرانتفاعی مهارت دارند و استعداد منحصربه‌فردی برای اتخاذ رویکرد خلاقانه برای کمپین‌هایی دارند که فراتر از زمان انتظارات است.

از طرف دیگر، آژانس تبلیغاتی نگاه  یک آژانس خلاق مستقر در کشور است که از قدرت ایده‌ها برای ایجاد خلاقیت‌های به یاد ماندنی در خدمات تبلیغاتی و بازاریابی خود استفاده می‌کند. باقدرت ایده‌ها در مرکز استراتژی بازاریابی خود، آنها یک «ایده» را به بخش‌های (شناسایی، طراحی، اجرا و تجزیه و تحلیل)  تقسیم می‌کنند. اگر می‌خواهید یک آژانس دیجیتال مارکتینگ با اعتبارهای بزرگ در پشت آن انتخاب کنید،  آژانس تبلیغاتی نگاه می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

 

 

اگر به دنبال مدیریت ارگانیک رسانه‌های اجتماعی هستید

آیا نمی‌دانید که چگونه یک آژانس بازاریابی دیجیتال را انتخاب کنید که بتواند رسانه‌های اجتماعی شما را برای حداکثر تأثیرگذاری مدیریت کند؟ آژانس تبلیغاتی نگاه  رهبر این بازی در زمینه مدیریت ارگانیک رسانه‌های اجتماعی است. این شرکت خدمات کامل و انعطاف پذیری را ارائه می‌دهند که تمام جنبه‌های اجتماعی، از برنامه ریزی استراتژی گرفته تا کمپین‌های تأثیرگذار را پوشش می‌دهد. این افراد بر روی تقویت لحن صدای برند شما به صورت آنلاین، درگیر شدن با جامعه آنلاین شما و ایجاد مکالمات ارزشمند تمرکز می‌کنند. اگر مطمئن نیستید که چگونه یک آژانس بازاریابی خوب پیدا کنید، بررسی همه پلتفرم‌های یک آژانس یک گام عالی است.

اگر به دنبال بازاریابی B2B هستید

اگر به دنبال بازاریابی B2B هستید

آژانس تبلیغاتی نگاه  یک آژانس بازاریابی B2B در کشور است و در زمینه خود متخصص است. آن‌ها می‌دانند که مخاطبان B2B نسبت به مصرف‌کننده‌های معمولی آگاه‌تر هستند و تصمیم‌های خرید آن‌ها با چه انگیزه‌ای انجام می‌شود. آنها به بنیان‌گذاران، رهبران فروش و تیم‌های بازاریابی کمک می‌کنند تا اعتماد مشتریان بالقوه را جلب کنند و از ترکیبی از بازاریابی محتوا، سئو، اتوماسیون، رسانه‌های پولی و درک بازار استفاده می‌کنند تا شما را از رقبای خود پیشی بگیرند.

 

اگر به دنبال اینفلوئنسر مارکتینگ هستید

آژانس تبلیغاتی نگاه   یک آژانس مستقر در کشور است که در بازاریابی اجتماعی پولی، اینفلوئنسر مارکتینگ و بازاریابی جوانان تخصص دارد. این شرکت دوست دارد به عنوان یک مجوز دسترسی همه‌جانبه برای توجه، تعامل و اقدام در یکی از مترقی‌ترین کانال‌های بازاریابی در مورد توجه قرار گیرد.

هنگامی که در مورد چگونگی انتخاب یک آژانس بازاریابی دیجیتال فکر می کنید، زیاد به شهرت و سابقه و بودن توجه نکنید  در عوض، وقت بگذارید و تحقیق کنید و در نظر بگیرید که آیا آنها می توانند خدماتی را که برای گسترش کسب و کار شما نیاز دارید ارائه دهند یا خیر.

 

اگر به دنبال تولید ویدئو هستید

اگر به دنبال تولید ویدئو هستید

آژانس تبلیغاتی نگاه  ویدئوهایی را برای الهام بخشیدن به مصرف کنندگان و افزایش فروش مشتری می‌سازد. این شرکت تجربه گسترده‌ای در انواع مختلف ویدئو از جمله انیمیشن، تبلیغات تلویزیونی، توضیح محصول و موارد دیگر برای اندازه‌های مختلف کسب و کار دارد. بنابراین اگر به این فکر می کنید که چگونه یک آژانس بازاریابی دیجیتال را برای ارائه محتوای ویدئویی حرفه‌ای انتخاب کنید، این شرکت مناسب شماست.

هنگامی که آژانسی را پیدا کردید که بتواند نیازهای بازاریابی شما را برآورده کند، باید بودجه خود را در نظر بگیرید.

در سال‌های گذشته،  برخی آژانس‌های بازاریابی دیجیتال در کشور  به دلیل عدم شفافیت در مورد امور مالی مشتریان خود در میان مشتریان  شناخته شده‌اند و این سبب شده امتیاز منفی کسب کنند.

ممکن است به سوالاتی مانند این فکر کنید که آژانس من واقعاً چه می‌کند؟ من برای چه خدماتی پول می‌پردازم؟ آیا از بودجه تبلیغاتی من به طور موثر استفاده می شود؟

ما اینجا در آژانس تبلیغاتی نگاه ، به خود می‌بالیم که تغییر در صنعت را رهبری می‌کنیم و به مشتریان خود شفافیت کامل در تمام جنبه‌های خدمات خود ارائه می‌دهیم. این بدان معنا نیست که همه آژانس‌ها به این شکل کار می‌کنند  اما  به‌مرورزمان قطعاً همه چیز در حال تغییر است! همان‌طور که گفته شد، شما باید در نظر بگیرید که برای یک آژانس چه مقدار هزینه در نظر بگیرید؟

بنابراین، وقتی می‌پرسید چگونه یک آژانس دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنید، به یاد داشته باشید که آژانسی را انتخاب کنید که در کسب‌وکارهایی مانند کسب و کار شما تجربه داشته باشد.

 

اعتبار آژانس را در نظر بگیرید.

اگر صاحب کسب و کار هستید، ممکن است قبلاً این را شنیده باشید. اما ما  آن را برای افرادی که نشنیده‌اند دوباره تکرار می‌کنیم.

 

اثبات اجتماعی

قبل از امضای قرارداد با یک آژانس، باید اعتبار آن را مشخص کنید. پلتفرم‌های اجتماعی و  وب سایت آژانس را بررسی کنید. ببینید مشتریان قبلی و فعلی‌شان در مورد آن‌ها چه می‌گویند  این به شما کمک می‌کند تا درک کنید که آن‌ها در خارج از حوزه بازاریابی خود چه فعالیت‌هایی می‌کنند. انتظار هم نداشته باشید که یک آژانس خوب حتماً هر پنج‌ستاره داشته باشد چرا که گاهی این اقدام مغرضانه انجام می‌گیرد.

بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ شبیه به تیم داخلی شما خواهد بود. احساس می کنید که گروهی از مردم اهداف، علایق و چشم اندازهای شما را برای آینده به اشتراک می‌گذارند. و با در نظر گرفتن این موضوع، بسیار مهم به نظر می‌رسد که با آژانس انتخابی خود کنار بیایید.

مخصوصاً برای صاحبان مشاغل کوچک، برند شما فرزند شماست و سپردن آن به دست دیگران می تواند کار بزرگی باشد. و در طول هفته‌ها یا ماه‌ها یا سال‌هایی که ممکن است با هم کار کنید، ایجاد یک رابطه ضروری (و اجتناب‌ناپذیر) است.

 

 

 

درباره نویسنده

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *