تاسیس کلینیک دندانپزشکی

تاسیس کلینیک دندانپزشکی

چگونه برای تاسیس کلینیک دندانپزشکی اقدام کنیم. دندانپزشکی آینده شغلی خوبی دارد. اگر دندانپزشک هستید و قصد تاسیس کلینیک دندانپزشکی را دارید. خدمات دندانپزشکی معمولی مانند تمیز کردن و پر کردن دندان‌ها همیشه مورد تقاضا هستند. تحقیقات علمی و پزشکی جدید نشان می‌دهد که افراد زیادی به دندانپزشکی زیبایی مانند خدمات سفید کننده و ایمپلنت علاقه‌مند هستند. با افزایش تقاضا، حقوق سالانه نیز افزایش می‌یابد.

طبق اداره آمار ، درآمد صنعت دندانپزشکی 16 درصد رشد خواهد کرد. البته، برای انجام کار دندانپزشکی به تحصیلات قابل توجه و مجوز نیاز است، اما اگر این دو مورد را داشته باشید. برای تاسیس کلینیک دندانپزشکی فوراً اقدام کنید. گروه نگاه برای کسانی که به این مسیر شغلی فکر می‌کنند. یک راهنما برای کمک به شما در برنامه ریزی، شروع و رشد تمرین خود گردآوری کرده است. بنابراین، اگر می‌خواهید چگونگی تاسیس کلینیک دندانپزشکی را بدانید، ادامه مطلب را بخوانید. برای دریافت مهم‌ترین و مرتبط‌ترین اطلاعات، به نگاه بلاگ سر بزنید.

negah5ق

برنامه ریزی کسب و کار برای تاسیس کلینیک دندانپزشکی

برای تاسیس کلینیک دندانپزشکی خود، باید برنامه‌ریزی‌هایی انجام دهید. در این مقاله مهم‌ترین جنبه‌های مرحله برنامه ریزی برای تاسیس کلینیک دندانپزشکی اشاره شده است:

برای تاسیس کلینیک دندانپزشکی یک طرح تجاری بنویسید.

مانند هر کسب و کاری، شما برای تاسیس کلینیک دندانپزشکی به یک طرح کسب و کار قوی نیاز دارید. اغلب دندانپزشکان تاسیس کلینیک دندانپزشکی را در نظر دارند، اما برای رسیدن به آن به یک برنامه عملی نیاز دارید. اینجاست که یک طرح کسب و کار وارد می‌شود. یک طرح تجاری کسب و کار شما را توصیف می‌کند، اهدافی را تعیین می‌کند و به امور مالی می‌پردازد. اگر برای ایجاد یک طرح تجاری به کمک کمی نیاز دارید، ما منابع بسیار خوبی داریم. در اینجا یک لیست کوتاه آمده است:

یک برنامه مالی ایجاد کنید

همان‌طور که یک طرح تجاری ایجاد می‌کنید، شروع به جمع آوری ارقام خواهید کرد که قبل از شروع کار خود، درک وضعیت مالی خود بسیار مهم است. به ویژه، او پیشنهاد می‌کند که بدانید هزینه‌های اضافی شما چقدر خواهد بود. لیست حقوق و دستمزد شما گران‌ترین کالای خط شما خواهد بود. بنابراین در ابتدا افراد زیادی را وارد نکنید. علاوه بر این، برای پایین نگه داشتن هزینه‌ها، از خدمات اولیه تلفن و اینترنت شروع کنید.

بیمه مناسب را پیدا کنید.

هر کسب و کاری به بیمه نیاز دارد، اما نیازهای یک   کلینیک دندانپزشکی منحصر به فرد است. قبل از شروع به جستجوی مکان‌هایی برای راه اندازی، با یک نماینده بیمه در مورد نوع بیمه‌نامه‌هایی که نیاز دارید صحبت کنید. مطمئن شوید که این قیمت در برنامه مالی شما لحاظ شده است.

مکان مناسب برای بازاریابی کلینیک دندانپزشکی را انتخاب کنید.

