دندانپزشکی از راه دور

دندانپزشکی از راه دور

دندانپزشکان افراد پرمشغله ای هستند. برنامه های آنها باید به شدت مدیریت شود تا بیماران فعلی را در مقابل بیماران جدید متعادل کند و چه روش بهتر از دندانپزشکی از راه دور. امروزه این برنامه‌ها مملو از افرادی است که بیش از هر زمان دیگری حق انتخاب دارند. هم  اینکه در کدام مطب‌های دندانپزشکی حمایت می‌شوند و هم نحوه دریافت مراقبت این افراد.

بدون شک، همه گیری جهانی کرونا، دندانپزشکی از راه دور را با سرعت مورد پیشرفت قرار داد.

تحقیقات جداگانه‌ای از این ایده حمایت می‌کند که دندان‌پزشکی از راه دور آینده‌ای  خوب پس از همه‌گیری دارد:

50 درصد از دندانپزشکان برنامه دندانپزشکی از راه دور را در طول این همه گیری اجرا کردند

75 درصد از دندانپزشکان فکر می کنند برنامه دندانپزشکی راه دور آنها موفق بوده است

46 درصد از دندانپزشکان قصد داشتند برنامه دندانپزشکی از راه دور خود را پس از همه گیری نیزادامه دهند

 

دندانپزشکی از راه دور همزمان

با دندانپزشک خود یک تماس ویدیویی زنده را در حالت زوم برقرار کنید،. ویدئو و صدا و میکروفون‌های شما فعال هستند و بازدید از راه دور به صورت زنده انجام می‌شود. این تعریف اصلی دندانپزشکی از راه دور سنکرون است.

با استفاده از دندانپزشکی از راه دور ناهمزمان، بیماران اطلاعات مربوط به مشکل خود را – عکس، اسکن، آزمایشگاه و غیره – به ارائه دهنده خود ارسال می کنند. سپس ارائه‌دهنده می‌تواند داده‌ها را بررسی کند و یکی از موارد زیر را انجام دهد:

یک پاسخ ویدیویی در مورد گزینه های درمان، هزینه تخمینی و غیره ضبط و ارسال کنید. در صورت لزوم، اطلاعات را به متخصصی ارسال کند تا بتواند درمان مناسب را توصیه کند. در اینجا یک نمای کلی از دندانپزشکی از راه دور ناهمزمان آورده شده است:

پزشکی از راه دور

چرا زمان آن فرا رسیده است که  سرمایه گذاری در دندانپزشکی از راه دور را دو برابر کنند؟

قبل از همه گیری، مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی خواستار راحتی بیشتر در سفرهای دندانپزشکی خود بودند.با فرض اینکه دندانپزشکی از راه دور ادامه داشته باشد (همانطور که بسیاری معتقدند اینطور خواهد بود)،  دندان پزشکان این شانس را دارند که برنامه های دندانپزشکی از راه دور خود را به متمایزکننده تبدیل کنند.

فواید دندانپزشکی از راه دور برای بیماران

یکی از مزایای اصلی و ماندگار دندانپزشکی از راه دور، توانایی آن در کمک به بیماران برای غلبه بر مشکلات دسترسی است. این شامل بیماران دارای معلولیت یا کسانی است که در مناطق دور افتاده زندگی می کنند. از سال 2021، بیش از 63 درصد از مناطق به اصطلاح  محروم و دارای کمبود حرفه ای بهداشت دندان در مناطق روستایی قرار داشتند. جای تعجب نیست که میزان از دست دادن دندان و سایر مسائل بهداشت دهان و دندان در این مناطق بسیار بیشتر است.

راحتی یکی دیگر از مزایای بیماران است. اکثر بیماران ترجیح می دهند به جای اینکه روزو وقت  خود را با یک سفر دو ساعته به مطب دندانپزشکی تلف کنند، در مکان خود با ارائه دهندگان  این سرویس ارتباط برقرار کنند.این کار اغلب بیماران را از دردسر ویزیت در مطب به وسیله مشاوره هایی که می تواند از راه دور انجام شود، نجات می دهد. اینها شامل معاینات اولیه و حتی پیگیری است.

 

فواید دندانپزشکی از راه دور برای دندانپزشکان

 

دندانپزشکی از راه دور ناهمزمان به ویژه برای دندانپزشکان نیز مفید است. در یک محیط سنتی، بیماران یک قرار ملاقات تعیین می کنند و قبل از اینکه دندانپزشک وضعیت آنها را ارزیابی کند و ارجاع دهد به مطب می آیند. با استفاده از دندانپزشکی از راه دور ناهمزمان، بیمار می تواند تمام داده ها را از قبل ارسال کند. سپس دندانپزشک داده ها را (در زمان و مکان خود) بررسی می کند و توصیه ها یا ارجاعات لازم را ارائه می دهد.

