چگونه ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند در ساعات کاری تیم رسانه‌های اجتماعی شما در هفته صرفه‌جویی کنند

ابزارهای هوش مصنوعی

ماندن در صدر رسانه های اجتماعی برای هر کسب و کاری یک مسئله بزرگ است و کاری است که مستلزم دقت  بسیار بیشتری نسبت به آنچه اکثر مردم می دانند است. تیم‌های رسانه‌های اجتماعی معمولاً در تخصیص بودجه بازاریابی برای سال آخر باقی می‌مانند، که اغلب به این معنی است که آنها منابع لازم برای انجام کار خود را به طور مؤثر ندارند. (برای «تیم رسانه های اجتماعی» این که تیمی یک نفره باشد بسیار معمول است.)

با در نظر گرفتن این موضوع، واقعاً جای تعجب نیست که گاهی اوقات برای تیم ها سخت باشد که با خواسته های بی پایان مدیریت رسانه های اجتماعی همراهی کنند. با این حال، در سال های اخیر استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای مدیریت رسانه های اجتماعی مطرح شده است. این روند به این زودی ها نشانه هایی از کاهش سرعت را نشان نمی دهد.

نقش رسانه های اجتماعی در تجارت مدرن

آگاهی از برند گرفته تا تعامل و وفاداری مشتری، رسانه‌های اجتماعی نقش مهمی در رشد و درآمد شرکت‌ها در هر صنعتی ایفا می‌کنند. به این ترتیب، کسب و کارها باید تیمی داشته باشند که بتواند با دنیای پرشتاب رسانه های اجتماعی همراه شود.

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی نحوه ارتباط کسب‌وکارها با مشتریان و تبلیغ محصولات و خدمات خود را تغییر داده‌اند. صاحبان کسب و کار می دانند که تنها یک پست در رسانه های اجتماعی لازم است تا یک کسب و کار شروع به کار کند. هنگامی که آن را با انتظارات غیرواقعی آنها برای «ویروسی شدن» ترکیب می‌کنید، فشار زیادی بر تیم‌های رسانه‌های اجتماعی وارد می‌کند تا محتوایی تولید کنند که بتواند ارائه دهد.

این تنها یکی از بسیاری از موانعی است که تیم های رسانه های اجتماعی روزانه با آن دست و پنجه نرم می کنند. اما مطمئناً این تنها مورد نیست.

چالش های پیش روی تیم های رسانه های اجتماعی

تیم‌های رسانه‌های اجتماعی از ایجاد و مدیریت محتوا، تعامل با فالوورها، پاسخگویی به مشتریان و تجزیه و تحلیل معیارهای عملکرد، موضوع زیادی در دستور کار خود دارند. همه این وظایف مستلزم یک تعهد زمانی قابل توجه است و به نظر می رسد که برای مدیران رسانه های اجتماعی غیرممکن است که با آنها همراهی کنند.

علاوه بر محدودیت‌های زمانی، تیم‌های رسانه‌های اجتماعی با چالش به‌روز ماندن از آخرین روندها و بهترین شیوه‌ها نیز مواجه هستند. موضوعات پرطرفدار برای هر پلتفرم رسانه های اجتماعی به سرعت تغییر می کنند به طوری که آنچه دیروز کار می کرد ممکن است امروز کارساز نباشد. کسانی که محتوا تولید می کنند باید در رویکرد خود فعال باشند و دائماً به دنبال استراتژی ها و تاکتیک های جدید باشند تا جلوتر از منحنی ها باقی بمانند.

چالش دیگری که تیم های رسانه های اجتماعی با آن مواجه هستند مدیریت بازخوردها و شکایات مشتریان است. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ارتباط مستقیم با کسب‌وکارها را برای مشتریان فراهم می‌کنند که می‌تواند هم یک نعمت و هم یک نفرین باشد.

