8 نکته کلیدی در سئو مراکز پزشکی

سئو مراکز پزشکی

آیا تا به حال این ضرب المثل را شنیده اید که “سلامتی ثروت است”؟ خوب، از آنجایی که مردم تلاش می‌کنند طولانی‌تر زندگی کنند و زندگی بهتر و شادتری داشته باشند، این جمله امروزه بیشتر صدق می‌کند. سلامتی یکی از مهمترین سرمایه هایی است که ما داریم، به این معنی که مردم مایلند روی بهترین مراقبت های بهداشتی که می توانند پیدا کنند سرمایه گذاری کنند تا بتوانند بدون هیچ مشکلی فعالیت های روزانه خود را انجام دهند.

یک جستجوی سریع در گوگل وب سایت های تخصصی مراقبت های بهداشتی را به ما نشان می دهد که از استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو ( سئو ) یا به عبارت دیگر سئو مراکز پزشکی برای جلب اعتماد مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به بیماران وفادار استفاده می کنند.

اگرچه بدیهی به نظر نمی رسد، استفاده از استراتژی های سئو مراکز پزشکی در یک کسب و کار مراقبت های بهداشتی ضروری است. یک مرکزمراقبت های بهداشتی می تواند بهترین در شهر باشد، اما اگر کسی از آن اطلاعی نداشته باشد، هیچ راهی برای جذب بیماران جدید وجود ندارد.

در این مقاله، نکات ساده سئو را به اشتراک می گذاریم که می تواند به شما کمک کند بیماران جدید را به مطب خود جذب کنید.

 

چرا سئو مراکز پزشکی برای جستجو مهم است؟

اول اینکه، به درک نقشی که موتورهای جستجو در صنعت مراقبت های بهداشتی ایفا می کنند کمک می کند.

مانند هر صنعت دیگری، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی رقبایی دارند ؛ سازمان های پزشکی در مجاورت و اطراف شما وجود دارند که خدماتی مانند شما ارائه می دهند. بنابراین، احتمالاً هدف اصلی شما جذب بیماران بیشتر از رقبایتان است. شما می خواهید این مشتریان بالقوه بدانند تخصص شما چیست و در صورت بروز مشکل پزشکی ابتدا به سراغ شما بیایند.

ایجاد و بهینه سازی صفحات وب با تبدیل بالا که حاوی محتوای عملی هستند، راه خوبی برای رسیدن به این هدف است.

اکثر بزرگسالان اکنون صاحب گوشی های هوشمند هستند. در هر لحظه یا از هر مکانی، آنها می توانند در اینترنت جستجو کنند تا آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند – از جمله یک پزشک. به همین دلیل است که وب سایت شما باید ویژگی های خاصی برای جذب بازدیدکنندگان وب داشته باشد، از جمله اطلاعاتی در مورد خدماتی که ارائه می دهید و اینکه چگونه از رقبای خود متمایز هستید.

سئو مراکز پزشکی بهترین راه برای هدایت بیماران بالقوه به سمت کسب و کار شما است. سئو مراکز پزشکی برای بهبود دید وب سایت شما در موتورهای جستجو کار می کند تا بیماران بالقوه بتوانند ابتدا وب سایت شما را قبل از رقبای شما ببینند. با استفاده از بهترین تاکتیک‌های سئو مراکز پزشکی پزشکی، می‌توانید سازمان مراقبت‌های بهداشتی خود را در موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ، یاهو، سافاری و غیره متمایز کنید.

در اینجا برخی از تاکتیک هایی وجود دارد که می توانید امروز اجرا کنید:

سئو

۱- از کلمات کلیدی صحیح استفاده کنید

تشخیص خطی که سئوی عمومی را با سئو مراکز پزشکی تقسیم می کند دشوار است، اما همه اینها در کلمات کلیدی نهفته است.

بسیاری از مردم بر این باورند که وصل کردن کلمات کلیدی در یک صفحه وب بسیار آسان است، اما اگر این کار را اشتباه انجام دهید، ممکن است به جای اینکه به آن کمک کنید، به صفحه وب پزشکی خود آسیب بزنید.

استفاده از کلمات کلیدی مناسب بسیار مهم است. اما اگر نتایج فوری به دست نیاوردید، خودتان را نبازید. این یک فرآیند آزمون و خطای مداوم برای درست کردن آن است.

یاد بگیرید که از ابزارهایی مانند Google Keyword Planner برای شناسایی بهترین کلمات کلیدی برای استفاده در صفحه خود استفاده کنید. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا ببینید کدام کلمات کلیدی محبوب‌ترین هستند، رقبای شما از کدام کلمات استفاده می‌کنند، کدامیک بیماران بیشتری را جذب می‌کنند و بینش دیگری را ارائه می‌دهد.

فهرستی از کلمات کلیدی که فکر می کنید ممکن است برای وب سایت شما مفید باشد تهیه کنید و آنها را با کلمات کلیدی که تأثیر بهتری بر صفحات وب شما و همچنین رقبای شما دارند مقایسه کنید.

همچنین سعی کنید کلمات کلیدی را به صورت ارگانیک در مقالات خود بگنجانید. منظور ما این است که نباید در متن اجباری به نظر برسد. شما باید به طور طبیعی از آنها استفاده کنید.

حتی اگر مناسب ترین کلمات کلیدی را برای وب سایت خود داشته باشید، اگر این رویکرد را هنگام ایجاد محتوا رعایت نکنید، موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه خوبی به شما نخواهند داد.

۲- تگ عنوان و توضیحات متا خود را تعریف کنید

فقط از سئو مراکز پزشکی برای صفحات محتوای خود استفاده نکنید، بلکه باید به طور طبیعی از کلمات کلیدی مناسب در تگ های عنوان و توضیحات متا نیز استفاده کنید.

اگر در بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یا سئو مراکز پزشکی تازه کار هستید، در اینجا یک مثال خوب از برچسب های عنوان که از نتایج ارگانیک گوگل استخراج شده اند آورده شده است.

برچسب عنوان وب سایت شما و توضیحات متا که در نتایج جستجوی ارگانیک نمایش داده می شود، عوامل اساسی هستند که باعث می شوند افراد روی صفحه شما کلیک کنند یا از آن رد شوند. شما قصد دارید یک تگ عنوان و توضیحات متا ایجاد کنید که افراد را متقاعد به کلیک کردن کند.

تگ عنوان نباید بیش از 65 کاراکتر داشته باشد و باید شامل کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما باشد.

نباید بیش از 150 کاراکتر باشد و باید محتوای صفحه شما را به طور دقیق توصیف کند.

ابرداده همچنین اطلاعاتی را در اختیار موتورهای جستجو قرار می دهد تا بتوانند موضوع اصلی وب سایت شما را به سرعت درک کنند

تولید محتوای بهینه سئو مراکز پزشکی

۳- محتوای منحصر به فرد و جذاب ایجاد کنید

امروزه، یافتن محتوای جدید از سراسر جهان در مورد هر موضوع قابل تصوری بسیار آسان است.

موتورهای جستجو مانند Google به صفحه وب که محتوای منحصر به فرد منتشر می کند ( محتوایی که از رقبای شما متمایز است)، ارتباط بیشتری می دهد.

برای موفقیت در محیط سئو مراکز پزشکی ، محتوای متنوعی را ایجاد و منتشر کنید که به کاربران در مورد خدمات شما به عنوان یک سازمان بهداشت و درمان اطمینان دهد. این به ایجاد احساس اعتماد در تجارت شما کمک می کند.

محتوایی مانند مطالعات موردی، توصیفات بیماران، مصاحبه ها، عکس ها، فیلم ها، پست های وبلاگ و مقالاتی را که منحصر به فرد برای کسب و کار شما ایجاد می شوند، منتشر کنید. این نوع محتوا آهنربایی برای ایجاد سرنخ های واجد شرایط از طریق جستجوی ارگانیک است.

یکی دیگر از راه‌های افزایش اعتبار، پاسخ به سؤالات متداول در وب‌سایت یا حتی کانال‌های سوشال مدیا است. اینها شامل سؤالاتی در مورد سازمان مراقبت های بهداشتی شما، برخی از رویه های پزشکی و فرآیندهای مرتبط با عمل پزشکی شما می شود.

۴- حضور آنلاین خود را بزرگ‌ و متنوع کنید

ممکن است این کار سخت به نظر برسد، اما با پیروی از این استراتژی می توانید نتایج خوبی را تجربه کنید.

یک صفحه وب برای جلب توجه کاربران کافی نیست، به خصوص صفحه وبی که در مورد مسائل بهداشتی است. از آنجایی که اخبار جعلی و داروهای خطرناک DIY به صورت آنلاین در صفحات وب وجود دارد، یک بیمار نگران سلامتی خود از منابع مختلف به دنبال پاسخ خواهد بود و به مرتبط ترین و قابل اعتماد ترین ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مراجعه می کند.

استفاده از شبکه های اجتماعی نیز بسیار مهم است. سیگنال‌های رسانه‌های اجتماعی عامل اصلی رتبه‌بندی گوگل نیستند، اما «سیگنال‌ها» با سایر عوامل برای بهبود دید جستجوی شما مرتبط هستند.

از طریق شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، یوتیوب، لینکدین و سایرین، می‌توانید سازمان مراقبت‌های بهداشتی خود را ارتقا دهید و جایگاه خود را ارتقا دهید و به شناسایی آن توسط مخاطبان گسترده‌تر و بیماران بالقوه بیشتری کمک کنید.

۵- ایجاد اعتماد از طریق نویسندگان خبره

موتورهای جستجو سعی می کنند اطلاعاتی را که در اولین نتایج جستجوی کاربران ظاهر می شود تا حد امکان قابل اعتماد کنند تا کاربر محتوای نادرست را دریافت نکند.

به همین دلیل است که موتورهای جستجو توجه زیادی به کاربر نهایی خود (خواننده/مشتری) دارند. و این امر به ویژه زمانی اهمیت پیدا می کند که از اعتبار محتوای سلامت در وب سایت های پزشکی صحبت می کنیم.

اطمینان حاصل کنید که محتوایی که به وب سایت خود ااضافه می کنید توسط متخصصان صنعت مراقبت های بهداشتی نوشته شده باشد، افرادی که شهرت خوبی دارند و از قبل به ارائه خدمات با کیفیت شناخته شده اند.

همچنین باید اطلاعات کافی در مورد پزشکانی که مقالات را می نویسند، از جمله تحصیلات، گواهینامه ها، نشریات، انجمن های حرفه ای و جوایزی که برنده شده اند ارائه دهید. این به مخاطبان شما نشان می دهد که محتوای با کیفیت را از یک منبع قابل اعتماد ارائه می کنید. موتورهای جستجو مانند گوگل نیز از معتبر بودن منبع مطلع هستند و به وب سایت شما با رتبه جستجوی بالاتر پاداش می دهند.

۶- یک نقشه سایت در وب سایت خود قرار دهید

نقشه سایت ساختار وب سایت شما را توضیح می دهد و تمام صفحات وب شما را شامل می شود. این اطلاعات حیاتی برای موتورهای جستجو است و به آنها کمک می کند تا به سرعت اطلاعاتی را که وب سایت شما در آن وجود دارد، اسکن و شناسایی کنند. این به آنها کمک می کند سریعتر به سؤالات پاسخ دهند و به نوبه خود، صفحه شما را مطلوب تر رتبه بندی می کنند.

ایجاد یک نقشه سایت دقیق می تواند یک فرآیند طولانی و خسته کننده باشد، اما ارزش آن را دارد. شما ترافیک بیشتری را جذب خواهید کرد، کلمات کلیدی بیشتری را در صفحه اول نتایج موتور جستجوی گوگل رتبه بندی خواهید کرد و سرنخ های بیشتری ایجاد خواهید کرد.

سئو مراکز پزشکی

۷- بازاریابی جستجوی محلی را به کار گیرید

اینترنت حاوی اطلاعاتی درباره سازمان های مراقبت های بهداشتی از سراسر جهان است. اما هنگامی که جستجوی اینترنتی در ارائه دهندگان خدمات بهداشتی انجام می شود، ابتدا نتایج محلی ظاهر می شوند. موتورهای جستجو می دانند که برای انواع خاصی از پرس و جوها، کاربران نتایج محلی می خواهند.

کاربران اغلب به دنبال یک راه حل فوری هستند، مانند یک عمل مراقبت فوری در هنگام بیماری. به دلیل نیاز فوری، جستجوهای محلی اغلب به مشتریان تبدیل می شوند.

از آنجایی که کاربران در جستجوی راه حل های پزشکی محلی هستند، وب سایت شما باید برای افرادی که در منطقه ای که شما مراقبت های بهداشتی را انجام می دهید، هدف قرار گیرد.

می‌توانید از ابزارهای رایگانی مانند ( Google  برای کسب‌وکار من)  برای کمک به افزایش حضور محلی خود استفاده کنید. راه‌اندازی آن آسان است و می‌توانید یک نمایه کسب‌وکار بسازید که شامل تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان شما باشد. نه تنها در جستجوی Google، بلکه در Google Maps نیز ظاهر می‌شود.

علاوه بر( Google  برای کسب‌وکار من) ابزارهای مدیریت سئو مراکز پزشکی بسیاری وجود دارد که می‌توانند به شما در بهبود رتبه جستجوی محلی خود کمک کنند، مانند Moz، Whitespark، Yext و ReviewTrackers.

اگر می خواهید بر نتایج جستجوی محلی تسلط داشته باشید، باید به روندهای جستجوی محلی توجه کنید.

۸- از درخواست کمک حرفه ای برای سئو مراکز پزشکی نترسید

یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که این کار را به تنهایی انجام ندهید. از درخواست کمک از متخصصان سئو مراکز پزشکی نترسید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا بهترین شیوه های سئو مراکز پزشکی را پیاده سازی کنید و در جنبه فنی تر سئو مراکز پزشکی جستجو کنید.

همچنین توصیه می کنیم در دنیای توسعه وب به دنبال یک حرفه ای باشید تا وب سایت شما تمام استانداردهای کیفی (چه در طراحی، سرعت بارگذاری، سهولت استفاده و غیره) را رعایت کند. سئو مراکز پزشکی کمک می کند مطمئن شوید که شما جزو اولین نتایج موتورهای جستجو خواهید بود.

سئو مراکز پزشکینتیجه

استفاده از استراتژی های سئو مراکز پزشکی به ویژه برای سازمان های مراقبت های بهداشتی بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است.

بنابراین، پیروی از بهترین شیوه های ذکر شده در بالا بسیار مهم می شود. فقط به خاطر داشته باشید که اگر به طور مداوم محتوای مفید با کیفیت بالا را منتشر کنید،برای وب سایت مراقبت های بهداشتی خود اعتبار ایجاد خواهید کرد. و در نتیجه، ترافیک و بیماران بیشتری را به وب سایت خود جذب خواهید کرد.

ممکن است نتایج سریعی به همراه نداشته باشد، اما لحظه ای که گوگل و سایر موتورهای جستجو شروع به اعتماد به سازمان مراقبت های بهداشتی شما کنند، ترافیک سایت شما به طور مداوم در طول زمان افزایش می یابد.

درباره نویسنده

پست های مرتبط

3 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *