مدیریت دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

مردم روزانه در حال مصرف محتوای دیجیتال در دستگاه های مختلف هستند  و شرکت‌ هایی که هنوز وارد دنیای اینترنتی و دیجیتالی نشده ‌اند و از استراتژی ‌های دیجیتال مارکتینگ استفاده نمی ‌کنند باید هرچه سریع ‌تر خود را با آنها انطباق دهند.

چرا که حضور در فضای دیجیتال ما گذشته یک مزیت محسوب نمیشود بلکه یک باید است.

چرا دیجیتال مارکتینگ مهم است؟

به تدریج رسانه ‌های دیجیتال بیشتر جایگزین رسانه‌ های قدیمی خواهند شد. در حالیکه نسل ‌های قدیمی مرگ رسانه ‌های کاغذی مانند روزنامه و کتاب و همچنین دیگر رسانه‌های قدیمی مانند رادیو و تلویزیون را می ‌بینند، نسل جدید با موبایل و اینترنت بزرگ شده و با دنیای دیجیتال آشنایی کامل دارند!

واقعیت این است که تبلیغات اینترنتی و دیجیتال سریع ‌تر، متنوع ‌تر و کاربردی‌ و ارزان تر است. پس تعجب ‌آور نیست که با آمدن دیجیتال مارکتینگ اکثریت مردم، خیلی سریع در جهت حرکت آن قرار گرفته ‌اند و پیشنهادات دیجیتال مارکتینگ هم برای بازاریابان و هم مصرف ‌کنندگان مفید است.

از مهمترین مزایای دیجیتال مارکتینگ نظارت، ردیابی و آنالیز نتایج تبلیغات است. به جای انجام تحقیقات گران قیمت برای نظارت بر مشتری، شما می‌توانید به سرعت نرخ پاسخ و بازخورد مشتری را مشاهده کنید و برای گام بعدی خود برنامه ریزی کنید.

شاید قوی‌ترین دلیل برای استفاده از آن همانطور که گفته شد، پیشی گرفتن رسانه ‌های دیجیتال و فضای مجازی به شکل‎های مختلف از اشکال سنتی باشد. در آخر باید بگوییم اکنون عصر دیجیتال است و شرکت ‌هایی که خود را با این دنیای اینترنتی و مجازی تطبیق نمی‌دهند، به زودی در معرض افول و شکست قرار خواهند گرفت