nbt 1 1

مشتریان خود را افزایش دهید

با طراحی یک وب سایت پزشکی همیشه پاسخگو باشید

همزمان با گسترش  شبکه های اجتماعی و زندگی دیجیتال ، از کلینیک های کوچک گرفته تا بیمارستان های بزرگ در حال توسعه بخش بازاریابی دیجیتال خود می باشند . استراتژی ما بررسی و تحقیق در مورد نحوه تعامل بیماران فعلی و بالقوه شما با وب سایت شما می باشد. در مرحله بعدی ، یک وب سایت بهینه سازی شده برای تلفن های همراه طراحی می شود و اطمینان حاصل می کنیم که همه افراد یک تجربه یکپارچه را در همه دستگاه ها داشته باشند.

nit 14

طراحی وب سایت پزشکی

بخش پزشکی یکی از بخش هایی است که کمتر تحت تأثیر بحران های اقتصادی قرار می گیرد و حاشیه سود بالایی در مقایسه با سایر بخش ها دارد. با این حال ، یکی از نکات منفی در این بخش ، عدم وجود برند تجاری و عدم ارتباط بین شرکت ها می باشد. ضعف در سرمایه گذاری با ثبات مانع از نهادینه شدن شرکت ها در این حوزه می شود. در این مرحله ، دو نکته توجه ما را در بخش پزشکی جلب می کند ، عدم وجود برند تجاری و نهادینه سازی. با طراحی یک وب سایت پزشکی می توان این کمبود ها را برطرف کرد.

ثابت شده است که بازاریابی در صنعت مراقبت های بهداشتی با افزایش اعتماد بیمار ، بهبود امنیت روش درمانی و افزایش چشمگیر اعتبار دیجیتال کلینیک در صنعت بهداشت و درمان می تواند به ایجاد یک برند معتبر در این حوزه کمک کند. پروژه هایی که گروه نگاه در وب سایت های پزشکی انجام داده شامل بیمارستان ها ، مراکز اورژانس ، پزشکان و سایر افراد در زمینه مراقبت های بهداشتی می شود. تیم ما برای ایجاد طرح ها و محتوایی متناسب با اهداف منحصر به فرد و الزامات نظارتی صنعت بهداشت آموزش دیده است. ما هرگز صداقت و اطمینان شما را فدای موارد دیگر نمی کنیم.

گروه نگاه یک شرکت مهندسی می باشد که با بیش از 5 سال تجربه در زمینه خدمات دیجیتال ، بازاریابی دیجیتال داخلی و منتورینگ آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. ما راه حل های یکپارچه بازاریابی را توسعه می دهیم که دنیای تجارت را شکل می دهد و درآمد شما را نیز افزایش می دهد.

با طراحی یک وب سایت پزشکی همیشه پاسخگو باشید

همزمان با گسترش  شبکه های اجتماعی و زندگی دیجیتال ، از کلینیک های کوچک گرفته تا بیمارستان های بزرگ در حال توسعه بخش بازاریابی دیجیتال خود می باشند . استراتژی ما بررسی و تحقیق در مورد نحوه تعامل بیماران فعلی و بالقوه شما با وب سایت شما می باشد. در مرحله بعدی ، یک وب سایت بهینه سازی شده برای تلفن های همراه طراحی می شود و اطمینان حاصل می کنیم که همه افراد یک تجربه یکپارچه را در همه دستگاه ها داشته باشند.

با طراحی وب سایت پزشکی به یک برند تبدیل شوید

اگر می خواهید از دیگر کلینیک های پزشکی متمایز شوید و به یک برند تجاری تبدیل شده و نهادینه شوید ، داشتن یک سایت پزشکی ، شما را از سایر کلینیک ها در این حوزه متمایز می کند. وقتی می گوییم طراحی سایت پزشکی ، فقط در مورد رنگ و گرافیک صحبت نمی کنیم. ساختار منو ، نحوه بازدید از سایت و نحوه نمایه سازی سایت توسط Google می باشد. گوکل به ساختار آدرس صفحات وب سایت ها و کلمات استفاده شده اهمیت می دهد. به همین دلیل ، مقالاتی که با کلمات تصادفی نوشته شده اند ، استفاده از لوگو ، گرافیک ، رنگی که برای صنعت شما مناسب نیست به سایت شما آسیب می رساند. هنگامی که یک کاربر سایت شما را باز می کند ، باید آنقدر ساده باشد که بتواند بلافاصله به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کند و باید به اندازه کافی جذاب باشد که تأثیر مناسب را در افراد بگذارد. شما با برند ، عکس های شما و مقالاتی که با کلمات منحصر به فرد خود نوشته شده اند ، گامی بزرگ در جهت نهادینه سازی برند کلینیک خود برداشته اید.

با طراحی وب سایت پزشکی جذاب باشید

طراحی وب سایت مخصوص پزشکی زیربنای بازاریابی مداوم ، حفظ بیمار و جلب توجه مداوم مشتری می باشد. این فرایند به شما کمک می کند تا هویت برند خود را بهبود بخشید ، بیماران را پشتیبانی کنید و محتوای شما را برای کلمات کلیدی و عبارات هدفمند بهینه سازی کنید.

بهینه سازی موتور جستجو با طراحی وب سایت پزشکی

پس از راه اندازی یک وب سایت خوب و انجام سئو حرفه ای ، به برندی تبدیل می شوید که برای جذب مشتریان مشکلی نخواهد داشت.

کار با یک شرکت کاملاً معتبر فناوری اطلاعات برای راه اندازی وب سایت وب پزشکی ، در دراز مدت یک مزیت به شما می دهد. هرچه یک شرکت بزرگتر باشد ، باتجربه تر است. پس از ساخت وب سایت خود ، باید از آن مراقبت شود. اگر با شرکتی با خدمات مشتری قوی کار می کنید ، پس از اتمام وب سایت ارتباط شما با شرکت ادامه خواهد یافت و در صورت بروز مشکلات می توانید از شرکت پشتیبانی بگیرید.

گروه نگاه می تواند با بیش از 5 سال تجربه و تیم حرفه ای خود که از فن آوری های جدید استفاده می کند. به یاد داشته باشید ، شرکت ما یک تیم حرفه ای در زمینه طراحی وب ، نرم افزار ، برنامه های تلفن همراه ، سئو و گوگل ادوردز و بازاریابی دیجیتال می باشد. هنگامی که ما را انتخاب می کنید ، یک تیم متخصص در این امور استخدام خواهید کرد.

nit 7

سوالات متداول سایت فروشگاهی

پاسخ سوالات خود را اینجا بیابید

سایت پزشکی ، می تواند آغازگر ساخت یک برند از نام شما باشد که باعث جذب مشتری و حفظ مشتریان و همچنین کمک به سهولت اطلاع مشتریان از خدمات شما و راهکارهای شما برای مشکلات خود باشد. آنلاین شدن این اطلاعات باعث کاهش اتلاف وقت هم برای بیمار و هم برای پزشکان شده و فواید زیادی را به همراه دارد.

طراحی وب سایت مخصوص پزشکی زیربنای بازاریابی مداوم ، حفظ بیمار و جلب توجه مداوم مشتری می باشد. این فرایند به شما کمک می کند تا هویت برند خود را بهبود بخشید ، بیماران را پشتیبانی کنید و محتوای شما را برای کلمات کلیدی و عبارات هدفمند بهینه سازی کنید.

  • دریافت درخواست از مشتری
  • تجزیه و تحلیل هدف ، جمع آوری اطلاعات ، پیشنهادات و راه حل جایگزین
  • ارائه پیشنهاد به کارفرما
  • تأیید پیشنهاد توسط کارفرما
  • ایجاد پیش نویس اولیه و تعیین صفحات
  • هماهنگی کدگذاری و طراحی بصری
  • ورود اطلاعات و مطالب
  • اجرای نسخه آزمایشی پروژه
  • بررسی عمومی و عیب یابی
  • نهایی کردن پروژه
  • انتشار وب سایت شما

فضای دیجیتال خود را بسازید

مشاوره و مدیریت شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی پلتفرم هایی به سبک های مختلف در اینترنت می باشند که افراد یا برند ها می توانند آزادانه خود را از این طریق معرفی کنند و محصولات ، کار و موسسه خود را به مخاطبان هدف خود معرفی کنند. تقریباً تمام دلایلی که امروزه شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد در این تعریف آمده است. برند تجاری یا شخص می تواند از طریق شبکه های اجتماعی بدون پرداخت هزینه زیاد ، مخاطبان مورد نظر خود را جذب کند. از همه مهمتر ، او می تواند آزادانه سبک و افکار خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارد. علاوه بر این ، او می تواند یک یا چند شبکه اجتماعی متناسب با سبک خود را انتخاب کند. با انتخاب اینستاگرام ، فقط با عکس می توانید خود را منعکس کنید ، با انتخاب یوتیوب می توانید فقط با ویدیو دیدگاه خود را نشان دهید ، با انتخاب لینکدین می توانید کاملاً شرکتی رفتار کنید. با انتخاب فیس بوک می توانید همه کارها با هم را انجام دهید.

nit 12

تبلیغات در رسانه های اجتماعی چیست؟

این روش تبلیغاتی می باشد که می توانند در بسیاری از شبکه های اجتماعی استفاده شود و دسترسی افراد بیشتری را با پرداخت هزینه مشخصی فراهم می کنند. هزینه آن بسیار کم است و تا رسیدن به هدف تبلیغات پرداخت نمی شود. مخاطبان هدف را به خوبی می توان تعیین کرد. به عنوان مثال ، شما می توانید تبلیغ خود را فقط به خانواده های دارای فرزند یا افرادی که فقط از iPhone استفاده می کنند نشان دهید. این به شما امکان می دهد بدون صرف هزینه های غیر ضروری ، به مخاطبان هدف برسید. مدل های تبلیغاتی شبکه های اجتماعی ، اگر به درستی اجرا شوند ، می توانند مزایای زیادی داشته باشند. این روش تبلیغاتی مزایای بی شماری نسبت به روش های سنتی دارد. آژانس های تبلیغات در شبکه های اجتماعی با استفاده از تبلیغات شبکه های اجتماعی در قالب مشاوره در شبکه های اجتماعی ، این کارها را به صورت حرفه ای انجام می دهند.

دریافت مشاوره رایگان

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

contac1t