7 مرحله‌‌ای آسان برای تبلیغ اینستاگرام

تبلیغ اینستاگرام

راهنمای قدم به قدم تبلیغ اینستاگرام

جزئیات کامل تبلیغ اینستاگرام را در این مقاله با شما به اشتراک می‌گذاریم. همچنین در مورد استراتژی‌های تبلیغ اینستاگرام با شما صحبت خواهیم کرد که تعامل اکانت شما را افزایش می‌دهد. اگر با پیروی از پیشنهادات ما در این راهنما موفق نشدید، می‌توانید برای مدیریت حساب رسانه‌های اجتماعی با ما تماس بگیرید.

بیایید قدم به قدم نحوه تبلیغ در اینستاگرام را توضیح دهیم:

1. به نمایه تجاری بروید.

برای تبلیغ اینستاگرام، ابتدا باید حساب خود را به یک حساب تجاری تغییر دهید. این مورد برای تبلیغ اینستاگرام ضروری است. همچنین می‌توانید آمار تبلیغات را از این طریق مشاهده کنید. به همین دلیل است که اولین قدم برای تبلیغ اینستاگرام تغییر پروفایل خود به نمایه تجاری است.

تغییر حساب خود به حساب تجاری پروسه‌ای ساده است. در قسمت تنظیمات برنامه روی «تغییر به نمایه تجاری» کلیک کنید. اطلاعات نمایه کسب و کار خود را ویرایش کنید و با دنبال کردن دستورات آن را به پایان برسانید.

تبلیغ اینستاگرام2. اطلاعات پروفایل خود را به طور کامل پر کنید.

اطلاعات پروفایل شما دومین قدمی است که باید در تبلیغ اینستاگرام اصلاح کنید. پس از شروع تبلیغات، اطلاعات نمایه شما توسط مخاطبان مورد نظر شما بررسی و خوانده می‌شود؛ بنابراین، توصیه می شود که به طور خلاصه در بیو به برند تجاری خود اشاره کنید.

آدرس وب سایت و فروشگاه خود را در اطلاعات نمایه خود قرار دهید. اینها همچنین به وب سایت شما بک‌لینک می‌دهند. لینک سایت و آدرس فروشگاه خود را به قسمت ویرایش پروفایل اضافه کنید.

negah2

3. از امکانات جدید اینستاگرام استفاده کنید.

اینستاگرام به طور مداوم ویژگی‌های جدیدی را برای ارائه تجربه بهتر به اعضای خود ارائه می‌کند. بسیاری از ویژگی‌ها مانند فیلترها، صداها، نظرسنجی استوری، پرسیدن سؤال، باز کردن پخش زنده، گیف، افکت‌ها در سیستم گنجانده شده است.

استفاده مداوم از این ویژگی‌ها در پست‌های خود در مراحل تبلیغات در اینستاگرام برای جلب توجه فالوورهای شما مفید خواهد بود. زیرا اینستاگرام می‌خواهد از امکاناتی که دارد به طور مداوم استفاده کنید؛ بنابراین استفاده از این ابزارها برای الگوریتم اینستاگرام نیز مفید است.

4. اشتراک گذاری داستان‌ها را فراموش نکنید.

تبلیغات اسپانسر شده تنها راه برای تبلیغ اینستاگرام نیست. همچنین می‌توانید با اشتراک گذاری استوری‌ها، پست‌های خود را تقویت کنید. می‌توانید با اشتراک‌گذاری یک استوری، کاربرانی که استوری را از دست داده بودند دوباره درگیر کنید. استوری‌ها اکنون از پست‌های تصویری استاندارد باارزش‌تر هستند. برای درک بهتر موضوعات مقاله ی مدیریت سوشال مدیا را مطالعه کنید

5. پست‌های چند صفحه ای (Swipe) را به اشتراک بگذارید.

اسکرول پست‌ها پنجمین مرحله از مراحل تبلیغ اینستاگرام ما است. وقتی پست خود را آماده می‌کنیم، می‌تواند توجه بیشتری را به خود جلب کند و به عنوان محتوای مفید تلقی شود. این واقعیت که محتوایی که شما ارائه خواهید کرد از چندین تصویر تشکیل شده است ممکن است مورد استقبال کاربران قرار گیرد.

چند راه خوب برای بسته بندی پست‌ها و چندین محتوا با هم است. به این ترتیب، اگر می‌خواهید یک پست آموزشی ارسال کنید، می‌توانید به جای اینکه همه محتوا را در یک قاب قرار دهید، آن را در پست‌های پیمایشی پخش کنید.

هزینه تبلیغات برای اسکرول پست‌ها مانند پست‌های معمولی است. پس لازم نیست نگران باشید.

6. محتوای واقعی را اولویت بندی کنید.

پس از محبوبیت ویدئوهای اینستاگرام، افراد اهمیت بیشتری به محتوای ویدئویی میدهند. با این حال، همان‌طور که در بالا ذکر کردیم، اینستاگرام از کاربران خود می‌خواهد که به طور مکرر از ویژگی‌های جدید منتشر شده استفاده کنند. به همین دلیل است که تبلیغ اینستاگرام و این نوع محتوا در حال حاضر بسیار مهم است.

به همین دلیل در حین تولید محتوا، فیلم‌های قابل توجه و جذاب بگیرید و در حین تبلیغ از آنها استفاده کنید؛ بنابراین، می‌توانید به تعداد زیادی از پست‌های خود دسترسی پیدا کنید و تعامل حساب خود را افزایش دهید.

7. اختصاص بودجه تبلیغاتی و زمان خروج از تبلیغات

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی عمداً تعامل ارگانیک را محدود می‌کنند. دلیل: تشویق برندها و حساب‌های حرفه‌ای برای پاپ آپ کردن.

به همین دلیل ضروری است که هنگام تبلیغ یک پست، تبلیغ کنید و بودجه‌ای نیز صرف کنید. به نظر می‌رسد دستیابی به مخاطبان هدف فقط به صورت ارگانیک و افزایش فروش کمی دشوار است. شما قطعاً به کمپین‌های تبلیغاتی نیاز دارید تا بازدهی سریع‌تر و تعاملات مشتریان بالقوه خود را دریافت کنید.

تبلیغات پست اینستاگرام چیست؟

فرآیند تبلیغ اینستاگرام به معنای افزایش تعامل اکانت شما و رشد برند شما در رسانه‌های اجتماعی است. در این فرآیند، شما باید از بودجه تبلیغاتی خود به طور مؤثر استفاده کنید و در هنگام تبلیغ پست‌های خود، افراد اشتباه را هدف قرار ندهید.

پستی که باید تقویت شود لازم نیست یک پست جدید باشد. همچنین می‌توانید پست‌های قدیمی را تبلیغ کنید. اگرچه تبلیغ اینستاگرام یک ابزار پولی است، اما قیمت آن و بودجه خود را تعیین می‌کنید. برای انجام این کار، می‌توانید بلافاصله این پست را از قسمت «تبلیغ» پست هدف را برجسته کنید. مرحله بعدی از شما در مورد مخاطبان هدفتان و اینکه چند روز تبلیغ می‌شود، سؤال می‌کند.

انتخاب مخاطب هدف در اینستاگرام محدودتر از فیس بوک است. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم تبلیغات خود را از داخل فیس بوک Ads Manager انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که حساب تبلیغاتی خود را به حساب اینستاگرام خود پیوند دهید. سپس می‌توانید پستی را که می‌خواهید تقویت کنید انتخاب کنید و سپس مخاطبان هدف خود را انتخاب کنید. انتخاب مخاطب هدفی که در فیس بوک انجام می‌دهید با جزئیات بیشتری همراه خواهد بود.

پست‌های اینستاگرام خود را تبلیغ کنید، حساب کاربری اینستاگرام خود را تبلیغ کنید.

چگونه با مدیریت تبلیغات فیس بوک، پست اینستاگرام را تبلیغ کنیم؟

امکان تبلیغ اینستاگرام از داخل فیس بوک وجود دارد. بیایید نحوه انجام مجدد آن را مرحله به مرحله توضیح دهیم:

  1. ابتدا به مدیر تبلیغات فیس بوک بروید.
  2. ایجاد کمپین جدید
  3. پست اینستاگرامی انتخابی خود را برای تقویت انتخاب کنید.
  4. پس از تعیین پستی که تبلیغ خواهید کرد، جزئیات کمپین تبلیغاتی خود را در صفحه باز شده وارد کنید.
  5. مخاطب هدف خود را به دقت علامت گذاری کنید.
  6. پس از انجام تمام این موارد، زمان و بودجه تبلیغات پست را تنظیم کنید.
  7. پس از پر کردن همه اینها، شما آماده هستید تا پست اینستاگرام خود را تبلیغ کنید.

negah5

چه زمانی باید پست اینستاگرام را تبلیغ کرد؟

در بسیاری از سناریوهای مختلف، می‌توانید گزینه تبلیغ اینستاگرام را در نظر بگیرید. تبلیغ پست فرآیندی است که از هر نظر برای حساب شما مفید خواهد بود. با تبلیغات، آگاهی از برند شما افزایش می‌یابد و شروع به تعامل خواهید کرد.

شما ممکن است فقط بخواهید تعامل یا تبلیغ یک پست تجاری و همچنین افزایش آگاهی از برند داشته باشید. شما می‌توانید با تبلیغ یک پست اینستاگرام مستقیماً فروش محصولات یا خدمات و تجارت خود را افزایش دهید. هنگام تعیین اهداف خود فراموش نکنید که یکی از مدل‌های تبلیغات اینستاگرام را برای این اهداف به طور جداگانه انتخاب کنید. هدف و مخاطب کمپین خود را به درستی انتخاب کنید و از کسب درآمد با تبلیغات لذت ببرید.

خلاصه مقاله تبلیغ اینستاگرام

تبلیغ اینستاگرام یک استراتژی بازاریابی بسیار ساده و بسیار مؤثر است. این به برندها کمک می‌کند تا رشد کنند و تعاملات رسانه‌های اجتماعی را دریافت کنند. اما برای حداکثر کارایی باید از همه مدل‌های تبلیغاتی با هم استفاده کرد.

با راهنمای چند مرحله‌ای برای تبلیغ اینستاگرام و پاسخ به سؤالات متداول، به شما گفتیم که چگونه پست‌های خود را برجسته کنید. شما باید با دنبال کردن این مراحل و امتحان انواع تبلیغات دیگر، آزمایش کنید که کدام یک برای برند شما مؤثرتر است. شما می‌توانید برای سؤالاتی در مورد رشد برند خود در رسانه‌های اجتماعی، ایجاد تبلیغات، مدیریت حساب و دریافت پشتیبانی آژانس حرفه‌ای با ما تماس بگیرید.

هزینه تبلیغ اینستاگرام چقدر است؟

هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟ به طور متوسط، تبلیغ اینستاگرام بسته به مدل پیشنهادی بین 0.20 تا 6.70 دلار هزینه دارد. برای CPC یا هزینه هر کلیک، تبلیغ‌کنندگان 0.20 تا 2 دلار به ازای هر کلیک می‌پردازند. برای CPM یا هزینه به ازای هر نمایش، تبلیغ‌کنندگان 6.70 دلار به ازای هر 1000 نمایش می‌پردازند.

چگونه تبلیغ در اینستاگرام را ایجاد کنم؟

  1. نحوه ایجاد تبلیغات اینستاگرام در Ads Manager
  2. به Ads Manager بروید.
  3. ایجاد را انتخاب کنید.
  4. پستی را انتخاب کنید که از اینستاگرام به عنوان یک تبلیغ پشتیبانی کند.
  5.  Continue بزنید.
  6. جزئیات مجموعه تبلیغاتی خود را وارد کنید.
  7. در قسمت قرارگیری‌ها می‌توانید قرار دادن دستی را انتخاب کنید و اینستاگرام را انتخاب کنید تا تبلیغات شما در اینستاگرام نمایش داده شود.