برای نگاه کردن به انواع مکان‌های اداری کمی وقت بگذارید. مکان برای دندانپزشکان کلیدی است. شما چیزی می‌خواهید که در مرکز، قابل مشاهده و در منطقه‌ای باشد که بازار هدف شما در آن زمان می‌گذراند. البته، قیمت در فضایی که انتخاب می‌کنید نقش دارد. اما مطمئن شوید که مکان برای شما مناسب است. بهتر است منتظر بمانید تا مکان مناسب پیدا شود تا اینکه کسب و کار خود را زودتر در یک مکان دورتر باز کنید.

برای تاسیس کلینیک دندانپزشکی با یک نفر در میدان صحبت کنید.

از سایر دندانپزشکان موفق بپرسید. این یکی از بهترین راه‌ها برای دریافت راهنمایی در مورد نحوه تاسیس کلینیک دندانپزشکی است. شخصی را پیدا کنید که قبلاً یک کلینیک را مدیریت می‌کند و از او بخواهید که بیاید و ببیند کارها چگونه کار می‌کنند.

شما مهارت‌های لازم برای تاسیس کلینیک دندانپزشکی را خواهید داشت. اما وظایف اداری وجود دارد که ممکن است با آنها آشنا نباشید و ما می‌توانیم شما را راهنمایی کنیم. به‌عنوان‌مثال یکی از همکاران شما به ما گفته بود که وقتی برای اولین بار یک تمرین را شروع کرد، نمی‌دانست چگونه هزینه‌ها را مدیریت کند. او به یاد می‌آورد: همه چیز دو برابر هزینه‌ای بود که من انتظار داشتم. برای جلوگیری از این مشکلات، یک شخصی پیدا کنید که بتواند شما را در هنگام بروز این مشکلات راهنمایی کند.

negah4 1

تبلیغات دیجیتال برای کسب و کار شما

اول یک دندان‌پزشک خوب باشید، اما بعداً یک بازاریاب خوب باشید. شما می‌توانید بهترین مهارت‌های دندانپزشکی را در جهان داشته باشید. اما اگر هیچ کس نداند که شما هستید، هرگز این فرصت را نخواهید داشت که مهارت‌های خود را نشان دهید. ممکن است هنگام تاسیس کلینیک دندانپزشکی موفقیتی نداشته باشید.

قبل از اینکه درهای خود را باز کنید، یک برنامه بازاریابی داشته باشید. دریابید که مشتریان شما چه کسانی هستند و چگونه آنها را به سمت فعالیت خود جذب خواهید کرد. برای سه سال اول، باید پنج تا هفت درصد از مجموعه خود را به بازاریابی اختصاص دهید. شما فقط از بیمارانی که برای بار دوم به سمت شما می‌آیند فقط می‌توانید درآمد زیادی داشته باشید. بیماران جدید مایه حیات عمل شما هستند.

در این بخش چند گزینه بازاریابی برای حفظ مشتریان جدید وجود دارد:

1.     یک وب سایت کاربر پسند ایجاد کنید.

برای شروع، شما به وب سایتی نیاز دارید که جذاب باشد، به راحتی قابل پیمایش باشد و اطلاعاتی مانند شماره تلفن کسب و کار و ساعات اداری را ارائه دهد. تعداد زیادی از مردم در کنار دفتر شما رانندگی می‌کنند و سپس به خانه می‌روند و کسب و کار شما را در گوگل جستجو می‌کنند تا ببینند موضوع چیست.

2.     از ابزارهایی مانند Google My Business استفاده کنید.

گوگل جایی است که در آن قرار دارد و کسب‌وکار او تا حد امکان از ابزارهای گوگل استفاده می‌کند. یکی از جدیدترین ابزارهایی که می‌توانید از آن بهره ببرید، «Google برای کسب‌وکار من» است. ابزاری رایگان که صاحبان مشاغل می‌توانند از آن برای بهبود دید آنلاین خود استفاده کنند. از طریق سایت، اطلاعات مهمی مانند ساعات اداری، مکان و اطلاعات تماس خود را وارد می‌کنید. در اینجا نیز می‌توانید نظرات مشتریان را جمع‌آوری و استفاده کنید.

تاسیس کلینیک دندانپزشکی

3.     حضور در رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید.

برای اینکه مشتریان خود را در زمانی که روی صندلی شما نیستند درگیر خود نگه دارید. از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. رسانه‌های اجتماعی می‌توانند وقت شما را بگیرند. بنابراین اگر فقط برای پست کردن و به‌روزرسانی یک سایت وقت دارید. اشکالی ندارد. فقط پلتفرمی را انتخاب کنید که مخاطب هدف شما از آن استفاده می‌کند.

4.     از تبلیغات شفاهی استفاده کنید.

در حالی که گزینه‌های دیجیتالی زیادی برای تبلیغ کسب و کار شما وجود دارد. تبلیغات دهان به دهان هنوز نقش بزرگی در دنیای دندانپزشکی ایفا می‌کند. اگر مشتریان شما تجربه لذت بخشی داشته باشند. به احتمال زیاد شما را به دیگران توصیه می‌کنند. ممکن است در نظر داشته باشید که برای معرفی یک دوست یا یکی از اعضای خانواده خود به مشتریان عادی خود تخفیف بدهید.

5.     زمان

تمرین بر اساس ارجاعات اجرا می‌شود. اگر ارجاع می‌خواهید، باید در جامعه فعال باشید. به گروه‌های تجاری بپیوندید، در آن منطقه داوطلب شوید و مطمئن شوید که نام خود را در آنجا منتشر می‌کنید.

هنگامی که کسب و کار شما راه اندازی شد، سرعت خود را به سمت رشد تغییر خواهید داد.

در اینجا چند نکته وجود دارد تا مطمئن شوید که کسب و کار شما در مسیر درست حرکت می‌کند:

1.     استخدام کنید.

ممکن است بلافاصله کارکنان را استخدام نکنید، اما یکی از اولین کارکنانی که استخدام می‌کنید احتمالاً یک دستیار دفتر یا یک مسئول پذیرش خواهد بود. برای پاسخ دادن به تلفن‌ها، برنامه‌ریزی قرار ملاقات و انجام سایر وظایف اداری کمک می‌خواهید.

پیشنهاد می‌کنیم وقتی آماده استخدام برای این موقعیت هستید، مطمئن شوید که به دنبال فردی با مهارت‌های شخصی بی عیب و نقص هستید. این اغلب اولین فردی است که یک مشتری با او در تماس است. بنابراین شما می‌خواهید که او نه تنها تأثیر اولیه خوبی بگذارد. بلکه بیمار را در طول فرآیند به روشی مفید راهنمایی کند.

در زمینه دندانپزشکی تخصص داشته باشید.

به عنوان دندانپزشک دوست دارید چه کاری انجام دهید؟ شما باید به این سؤال پاسخ دهید تا به بهبود مهارت‌ها و مشتریان خود کمک کنید. وقتی برای اولین بار شروع به کار می‌کنید، ممکن است سعی کنید پیشرو باشید. پس از همه، شما می‌خواهید قبض‌ها را پرداخت کنید.

با این حال، داشتن یک مجموعه مهارت متمرکز می‌تواند طول عمر کار شما را بهبود بخشد. در تکنیک‌هایی که از انجام آن‌ها لذت می‌برید تسلط داشته باشید و روی آن تکنیک‌ها تمرکز کنید. این ممکن است به این معنی باشد که شما برخی از مشتریان خود را به جای دیگری ارجاع می‌دهید. هنگامی که مستقر شدید، سایر دندانپزشکان نیز مشتریان را به مطب شما ارجاع می‌دهند.

2.     به مشتریان خود گوش دهید.

راحتی و رضایت مشتری باید در رأس لیست اولویت‌های شما باشد. اطمینان حاصل کنید که رابطه خوبی با مشتریان خود ایجاد می‌کنید. قبل از شروع کار به زندگی آنها علاقه‌مند شوید. اگر مشتری کمی ترسیده است، هر کاری می‌توانید انجام دهید تا او راحت باشد. اگر مشتری بازخورد دارد، خوب یا بد، آن را در نظر بگیرید. هنگام تاسیس کلینیک دندانپزشکی، نکته اصلی این است که می‌خواهید از ابتدا تا انتها محیطی دلپذیر ایجاد کنید.