در حالی که این ارتباط به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا به نگرانی‌های مشتری در زمان واقعی رسیدگی کنند، همچنین به این معنی است که بازخورد منفی در کانال‌های اجتماعی می‌تواند به سرعت پخش شود و به شهرت شرکت آسیب برساند.

تیم های رسانه های اجتماعی باید برای رسیدگی به بازخوردهای مثبت و منفی و پاسخگویی حرفه ای و به موقع آماده باشند، در غیر این صورت در معرض خطر واکنش منفی دیگران در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر قرار می گیرند.

به عنوان مثال، یک پست فیس بوک از یک مشتری ناراضی رایان ایر که پس از آن بیش از 600000 لایک دریافت کرد و 30000 کامنت به این شرکت ضربه زد. راهی وجود دارد که کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی که کار مهم تیم رسانه‌های اجتماعی واقعی و زنده شما را تکمیل می‌کنند (نه جایگزین) این نوع منفی‌ها را که در رسانه‌های اجتماعی اتفاق می‌افتد دور بزنند. به نظر عالی می رسد.

مزایای ادغام ابزارهای هوش مصنوعی در استراتژی رسانه های اجتماعی شما

ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند به جلوگیری از رسوایی های عمومی رسانه های اجتماعی کمک کنند. اما این تنها دلیل برای شروع استفاده از آنها نیست (اگرچه، بسیار خوب است.) بیایید به برخی از مزایای دیگر ادغام ابزارهای هوش مصنوعی در استراتژی رسانه های اجتماعی خود نگاهی بیندازیم.

صرفه جویی در زمان و منابع

یکی از مهم‌ترین مزایای ادغام ابزارهای هوش مصنوعی در استراتژی رسانه‌های اجتماعی، صرفه‌جویی در زمان و منابعی است که می‌تواند فراهم کند. ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند انواع کارها مانند زمان بندی و انتشار پست های رسانه های اجتماعی را خودکار کنند.

ایجاد گردش کار تأیید خودکار همچنین می تواند اطمینان حاصل کند که هیچ چیز از طریق شکاف ها نمی لغزد. انجام این نوع کارها با کمک هوش مصنوعی، برنامه زمانی را برای تیم رسانه های اجتماعی شما آزاد می کند تا بر سایر فعالیت های حیاتی که نیاز به مشارکت انسانی دارند تمرکز کنند.

بهبود کیفیت محتوا و ارتباط

ایجاد محتوای wasd زندگی را برای هر کسی که از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کند آسان‌تر می‌کند، به‌ویژه زمانی که به طور منظم محتوای زیادی را منتشر می‌کنید، مفید است. زیرا پس از هزاران پست در رسانه های اجتماعی، ممکن است احساس کنید که ایده هایی برای نوشتن در مورد آنها گیر کرده اید. این یک فرصت عالی برای استفاده از نوعی ابزار هوش مصنوعی برای غلبه بر بلوک نویسنده شما است.

اما با وجود ده‌ها ابزار هوش مصنوعی، کدام را باید امتحان کنید؟

ابزار جدید دستیار نوشتن در Agorapulse را بررسی کنید. این می تواند به شما در نوشتن پست های رسانه های اجتماعی و ایجاد زیرنویس های جذاب کمک کند. همچنین می‌تواند کلمات کلیدی مرتبط را پیشنهاد کند و پیشنهادات محتوای دیگری را ارائه دهد که می‌تواند در زمان و تلاش تیم‌ها در طوفان فکری و تولید محتوا صرفه‌جویی کند.

علاوه بر این، شخصی‌سازی محتوا با دستیار نوشتن هوش مصنوعی در Agorapulse بسیار آسان‌تر می‌شود. این می‌تواند بر اساس ویژگی‌های کاربر، مانند جمعیت‌شناسی، علایق و رفتار، تغییراتی را در پیام‌رسانی، تصاویر بصری و فراخوان برای اقدام پیشنهاد دهد. این به تیم های رسانه های اجتماعی توانایی ایجاد کمپین های فوق خاص را می دهد که در سطح عمیق تری با مخاطبان هدف طنین انداز می شود و ارتباطات قوی تری با دنبال کنندگان موجود ایجاد می کند.

ابزارهای هوش مصنوعی تصمیم گیری مبتنی بر داده

یکی دیگر از دلایل کلیدی که باید ابزارهای هوش مصنوعی را در استراتژی رسانه‌های اجتماعی خود ادغام کنید این است که بازاریابان را تشویق می‌کند از روش‌های مبتنی بر داده استفاده کنند. ابزارهای تحلیلی مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند حجم وسیعی از داده‌های رسانه‌های اجتماعی را برای شناسایی روندها، الگوها و بینش‌هایی که می‌توانند به تیم‌های رسانه‌های اجتماعی کمک کنند تا در مورد استراتژی‌های بازاریابی خود انتخاب‌های آگاهانه داشته باشند.

اما در اینجا یک دلیل وجود دارد که چرا ما آن را دوست داریم: شما به راحتی می توانید بهترین زمان ها برای ارسال پست، جذاب ترین انواع محتوا و موثرترین کانال های رسانه های اجتماعی را برای کسب و کار خود شناسایی کنید.

ابزارهای هوش مصنوعی گزارش‌دهی مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند به تیم‌های رسانه‌های اجتماعی کمک کنند نه تنها تأثیر استراتژی رسانه‌های اجتماعی خود را اندازه‌گیری کنند، بلکه همه داده‌ها را در یک گزارش کاربردی که آماده به اشتراک گذاشتن با رئیس یا مشتریان شما است، کنار هم قرار دهند.

نظارت بر شهرت برند

ابزارهای گوش دادن اجتماعی از الگوریتم های هوش مصنوعی برای ردیابی مکالمات رسانه های اجتماعی و تجزیه و تحلیل احساسات و لحن آن مکالمات استفاده می کنند. با ردیابی مکالمات پیرامون برند خود، می توانید درک بهتری از درک عمومی از کسب و کار خود به دست آورید. این اطلاعات همچنین می‌تواند به تیم‌های رسانه‌های اجتماعی در شناسایی روندها، درک نیازهای مشتریان و نظارت بر شهرت برند در پلتفرم‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک یا توییتر کمک کند.

آینده ابزارهای هوش مصنوعی در مدیریت رسانه های اجتماعی

آینده استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در مدیریت رسانه های اجتماعی هیجان انگیز است. پردازش زبان طبیعی در چت‌بات‌ها و توصیه‌های شخصی‌سازی شده قرار است صنعت را حتی بیشتر متحول کند.

با این حال، همانطور که فناوری هوش مصنوعی تکامل می یابد، ملاحظات اخلاقی و چالش های بالقوه ای وجود دارد که باید از آنها آگاه بود، مانند اتوماسیون فرآیندهای تصمیم گیری و از دست دادن بالقوه مشاغل.

مهم است که به خاطر داشته باشید که اگرچه ابزارهای هوش مصنوعی می توانند به صرفه جویی در زمان و منابع کمک کنند، اما جایگزینی برای خلاقیت یا نوآوری انسان نیست.

با ایجاد تعادل مناسب بین اتوماسیون هوش مصنوعی و ورودی های انسانی، تیم های رسانه های اجتماعی می توانند خود را از رقبای خود متمایز کنند.

ابزارهای هوش مصنوعی استراتژی رسانه های اجتماعی شما را متحول خواهند کرد

ابزارهای هوش مصنوعی به راحتی می توانند خروجی یک تیم معمولی رسانه های اجتماعی را دو یا سه برابر کنند و آن را آسان جلوه دهند. این بدان معناست که برای اینکه صاحبان کسب و کار بتوانند با تاکتیک های بازاریابی مدرن در ارتباط باشند، باید هوش مصنوعی را جزء کلیدی استراتژی رسانه های اجتماعی خود قرار دهند.

 

 

 

درباره نویسنده

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

خروج از نسخه موبایل