با این حال، حتی دندانپزشکی از راه دور همزمان می تواند به کاهش بار بالای بیمار کمک کند. برای مثال، بسیاری از مشاوره‌های اولیه را می‌توان از طریق تماس ویدیویی انجام داد، که زمان بسیار کمتری نسبت به یک ملاقات حضوری سنتی می‌گیرد.

 

بهترین روش بازاریابی دندانپزشکی از راه دور

اکثر مصرف کنندگان دندانپزشکی یا نمی دانند که شما ویزیت از راه دور ارائه می دهید، به ویزیت از راه دور اعتماد ندارند، یا نمی توانند به اندازه کافی برای مراقبت از آنها اذیت شوند. با اجرای، بشارت و تکرار بهترین شیوه های زیر، می توانید یک پیشنهاد دندانپزشکی از راه دور موفق تری بسازید:

 

از کانال های دیجیتال برای ایجاد دید برای برنامه دندانپزشکی از راه دور خود استفاده کنید

از تیم وب خود بخواهید که یک صفحه اختصاصی دندانپزشکی از راه دور در وب سایت شما ایجاد کند و آن را به پیمایش اصلی شما اضافه کند. از این صفحه برای آموزش و اطلاع رسانی به بیماران جدید و موجود در مورد تمام جنبه های ارائه خدمات دندانپزشکی از راه دور استفاده کنید، از جمله:

 

  1. ویزیت از راه دور چگونه است و چه چیزی را باید انتظار داشت
  2. نحوه دسترسی به ویزیت از راه دور
  3. آنچه شما از نظر کامپیوتر، دستگاه تلفن همراه و غیره نیاز دارید.
  4. راهنمای عیب یابی و اطلاعات پشتیبانی
  5. اطلاعاتی در مورد ویزیت‌هايي که می توانند از راه دور انجام شوند
  6. سوالات متداول دندانپزشکی از راه دور (سؤالات متداول)
  7. بنرهای وب سایت
  8. کانال های رسانه های اجتماعی
  9. کمپین ها و توالی های ایمیل
  10. کمپین های تبلیغاتی پولی
  11. پست های وبلاگ، مقالات و نشریات
  12. سیستم های پیام تلفنی و اسکریپت های تماس
  13. چت ربات های خدمات مشتری

 

با یک پیام قانع کننده، بیماران را قانع کنید

فكر كنيد شما ىر شروع يک روز کاری یک آگهی نامه مستقیم از یک کلینیک دندانپزشکی  محل اقامت خود در مورد سلامت دندانهایتان از راه دور دریافت کردید.

 ارسال پیام همگانی دندانپزشکی از راه دور در تبلیغ فیس بوک

اگر به دنبال گسترش عمل دندانپزشکی از راه دور خود هستید، به یک پیشنهاد قانع کننده و پیام رسانی قانع کننده نیاز دارید که نه تنها برای شما کلیک می کند، بلکه بیماران بیشتری را به همراه دارد.

در حالی که پیام مستقیم بدون شک گزینه ای برای افزایش پذیرش از راه دور است، نکته این است که شما به پیام و پیشنهادی نیاز دارید که مردم به آن اهمیت می دهند. یکی از راه‌های اساسی برای جلب توجه مردم، غلبه بر مخالفت‌های آنها با دندانپزشکی از راه دور است که چند مورد رایج که آن‌ها را نگران میكند اینهاست:

دندانپزشکی از راه دور به اندازه مراقبت حضوری خوب یا موثر نیست

این یک هزینه اضافی و غیر ضروری است که توسط بیمه پوشش داده نمی شود

برای تنظیم همه چیز به تخصص فنی  زیاد نیاز دارد

در نهایت، در مورد مزایا و معایب صادق باشید. آیا دندانپزشکی از راه دور جایگزین ویزیت حضوری می شود؟ نه! آیا این راه حل عالی برای هر برنامه‌ی درمانی است؟ نکته این است که به بیماران آموزش دهیم که کجا ویزیت از راه دور می تواند بسیار منطقی باشد و در کجا بهتر است به مطب مراجعه کنند. اعتراف به خوبی ها و بدی های دندانپزشکی از راه دور اشکالی ندارد.

در واقع، اکثر بیماران به خاطر آن از شما قدردانی خواهند کرد.

دندانپزشکی از راه دور

تجارب خود را در مورد دندانپزشکی از راه دور تا جایی که می‌توانید افزایش دهید

موانع فنی و تجربیات دندانپزشکی با طراحی ضعیف و برنامه ریزی نشده می تواند مانع بزرگی برای پذیرش باشد. از ابتدا تا انتها برای قرار ملاقات های همزمان و ناهمزمان باید مشارکت بیماران خود را در قرار ملاقات های دندانپزشکی از راه دور آسان کنید.

پس از اینکه بیمار یک نوبت رزرو کرد، از طریق ایمیل و پیامک (در صورت امکان) قرار ملاقات آینده را به او یادآوری کنید. در آن دنباله‌های پیگیری خودکار، اطلاعات زیر را برای کمک به آماده‌سازی بیماران بگنجانید:

 

  1. زمان و تاریخ قرار (از جمله گزینه “افزودن به تقویم”)
  2. الزامات فناوری بهداشت از راه دور
  3. دستورالعمل های گام به گام نحوه دسترسی به قرار مجازی آنها
  4. فرم های رضایت نامه از راه دور
  5. اطلاعات تماس در صورت داشتن هرگونه سوال
  6. دستورالعمل هایی در مورد اینکه در صورت بروز مشکل در جلسه ویدیویی چه باید کرد

 

پیوندهایی به سوالات متداول و عیب یابی

در نهایت، یک راه حل خوب دندانپزشکی از راه دور، را انتخاب کنید. راه حل شما باید برای بیماران بهینه، ایمن و ساده باشد. به تجربه اتاق انتظار بسیار توجه کنید، جایی که بیماران درست قبل از شروع نوبت به آنجا می روند. این فرصت دیگری برای بیماران است تا ارتباط صوتی/تصویری خود را برای آماده شدن برای تماس آزمایش کنند.

 

تجربه کاربری در دندانپزشکی از راه دور

داشتن تجربه کاربری با کیفیت مهم است. گرفتن نوبت را برای بیماران خود آسان کنید. به بیماران آموزش دهید که درکجا دندانپزشکی از راه دور تصویرخود را زوم کنند. توجه داشته باشید که  دندانپزشکی از راه دور جایگزین مراقبت های حضوری نیست، بلکه مکمل آن است.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای نشان دادن این موضوع به بیماران این است که توضیح دهید کدام نوع قرار برای برنامه دندانپزشکی از راه دور شما واجد شرایط هستند. به عنوان مثال، ما دیده‌ایم که مطب‌های دندانپزشکی «نقشه‌های راه» را برای هر مرحله در جراحی‌های بزرگ دندان‌پزشکی منتشر می‌کنند که نشان می‌دهد کجا از دندانپزشکی از راه دور استفاده می‌شود (مشاوره اولیه، برای مثال، یا معاینه پس از عمل).

راه دیگری برای آموزش دادن به بیماران جدید و فعلی در مورد دندانپزشکی از راه دور، نوشتن در مورد آن است. اقتدار خود را با پوشش دادن همه موضوعات دندانپزشکی از راه دور که ممکن است برای بیماران ارزشمند باشد، نشان دهید. این محتوا را می توان از طریق ایمیل، رسانه های اجتماعی و کانال های دیگر منتشر کرد.

 

بنر نظرات و توصیفات و پیشنهادات شرکت کنندگان در دندانپزشکی راه دور

علیرغم افزایش پذیرش، دندانپزشکی راه دور هنوز برای بسیاری از مردم معقول و قابل درکی نیست. یکی از مؤثرترین راه‌ها برای نشان دادن اینکه چگونه دندانپزشکی از راه دور می‌تواند به آنها کمک کند، شنیدن نقل قول سایر بیماران است. اینجاست که توصیفات، بررسی ها و سایر توضیحات اثبات اجتماعی بسیار مفیدی برای بیماران مردد می‌شود.

توصیفات ویدیویی ممکن است جذاب ترین و همه کاره ترین دارایی در این زمینه باشد. می توانید یک مصاحبه ویدیویی کوتاه با یک بیمار ضبط کنید و از او دعوت کنید تا تجربیات خود را در مورد دندانپزشکی از راه دور (نحوه استفاده و بهره مندی از آن) به اشتراک بگذارد.

 

دندانپزشکی از راه دور

نظرات  بیماران را در وب سایت خود نمایش دهید

برای نشان دادن بیماران خوشحال خود، نظرات و توصیفات را در وب سایت خود قرار دهید. نظرسنجی های خودکار رضایت مشتری می تواند داده های مفیدی را ارائه دهد که به برنامه دندانپزشکی از راه دور شما اعتبار می بخشد.

 

 

درباره نویسنده

پست های مرتبط

3 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *