مدیریت ارتباط با بیمار PRM

مدیریت ارتباط با بیمار

مدیریت ارتباط با بیمار PRM چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

راهکارهای مختلفی برای جلوگیری از دست دادن بیماران، جذب بیماران جدید و ارائه بهترین خدمات بهداشتی به عنوان PRM (مدیریت ارتباط با بیمار) شناخته می شود. بیایید ببینیم که چرا PRM باید یک امر ضروری در مدیریت کلینیک شما باشد.

مدیریت ارتباط با بیمار دندانپزشکیPRM مدیریت ارتباط با بیمار

مدیریت ارتباط با بیمار سیستمی است که به ثبت کل روند دریافت تا خروج بیمار از کلینیک کمک می کند. استفاده PRM در درجه اول به دلیل افزایش بهره وری و درآمد ورودی ضروری است. اولین دغدغه پزشکان این است که چگونه بیماران بیشتری را جذب کنند. اما در حقیقت، تعداد کل بیماران شما یکی از عواملی است که بر درآمد شما تأثیر مستقیم می گذارد.

عوامل تعیین کننده درآمد کلینیک:

  1. تعداد بیماران مدیریت شده
  2. پرداخت به ازای هر ویزیت یک بیمار به طور متوسط
  3. تعداد بازدید به طور متوسط

این عوامل می تواند نشان دهد که ارائه درمان به بیماران به اندازه جذب بیمار اهمیت دارد. این را می توان از طریق شیوه های صورتحساب موثر به دست آورد. علاوه بر این، می توان نتیجه گرفت که بیماران عادی درآمد شما را تضمین می کنند. PRM یک سرویس تایید قرار ملاقات است زیرا باعث رشد بیماران می شود. مشتریان وفادار، کلینیک شما را منتشر می کنند و از این رو بیماران بیشتری را به همراه خواهند داشت.

افزایش وفاداری بیماران

سیستم هایی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید تا هر بیمار خود را به یک بیمار وفادار تبدیل کنید. در اینجا، PRM نقش اصلی را ایفا می کند.

تعامل بیمار در مقابل PRM

سطح جذب بیمار به عنوان مشارکت بیمار شناخته می شود، در حالی که از طرف دیگر، PRM تعاملات بیماران را با کلینیک تسهیل می کند. در نتیجه، بیماران به رفتار های شما عادت می کنند و علاقه مند به استفاده از خدمات درمانی شما می شوند.

چرا مدیریت ارتباط با بیمار PRM مهم است؟

هنگامی که یک بیمار در درمان خود شرکت می کند، به مرور زمان درباره خود و درمانی که انجام می دهد آشنا می شود. سیستم مدیریت ارتباط با بیماران PRM یادآوری های ضروری را برای بیماران ارسال می کند تا آنها در مورد وضعیت خود به روز شوند. این منابع باعث می شود که بیمار به طور فعال در روند درمان خود شرکت کند. درمان‌های خانگی زیادی وجود دارد که باعث می‌شود روند بهبودی سریع‌تر انجام شود.

یک نظرسنجی به این نتیجه رسیده است که بیش از 58٪ از بیماران ارائه دهندگان درمان خود را به دلیل ناراضی بودن تغییر می دهند. علاوه بر این، با WebPT Reach، کل تجربه بیمار را می توان با انجام نظرسنجی ها زیر نظر گرفت. این بازخوردها باعث می شود کلینیک ها نقاط ضعف خود را بهبود بخشند. رضایت بیماران را نیز می توان با تفکیک بیماران وفادار به نتیجه رساند. از آنجایی که بیماران وفادار شما به احتمال زیاد بازخورد مثبتی نسبت به خدمات شما می دهند، آنها را برای ارائه یک بازخورد آنلاین متقاعد کنید. در نتیجه، اعتبار برند شما افزایش می یابد و موتورهای جستجو، کلینیک شما را بیشتر نشان می دهند.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که PRM بهترین راه برای افزایش مشارکت بیماران شماست. با این کار، کلینیک شما نه تنها از نظر مالی ایمن می شود، بلکه باعث می‌شود بیماران با رضایت کامل کلینیک شما را ترک کنند.

تعریف مدیریت ارتباط با بیمار PRM

مدیریت ارتباط با بیمار به کلینیک های پزشکی و بیمارستان ها کمک می‌کند تا بیماران را درگیر کنند، مراقبت‌های با کیفیت بهتری ارائه کنند و نتیجه نهایی خدمات را بهبود بخشند. با ایجاد ارتباطات با کیفیت بالا با مصرف‌کنندگان، سیستم‌های بهداشتی می‌توانند با اطلاعاتی که بیماران و مصرف‌کنندگان نیاز دارند، دسترسی به اطلاعات شخصی به افراد ارائه دهند که در نتیجه وفاداری آنها افزایش می‌یابد.

