سلام روزتون بخیر

امروز میخواییم در مورد تفاوت پرسنل بی تجربه با پرسنل آموزش دیده در افزایش جذب بیمار صحبت کنیم

پرسنل بی تجربه:

فقط به فکرفروش محصول یا خدماته بدون اینکه متوجه بشه دغدغه مراجعه کننده چیه

پرسنل آموزش دیده:

به جای فروش محصول یا خدمات براساس دغدغه مشتری راه حل میده تا دغدغشون رفع بشه که باعث رضایت مراجعه ککنده هم میشه

پرسنل بی تجربه:

بدون متوجه شدن از نیاز مشتری اطلاعات زیادی در مورد محصول یا خدمات به مشتری میگه که باعث سردرگمی مشتری میشه

پرسنل آموزش دیده:

با سوال پرسیدن از نیاز مشتری اطلاع پیدا میکنه و براساس اون اطلاعات و مزیت خدمات میگه تا مشتری راحتر برای خریدش تصمیم بگیره

پرسنل بی تجربه :

اصرار زیاد به فروش داره

پرسنل آموزش دیده:

اصراری به فروش نداره بلکه به مشتری مشاوره میده براساس نیاز مشتری محصول یا خدمات خودشو پیشنهاد میده

پرسنل بی تجربه :

تمرکز زیاد روی قیمت خدمات خود داره

پرسنل آموزش دیده:

تمرکزش روی ارزشی که به مشتری اراِِئه میده مثل  دادن گارانتی ،گارانتی،پشتیبانی