بهترین راه حل ها گروه نگاه

موفقیت عادت ماست

گروه نگاه با ارزیابی و بررسی دقیق نقاط ضعف و قوت هر مجموعه ، راه‌هایی برای تاثیر گذاری بیشتر در رفع نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت مجموعه ها پیدا می‌کند. تیم نگاه این کار را با کمک ایده های نوین در زمینه مدیریت و راهبری مراکز انجام می‌دهد.مطمئن باشید هدف ما بهبود و اعتلای هر چه بیشتر مراکز شماست که به کمک مدیران مراکز این امر تحقق می یابد.

  • سابقه کارهای تبلیغاتی 11 سال
  • سابقه مشاوره مراکز درمانی و زیبایی 5 سال
  • سابقه آموزش و تدریس در زمینه مارکتینگ 4 سال
پروژه موفق90%
90%
رضایت مشتری80%
80%
بازگشت مشتری70%
70%

خدمات ما 

گروه  نگاه چه کاری انجام می دهیم؟

گروه نگاه با تکیه بر توانایی ‌ها و تجربه خود در مراکز مختلف، ابتدا به عنوان یک مشاور نقاط ضعف و قوت  مجموعه ها را شناسایی میکند و راه حل هایی را برای بهبود موارد مختلف به شما ارائه میکند، همچنین با داشتن تیمی مجرب در زمینه دیجیتال مارکتینگ پیشنهاد های مناسبی را در زمینه سایت، سوشال و سئو ارائه مینماید.

خلاصه گروه نگاه

50+
مشتریان
90%
رضایت مشتريان جديد
+45
پروژه ها تکمیل شدند

تعیین اهداف کمپین

تعیین هدف هر کمپین از مهمترین مراحل طراحی کمپین می باشد.برای نمونه هدف میتوان به مواردی چون ارتباط با بازار،ایجاد رابطه، برند سازی، تداعی سازی برند، افزایش فروش و درآمد، یادآوری، جبران ضرر ها اشاره کرد.

انتخاب رسانه مناسب

افراد مختلف بر اساس سبک زندگی و شرایط اجتماعی حاضر در آن، با رسانه‌های مختلفی در ارتباط هستند، به همین دلیل باید بدانیم که مخاطبان هدف ما بیشتر به چه رسانه‌ای توجه می‌کنند تا با انتخاب رسانه نزدیک به مخاطبان هدف بودجه تبلیغاتی را به شرایط مناسبی مدیریت کنیم.

آنالیز نتیجه

مهم‌ترین قسمت پس از برگزاری هر کمپینی استفاده از بازخوردهای آن کمپین به‌عنوان نتیجه‌گیری صحیح و یا خطا بودن کمپین است تا با اصلاح کمپین موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های تبلیغاتی و ایجاد بازخورد مثبت تبلیغات گردد.

مشتریان ما

برخی از مشتریان گروه نگاه

گروه نگاه با برند های برتر و موفق ترجیح می دهند با ما کار کنند. ما بخشی از موفقیت آنها هستیم.

نکات ریز حاوی اثرات بسیار موثر

فهرست
خروج از نسخه موبایل