گروه نگاه
موفقیت عادت ماست
گروه نگاه با ارزیابی و بررسی دقیق نقاط ضعف و قوت هر مجموعه ، راههایی برای تاثیر گذاری بیشتر در رفع نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت مجموعه ها پیدا میکند. تیم نگاه این کار را با کمک ایده های نوین در زمینه مدیریت و راهبری مراکز انجام میدهد.مطمئن باشید هدف ما بهبود و اعتلای هر چه بیشتر مراکز شماست که به کمک مدیران مراکز این امر تحقق می یابد.
- سابقه کارهای تبلیغاتی 11 سال
- سابقه مشاوره مراکز درمانی و زیبایی 5 سال
- سابقه آموزش و تدریس در زمینه مارکتینگ 4 سال
خدمات ما
گروه نگاه چه کاری انجام می دهیم؟
گروه نگاه با تکیه بر توانایی ها و تجربه خود در مراکز مختلف، ابتدا به عنوان یک مشاور نقاط ضعف و قوت مجموعه ها را شناسایی میکند و راه حل هایی را برای بهبود موارد مختلف به شما ارائه میکند، همچنین با داشتن تیمی مجرب در زمینه دیجیتال مارکتینگ پیشنهاد های مناسبی را در زمینه سایت، سوشال و سئو ارائه مینماید.
تعیین اهداف کمپین
تعیین هدف هر کمپین از مهمترین مراحل طراحی کمپین می باشد.برای نمونه هدف میتوان به مواردی چون ارتباط با بازار،ایجاد رابطه، برند سازی، تداعی سازی برند، افزایش فروش و درآمد، یادآوری، جبران ضرر ها اشاره کرد.
انتخاب رسانه مناسب
افراد مختلف بر اساس سبک زندگی و شرایط اجتماعی حاضر در آن، با رسانههای مختلفی در ارتباط هستند، به همین دلیل باید بدانیم که مخاطبان هدف ما بیشتر به چه رسانهای توجه میکنند تا با انتخاب رسانه نزدیک به مخاطبان هدف بودجه تبلیغاتی را به شرایط مناسبی مدیریت کنیم.
آنالیز نتیجه
مهمترین قسمت پس از برگزاری هر کمپینی استفاده از بازخوردهای آن کمپین بهعنوان نتیجهگیری صحیح و یا خطا بودن کمپین است تا با اصلاح کمپین موجب صرفهجویی در هزینههای تبلیغاتی و ایجاد بازخورد مثبت تبلیغات گردد.
تجربه منتورینگ تخصصی
رزومه موفق نگاه در زمینه منتورینگ و ارزیابی مراکز زیبایی و درمانی کمک به بالا بردن هرچه بیشتر استاندارد های اجرایی و عملکردی در پروژه های این مجموعه داشته.
ارائه راهکار های عملی
هر مجموعه چالش ها و موعضلات خاص خود را دارد و بررسی و ارتقاء عملکرد مجموعه ها نایزمند بینش صحیح و آشنایی با چالش های مجموعه هاست.
نظم و تخصص مجموعه
برنامه ریزی دقیق و تعهد به آن در کنار و مسئولیت پذیری از عوامل مهم موفق مجموعه ها میباشد. گروه نگاه با درک این مهم همواره بر این اصول تاکید داشته و پایبند بوده است
آنالیز شاخص های عملکرد مجموعه
آنالیز شاخصهای عملکرد بهمنظور ارزیابی موقعیت کنونی هر مجموعه و تعیین راهکارهای مناسب برای هوشمند سازی کسبوکار و فرآیندهای کلیدی و درنتیجه راندمان بهتر هر مجموعه استفاده میشود
عارضه یابی و تعیین اولویت در مجموعه
اولین و استراتژیک ترین گام در مسیر توسعه ظرفیتهای هر مجموعه اصلاح عملکردها میباشد که لازمه آن شناخت نقاط ضعف و عارضهها و همچنین آشنایی با مواردی است که نقش حیاتی در رویکردهای مجموعه دارد تا مجموعه را از خطر شکست و انحلال بهسوی موفقیت و راندمان مطلوب برساند
ارائه راهکار رفع موانع در مجموعه
ارائه راهکارهای خلاقانه در مواجهه با مشکلات هر سازمان بر اساس تجربه و آشنایی با فرآیندهای موجود عاملی مهم و مناسب در تسریع فرآیندهای حصول نتیجه و دستیابی به هدفهای مدنظر هر مجموعه است.
مشتریان ما
برخی از مشتریان گروه نگاه
گروه نگاه با برند های برتر و موفق ترجیح می دهند با ما کار کنند. ما بخشی از موفقیت آنها هستیم.
نکات ریز حاوی اثرات بسیار موثر
اطلاعات تماس
تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید مفتح، کوچه دهم، پلاک 9
021-22902834
09122164884
info[at]negahad[dot]ir