یک هتل در سیدنی با یک کار خیلی کوچیک تونسته وضعیت هتلشون رو خیلی بهتر از قبل کنه!
افراد این هتل در هر اتاق یه آکواریوم خیلی شیک و جذاب گذاشتن و هر وقت قصد پذیرش مشتری رو دارن ازش میپرسن :
دوست دارید چه نوع ماهی ای داخل آکواریوم اتاقتون باشه.
حتی قبل از اینکه مشتری رو پذیرش کنن ، ازش دعوت میکنن تا بنشینه و با نوشیدنی های رایگان ازشون پذیرایی میکنن.
حالا میدونید چی باعث بهتر شدن وضعیت این هتل شده؟!
دلیل موفق تر شدن این هتل استفاده از این قانون بود:
قانون شگفت زده کردن مشتری
یکی از بهترین راه های شگفت زده کردن مشتریان ، ارائه خدماتی فراتر از وظایف اصلیمون به اون هاست.