جذب مشتری فیشیال

جذب مشتری فیشیال

صاحبان سالن های موفق همیشه به دنبال راه های جدیدی برای رشد کسب و کار خود هستند. هنگامی که یک پایگاه مشتری مستقر و یک تیم باورنکردنی در کنار خود دارید، می توانید راه هایی را برای رشد کسب و کار خود و جذب مشتری فیشیال را داشته باشید با اینکه رقابت بسیار زیاد باشد.

خدمات مثال زدنی به مشتری باید در همه چیز وجود داشته باشد از کارکنان پذیرش گرفته تا درمانگران شما. تک تک آنها باید استانداردهایی را که از آنها انتظار دارید و نحوه رفتار با مشتریان را مشخص کنند.

سعی کنید یک منشور مشتری بسازید به این ترتیب، همه می توانند در مورد آنچه از آنها انتظار می رود روشن باشند، بدون اینکه بهانه ای داشته باشند.اطمینان حاصل کنید که تیم شما از امکانات یادداشت‌ها در نرم‌افزار مدیریت سالن شما استفاده کامل می‌کند تا موارد خاصی را که باید در مورد هر مشتری بدانید از کوچکترین علایق آنها اطلاعاتی داشته باشد تا نحوه مصرف نوشیدنی‌شان را پیگیری کنند. این جزئیات کوچک است که می تواند بزرگترین تفاوت را در جذب مشتری فیشیال ایجاد کند.

 گوش دادن را فراموش نکنید مثلا به این موضوع اشاره میکنند که ممکن است کاری متفاوت انجام دهند، شنونده خوب بودن ویژگی بارز یک درمانگر خوب و یک سالن خوب است.

اینکه بنشینید و امیدوار باشید که پایگاه مشتریانی را که در حال حاضر دارید حفظ کنید، حداقل بگوییم ساده لوحانه و نادرست است. همیشه درجاتی از فرسایش وجود دارد که مشتریان از آنجا دور می‌شوند، انتخاب‌های درمانی خود را تغییر می‌دهند یا صرفاً تصمیم می‌گیرند که تغییری را می‌خواهند و این قبل از آن است که حتی کسانی را در نظر بگیریم که به دلیل بیماری‌های همه‌گیر جهانی، بازدیدشان را به تعویق انداخته‌اند.

بازاریابی برای جذب مشتری فیشیال جدید باید یک فرآیند ثابت باشد، نه فقط چیزی که زمانی اتفاق می افتد که شما زمان دارید یا زمانی که فضای دفتر خاطرات شما خالی می شود.

ابزارهای زیادی برای کمک به بازاریابی سالن ها در جذب مشتری فیشیال وجود دارد، از تنظیم پیشنهادات خوش آمدگویی به بازدیدکنندگان جدید وب سایت، تا اشتراک گذاری خودکار در رسانه های اجتماعی.

بازاریابی ستون فقرات جذب مشتری فیشیال است، اما راه‌های زیادی برای خرج کردن این بودجه بازاریابی وجود دارد، بنابراین باید مراقب باشید که این بودجه هوشمندانه خرج شود، به طور ایده‌آل در انواع تاکتیک‌های بازاریابی آنلاین و آفلاین با اندازه‌گیری دقیق در محل، بتوانید ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست. و فراموش نکنید که برخی از بازاریابی رایگان است! ابزارهای خودکاری وجود دارند که می‌توانند بازاریابی را بسیار آسان‌تر کنند، از طریق توزیع محتوا در بسیاری از رسانه‌ها، یا با جمع‌آوری داده‌های بازدیدکنندگان از وب‌سایت شما و تعامل با آنها برای تشویق آنها به رزرو با شما.ترفند این است که هوشمندانه کار کنید، نه سخت تر.

جذب مشتری فیشیال

عزیزان خود را نزدیک نگه دارید

بیرون رفتن و جذب مشتری فیشیال جدید ممکن است ضروری باشد، اما گران است. در واقع، می تواند تا هفت برابر بیشتر از هزینه حفظ مشتریان فعلی هزینه داشته باشد. به همین دلیل است که وقتی آنها را دارید، می خواهید تمام تلاش خود را برای حفظ آنها نیز انجام دهید.

البته ارائه خدمات فوق العاده به مشتریان کار بیهوده ای است. اما چه کار دیگری می توانید انجام دهید، که مشتریان را به بازگشت بازگرداند؟

این روزها نه تنها تعداد زیادی آنلاین هستند، بلکه می‌توانند خودکار شوند و با نرم‌افزار مدیریت سالن ادغام شوند و تجربه‌ای بی‌نظیر را به مشتریان  فیشیال خود ارائه دهند، در حالی که کار شما را بسیار آسان‌تر می‌کنند. آنلاین به معنای معیارهای بهتر است، به این معنی که می توانید ببینید چه چیزی کار می کند، چه چیزی نیست و چه کسانی پاسخ دهندگان برتر شما هستند تا مطمئن شوید که هر بار درمان VIP دریافت می کنند.

ارائه مشاوره رایگان یک راه عالی برای ورود مردم به سللن زیبایی و جذب مشتری فیشیال شما است. یک جلسه رایگان نگرانی مشتریانی را که ممکن است در مورد خدمات شما خیلی مطمئن نباشند، کاهش می دهد. مشاوره رایگان همچنین برای شما به عنوان ارائه‌دهنده خدمات یک موهبت است، زیرا به شما امکان ی‌دهد هر مشتری را ارزیابی کنید تا بهترین درمان یا خدمات فیشیال را برای آنها بیابید.

در اینجا یک نکته در هنگام ارائه مشاوره رایگان وجود دارد: ارزش فوق العاده ای ارائه دهید و مراقب باشید که مشتری تجربه خوبی داشته باشد.

شما معمولاً فقط یک فرصت برای تبدیل یک مشتری بالقوه دارید، و به خاطر داشته باشید که مشتری نیز ممکن است برای بهترین ارائه دهنده خرید کند.بنابراین، مطمئن شوید که تجربه آنها با شما برجسته است.

در تجارت، درست مانند هر صنعت دیگری، ثابت نشستن مساوی است با عقب رفتن. به لطف جمعیتی مبتنی بر دیجیتال، زندگی به سرعت و همراه با آن در حال حرکت است.

به عنوان یک صاحب سالن، باید کاری کنید که به طور مداوم از روندها و درمان های جدید آگاه باشید و در سالن خود با خدمات جدید و تازه برای مشتریان فیشیال خود نوآوری کنید.

با این حال، کار درستی نیست که هر گرایشی را برای ارائه خدمات برای سالن خود دنبال کنید، اما اگر چیزی وجود دارد که خدمات موجود شما را بهبود می بخشد و نیاز به سرمایه گذاری هنگفتی در آموزش یا تجهیزات ندارد، چرا چیز جدیدی را امتحان نکنید؟ یا با ارسال نظرسنجی از مشتریان خود در مورد خدماتی که می خواهند ببینند بپرسید.

 از بازخورد مشتریان برای بهبود عملکرد کارکنان و درنهایت جذب مشتری فیشیال استفاده کنید

از بازخورد مشتریان برای بهبود عملکرد کارکنان و درنهایت جذب مشتری فیشیال استفاده کنید

یادگیری و رشد به عنوان یک تجارت برای موفقیت مستمر حیاتی است. برای اینکه بدانید کجا اشتباه می کنید و چه کارهایی را بهتر می توانید انجام دهید، به یک حلقه بازخورد واضح و در دسترس نیاز دارید. مکانی که در آن مشتریان بخش فیشیال شما احساس می کنند می توانند آشکارا و صادقانه خود را به اشتراک بگذارند.

مطمئن شوید که هر گونه بازخورد مشتری را، چه خوب و چه بد، با تیم خود به اشتراک بگذارید، و مطمئن شوید که آنها نیز می دانند که بازخورد چیزی نیست که از آن ترسید. این یک فرصت یادگیری برای همه است که می تواند به بهبود اوضاع کمک کند. ایجاد احساس بد در تیم خود در صورت دریافت انتقاد، نتیجه معکوس دارد.

مطمئن شوید که یادداشت‌های منابع انسانی را برای تیم خود نگه می‌دارید و مرتباً با آن‌ها چک می‌کنید تا ببینید آیا مناطقی وجود دارد که آنها یا شما مایل به بهبود هستند یا خیر. برای دستیابی به آنها نقاط عطف تعیین کنید و از آنها در رشد شخصی خود حمایت کنید.و هرگز فراموش نکنید کسب و کار شما به اندازه ضعیف ترین عضو تیم شما قوی است.

جذب مشتری فیشیال درباره کار تیمی است.

جذب مشتری فیشیال درباره کار تیمی است.

کارتیمی میتواند باعث به حقیقت پیوستن رویا شود! حداقل این چیزی است که آنها می گویند، و همچنین با دلیل موجه. بدون یک تیم قوی پشت سر آنها، کسب و کارها برای شکست راه اندازی می شوند. همه افراد در کسب و کار شما از نظافتچی گرفته تا مدیر سالن شما ایده هایی در مورد اینکه چه کارهایی می تواند بهتر انجام شود تا زندگی آنها راحت تر شود، مشتری تجربه بهتری داشته باشد و هماهنگی بیشتر در تیم داشته باشد، دارند.

برای سالن‌ها خیلی آسان است که عادت به انجام کارهای مشابه داشته باشند، به روشی مشابه، بدون دلیلی بهتر از «همیشه اینطور بوده است.» اما آیا این واقعا به اندازه کافی خوب است؟ تکنولوژی و تکنیک ها همیشه در حال تغییر هستند. زمانی که راه بهتری برای انجام کارها وجود دارد، در تنگنا گیر نکنید. اینجاست که مزایای جلسات منظم تیمی به چشم می‌خورد، بنابراین همه می‌توانند ایده‌هایی را درباره نحوه بهتر کردن شرایط به اشتراک بگذارند.

 فراموش نکنید که برخی اوقات سرگرم کننده را نیز در نظر بگیرید. اگر تیم شما سخت کار می کند، خوب است که گاهی اوقات با یک وعده غذایی بیرون از خانه یا چای بعد از ظهر به آنها پاداش دهید. چیزی که باعث می شود آنها بدانند که برای شما مهم هستند و مورد قدردانی قرار می گیرند.

همانطور که زندگی اخیراً به ما نشان داده است، همه برنامه ریزی ها در جهان لزوماً همیشه معنی زیادی ندارند. اما، به کنار شرایط تسکین دهنده، داشتن یک برنامه خوب است. اگر نمی دانید به کجا می روید، چگونه می خواهید به آنجا برسید؟

البته، همه ما بیشتر هنگام شروع کار، یک طرح کسب و کار زیبا ایجاد می کنیم، اما اینکه چقدر به آنها نگاه می کنیم و آنها را به روز می کنیم، علی رغم بهترین نیت ما، کاملاً چیز دیگری است.

حداقل یک بار در سال، برای تعیین اهداف برای جایی که می‌خواهید کسب‌وکار باشد از نظر مالی و غیره، وقت بگذارید. عمل گرا و در عین حال محتاطانه جاه طلب باشید. سپس به این فکر کنید که چگونه می خواهید به آنجا برسید و یک برنامه تنظیم کنید. لازم نیست یک متن 30 صفحه ای باشد، اما باید مقداری بودجه و تمرکز بر روی آنچه که برای دستیابی به آن اهداف باید خرج کنید و زمان بندی هایی که در برابر آنها تنظیم شده است، وجود داشته باشد.

 

درباره نویسنده

پست های مرتبط

بدون دیدگاه

  • جلال رنجبر
    تیر 20, 1401 4:00 ق.ظ

    بخاطر همین نمونه پردازی های متنوع و به روزه که سایت آی مارکتور همیشه برای من یه سایت هیجان انگیز و جذاب بوده!
    مرسی هستی ؛)

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *