فروش خود را افزایش دهید
خدمات طراحی وبسایت فروشگاهی
سایت های فروشگاهی، وب سایت دیجیتالی جامعی هستند که در آن مشاغل محصولات مختلف را به بهترین شکل ممکن به نمایش می گذارند و به بازدیدکنندگان امکان می دهد محصولات را بررسی کنند ، آنها را به سبد خرید خود اضافه کرده و به راحتی خرید خود را انجام دهند. علاوه بر این ، سایت های فروشگاهی نه تنها بستر مناسبی برای فروش محصولات فیزیکی می باشد ، بلکه به مشاغل کمک می کند تا مشتریان جدیدی بدست آورند و فروش محصولات خود را افزایش دهند.
فکر نکنید من این فرصت را از دست داده ام ، قطعاً فروشگاه خود را راه اندازی کنید!
با بیش از 10 سال تجربه در زمینه سایت های فروشگاهی، ما سایت های فروشگاهی طراحی می کنیم که تمام نیازهای شما را برآورده می کنند ، دارای پیشرفته ترین زیرساخت ها ، به روزترین ویژگی ها ، ارائه تمام راه حل های مورد نیاز شما در موفقیت و رشد و پشتیبانی از مشتری های خود در تمام فرآیندهای مربوط به تجارت الکترونیک می باشیم.
شما تازه فروشگاهی را شروع کرده اید و ممکن است به هیچ وجه از مراحل کار آگاهی نداشته باشید ، یا ممکن است با سایت فعلی خود مشکل داشته باشید. ما به بهترین شکل به مشکلات شما گوش می کنیم ، آنها را درک می کنیم و راه حل های جامعی پیشنهاد می دهیم.
اگر شما به یک سایت فروشگاهی حرفه ای نیاز دارید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نیازهای خود را تعیین کنید و بقیه موارد را به تیم متخصص وب طراحی وب سایت و نرم افزار بسپارید.
طراحی یک سایت اصولی
یک سایت خوب چه ویژگی هایی دارد؟
اگر تا کنون اقدام به راه اندازی سایت فروشگاهی نکرده باشید شاید دقیقا درباره امکانات مفید این دسته از سایت ها اطلاعی نداشته باشید و ندانید یک سایت فروشگاهی خود باید دارای چه امکانات و ویژگی هایی باشد، از این رو در این بخش مهم ترین ویژگی هایی که باعث می شود یک سایت فروشگاهی در جذب کاربر موفق عمل کند را برایتان شرح داده ایم. البته این امکانات ممکن است بسته به محصولات شما تغییر یابد که در صورت همکاری کارشناسان ما درباره امکانات مختص به محصولات شما بهتان مشاوره خواهند داد.
سوالات متداول سایت فروشگاهی
پاسخ سوالات خود را اینجا بیابید
سایت فروشگاهی ، محصولات یا خدمات شما را از طریق سیستم های خاصی به فروش می رساند و از طریق سایت پرداخت آنلاین را انجام می دهد. هر سایت خرید آنلاین یک سایت فروشگاهی است.
سایت فروشگاهی شعبه ای از شرکت شما می باشد که بصورت شبانه روزی می تواند از طریق اینترنت به مشتریان شما خدمات ارائه دهد. با انتقال داده ها به صورت الکترونیکی در عرض چند ثانیه ، در زمان صرفه جویی می شود. گزینه های بیشتری برای انتخاب مشتری ارائه می شود. فروشگاه مجازی شما می تواند بار مالی شما را کاهش دهد. سایت فروشگاهی می داند چه تعداد محصول در انبار دارید و چه تعداد از این محصولات را به فروش رسانده است. این به تأمین کننده این امکان را می دهد تا بدون نیاز به دفتر کار بزرگ ، یک مرکز خرید مجازی از طریق اینترنت ایجاد کند. در یک محیط جهانی مانند اینترنت ، به دلیل تورم خسارتی متحمل نخواهید شد.
- دریافت درخواست از مشتری
- تجزیه و تحلیل هدف ، جمع آوری اطلاعات ، پیشنهادات و راه حل جایگزین
- ارائه پیشنهاد به کارفرما
- تأیید پیشنهاد توسط کارفرما
- ایجاد پیش نویس اولیه و تعیین صفحات
- هماهنگی کدگذاری و طراحی بصری
- ورود اطلاعات و مطالب
- اجرای نسخه آزمایشی پروژه
- بررسی عمومی و عیب یابی
- نهایی کردن پروژه
- انتشار وب سایت فروشگاه شما
فضای دیجیتال خود را بسازید
مشاوره و مدیریت شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی پلتفرم هایی به سبک های مختلف در اینترنت می باشند که افراد یا برند ها می توانند آزادانه خود را از این طریق معرفی کنند و محصولات ، کار و موسسه خود را به مخاطبان هدف خود معرفی کنند. تقریباً تمام دلایلی که امروزه شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد در این تعریف آمده است. برند تجاری یا شخص می تواند از طریق شبکه های اجتماعی بدون پرداخت هزینه زیاد ، مخاطبان مورد نظر خود را جذب کند. از همه مهمتر ، او می تواند آزادانه سبک و افکار خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارد. علاوه بر این ، او می تواند یک یا چند شبکه اجتماعی متناسب با سبک خود را انتخاب کند. با انتخاب اینستاگرام ، فقط با عکس می توانید خود را منعکس کنید ، با انتخاب یوتیوب می توانید فقط با ویدیو دیدگاه خود را نشان دهید ، با انتخاب لینکدین می توانید کاملاً شرکتی رفتار کنید. با انتخاب فیس بوک می توانید همه کارها با هم را انجام دهید.
تبلیغات در رسانه های اجتماعی چیست؟
این روش تبلیغاتی می باشد که می توانند در بسیاری از شبکه های اجتماعی استفاده شود و دسترسی افراد بیشتری را با پرداخت هزینه مشخصی فراهم می کنند. هزینه آن بسیار کم است و تا رسیدن به هدف تبلیغات پرداخت نمی شود. مخاطبان هدف را به خوبی می توان تعیین کرد. به عنوان مثال ، شما می توانید تبلیغ خود را فقط به خانواده های دارای فرزند یا افرادی که فقط از iPhone استفاده می کنند نشان دهید. این به شما امکان می دهد بدون صرف هزینه های غیر ضروری ، به مخاطبان هدف برسید. مدل های تبلیغاتی شبکه های اجتماعی ، اگر به درستی اجرا شوند ، می توانند مزایای زیادی داشته باشند. این روش تبلیغاتی مزایای بی شماری نسبت به روش های سنتی دارد. آژانس تبلیغاتی در تهران ، شبکه های اجتماعی با استفاده از تبلیغات شبکه های اجتماعی در قالب مشاوره در شبکه های اجتماعی ، این کارها را به صورت حرفه ای انجام می دهند.
دریافت مشاوره رایگان
"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد