طراحی سایت دندانپزشکی کلینیک صبا

prj saba 1024x581 1

کلینیک دندانپزشکی صبا در سال ۱۳۸۴ به عنوان اولین پلی کلینیک دندانپزشکی که به صورت ۱۲ ساعته (۹ صبخ الی ۹ شب) و در ۶ روز هفته (شنبه الی پنجشنبه) در قم خدمات رسانی می کند، تاسیس شد. کلینیک ما بر اساس انضباط کاری و ارائه خدمات اخلاقی به بیماران در مدت کوتاهی به بهره برداری رسید. کلینیک دندانپزشکی ما  برای اولین بار در سال ۱۳۸۴ در قم به بهره برداری رسید و تا به امروز به مدت ۶ روز و ۱۲ ساعت هفته بدون وقفه خدمات رسانی می کند.

از اولین روز تاسیس کلینیک صبا رویکرد ما ارائه خدمات حرفه ای به بیماران خود در پرتو تجربه و کیفیت مناسب است. موسسه ما که خدمات خود را با استفاده از تجربیات گذشته و چشم انداز به سمت آینده ارائه می دهد، با گام هایی پیشگامانه در زمینه دندانپزشکی رو به جلو حرکت می کند.

گروه تبلیغاتی نگاه با طراحی سایت دندانپزشکی صبا علاوه بر این که باعث معرفی این کلینیک به طیف گسترده تری از بیماران شده است، بلکه باعث افزایش در آمد این کلینیک تخصصی نیز شده است.

گروه ما علاوه بر طراحی سایت جذاب و زیبا ، به تولید محتوای این سایت نیز  پرداخت که در این پروژه هدف ما پوشش دادن تمامی خدمات دندانپزشکی و معرفی کامل خدمات سایت به مراجعان بود.

اطلاعات پروژه

نوع پروژه

طراحی سایت

نوع پروژه

طراحی سایت

زمان انجام

بهار 1401

زمان انجام

بهار 1401

سیستم محتوا

وردپرس

سیستم محتوا

وردپرس

کاربری سایت

دندانپزشکی

کاربری سایت

دندانپزشکی