آیا تبلیغات اینستاگرام ارزشش را دارد؟

بازاریابان می‌دانند که ارزش آن را دارد: درآمد تبلیغات اینستاگرام تا سال 2021 می‌تواند به 18.16 میلیارد دلار برسد. اینستاگرام نه تنها به طور قابل توجهی در حال رشد است، بلکه مقداری نقدینگی جدی برای مشاغل به ارمغان می‌آورد. هزاران برند بزرگ را به خود جذب می‌کند زیرا ارزش آن را دارد که در آنجا تبلیغ کنید.

negah3تبلیغات IG چگونه کار می‌کنند؟

تبلیغ اینستاگرام پست‌هایی هستند که کسب و کارها می‌توانند برای ارائه به کاربران خود به اینستاگرام هزینه پرداخت کنند. مانند فیس بوک، تبلیغات اینستاگرام در سراسر برنامه ظاهر می‌شود، از جمله در فیدهای کاربران، استوری‌ها، کاوش و موارد دیگر. آنها شبیه به پست‌های معمولی هستند اما همیشه دارای یک برچسب “حامی مالی” هستند تا نشان دهند که آنها یک تبلیغ هستند.

چگونه می‌توانم بدون فیس بوک یک تبلیغ اینستاگرام ایجاد کنم؟

اکنون می‌توانید بدون حضور و اکانت داشتن در فیس بوک تبلیغات اینستاگرام ایجاد کنید.

برای تبلیغ پست اینستاگرام خود مستقل از فیس بوک:

  1. به پروفایل خود بروید.
  2. روی پستی که می‌خواهید تبلیغ کنید ضربه بزنید.
  3. در زیر تصویر پست، روی «ارتقای» ضربه بزنید

تبلیغات اینستاگرام در سال 2021 چگونه کار می‌کند؟

هنگامی که تبلیغات اینستاگرام خود را تنظیم کردید، تبلیغات در فیدهای خبری و استوری افراد ظاهر می‌شود (اگر هر دو مکان را انتخاب کرده باشید). بینندگان می‌توانند با پست‌های تبلیغ شده شما درگیر شوند و روی تبلیغات کلیک کنند، پس از آن در فروشگاه آنلاین شما یا مقصد دیگر انتخاب شده شما قرار می‌گیرند.

آیا تبلیغات اینستاگرام فالوور دارد؟

از تبلیغات پولی اینستاگرام برای به دست آوردن فالوور استفاده کنید. اگرچه اینستاگرام توانایی بهینه سازی را برای فالوورها به روش فیس بوک ارائه نمی‌دهد، اما همچنان می‌توانید از تبلیغات برای ایجاد مخاطبی با کیفیت استفاده کنید. در اینجا پنج مرحله برای کمک به برندها برای افزایش فالوور در اینستاگرام از طریق تبلیغات پولی وجود دارد.

چگونه صفحه اینستاگرام خود را تقویت کنم؟

چند روش برای تبلیغ صفحه اینستاگرام

  1. تولید محتوای خود را افزایش دهید …
  2. پست‌های اینستاگرام خود را در شبکه‌های دیگر تبلیغ کنید. …
  3. بر محتوای مردم محور تمرکز کنید. …
  4. با هشتگ‌های برند و صنعتی آزمایش کنید. …
  5. هر زمان که می‌توانید مارک‌ها، دنبال کنندگان و مکان‌ها را تگ کنید. …
  6. محتوای اینستاگرام را در سایت منتشر کنید.

تبلیغ اینستاگرام

چگونه تبلیغات در اینستاگرام را هدف قرار دهم؟

از آنجایی که تبلیغات اینستاگرام مانند تبلیغات فیس بوک مدیریت می‌شوند، هدف گذاری مخاطبان آنها دقیقاً به همان روش کار می‌کند. برای ایجاد و مدیریت مخاطبان هدف اینستاگرام خود، باید از مدیر کسب و کار فیس بوک استفاده کنید. به سادگی به Business Manager بروید و با کلیک بر روی منوی بالا سمت راست، “Audiences” را انتخاب کنید.

در این مقاله در مورد تبلیغ اینستاگرام و تبلیغ پست های خود و نحوه‌ی بکارگیری از آن‌ها را برای شما مفصلا و کاملا توضیح دادیم با ما همراه باشید.

درباره نویسنده

پست های مرتبط

3 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *