انواع محتوا که می توانید برای بازاریابی NFT بکار ببرید

بازاریابی NFT

باید با روش‌هایی که می توانید از قدرت بازاریابی محتوا برای ارتقای پروژه بازاریابی NFT خود به سطح بعدی استفاده کنید آشنآ شوید.  بازار کریپتو با تصویب اولین ETF معاملات آتی بیت کوین  توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آغاز شد.

با این حال، این فقط مربوط به بازار بیت‌کوین نیست: ما در میان یک «عجله طلا» به سمت بازار NFT هستیم، جایی که امروزه هنر دیجیتال، با صدها هزار دلار خرید و فروش می‌شود. امروزه افراد بیشتری شروع به جمع‌آوری وسایل کلکسیونی مانند CryptoPunks، The Doge Pound یا Rekt Racoons می‌کنند تا بازده سرمایه‌گذاری شگفت‌انگیزی داشته باشند.

برخی از شرکت ها نیز شروع به رقابت در روند NFT کرده اند، زیرا نمونه هایی در بازار وجود دارد که بیش از 4.4 میلیون دلار از NFT سودآوری داشته است. به عنوان مثال، ویزا اخیرا یک CryptoPunk به ارزش 149939 دلار خریداری کرده است.

با ظهور این بازار پرطرفدار، هزاران سازنده محتوا و هنرمند شروع به پیروی از همان مسیر در اجرای پروژه های NFT خود کرده اند. در واقع موفقیت یک پروژه NFT به بازاریابی بستگی دارد. به همین دلیل است که باید بازار را متقاعد کنید که NFT های شما ارزش واقعی دارند.

اما بسیاری از تولیدکنندگان صرفاً به توییتر متکی هستند تا افراد بیشتری از کارشان بازدید کنند و قدرت بازاریابی محتوا را نادیده بگیرند. بنابراین بیایید نگاهی به سه نوع محتوایی بیندازیم که اهمیت آنها تا حد زیادی نادیده گرفته شده است، اما می تواند کار NFT شما را به بالاترین سطح برساند.

1. یک نقشه راه بسازید :

در پشت یک مطالعه موفق NFT، یک نقشه راه وجود دارد که چشم انداز و استراتژی تیم پروژه را توصیف می کند، که برای نشان دادن ارزش بلندمدت پروژه به وضوح ایجاد شده است.

این نقشه راه، اولین محتوایی است که سرمایه گذار NFT قبل از خرید می خواند. به همین دلیل، تهیه یک نقشه با دقت بالا و مطالعه شده بسیار مهم است.

یک نقشه راه، ایده آل موارد زیر را با جزئیات پوشش می دهد:

محورهای این پروژه چیست و در صورت تحقق آنها چه اتفاقی خواهد افتاد؟ به عنوان مثال، وقتی درصد مشخصی از NFT های شما فروخته می شود، ممکن است بخواهید قرعه کشی انجام دهید و هدایایی بدهید.

اهداف بلند مدت پروژه چیست؟ بقای پروژه را می توان به عنوان یک هدف بلند مدت در نظر گرفت. این می تواند عناصر بسیاری از سهامداری گرفته تا توزیع مجدد برخی از درآمد حاصل از فروش به مالکان را پوشش دهد.

برنامه ریزی دقیق: باید برنامه ریزی دقیقی تهیه شود که نشان دهد تیم چگونه به اهداف اعلام شده دست خواهد یافت.

اکثر پروژه های NFT خود را تنها چند پاراگراف در یک پست وبلاگ کوتاه می بینند. در این چند پاراگراف فقط طرح کلی پروژه آورده شده است. در نتیجه، پروژه ها نمی توانند پایگاه کاربری پایداری داشته باشند و نمی توانند کاربران خود را در دراز مدت حفظ کنند.

در واقع، این می تواند فرصتی عالی برای شما ایجاد کند تا خود را به مردم معرفی کنید. یک کپی رایتر و طراح گرافیک مستقل استخدام کنید. یک PDF قابل دانلود ایجاد کنید که دید شما را توضیح می دهد و به سرعت در کار شما اعتماد ایجاد می کند.

2. کاغذهای سفید بنویسید :

در استفاده سنتی خود، وایت پیپرها اصطلاحی برای محتوای طولانی است که یک موضوع یا موضوع خاص را به صورت جامع پوشش می‌دهد و عمیق‌تر از پست‌ها یا مقالات وبلاگ استاندارد است.

از این نظر، این نوع محتوا توضیح می دهد که چگونه یک محصول یا خدمات خاص می تواند یک مشکل را برطرف کند و منبع دقیقی را در اختیار خواننده قرار می دهد.

شما می توانید از رویکرد این نوع محتوا برای ایجاد اعتبار در پروژه خود استفاده کنید، حضور آنلاین خود را قابل مشاهده کنید و بیشتر بفروشید.

برای اینکه چند ایده را در ذهن داشته باشید، در اینجا چند پیشنهاد برای آنچه که کاغذهای سفید ممکن است برای تبلیغ پروژه NFT شما پوشش دهند، آورده شده است:

ایجاد آموزش برای مبتدیان: افراد زیادی هستند که با پروژه های NFT آشنایی ندارند. به همین دلیل می توانید محتوایی ایجاد کنید که به کسانی که تازه به پروژه های NFT علاقه مند روی آورده اند کمک کند تا در این محیط فعال باشند. راهنماها می توانند باعث فروش بیشتر شما شوند یا مخاطبان هدف شما را از روش کاری شما آگاه کنند.

ایجاد گزارش های صنعتی: تجزیه و تحلیل روندهای بازار NFT راهی ایده آل برای معرفی خود به عنوان یک رهبر در این صنعت است.

خلاصه پروژه بنویسید: بسیاری از مردم  اخیراً به دنبال فرصت های جدید NFT هستند. از این نظر، می‌توانید مجموعه‌ای از پروژه‌های امیدوارکننده را به وایت پیپر تبدیل کنید تا به سرعت مخاطبان و مشتری های خود را افزایش دهید.

 همچنین ایده خوبی است که یک کاغذ سفید جداگانه ایجاد کنید که به طور خاص و ویژه برای شرکت ها یا افراد با قدرت خرید بزرگ (یا به زبان رمزنگاری “نهنگ ها”) طراحی کنید.

فقط یک یا دو نهنگ که از نظر منابع و مالی از شما حمایت می کنند، می توانند مسیر پروژه NFT شما را کاملاً تغییر دهند، بنابراین بازده این حمایت می تواند بسیار پربازده باشد.

3. پست های وبلاگ با هدف بازاریابی NFT

وبلاگ نویسی روشی است که سال ها به شرکت ها کمک کرده تا حضور آنلاین خود را افزایش دهند. روشی است که برای اطمینان از جریان چشم اندازهای جدید استفاده شده است که نوید تداوم را می دهد. شرکت هایی که به طور منظم از پست های وبلاگ پشتیبانی دریافت می کنند، 55 درصد رشد بازدیدکننده بیشتری نسبت به کاربرانی داشتند که از  وبلاگ استفاده نکرده اند.

با توجه به این واقعیت که 71٪ از مصرف کنندگان B2B قبل از تصمیم گیری برای خرید، پست های وبلاگ را مطالعه میکنند، می توانید متوجه شوید که نوشتن پست های وبلاگ می تواند به شما کمک کند تا به طور قابل توجهی مخاطبان فعلی خود را گسترش دهید.

علاوه بر این، می توانید از ابزارهایی مانند Ahrefs، Ubersuggest یا Google Keyword Planner برای مشاهده کلمات کلیدی که مخاطبان هدف شما در موتورهای جستجو تایپ کرده اند، در حین تحقیق در مورد پروژه های NFT استفاده کنید.

این بدان معناست که، به جای وقت گذاشتن به توییتر برای ایجاد تقاضا در کار خود، به منظور ایجاد ترافیک جستجوی ارگانیک باید از پست های وبلاگ دوستدار SEO استفاده کنید. با بازاریابی محتوا راهی برای پروژه NFT خود ایجاد کنید.

NFT ها فراگیر خواهد شد و آینده دقیقا اینجاست!

NFT ها آماده هستند تا صنعت سرگرمی، بازی، هنر، موسیقی و صنایع دیگر را متحول کنند. از سوی دیگر، ظهور آنها به عنوان یک طبقه دارایی جدید یک موضوع جداگانه و قابل بحث است.

در حالی که بازار NFT هنوز در مراحل ابتدایی خود است، این رقابت شدید در بازار به افزایش الزامات برای بازاریابی موفق یک پروژه NFT ادامه خواهد داد. این بدان معناست که در نتیجه، تمام کانال های سنتی تبلیغاتی، از جمله بازاریابی محتوا، به طور گسترده توسط همه تولیدکنندگان محتوا پذیرفته می شود.

در نتیجه، کسانی که از وضعیت نوپای بازاریابی NFT سود می برند، در آینده از مزایای بسیار زیادی برخوردار خواهند شد. پس از هم اکنون اقدام کنید.

 

 

درباره نویسنده

پست های مرتبط

4 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

خروج از نسخه موبایل