nbt 5

فروش خود را افزایش دهید

مدیریت کمپین تبلیغاتی

“شما می توانید با بودجه کمی به بیشتر افراد دسترسی پیدا کنید، اما به صورت کمپین تبلیغاتی”

تبلیغات تلویزیونی ، اکنون کم کم جای خود را به تبلیغات دیجیتال می دهد. با توجه به مزیتی مانند امکان دسترسی به افراد بیشتر با بودجه کم ، تبلیغات دیجیتالی به یک روش عالی بازاریابی برای مشاغل در اندازه های مختلف شده است. این واقعیت که تبلیغات برای بازاریابی یکپارچه بسیار مناسب است ، ما را یک قدم به تبلیغات در شبکه های اجتماعی نزدیک تر می کند. برنامه ریزی و مدیریت کمپین تبلیغات از بیرون دشوار به نظر می رسد ، اما با انجام تجزیه و تحلیل رقبا و برنامه ریزی صحیح می توان بهترین نتایج را به دست آورد.

nit 14

برای یک کمپین تبلیغاتی موفق ، ایجاد یک برنامه مدون مانند هر کمپین بازاریابی دیگر ضروری است. فعالیت یک برند فقط با انتشار تبلیغات در شبکه های اجتماعی یا به اشتراک گذاری محتوا در حوزه مدیریت کمپین تبلیغاتی محدود نمی شود. امروزه شبکه های اجتماعی از انواع مختلف محتوا پشتیبانی می کنند ، برند هایی که می خواهند یک کمپین تبلیغاتی موفق داشته باشند نیاز به یک استراتژی چند مرحله ای دارند که شامل تولید و توزیع محتوای منحصر به فرد در این رسانه ها می باشد.

مشکلات اصلی در مدیریت کمپین تبلیغاتی  ، مدیریت تیم های بازاریابی برند ، آژانس تبلیغاتی خلاق ، تیم رسانه ای و شرکت های تولیدی به صورت همزمان می باشد که باید با یکدیگر هماهنگ باشند و هزینه ای که با درگیر شدن تعداد بازیکنان در این زمینه افزایش می یابند.

ما به عنوان گروه نگاه با ترکیب تجربه خود در زمینه تبلیغات ، کارآمدترین کمپین های تبلیغاتی را ایجاد و مدیریت می کنیم. گروه نگاه با استفاده از منابع انسانی و تجربه خود ، کلیه خدماتی را که یک برند برای مدیریت کمپین تبلیغاتی نیاز دارد ، ارائه می دهد. برخی از خدمات ما که به برند های همکار خود ارائه می دهیم:

خدمات ما 

ایجاد یک برنامه بازاریابی تبلیغاتی

ما به عنوان گروه تبلیغاتی نگاه ، در نتیجه جلسات مشترک با تیم بازاریابی شما ، می توانیم اهداف بازاریابی شما را به مناسب ترین روش برنامه ریزی کنیم و به شما در تهیه نقشه راه مورد نیاز برای رسیدن به این اهداف کمک کنیم.

nit 7

سوالات متداول سایت فروشگاهی

پاسخ سوالات خود را اینجا بیابید

فضای دیجیتال خود را بسازید

برند سازی شخصی

برند شخصی به طور کل برداشتی می باشد که فرد بر اساس مهارت ها ، دستاورد ها ، شایستگی ها و عملکرد خود در یک مکان ، بازار یا صنعت خاص به دست آورده باشد. برند سازی شخصی به جنبه هایی از فرد اشاره دارد که فرد را نسبت به دیگر افراد متمایز می کند.

برند سازی شخصی با نظر مردم در مورد شما سروکار دارد. اگر یک برند معتبر هدف نهایی باشد ، برند سازی شخصی به تمام فرایندهایی گفته می شود که برای رسیدن به این هدف استفاده می شود. یک اشتباه رایج در برند سازی عدم توجه به اندازه برند می باشد. عدم توجه به اندازه برند ، به برند شخصی شما آسیب می رساند.

nit 12

چرا برند سازی شخصی اهمیت دارد؟

تلاش به تنهایی در محیط کاری که در حال رشد است و فضای رقابتی دارد، کافی نیست. به همین دلیل، موفقیت پایدار برند تجاری شما به برند سازی موسسه ، موقعیت و خودتان بستگی دارد. برند سازی شخصی به شما این امکان را می دهد تا از شرایط سخت بازار رقابت متمایز شوید و ثبات داشته باشید. در این مبحث اهمیت برند سازی نمایان می شود.

در گذشته سال ها کار در یک شرکت نشانه ثبات بود. امروزه حضور در برنامه های توسعه شخصی ، داشتن گواهینامه و تغییر شغل به عنوان شاخص ثبات تفسیر می شود. بعلاوه ، کسب تجربه در بسیاری از موسسات به عنوان مزیتی بزرگ در روند توسعه فرهنگی و نهادی می باشد. امروزه هر چقدر هم که پیشرفت کنید ، موفقیت ناشی از برند سازی شخصی شما می باشد. بنابراین ، چگونه برند شخصی برای خود ایجاد کنیم؟

برای ساخت یک برند شخصی ، ابتدا باید نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید. اگر روی نقاط قوت خود تمرکز کنید ، موفقیت با این روش به راحتی حاصل می شود. تمرکز روی برخی کلمات کلیدی نیز شما را به موفقیت می رساند. از طرف دیگر ، کلمات کلیدی نکاتی هستند که شما را متمایز می کند. به همین دلیل تعیین الگویی مشخص و پیروی از آن تغییری در برند شما به وجود نمی آورد. این باعث می شود که دچار تکرار شوید و شما را در قفس خود حبس می کند.

برند شخصی پیامی است که فرد در مورد نگرش خود به دیگران منتقل می کند و بر اساس ارزش هایی که فرد به خود افزوده است ، به عنوان هویتی تعریف می شود که در مقایسه با سایر افرادی که همان کار را انجام می دهند ، تفاوت ایجاد می کند. بهترین گام برای شروع برند سازی شخصی، ورود به یک فرآیند تجدید نظر ذهنی می باشد.  این بازنگری به شما ایده های مختلفی می دهد. به این ترتیب ، برداشت جدیدی از نام تجاری شما ایجاد می شود. مهمترین عنصر برند شما نحوه درک آن توسط دیگران می باشد.

در آخرین مرحله ، اندازه گیری و ارزیابی و بهبود فعالیت های شما انجام می شود. با اندازه گیری و ارزیابی به راحتی می توانید عنصری را پیدا کنید که باعث موفقیت شما می شود. به این ترتیب ، گامهای موثری برای پیشرفت برند شخصی خود برمی دارید.

چرا باید به فکر برندسازی باشیم؟

مزایای داشتن برند شخصی چیست؟

nint 1

برند شخصی شما را از سایر رقبا متمایز می کند

nint 2

شما نقاط قوت خود را می دانید و نسبت به بهبود آن عمل می کنید

nint 3

به لطف برند شخصی ، شما می توانید در صنعت خود به یک ضرورت تبدیل شوید

nint 4

برند شخصی به شما آزادی عمل می دهد

nint 5

برند شخصی شما را نسبت به رقبا متفاوت می کند و این مهمترین و بزرگترین قدم در راه موفقیت است

10 نکته مهم برای نام برند سازی شخصی

1) خودتان را بشناسید

برای تأثیرگذاری یک برند شخصی ، این امر به اصل آن بستگی دارد. شما می توانید با دانستن توانایی های خود ، بهترین کار خود را انجام دهید و از همه مهمتر خودتان باشید ، وارد این حرفه شوید. تقلید از شخص دیگر باعث موفقیت شما نخواهد شد.

2) هدف خود را تعیین کنید

در زمینه برند شخصی ، باید خود را به عنوان یک برند شرکتی تصور کنید. یک موضوع تخصصی را انتخاب کنید. در آینده خود را  کجا و چگونه می بینید؟ تعیین هدف یکی از مهمترین گامهایی است که باید در راه دستیابی به آن برداشته شود.

3) مخاطب هدف خود را بشناسید

شما باید افرادی را که به آنها خدمات می دهید به خوبی بشناسید. بنابراین ، شما می توانید با مقایسه خود با رقبای خود یک قدم جلوتر بروید. با تعریف واضح مخاطب هدف خود ، می توانید خود را متمایز کنید.

4) پیام واضحی بدهید

اگر سعی کنید که همه را راضی کنید ، نتیجه این خواهد شد که هیچکس را راضی نمی کنید. پیامی که می خواهید منتقل کنید باید روشن و مختصر باشد. شما باید به پیام خود وفادار بمانید ، حتی اگر این امر توهین آمیز باشد.

5) یک دامنه اینترنتی برای خود بخرید

دامنه ای با نام برند خود پیدا کنید. اول از همه ، آن را بررسی کنید ، اگر خریداری نشده است ، این کار را بدون اتلاف وقت انجام دهید.

6) آرم و رنگ برند خود را مشخص کنید

طراحی لوگو نیز مسئله بسیار مهمی است. شما باید لوگویی بسازید که بیانگر شما و کار شما باشد. همچنین دانستن معنی رنگ ها می تواند به شما در طراحی لوگو کمک کند.

7) در مورد محتوای سایت تصمیم بگیرید

اگرمی خواهید اطلاعات زیادی را به اشتراک بگذارید ، این کار را به صورت منظم انجام دهید. باید برای همه سنین جذاب باشد و دارای ساختار محتوایی ساده و قابل درک باشد. وب سایت شما قطعاً باید شامل رزومه ، مهارت ها و کار شما باشد.

8) رسانه های اجتماعی باید برنامه ریزی شوند

حتماً از رسانه های اجتماعی استفاده کنید ، اما این کار را به روشی برنامه ریزی شده انجام دهید و با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید.

9) اندازه گیری کنید

اگرچه به نظر می رسد همه چیز به خوبی پیش می رود ، اما با بررسی داده ها می توانید از این امر مطمئن باشید. به این ترتیب می توانید استراتژی های مختلفی را توسعه دهید.

10) باید پشتیبانی دریافت کنید

اگرچه به نظر می رسد نام تجاری شخصی یک کار فردی است ، اما قطعاً باید از حمایت خارجی برخوردار شوید. به این ترتیب می توانید دیدگاه دیگری داشته باشید.

خدمات مشاوره برند سازی شخصی

مشاوره به برند شخصی شما یک روند کوتاه مدت و دائمی می باشد که به برند شما امکان می دهد تا با بهینه سازی ارزش ها از مزایای رقابتی برخوردار باشد و تجارت شما را گسترش می دهد. در کنار این اهداف ، خدمات مشاوره برند سازی شخصی را می توان به شرح زیر ذکر کرد.

اهداف حرفه ای و انتظارات شخصی مشخص می شود.

مهارت های تجاری ، توانایی ها و فن بیان افراد مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

فرصت شناسایی ، توسعه و شبکه سازی برند شخصی ارزیابی می شود.

مدل های مختلف برند سازی تجاری و شخصی طراحی می شوند.

مخاطبان هدف و روش های تأثیرگذاری بر روی آنها تعیین می شود.

هویت آفلاین و آنلاین ایجاد می شود.

زبان ارتباطی با مخاطب ایجاد می شوند.

استراتژیهای شخصی سازی شده در زمینه بازاریابی تعیین ، نظارت و اجرا می شوند.

برای اینکه حداکثر بهره را از خدمات برند سازی شخصی ببرید ، باید توصیه ها و پیشنهادهای داده شده به شما را کاملاً دنبال کنید. به یاد داشته باشید ، برند سازی شخصی گامی است که شما را به سمت موفقیت سوق می دهد. به این ترتیب می توانید به راحتی خود را از رقبای خود متمایز کنید.

درباره برند سازی شخصی

شما در طول روز احتمالاً زیاد به داشتن یک برند تجاری فکر نمی کنید. ایده “نام تجاری شخصی” برای اکثر مردم غیر معمول است.  امروزه ، ساده ترین راه برای دسترسی به اطلاعات ، “Google ” می باشد. آیا تاکنون نام خود را در Google جستجو کرده اید؟ آنچه که با آن روبرو خواهید شد ممکن است نظرات افرادی باشد که سالها پیش یا اخیراً درباره شما صحبت کرده اند.

برند سازی شخصی

در روزهایی که اینترنت هنوز زندگی ما را تحت تاثیر قرار نداده بود ، برند شخصی شما فقط کارت ویزیت شما بود.

برند سازی شخصی ، در ساده ترین تعریف ، نحوه معرفی خود به دیگران می باشد. در این دوره که دستیابی به اطلاعات با یک کلیک امکان پذیر است ، دنیا شما را همانگونه که می خواهید می بیند. این نحوه بازتاب تجربیات و ترکیب شخصیت خود به همراه مهارتهایی که می خواهید برجسته کنید، نشان دهنده برند شخصی شما می باشد.

شما از برند شخصی خود برای جدا کردن خود از دیگران استفاده می کنید. برای این کار شما باید یک داستان داشته باشید. از طرف دیگر ، روایت یک داستان موفق به چگونگی رفتار ، کلمات گفتاری و ناگفته ها و نگرش خود را منعکس می کنید. همچنین به یاد داشته باشید که برند شخصی شما به موفقیت بیشتر در تجارت شما کمک خواهد کرد.

از نظر حرفه ای ، نام تجاری شخصی شما تصویری است که مردم از شما می بینند. این ترکیبی از نحوه نگاه آنها به شما ، نظر آنها درباره شما ، در رسانه های اجتماعی و اینترنت می باشد.

مواردی که در هنگام ایجاد یک برند شخصی باید به آنها توجه کنید چیست؟

ایجاد یک برند سازی شخصی مستلزم بازتاب و درون نگری گسترده ای می باشد. در حالی که برای بیشتر مردم توصیف آنچه می خواهند باشند آسان تر است ، اما در تعریف و بیان خود مشکل دارند. اگر هدف اصلی شما در برند سازی تجاری شخصی بهبود عملکرد شغلی شماست ، ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که مشتریان هدف شما چه کسانی هستند و از مطابقت با برند سازی شخصی شما با مخاطبان هدف خود اطمینان حاصل کنید.

امروزه اهمیت رسانه های اجتماعی در حال افزایش است. باید بپذیریم که هر رسانه اجتماعی پویایی و مخاطب خاص خود را دارد. به همین دلیل برند سازی شخصی شما باید در شبکه های اجتماعی که مخاطبان شما در آنها وقت خود را می گذرانند انجام شود.

مدیریت و مشاوره برند

مدیریت برند یکی از مهمترین فاکتورها برای شرکت های بزرگ می باشد و از اهمیت حیاتی برخوردار می باشد. فرآیند مدیریت برند صحیح از نظر برند و موقعیت تجاری از اهمیت بالایی برخوردار است و مهمترین عامل در توسعه و موفقیت یک برند است. در مدیریت برند از استراتژی های متنوعی با در نظر گرفتن تصمیمات برند ، استراتژیهای برند ، هویت برند ، موقعیت تجاری و تصمیمات تعیین شده در بازاریابی استفاده می شود.

مدیریت برند همیشه بر اساس یک سیستم مشتری مداری عمل می کند و مشتری را در خط مقدم نگه می دارد. در این فرایند دو حوزه مهم تصمیم گیری استفاده می شود. تصمیمات اصلی استراتژی برند و تصمیمات مرتبط با بازاریابی.

با ایجاد یک استراتژی ، مدیریت برند خود را شروع کنید!

هنگام ساختن برند ، مهمترین نکته تصمیم گیری در مورد استراتژی برند در آینده می باشد. هنگام تصمیم گیری برای استراتژی ، ابتدا تجزیه و تحلیل وضعیت موجود انجام می شود. سپس تجزیه و تحلیل مشتری ، تجزیه و تحلیل رقبا و تجزیه و تحلیل شخصی به ترتیب بررسی می شوند. با استفاده از این تجزیه و تحلیل ها ، شما مشتریان خود را می شناسید ، طبقه بندی بازار را با توجه به نیازها و خواسته های مشتریان خود انجام می دهید و بازار هدف خود را مشخص می کنید. با تجزیه و تحلیل رقبا ، با به دست آوردن اطلاعاتی در مورد تصاویر برند و هویت سایر رقبا در بازار ، نقاط قوت و ضعف آنها آشکار می شود. با تجزیه و تحلیل شخصی ، نام تجاری نقاط قوت و ضعف خود را تعیین می کنید و مراحل مدیریت برند را با توجه به این نتایج هدایت می کنید.

هویت برند و اهمیت آن در مدیریت برند چیست؟

  1. هویت برند از عناصری مانند کلیه محصولات و خدماتی که شرکت ها به مشتریان خود ارائه می دهند ، ویژگی های برند ، کیفیت ، مزایا ، مشارکت ها ، عملکرد و برداشت مشتریان از نام تجاری شما تشکیل شده است. بعد از مشخص شدن هویت برند ، عوامل خاصی در معرفی و مدیریت برند نقش دارند.
  1. موقعیت تجاری شما می تواند به عنوان تعریف مکان، کالا یا خدمات در بازار هدفی که شرکت فعالیت می کند و تفاوت آن با مارک های دیگر تعریف شود. موقعیت برند مشتریان را قادر می سازد تا اطلاعات طبقه بندی شده در مورد نام تجاری شما به دست آورند و به مدیران بازاریابی کمک می کند تا استراتژی های بازاریابی جدید و مناسبی را برای برند تولید کنند.
  1. انتخاب نام تجاری یکی از مهمترین عوامل در مدیریت برند کالا یا خدمات می باشد. این نام باید مرتبط و مطابق با موقعیت برند باشد. یک نام تجاری خوب به محصول یا خدمات ارزش می بخشد. مشتریان هنگام انتخاب به نام تجاری توجه می کنند. بنابراین لازم است در انتخاب نام بسیار دقیق باشید. یک نام تجاری خوب باید قابل درک ، خوش صدا و به راحتی قابل بیان باشد.
  1. تصمیمات مربوط به بازاریابی برای اینکه نام تجاری یکپارچگی مناسبی از خود نشان دهد ، مربوط به توسعه محصول ، قیمت ، توزیع و تبلیغات باید با نرخ مناسب با نام تجاری شما یکپارچه شود. برند هایی که با نرخ مناسب ادغام شده اند با استفاده از روش ها ، یافته ها ، ارزیابی می شوند.

مشاوره برندینگ

فرایند برندینگ شرکت ها شامل تغییر ، تحول و جهت گیری می باشد که گستره وسیعی از استراتژی های بازاریابی تبلیغاتی تا مطالعات هویت شناسی شرکتی را در بر می گیرد.

راحت ترین راه برای نوشتن داستان خود به زیباترین شکل و مدیریت صحیح و موثر برند خود ، یافتن “یک مشاور برندینگ ” با تجربه می باشد که نقشی اساسی در آینده شرکت شما دارد. بهترین راه حل برای شما این است که با یک مشاور برند حرفه ای استفاده کنید تا بر این روند طولانی غلبه کنید.

مشاور برند کیست؟

مشاور برند مهمترین بازیگر در فرآیند برند سازی شما می باشد. این کار با هدف تأکید بر کیفیت تجاری شما و تبدیل آن به قوی ترین سلاح برند آغاز می شود. برای دستیابی به این اهداف مشاور برند ، ایده ها ، راه حل ها و اقداماتی را در همه زمینه ها مانند بازاریابی ، ارتباطات و هویت شرکتی تولید می کند. از مشاوران برند انتظار می رود استراتژی های بازاریابی و فروش را توسعه دهند ، از ابزارهای تبلیغاتی به طور موثر استفاده کنند و کانال های ارتباطی شرکت را کاربردی و مفید تر کند. مخاطبان هدف و تجزیه و تحلیل مشتری را انجام دهد و به طور مداوم در مورد موضوعات مشابه ایده پردازی کند.

مشاور برند

  • باید قادر به دیدن ساختار کسب و کار و شرایط شرکت به طور کلی باشد. مشاور برند باید بتواند تصویر بزرگ را با استفاده از تجزیه و تحلیل تصاویر کوچک انجام دهد.
  • وقتی صحبت از مهارت های ارتباطی می شود ، باید قدرت و تفاوت خود را به تمام معنا احساس کند. زیرا افرادی که می دانند چگونه از ارتباطات به طور موثر استفاده کنند ، می توانند خیلی راحت بر زبان ارتباطات شرکتی تسلط داشته باشند.
  • باید کمربند مشکی در ارائه و آموزش مهارت های شرکتی داشته باشد. مشاور برند زبان برند شما است. او خالق زبانی است که برند شما به آن زبان صحبت می کند و به شما کمک می کند تا از رقبا متمایز شوید. ومخاطب را متقاعد کنید تا برند تجاری شما را ترجیح دهد.
  • باید در زمینه های مرتبط مانند بازاریابی ، تبلیغات ، ارتباطات و ایجاد یک نام تجاری تجربه داشته باشد.
  • باید بتواند در مسیر پیشرفت مارک تجاری با گام های محکم انتخاب های مناسبی داشته باشد و راهنمایی های موثری را پیشنهاد کند.

اهمیت مشاوره برند

در میان عناصر همیشه در حال تغییر ، فناوری با سرعتی گیج کننده ای در حال تغییر است و منجر به یافتن روش های جدیدی در برندینگ می شود. در اقتصاد جهانی ، مدیریت برند مفهومی می باشد که از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است. با استفاده از مشاوره موثر و دقیق برند ، بسیاری از مشاغل موفق به افزایش ارزش خود از نظر مادی و معنوی شده اند.

با استفاده از مشاوره برند ، پیشرفت مداوم برند شما  بیش از هر زمان دیگری آسان تر می باشد است.

مزایای کار با یک مشاور برند

مشاور برند صدایی است که آنچه را درباره کسب و کار و برند خود نشنیده اید به شما می گوید ، آنچه را ندیده اید به شما نشان می دهد و آنچه را که باید اجرا کنید به شما یادآوری می کند. انواع کمبودها ، اشتباهات یا نوآوری که نمی توانید در مورد آن فکر کنید یا از آن اجتناب کنید ، توسط “مشاور برند مناسب” برای شما انجام می شود .

شما هرگز نباید از اهمیت مشاوره تجاری که شما را در برابر همه خطرات ، مزایا و فرصت ها مربوط به تجارت شما آگاه می کند ، چشم پوشی کنید.

ما به عنوان گروه نگاه از سال 95 مشاوره نام تجاری را برای مارک های مختلف ارائه می دهیم. ما به عنوان یک مشاور برند ، با ترکیب روش های فیزیکی و دیجیتال ، افزایش آگاهی از نام تجاری شما و پایدار نگه داشتن این روش ها تبلیغاتی را در برندینگ شرکت های شما انجام می دهیم.

بازاریابی دیجیتال

با گسترده استفاده از دستگاه های تلفن همراه ، افزایش پهنای باند اینترنت و این واقعیت که تقریباً هر شخصی تمام نیازهای خود را از طریق اینترنت برآورده می کند ، تغییرات اساسی در دنیای بازاریابی ایجاد شده است.

عادت خرید کاربران از اینترنت که تعداد آنها در کشور ما نیز به سرعت در حال افزایش است ، مستقیماً تحت تأثیر این وضعیت قرار دارد. با ورود دنیای دیجیتال به هر جنبه از زندگی ما ، بیشترین سرمایه گذاری شرکت ها در بازاریابی دیجیتال می باشد و شاخه اصلی بازاریابی چند کاناله (MCM) را تشکیل می دهد. استفاده از یک مشاور دیجیتال مارکتینگ به شما این امکان را می دهد تا در این روش های بازاریابی ، به نتایج موفقی دست پیدا کنید.

چرا باید از یک مشاور بازاریابی دیجیتال استفاده کنیم؟

بازاریابی دیجیتال با استفاده از تکنیک های مختلف از همه کانال های اینترنت به منظور پشتیبانی و تبلیغ محصولات و خدمات شما استفاده می کند.

با استفاده از استراتژی های بازاریابی دیجیتال ، می توانید مخاطبان مورد نظر خود را هر طور که می خواهید جذب کنید و در هر زمان و مکانی به سرعت به آنها خدمات دهید. بازاریابی دیجیتال دارای ویژگی تعاملی می باشد که توانایی پاسخگویی فوری به بازخورد ، درخواست و پیشنهادات مشتریان را نیز فراهم می کند. بزرگترین مزیت دیجیتال مارکتینگ نسبت به بازاریابی آفلاین بازدهی فوری ، استفاده از آمار بروز و هزینه کمتر می باشد.

بازاریابی دیجیتال ، ارتباط شما با مشتری را راحت تر می کند و با اطمینان بیشتری با مخاطبان هدف خود گام بعدی خود را برای آینده بردارید.

بازاریابی دیجیتال به شما امکان می دهد روابط مشتری ، رضایت مشتری و اعتبار برند خود را به صورت هدفمند افزایش داده و اندازه بگیرید. با بررسی مخاطب هدف خودمی توانید بازار و رقبای خود را نیز تجزیه و تحلیل کنید.

دیجیتال مارکتینگ گروه نگاه

اگر نمی دانید چگونه محصولات و نام تجاری خود را در دیجیتال مارکتینگ به بازار عرضه کنید و از کجا شروع کنید ، ما آماده ایم تا به عنوان گروه نگاه تجربیات خود را با شما به اشتراک بگذاریم. با شروع کار پس از تجزیه و تحلیل دقیق ، ایجاد استراتژی و گزارش ، ما موثرترین و صحیح ترین نقشه راه را دنبال می کنیم و نام تجاری شما را به مکان مناسب در دنیای بازاریابی دیجیتال می رسانیم.

استراتژی های ویژه بازاریابی برای شما

با استراتژی های خارق العاده بازاریابی دیجیتال مخصوص موسسه خود ، شرکت خود را برجسته‌تر کنید و از رقبا پیشی بگیرید. با بهبود مداوم خود ، ما از اشتباهات موسسه شما در بازاریابی دیجیتال جلوگیری می کنیم. ما در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کنیم.

در هزینه و زمان صرفه جویی کنید

ما فقط خدمات مشاوره بازاریابی دیجیتال ارائه نمی دهیم بلکه اطمینان حاصل می کنیم که شرکت های ذی صلاح کارهای دیگری را نیز انجام می دهند و با نظارت مداوم توسط مشاوران ما اطمینان می دهیم که بازاریابی دیجیتال شما روز به روز در حال پیشرفت است.

طرح بازاریابی دیجیتال

استراتژی بازاریابی دیجیتال و برنامه بازاریابی دیجیتال شرکت شما توسط مشاور بازاریابی دیجیتال طراحی می شود ، تمام فرایندها در چارچوب زمانی مربوطه بررسی می شود و به شما اطلاع داده می شود.

قدرت بازاریابی آگاهانه و برنامه ریزی شده

هدف این وب سایت کمک به کارآفرینان و شرکت هایی است که می خواهند بخش مارکتینگ خود را تقویت کنند با ارائه اطلاعات دقیق ، به روز و منظم در مورد بازاریابی دیجیتال آگاه شوند. از این طریق به توسعه صنعت تبلیغات نیز کمک می کند.

با ارائه یک خدمات مشاوره آگاهانه و برنامه ریزی شده برای بازاریابی ، شرکت ها قدرت مورد نیاز برای دستیابی به مشتریان خود را تأمین می کنند. هدف این است که با افزایش پایداری ، اعتبار و رقابت شرکت را در دنیای دیجیتال افزایش دهیم و از آنها در افزایش فروش خود استفاده کنیم.

سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال ، سرمایه گذاری در اعتبار

یک برند قدرت بازاریابی خود را از اعتبار خود می گیرد. در عین حال ، با قدرت بازاریابی خود اعتبار خود را بالا می برد. بازاریابی دیجیتال فرآیند افزایش اعتبار تدریجی یک برند است که توسط موتورهای جستجو و رفتار کاربر هدایت می شود. هدف اصلی در این فرآیند ایجاد قدرت بازاریابی ضمن ایجاد اعتبار است.

مهمترین عنصر بازاریابی که باعث تقویت اعتبار شما می شود ، این است که مردم شما را به دیگران توصیه کنند. اگر می خواهید افراد شما را به دیگران توصیه کنند ، ابتدا باید جزو گزینه های توصیه شده توسط موتورهای جستجو باشید. این امر تنها با استفاده بهینه سازی بر اساس موتور های جستجو قابل دستیابی است.

ارزش برند خود را افزایش دهید ، فروش خود را افزایش دهید

دستیابی به موفقیت از طریق مدیریت و برنامه ریزی دقیق بازاریابی متناسب با نیازهای روزمره شما امکان پذیر می باشد. شما می توانید با سرمایه گذاری مناسب در اعتبار شرکت خود ، یک سیستم بازاریابی موفق و قدرتمند داشته باشید. با یک فرآیند بازاریابی دیجیتال که به درستی برنامه ریزی شده است ، می توانید ارزش نام تجاری خود را افزایش دهید و فروش خود را افزایش دهید.

در صورت نیاز به پشتیبانی با ما تماس بگیرید

اگر از فعالیت های تبلیغاتی شرکت خود نتیجه مثبتی نگرفته اید و فکر می کنید روز به روز وقت خود را تلف می کنید ، فرآیندهای بازاریابی شما به درستی برنامه ریزی نشده است. لطفا در صورت نیاز به پشتیبانی برای افزایش اعتبار برند خود و افزایش رقابت شرکت و جلب مخاطبان بیشتر ، از تماس با ما دریغ نکنید.

فرم درخواست خدمات

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این زمینه را پر کنید
contac1t