3.     در کلاس‌های آموزش مداوم شرکت کنید.

شما نمی‌توانید به مهارت‌هایی که در طول اقامت خود آموخته‌اید بچسبید. اگر می‌خواهید کارتان رشد کند، باید دائماً مهارت‌های خود را به‌روزرسانی کنید. شرکت در تعداد معینی از کلاس‌ها، شرکت در کنفرانس‌ها گفت و گو با دندانپزشکان همکار که بتوانید با آنها تعامل داشته باشید را در اولویت قرار دهید.

تاسیس کلینیک دندانپزشکی

4.     مهارت‌های رهبری خود را اصلاح کنید.

همان‌طور که با کار جدید خود راحت می‌شوید، شروع به جذب کارمندان خواهید کرد. رشد به معنای مسئولیت‌های بیشتر از جمله مدیریت افراد است. همان‌طور که به کار بر روی مهارت‌های فنی خود ادامه می‌دهید. باید روی مهارت‌های رهبری خود نیز کار کنید. کارکنان شما از شما پیروی خواهند کرد. نگرش و فرآیند تصمیم گیری شما فرهنگ شرکت شما را دیکته می‌کند. همان‌طور که در حال انتخاب کلاس‌ها برای ادامه تحصیل هستید. باید کلاس‌ها یا کنفرانس‌هایی را نیز بررسی کنید که می‌توانند ویژگی‌های رهبری شما را تقویت کنند.

طرح کسب و کار خود را هنگام تاسیس کلینیک دندانپزشکی مرور کنید.

ایده خوبی است که طرح کسب و کار خود را مرور کنید و ببینید در مورد اهداف یا نقاط عطفی که ذکر کرده‌اید چگونه عمل می‌کنید.

اگر به هدف خاصی نرسیده‌اید، وقت آن رسیده است که تلاش خود را برای تحقق آن تجدید کنید. اگر چند نقطه از لیست را حذف کرده‌اید. اکنون زمان خوبی است که به آینده نگاه کنید و اهدافی را برای مرحله بعدی تمرین خود ایجاد کنید. مطمئن شوید که هر هدف مشخص و قابل اندازه گیری است. دادن یک هدف کلی به خود برای «رشد کسب و کارتان» کافی نیست. در عوض، هدف شما می‌تواند این باشد که مشتریان خود را تا 10 درصد افزایش دهید.

5.     برنامه ریزی برای بازنشستگی

هنگامی که در ابتدا فقط بر روی تاسیس کلینیک دندانپزشکی متمرکز هستید، فکر کردن در مورد بازنشستگی می‌تواند سخت باشد. اما، هنگامی که در مرحله رشد هستید، باید برای مرحله بعدی زندگی خود برنامه ریزی کنید. برای امروز زندگی می‌کنم، اما برای فردا برنامه ریزی می‌کنم. پیشنهاد می‌کنیم که همه همین کار را انجام دهند. اگرچه ممکن است به نظر برسد که بازنشستگی بسیار دور است. اما اگر می‌خواهید مقدار زیادی پول را کنار بگذارید.

بهتر است زودتر سرمایه‌گذاری را شروع کنید. مدتی طول می‌کشد تا فعالیت خود را در منطقه خود مستقر کنید. اما اگر مشتریان خود را راضی نگه دارید و برای دریافت ارجاعات تلاش کنید. پایه خوبی برای ساختن آن در سال‌های آینده خواهید داشت. به عنوان مالک، شما مسئولیت‌های زیادی دارید. اما امتیازات زیادی نیز دریافت می‌کنید. شما برای خودتان کار می‌کنید، برنامه خود را تنظیم می‌کنید و روابط پایداری با مشتریان خود ایجاد می‌کنید. با گذشت زمان، به عضوی موفق و قابل اعتماد در جامعه تجاری تبدیل خواهید شد.

درباره نویسنده

پست های مرتبط

1 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *