5 استراتژی PPC که موفقیت شما را تضمین می کند

استراتژی PPC

همانطور که الگوریتم های رسانه ای تکامل می یابند و پیچیده تر می شوند، استراتژی های تبلیغاتی شما نیز باید توسعه یابد. در اینجا پنج روش برتر برای ایجاد یک استراتژی PPC وجود دارد که به طور موثر حجم بیمار را افزایش می دهد. سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی با فشار بی‌سابقه‌ای برای کاهش هزینه‌های جذب بیمار و در عین حال افزایش حجم بیمار مواجه هستند.

بیشتر بازاریابان مراقبت های بهداشتی بر کاهش هزینه هر سرنخ (CPL) تمرکز می کنند. با این حال، متوجه می‌شویم که کاهش هزینه‌های محصول جانبی داشتن اهداف تجاری مناسب در وهله اول است (بهبود کیفیت در سراسر صفحه). اغلب مردم بیش از حد به کارایی وابسته می شوند و هدف نهایی تبلیغات را فراموش می کنند: به دست آوردن مشتریان بیشتر.

افزایش جذب بیماران در حالی که هزینه هر اکتساب (CPA) را کاهش  دهد، روش خوبی است. تبلیغات دیجیتال می تواند روشی مقرون به صرفه برای جذب بیماران جدید باشد، به شرطی که آن را به درستی انجام دهید. اگر کمپین‌های تبلیغاتی Google شما به درستی ساختار نیافته باشند و از بهترین شیوه‌های اساسی استفاده نشود، هزینه‌ها می‌تواند افزایش یابد و کیفیت سرنخ به شدت کاهش می‌یابد.

استراتژی PPC

چگونه پایه و اساس مناسب برای استراتژی  PPC موثر بسازیم

در اینجا یک پایه پنج جانبه برای بهبود عملکرد تبدیل و کیفیت در عین حال افزایش بازگشت سرمایه (ROI) برای استراتژی PPC شما وجود دارد. اینها همان استراتژی هایی هستند که ما اغلب برای مجموعه مشتریان مراقبت های بهداشتی خود توصیه می کنیم.

۱- ساختار حساب مناسب استراتژی PPC را انتخاب کنید

۲-  بر کیفیت تبدیل استراتژی PPC تمرکز کنید

۳-  استراتژی PPC پیشنهادی خود را بهینه کنید

۴-  یک استراتژی رسانه پولی مبتنی بر قیف بسازید

۵- نمایه اسناد خود را پین کنید

 

استراتژی PPC

چگونه استراتژی  PPC برای مراقبت های بهداشتی درست عمل می کند؟

در طول سال ها، استراتژی های تقسیم بندی کمپین تغییر کرده است. آنچه اکنون داریم طیفی است شامل سه رویکرد اصلی که بر اساس سطح کنترل مورد نیاز شما متفاوت است:

مزیت اصلی استراتژی PPC بخش بندی شده، حداکثر کنترل است.

برای مثال، بسیاری از سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی چندمکانی، دارای محدودیت‌های تجاری هستند که ساختار حساب تبلیغاتی آنها باید در نظر گرفته شود. آنها باید برای هر مکان یک بودجه تبلیغاتی ماهانه مشخص تعیین کنند. شاید مکان‌های جدید یک بودجه دریافت می‌کنند در حالی که روش‌های موجود بودجه دیگری را دریافت می‌کنند. یا مکان های تمرین در مناطق جدید ممکن است به بودجه متفاوتی نیاز داشته باشند تا زمانی که سهمیه بیماران خاص را برآورده کنند.

با این حال، تقسیم بندی بیش از حد دیگر بهترین رویکرد برای دستیابی به حداکثر کارایی و اثربخشی نیست. ساختارهای حساب بیش از حد، یادگیری الگوریتمی را محدود می‌کند و بر مدیریت فنی حساب تأکید بیشتری دارد و فضای کمتری برای بهبود پیام‌رسانی، بهبود کیفیت، ردیابی و تجربه پس از کلیک می‌گذارد.

امروزه، استراتژی PPC کمپین فقط باید برای کنترل بودجه یا سایر اهداف تجاری مورد استفاده قرار گیرد.

در نهایت، در یک مدل تقسیم‌بندی شده، کلمات کلیدی در مضامین گروه‌های تبلیغاتی فشرده گروه‌بندی می‌شوند تا یک ساختار گروه تبلیغاتی تکی ایجاد کنند که ارتباط تبلیغاتی بالایی را تضمین می‌کند. داشتن حداقل بخش‌بندی؛ امکان نمایش بیشتری در سطح گروه تبلیغات را فراهم می‌کند، که زمان رسیدن به اهمیت آماری برای آن تبلیغات را کاهش می‌دهد تا بتوانید عملکرد را ارزیابی کنید.

استراتژی PPC

سفر خریدار

درک اینکه بیماران شما در کجای سفر خریداران قرار دارند به شما کمک می کند تجربیات دیجیتالی بهتری را ارائه دهید.

استراتژی PPC تلفیقی

اگر هیچ محدودیت تجاری ندارید که به ساختاری تقسیم‌بندی شده نیاز داشته باشد، یک مدل تلفیقی منطقی‌تر است و می‌تواند به شما در دستیابی به حداکثر کارایی کمک کند.

کمپین ها بر اساس ابعاد دیگری جز برند یا غیر برند تقسیم بندی نمی شوند. این باعث می شود کنترل بیشتری بر بودجه و سهم تأثیر بر روی شرایط مارک تجاری داشته باشید. در مواردی که می دانیم شرایط نام تجاری در مقایسه با عملکرد غیر نام تجاری کمتر یا کمتر است، نیازی به بخش بندی نیست و گروه های تبلیغاتی برند و غیر برند می توانند در همان کمپین زندگی کنند که الگوریتم بودجه را بر اساس عملکرد تخصیص می دهد.

گروه‌های تبلیغاتی به گونه‌ای ساخته شده اند  که تعداد نمایش‌ها را در هر گروه تبلیغاتی به حداکثر برسانند تا گروه‌های تبلیغاتی بزرگ‌تری ایجاد کنند و به راه‌حل‌های مبتنی بر یادگیری ماشینی مانند تبلیغات جستجوی واکنش‌گرا اجازه دهند سریع‌تر یاد بگیرند و عملکرد بهتری ارائه دهند.

کاربرد در سطح گروه تبلیغاتی تقسیم‌بندی نوع مطابقت دیگر ضروری نیست زیرا Google الگوریتم خود را به‌روزرسانی کرده است تا مطمئن شود کمپین‌های دقیق همیشه در حراج برنده می‌شوند.

ساختار حساب تلفیقی برای مناقصه هوشمند الزامی نیست، اما واقعاً به آن اجازه می دهد تا بدرخشد. با نقاط داده بیشتر، یادگیری ماشینی می‌تواند بهینه‌سازی تبدیل را در زمان واقعی شناسایی کند و تبلیغات شما را به افرادی که احتمالاً تبدیل به مراجعه کننده می‌شوند ارائه دهد.

 

استراتژی PPC ترکیبی

به شما یادآوری می کنم که ساختار کمپین یک طیف است. در مواردی که ممکن است بخواهید بر مکان‌ها تأکید کنید یا تأکیدی بر آن نداشته باشید، اتخاذ یک راه‌حل ترکیبی منطقی است.

یک ساختار ترکیبی از دو “لایه” تشکیل شده است.

ردیف یک کمپین یا مجموعه ای از کمپین ها (با نام تجاری و غیر نام تجاری) است که اکثر مکان ها را هدف قرار می دهد. ردیف دو یک کمپین یا مجموعه ای از کمپین ها است که مجموعه ای از مکان های اولویت دار را هدف قرار می دهد که در آن مقدار نامتناسبی هزینه دریافت می کنند. سطح یک بر عملکرد متمرکز است زیرا بیشترین مقدار داده تبدیل را در سطح کمپین امکان پذیر می کند. سطح دو بر روی کنترل متمرکز است زیرا به شما امکان می دهد اهرم ها را در سطح محلی بکشید.

مدل های استراتژی PPC

 

ساختار کمپین بر روی یک طیف قرار دارد. معرفی یک مدل ترکیبی به شما کمک می‌کند کمپین‌ها را جمع‌آوری کنید تا کمترین مقدار بخش‌بندی را ایجاد کنید و در عین حال به شما امکان می‌دهد ادغام کنید.

نکته ی دیگری که باید در نظر داشته باشید: ساختار کمپین، است. ترکیب هوش مصنوعی و تبلیغات دیجیتال: وقتی هوش مصنوعی و انسان ها با هم کار می کنند اوضاع بهتر می شود

باید آن را به گونه ای بسازید که مطابق با فناوری مناقصه باشد. راه‌های درست برای انجام آن و راه‌های اشتباهی نیز برای انجام آن وجود دارد. اگر این کار را اشتباه انجام دهید، اساساً الگوریتم را خنثی می کنید. وقتی این کار را به درستی انجام دهید، یعنی تا حد امکان به الگوریتم اطلاعات می دهید تا الگوهایی را که می خواهید پیدا کند، سپس آن را به موفقیت تبدیل می کنید.

بر کیفیت استراتژی PPC تبدیل تمرکز کنید

پس از ساختار حساب، باید روی کیفیت تبدیل هایی که به آن سیستم وارد می کنید تمرکز کنید. کیفیت سرنخ هایی که برای آنها بهینه سازی می کنیم برای یک استراتژی  PPC حیاتی است. کاری که می توانید در سطح بالایی انجام دهید این است که یک هدف تبدیل یا نوع تبدیلی را که می خواهید به آن برسید یکپارچه سازی کنید و سپس برای آن انواع تبدیل بهینه سازی انجام دهید.

به داده های سطحی که احتمالاً به عنوان نوع تبدیل اولیه خود استفاده می کنید توجه کنید:

تماس های تلفنی و فرم های وب سایت. یک اشتباه رایج این است که به الگوریتم می گوییم همه فرم ها و فراخوانی ها از کیفیت یکسانی برخوردار هستند. این کار به این سادگی در مراقبت های بهداشتی درست نیست. اگر به الگوریتم نگویید کدام نوع تبدیل برای کسب و کار شما ارزشمندتر است، آن الگوریتم قادر به یادگیری و یافتن بیشتر آنها نخواهد بود.

در واقع، ممکن است دلیل اصلی این باشد که استراتژی PPC شما بیماران جدید یا قرار ملاقات های بیشتری را برای شما ارسال نمی کند. در عوض، راه بهبود کیفیت سرنخ این است که به الگوریتم بگویید چه اتفاقی برای آن فرم‌ها و تماس‌ها افتاده است. سلام، گوگل: در اینجا فرم ها و تماس هایی هستند که در واقع به بیماران واقعی تبدیل شدند. گوگل، اینها انواع فرم‌ها و تماس‌هایی هستند که من می‌خواهم.

استراتژی PPC

نکاتی برای بهبود کیفیت تبدیل استراتژی PPC

 

تجزیه و تحلیل جزئیات استراتژی PPC

گزارش حلقه بسته داده ها و بینش هایی را در کل سفر بیمار ارائه می دهد.

در اینجا چند نکته دیگر وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

داده های CRM آفلاین را فراتر از تماس های شمارش شده، اما بیماران واقعی در سیستم به سیستم برگردانید

نه تنها اطلاعات با کیفیت بیشتری را به سیستم وارد کنید، بلکه در برابر آن بهینه سازی کنید

از یک رویکرد مبتنی بر اثربخشی برای بهینه سازی استفاده کنید

به یاد داشته باشید که اگر در بیان الگوریتم نوع تبدیلی که می خواهید پیدا کنید، همیشه نیازی به ادغام داده های آفلاین با قیف پایین ندارید.

در نهایت، بدانید که سرنخ های با کیفیت بالاتر معمولا گران تر هستند. اگرچه ممکن است غیر منطقی به نظر برسد

 

 

درباره نویسنده

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *