یک هتل در سیدنی با یک کار خیلی کوچیک تونسته وضعیت هتلشون رو  خیلی بهتر از قبل کنه!

افراد این هتل در هر اتاق یه آکواریوم خیلی  شیک و جذاب گذاشتن و هر وقت قصد پذیرش مشتری رو دارن ازش میپرسن :

دوست دارید چه نوع ماهی ای داخل آکواریوم اتاقتون باشه.

حتی قبل از اینکه مشتری رو پذیرش کنن ، ازش دعوت میکنن تا بنشینه و با نوشیدنی های رایگان ازشون پذیرایی میکنن. حالا میدونید چی باعث بهتر شدن وضعیت این هتل شده؟!

دلیل موفق تر شدن این هتل استفاده از این قانون بود:

قانون شگفت زده کردن مشتری

یکی از بهترین راه های شگفت زده کردن مشتریان ، ارائه خدماتی فراتر از وظایف اصلیمون به  اون هاست.