 

فناوری مدیریت ارتباط با بیمار PRM چیست؟

فناوری مدیریت ارتباط با بیمار راه‌حل‌هایی را توصیف می‌کند که به سیستم کلینیک شما کمک می‌کند تا نحوه تعامل بیماران را مطالعه کند و به شما امکان می دهد پاسخی آگاهانه به آنها ارائه دهید. این فرآیندها اغلب توسط یک CRM مراقبت های بهداشتی تسهیل می شوند که یک مخزن مرکزی برای تمام داده های بیمار فراهم می کند.

با به کارگیری راه حل های نرم افزاری تخصصی که به طور خاص برای حوزه پزشکی طراحی شده است، سازمان ها می توانند از این دیدگاه برای مشاهده نحوه رفتار بیماران در داخل و خارج از بیمارستان استفاده کنند. هنگامی که این داده های بیمار یکپارچه سازی شود، بینش عملی برای بهبود تجربه آنها در هر مرحله دریافت خواهید کرد.

مدیریت ارتباط با بیمار

چرا فناوری برای مدیریت ارتباط با بیمار ضروری است؟

در حالی که داشتن یک استراتژی مناسب برای مدیریت روابط با بیمار بسیار مهم است، کمک گرفتن از این استراتژی بدون استفاده از فناوری دشوار است. با استفاده از یک پلتفرم جامع مدیریت ارتباط با بیمار، مانند CRM مراقبت های بهداشتی، سیستم سلامت شما قادر به بهره مندی از مزایای زیر خواهد بود:

افزایش ماندگاری

هنگامی که توسط یک سیستم CRM مراقبت های بهداشتی تسهیل می شود، مدیریت ارتباط با بیمار می تواند به شما کمک کند تا به سرعت شکاف اصلی در مراقبت از طریق بینش های عملی را شناسایی کرده و از بین ببرد. به عنوان مثال، اگر بسیاری از بیماران ارتوپدی پس از یک مشاوره کلینیک شما را ترک می کنند، ممکن است لازم باشد در استراتژی مشارکت مداوم بیماران خود تجدید نظر کنید.

دسترسی به این بینش ها به شما کمک می کند تا ارتباط آگاهانه ای ایجاد کنید که اطمینان می دهد بیماران احساس تایید و مشارکت دارند و طرح های افزایش وفاداری بیمار شما را تقویت می کند.

برای مثال، اگر یک بیمار درخواست مشاوره تعویض مفصل زانو می کند، می توانید از داده های موجود در نمایه بیمار او برای ایجاد ارتباط شخصی استفاده کنید که ارزش جراحان ارتوپد سیستم بهداشتی شما را نشان می دهد. این کار بیماران را به جمع شما باز می گرداند و از مراجعه به رقیبان شما جلوگیری می کند.

مشارکت بیماران را تشویق کنید

با استفاده از روش های مدیریت ارتباط با بیمار PRM، می‌توانید تعامل بیمار را برای نیازها و علایق بیمار بهبود بخشید. به عنوان مثال، بیمار مبتلا به شکستگی استخوان ممکن است به مطالعه یک کتاب راهنمای آنلاین بهره مند شود که به آنها می گوید چگونه با فعالیت های روزانه جدید سازگار شوند. هر بار که آنها به راهنما مراجعه می کنند، آشنایی آنها نسبت به برند خود تقویت خواهید کرد.

مدیریت ارتباط با بیمار PRM همچنین به شما کمک می کند تا بررسی کنید که کدام کانال ها برای دسترسی به این بیماران ایده آل هستند. این بخش را می توان برای گسترش فعالیت های آینده خود استفاده کنید که نه تنها سطح تعامل را بهبود می بخشد، بلکه عدم حضور بیماران در کلینیک را کاهش می دهد و به بهبود نتایج شما کمک می کند.

مدیریت ارتباط با بیمار

بهبود رضایت بیماران به کمک مدیریت ارتباط با بیمار PRM

با نظارت بر الگوهای مشارکت بیمار در داخل و خارج از سیستم کلینیک، تیم شما می‌تواند فرصت‌هایی را برای بهبود تجربه و متعاقباً رضایت آنها ترسیم کند. با استفاده از داده‌های گرانول، می‌توانید به نمایه کامل بیمار ارجاع دهید که به کارکنان شما اجازه می‌دهد تا نگرانی‌های بیمار را در لحظه‌ای که مشتری با سیستم سلامت شما تماس می‌گیرد، به طور فعال برطرف کنند.

افزایش کیفیت مراقبت های پزشکی

با ردیابی خودکار کانال‌های ترجیحی بیمار برای ارتباط و عادات تعامل، بیمارستان شما می‌تواند پیگیری شخصی و به موقع ارائه دهید که به بیماران کمک می‌کند نقش فعال‌تری در مراقبت از آنها داشته باشند.

به‌علاوه، با مدیریت ارتباط با بیمار PRM که یک مرجع سریع از جزئیات بیمار در نمایه بیمار ارائه می‌کند، برای کارکنان سازمان به راحتی می‌توان منابع را توزیع کرد یا تنظیم قرار ملاقات را برای بهبود سلامت بیمار تشویق کرد. در نهایت، سیستم مدیریت ارتباط با بیمار PRM شما قادر خواهد بود تداوم مراقبت را بهبود بخشد و به دریافت نتایج مثبت کمک کند.

دستیابی به کارایی عملیاتی مدیریت ارتباط با بیمار PRM

فناوری CRM مراقبت های بهداشتی یک فضای مرکزی برای همه داده های بیمار فراهم می کند که به کارایی سیستم مدیریتی شما کمک می کند. سیستم‌ها به‌طور خودکار داده‌ها را از EHR در PRM پر می‌کنند، جریان‌های کاری را برای خودکارسازی کمپین‌ها یکپارچه می‌کنند و به سرعت کمپین‌های مدیریت ارتباط با بیمار را با استفاده از فرآیندهای استاندارد مقیاس‌بندی می‌کنند.

مدیریت ارتباط با بیمار

راهبردهایی برای بهبود روابط با بیماران

نقشه سفر بیمار

نقشه‌برداری سفر بیمار به تیم‌های ارتباطی شما کمک می‌کند تا گام‌هایی را که مصرف‌کنندگان قبل، در حین و بعد از مراجعه به کلینیک شما برمی‌دارند را درک کنند. وقتی دید واضحی از نحوه تعامل هر بیمار با یک نقطه تماس خاص داشته باشید، به راحتی می توانید فرصت هایی را برای بهینه سازی بیشتر و گسترش روابط ایجاد کنید.

 

دسترسی را شخصی کنید

مراقبت های بهداشتی ذاتاً یک زمینه شخصی است و فردی کردن ارتباط خود برای برآورده کردن نیازها و ترجیحات منحصر به فرد بیمار به طور قابل توجهی بر تعامل تأثیر می گذارد. هنگام تماس با بیماران، از PRM مراقبت های بهداشتی خود استفاده کنید تا تعیین کنید کدام کانال ها را ترجیح می دهند، به چه خطوط خدماتی ممکن است نیاز داشته باشند و  اقدامی که باید انجام دهند را پیش بینی کنید.

 

پیاده سازی مدیریت ارتباط با بیمار PRM

پزشکان اولین نقطه تماس بسیاری از بیماران با نظام سلامت هستند. باید اطمینان حاصل شود که پزشکان شما  روابط خود را با بیماران جدی می گیرند و آنها را در سیستم سلامت خود نگه می دارند. یک پلتفرم مدیریت ارتباط با پزشک (PRM) به سیستم سلامت شما کمک می کند تا منابع ارجاعات خارج از شبکه را شناسایی کند و راهکار هایی را ارائه دهد تا به شما کمک کند بیماران را در محدوده تحت نفوذ خود نگه دارید.

 

 

سوالات متداول در مورد مدیریت ارتباط با بیمار

 

مدیریت ارتباط با بیمار چه تفاوتی با مشارکت بیمار دارد؟

در حالی که این اصطلاحات ممکن است در ظاهر مشابه به نظر برسند، تفاوت زیادی بین مشارکت بیمار و مدیریت ارتباط با بیمار وجود دارد. مشارکت بیمار به شدت به این موضوع اشاره دارد که هر چند وقت یکبار بیماران با سیستم سلامت شما تعامل دارند و می توان از آن برای تعیین میزان علاقه آنها به خدمات شما استفاده کرد. از سوی دیگر، مدیریت ارتباط با بیمار گفتگوی متقابل بین بیمار و سیستم سلامت شما را تحت کنترل دارد که اغلب مواقع باعث افزایش تعامل بیمار می شود.

مدیریت ارتباط با بیمار

نقش CRM در مدیریت ارتباط با بیمار چیست؟

مدیریت ارتباط با بیمار PRM بر اساس CRM ساخته شده است. با استفاده از مدیریت ارتباط با بیمار PRM کلینیک یک فضای واحد و مرکزی برای داده های بالقوه بیماران خود به دست خواهند آورد. با به دست آوردن این دیدگاه یکپارچه  مبتنی بر داده از اطلاعات بیمار و مصرف کننده، کلینیک های پزشکی می توانند جریان های کاری را تنظیم کنند، کمپین های شخصی سازی شده را هماهنگ کنند و ROI را بهبود بخشند.

درباره نویسنده

پست های مرتبط

4 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *