امروز میخواییم در مورد تفاوت پرسنل بی تجربه با پرسنل آموزش دیده در افزایش جذب بیمار صحبت کنیم
فقط به فکرفروش محصول یا خدماته بدون اینکه متوجه بشه دغدغه مراجعه کننده چیه
به جای فروش محصول یا خدمات براساس دغدغه مشتری راه حل میده تا دغدغشون رفع بشه که باعث رضایت مراجعه ککنده هم میشه
بدون متوجه شدن از نیاز مشتری اطلاعات زیادی در مورد محصول یا خدمات به مشتری میگه که باعث سردرگمی مشتری میشه
با سوال پرسیدن از نیاز مشتری اطلاع پیدا میکنه و براساس اون اطلاعات و مزیت خدمات میگه تا مشتری راحتر برای خریدش تصمیم بگیره
اصرار زیاد به فروش داره
اصراری به فروش نداره بلکه به مشتری مشاوره میده براساس نیاز مشتری محصول یا خدمات خودشو پیشنهاد میده
تمرکز زیاد روی قیمت خدمات خود داره
تمرکزش روی ارزشی که به مشتری اراِِئه میده مثل دادن گارانتی ،گارانتی،پشتیبانی