افزایش درآمد کلینیک دندانپزشکی

افزایش درآمد کلینیک دندانپزشکی

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توانید افزایش درآمد کلینیک دندانپزشکی ، در جای درستی هستید.  آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانم مطب دندانپزشکی خود را سودآورتر کنم؟ اگر شما یک دندانپزشک هستید، می‌دانید که دندان‌پزشکی می‌تواند کار سختی باشد. عدم درک بیماران ممکن است باعث شود بسیاری از گزینه‌ها برای یافتن راه‌های مشخص و قابل تشخیص برای بهبود عملکرد خود، افزایش حاشیه سود و کسب پولی که شایستگی مهارت‌هایشان را دارید، سخت باشد.

در این پست ، 25 راه مفید و کاربردی برای افزایش سود دهی دندانپزشکی، از جمله تغییر در روش، کارکنان، تبلیغات و مدیریت را برای شما مورد بحث قرار می‌دهیم. امیدواریم تا زمانی که مطالعه را به پایان می‌رسانید، آماده باشید تا طرحی را برای تمرین سودآورتر تنظیم کنید.

ما می‌دانیم که سئوی دندانپزشکی برای رشد یک مطب بسیار مهم است، اما این تنها راه برای بازاریابی مطب یا افزایش سودآوری شما نیست.

بنابراین دست نگه دارید، بنشینید و بیایید 25 راه را مرور کنیم که می‌توانید دندانپزشکی خود را سودآورتر کنید.

درک جنبه تجاری افزایش درآمد کلینیک دندانپزشکی

سر فصل ها

هر صحبتی در مورد سود باید ابتدا روی جنبه تجاری دندانپزشکی متمرکز شود. در حالی که برای دندانپزشکان معمول است که بر مراقبت از بیمار تمرکز کنند و این غیرقابل‌انکار مهم است – ملاحظات عملی وجود دارد که باید بخشی از گفتگو باشد.

عوامل مختلفی در افزایش سودآوری دندانپزشکی شما نقش دارند، از جمله:

  1. هزینه‌های سربار شما، از جمله اجاره، حقوق و دستمزد، و لوازم
  2. چقدر برای خدمات هزینه می‌کنید
  3. چند تا مریض داری
  4. جایی که مطب شما در آن قرار دارد
  5. برای به حداکثر رساندن سود خود باید به هر یک از عوامل توجه کنید.

میانگین حاشیه سود مطب دندانپزشکی

همیشه مفید است که بدانیم به طور متوسط ​​چه میزان سود دندانپزشکی هدف شما است. بر اساس گزارش Dental Economics ، میانگین درصد سربار مطب‌های دندانپزشکی در سال 2018 64.5 درصد بوده است. اگر آن را معکوس کنید، می‌بینید که سود 36.5٪ خواهد بود. این رقم نسبت به سال 2017 دو واحد افزایش داشته است.

البته، سود بر اساس عواملی که در بالا ذکر شد می‌تواند متفاوت باشد و می‌تواند مختلف و نسبی باشد. اگر برای اجاره یک ساختمان پرهزینه پرداخت می‌کنید، احتمالاً سود شما کمتر از زمانی است که در منطقه‌ای با قیمت پایین‌تر اجاره می‌کنید.

متوسط ​​درآمد دندانپزشکی

درآمد دندانپزشکی حاصل از خدمات دندانپزشکی با صورت‌حساب ناخالص شروع می‌شود. با توجه به انجمن دندانپزشکی آمریکا، متوسط ​​صورت‌حساب ناخالص برای دندانپزشکی عمومی 10000 دلار است، در حالی که مطب‌های دندانپزشکی تخصصی متوسط ​​صورت‌حساب سالانه 935760 دلار دارند. نظرسنجی Dental Economics که در بالا به آن اشاره کردیم می‌گوید که میانگین درآمد دندانپزشکی ناخالص بیش از یک میلیون دلار است، اما نتایج آنها بر اساس پاسخ‌های داوطلبانه بود و نه نمونه‌های انتخاب شده علمی.

تفاوت بین صورت‌حساب و درآمد در این است که درآمد است و هر گونه هزینه و بدهی ممکن است که کار شما داشته باشد را در برمی‌گیرد.

نرخ موفقیت عمل دندانپزشکی در مقابل میزان شکست

شاید شنیده باشید که حدود 25 درصد از کسب و کارهای جدید در پنج سال اول شکست می‌خورند. خبر خوب برای دندانپزشکان این است که مطب‌های دندانپزشکی یکی از کمترین میزان شکست را دارد و برعکس، یکی از بالاترین میزان موفقیت را در بین هر صنعت دارند.

با توجه به اقتصاد دندانپزشکی، میزان شکست برای عمل‌های دندانپزشکی بین 1٪ تا 2٪ در سال است. این در مقایسه با سایر صنایع بسیار پایین است. با این حال، این بدان معنا نیست که می‌توانید ریسک‌ها را نادیده بگیرید و بخشی از آن یادگیری نحوه به حداکثر رساندن سود است.

همچنین باید توجه داشته باشیم که همه‌گیری COVID-19 باعث کاهش سود بیشتر عمل‌های دندان‌پزشکی شد. در ماه مارس و آوریل 2020، در آغاز همه‌گیری، ویزیت‌های دندانپزشکی بین 70 تا 80 درصد کاهش یافت، اگرچه از آن زمان به بعد این تعداد به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

25  استراتژی برای سودآوری بیشتر در مطب دندانپزشکی

اکنون، بیایید به 25 استراتژی اثبات شده برای کمک به افزایش درآمد و بهبود حاشیه سود در مطب دندانپزشکی خود نگاه کنیم.

خود و تیم خود را در مورد شیوه‌های تجاری بهتر آموزش دهید.

قبل از هر چیز دیگری، بر القای یک درک اساسی از اصول برتر کسب و کار در خود و تیمتان تمرکز کنید. در نظر بگیرید که هر اقدام چگونه بر نتیجه نهایی تأثیر می‌گذارد. برای رضایت مشتری ارزش زیادی قائل شوید و یاد بگیرید که اتلاف تلاش، زمان و منابع را تشخیص داده و اصلاح کنید. با آموزش به همه اعضای تیم که توجه کنند و در مورد سود، رضایت مشتری و سایر مفاهیم ارزش فکر کنند، از هر استراتژی بهبود سود دیگری که در محل کار خود استفاده می‌کنید، بازده بهتری خواهید داشت.

نکته کلیدی این است که مطمئن شوید کارکنان شما در موفقیت این تمرین سرمایه گذاری می‌کنند. به آنها بگویید که کمک به شما برای سودآور کردن این تمرین باعث می‌شود آنها در موقعیت‌های خود به ستاره‌ تبدیل شوند. اکثر کارمندان از این رویکرد استقبال خواهند کرد.

negah4 1

یک برنامه بازاریابی سازمان یافته ایجاد کنید.

عمل سودآورتر از طریق طرح بازاریابی سازمان یافته دندانپزشکی

شما ممکن است چیزی شبیه به یک برنامه بازاریابی در حال حاضر داشته باشید، اما چه مقدار از آن یک برنامه است و چه مقدار از آن مجموعه‌ای تصادفی از تلاش‌های بازاریابی است که به طور پراکنده اجرا می‌شود؟

یک برنامه بازاریابی دندانپزشکی مناسب باید از ابتدا تا انتها سازماندهی شود، شامل یک نقشه منسجم از کمپین‌های هدفمند، تلاش‌های یکپارچه و مشوق‌های قابل درک برای همه افراد در سازمان.

به طور معمول، شما می‌خواهید مطمئن شوید که بازاریابی آنلاین در جلو و مرکز این طرح قرار دارد.

اهداف را تعیین کنید

تعیین اهداف قابل دسترس و چالش برانگیز برای تمرین شما منجر به بهره وری بهتر از تلاش‌های بی هدف یا کشش برای رسیدن به نتایج غیرممکن می‌شود. با دقت به سود فعلی، موفقیت بازاریابی و غیره خود نگاه کنید، سپس اهداف واقع‌بینانه‌ای تعیین کنید که باعث می‌شود هر یک از اعضای تیم سخت کار کنند و در نهایت موفق شوند.

با هر تغییری که در تمرین خود ایجاد می‌کنید، سطح روحیه اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کند. اگر شما یا کارکنانتان انگیزه خود را از دست بدهید، تلاش برای افزایش سود شما بیهوده خواهد بود.

همه باید اهدافی که برایشان تعیین کرده‌اید و تمرین کلی را بدانند و درک کنند. در مورد آنها صحبت کنید، در مورد آنها بحث کنید و بهترین رویکردها را برای دستیابی به آن اهداف بیابید. درک آنچه اتفاق می‌افتد باعث می‌شود همه سرمایه گذاری کنند و کارمندان سرمایه گذاری شده بهتر کار کنند.

بهترین راه برای افزایش سود تمرینی خود این است که یک هدف کلی برای انجام این کار تعیین کنید، سپس اهداف فردی کوچک‌تر ایجاد کنید تا به شما در رسیدن به آن کمک کند. به‌عنوان‌مثال، ممکن است هدف خود را کاهش 5 درصدی، جذب 10 بیمار جدید در ماه، و انجام 15 درصد روش‌های انتخابی بیشتر تعیین کنید.

به یاد داشته باشید که اهداف هوشمندانه خاص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، واقع‌بینانه و محدود به زمان هستند. هدف جذب 10 بیمار جدید در ماه برای 120 بیمار جدید در سال یک هدف هوشمندانه است. اگر فقط می‌گویید که می‌خواهید بیماران دندانپزشکی جدید را بدون مشخص کردن هدف جذب کنید، این هوشمندانه نیست.

negah3 1

برای افزایش درآمد کلینیک دندانپزشکی از مشوق‌های قابل درک استفاده کنید

مشوق‌ها که به درستی استفاده شوند، تیم شما را به برتری و بهبود سود در کل سوق می‌دهند. اما همه مشوق‌ها به یک اندازه خوب کار نمی‌کنند.

هنگام ایجاد انگیزه برای بهبود بهره وری در مطب دندانپزشکی خود دو عامل را باید در نظر بگیرید:

  1. نحوه کسب مشوق‌ها
  2. این مشوق‌ها چه هستند.

اولین مورد باید مستقیماً با معیارهای ارزشمند مانند نتایج مثبت از نظرسنجی‌های مشتریان مرتبط باشد. ارائه جوایز نقدی دارای مزایا و معایبی است، با اکثر کارشناسان موافق هستند که بهترین کار را زمانی انجام می‌دهند که یک هدف مشخص، معیارهای قابل اندازه گیری برای پاداش و کنترل‌های دقیق وجود داشته باشد.

ارزش ارائه خوب را بیاموزید.

ارائه با کیفیت کمک زیادی به بهبود سودآوری مطب دندانپزشکی شما می‌کند. این کافی نیست که در شهر بهترین باشید یا بهترین خدمات را ارائه دهید، بلکه باید کسب و کار خود را به گونه‌ای معرفی کنید که ادعاهای شما را تأیید کند. این به معنای سرمایه گذاری روی یک دوربین خوب برای کنار هم قرار دادن مواد بازاریابی (استخدام یک شرکت بازاریابی حرفه‌ای دندانپزشکی) یا نشان دادن وضعیت دندان‌های بیماران و غیره است. ممکن است بخواهید فضای داخلی و خارجی مطب خود را بازسازی کنید و یک توسعه دهنده وب استخدام کنید تا نمای دیجیتالی و آنلاین شما را بسازد. یک وب سایت دندانپزشکی با کیفیت بالا

ارائه خدمات، در بسیاری از موارد، ممکن است حتی بیشتر از کیفیت عملکرد و خدمات شما بر سودآوری تأثیر بگذارد. هر دو را برای حداکثر اثر ترکیب کنید.

ارائه‌ خدمات منحصر به فرد نیز معجزه می‌کنند. به‌عنوان‌مثال، اگر وضعیت دندان‌هایشان را با یک ویدئوی با کیفیت بالا در یک تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ به بیماران خود نشان دهید، به مشکلات اشاره کنید و مانند یک مفسر ورزشی که یک نمایشنامه را توضیح می‌دهد، آن‌ها را توضیح دهید، این کار تأثیری خواهد گذاشت. ارائه چشمگیر بیماران شما را ترغیب می‌کند که برگردند، و ممکن است آنها را تشویق کند که تمرین شما را به دوستان و خانواده خود توصیه کنند.

ارائه‌هایی که به درستی انجام می‌شود تأثیر دارد و تأثیر به معنای سود است.

تجربه بیمار خود را فراموش نشدنی کنید.

تعداد کمی از مردم بازدید از دندانپزشک خود را یک تجربه مثبت نمی‌دانند. تغییر این طرز فکر، کلید موفقیت در یک مطب دندانپزشکی است، و این به معنای ایجاد تجربه خوب و مثبت تا حد ممکن برای بیمار است.

شما برای افزایش درآمد کلینیک دندانپزشکی باید مدیر دفتر یا مسیول پذیرش خود را مسئول قرار دهید تا در ایجاد یک تجربه درخشان برای بیمار نقش آفرینی کند و از بیمار استقبال بینظیری کند. همان‌طور که به مدیر دفتر خود اهمیت تجربه مثبت برای بیمار را آموزش می‌دهید، آنها احساس و درک بهتری از نحوه اداره یک مطب دندانپزشکی باید پیدا ‌کنند.

نحوه دریافت تماس‌ها را بهبود بخشید.

اگر برنامه‌ای برای دریافت تماس‌ها، روشی که در میان تیم خود بحث و تعیین شده است، یا سیستمی برای رسیدگی به تماس‌های از دست رفته و پست صوتی ندارید، در این صورت سود احتمالی را از دست داده‌اید. هر مکالمه‌ای با یک بیمار جدید یا فعلی باید به عنوان یک تماس فروش تلقی شود.

برای افزایش درآمد کلینیک دندانپزشکی مسئول پذیرش شما کار شما را می‌فروشد، و این به معنای اجرای تمام توجه به جزئیات، اسکریپت و ملاحظات ثانویه است که یک نماینده فروش هنگام برقراری ارتباط از طریق تلفن انجام می‌دهد.

در صورت امکان به صورت خودکار عمل کنید.

اتوماسیون کلید بهبود کارایی کارکنان و در نتیجه افزایش سود وافزایش درآمد کلینیک دندانپزشکی شماست. برای وارد کردن دستی داده‌ها به ساعات بیشتری از کارکنان نسبت به استفاده از نرم افزار گردش کار خودکار نیاز دارد. برای پاسخگویی به هر تماس تلفنی نسبت به داشتن یک سیستم خودکار که می‌تواند به بیماران خوش آمد گویی کند، تماس‌های اضطراری را جواب دهد و به شما امکان تماس در زمان مناسب را بدهد، به تلاش بیشتر و کارکنان بیشتری نیاز دارد.

اتوماسیون همچنین برای پیگیری بیماران از طریق ایمیل یا تلفن پس از ویزیت ایده آل است. تماس‌های بعدی، به‌ویژه با بیمارانی که نیاز به برنامه‌ریزی مجدد دارند یا ممکن است در انتخاب مطب شما در حصار باشند، به سود کمتری تبدیل می‌شود.

اتوماسیون، زمانی که به درستی استفاده شود، می‌تواند مطب دندانپزشکی شما را سودآورتر کند.

همه تعاملات را به عنوان بازاریابی در نظر بگیرید.

هر مکالمه‌ای که شما یا کارمندان‌تان با یک بیمار دارید، فرصتی است برای بازاریابی عمل خود و بهبود عملکردتان چه در حال تعیین قرار ملاقات، گپ زدن در طول یک روش یا پیگیری برای توضیح مراقبت مناسب پس از یک عمل باشید، تعاملات با بیمار شما بر تمایل بیمار برای بازگشت تأثیر می‌گذارد؛ بنابراین، با این تعاملات به عنوان آنچه هستند رفتار کنید – بازاریابی را تمرین کنید تا افزایش درآمد کلینیک دندانپزشکی را افزایش دهید.

افزایش درآمد دندانپزشکی هاظرفیت درمانی خود را افزایش دهید

قاعدتا هر چه بیمار بیشتری را درمان کنید ، درآمد بیشتری هم کسب خواهید کرد ، بنابراین برای افزایش درآمد دندانپزشکی می توانید یک اتاق درمانی جدید اضافه کنید ، کادر درمانی خود را کاملتر کنید و حتی  دندانپزشک جدید استخدام کنید.

یکی از راه های واضح افزایش درآمد افزایش کارایی و بهره وری سیستم کاری است. در واقع با بهبود سیستم درمانی خود ، می توانید زمان درمان بیماران را کاهش دهید .

به عنوان مثال:

  • زمان آماده سازی اتاق ها را کاهش دهید
  • فرآیند استریل سازی را سریعتر کنید.
  • مراحل درمانی را تا جای ممکن تسریع کنید.

تمرین، تمرین، تمرین

دانستن اینکه باید تعاملات خوب با بیماران را در اولویت قرار دهید مهم است، اما دانش کافی نیست.

سناریوهای بالقوه با بیمار رابرای افزایش درآمد کلینیک دندانپزشکی ارائه دهید، برای آنها فیلمنامه بنویسید و از پذیرش و بهداشت و دستیاران بخواهید بنشینند و تعاملات بیمار خود را تمرین کنند.

این روش ممکن است کمی زمان ببرد، اما به بهبود تعاملات بیمار کمک زیادی می‌کند، به خصوص زمانی که موقعیت‌های غیرعادی یا تقابلی ایجاد می‌شود.

وقتی اعضای تیم خود را با روش‌های مختلفی که ممکن است یک مکالمه با یک بیمار پیش برود آشنا کنید، وقتی این اتفاق بیفتد، وحشت نمی‌کنند. شما شاهد بهبود روحیه، بهبود کارایی، بیماران شادتر و از این طریق، سود بیشتر خواهید بود.

افزایش درآمد دندانپزشکی هاکارکنان خود را برای افزایش درآمد کلینیک دندانپزشکی متخصص کنید .

متخصصان کار را بهتر انجام می‌دهند. آنها در تلاش‌های خود تمرکز بیشتری دارند، معمولاً روی نقاط قوت خود کار می‌کنند و می‌توانند با محدود کردن موضوعاتی که در آن یادگیری و توسعه حرفه‌ای را دنبال می‌کنند، برتری خود را در این زمینه حفظ کنند.

البته لازم نیست تخصص در مورد تخصص دندانپزشکی باشد. برخی از متخصصان بهداشت در شرایط مختلف با بیماران خاص بهتر کنار می‌آیند. برخی نمی‌توانند تمرکز خود را روی انجام یک روش ساده در تمام روز و هر روز متمرکز کنند، در حالی که برخی دیگر در انجام کارهای معمولی بهترین عملکرد خود را دارند. مشخص کنید که متخصصان بهداشت شما چه کارهایی را به بهترین نحو انجام می‌دهند و آنها را در این وظایف قرار دهید. به بهداشت‌کاران خود اجازه دهید تا در مورد کارهایی که انجام می‌دهند و چه زمانی آن را انجام می‌دهند، آژانس داشته باشند، باعث کارایی بیشتر و سود بیشتر خواهد شد.

انتخاب یک رویه جدید یا هیجان‌انگیز را در نظر بگیرید.

تنها ارائه‌دهنده یک سرویس جدید به شما برای افزایش درآمد کلینیک دندانپزشکی یک مزیت رقابتی خودکار می‌دهد که می‌تواند به شما کمک کند تا هرگونه هزینه‌های مرتبط با یادگیری روش جدید را جبران کنید.

حتی نیازی به انجام یک روش خاص یا دشوار نیست. فقط باید به اندازه کافی جدید باشد که سایر روش‌ها آن را ارائه ندهند، چیزی که تبلیغ و توضیح آن آسان است، و مهم‌تر از همه، چیزی که بیماران شما می‌خواهند.

روشهای سودمند بیشتری در کارنامه کاری خود بگنجانید

بسنجید که کدام درمان ها حاشیه سود بیشتری برای شما خواهند داشت! قاعدتا بعضی موارد درمانی سود بیشتری برای شما ایجاد میکنند پس بهتر است روی این بخش ها تمرکز بیشتری داشته باشید.

این مورد را در نظر بگیرید که کارمزد بالاتر همیشه همراه با سود بیشتر نیست، چون ممکن است یک روش درمانی زمان زیادی از شما بگیرد و یا حتی هزینه خدمات نسبت به دریافتی از مراجع زیاد نباشد، در این صورت حاشیه سود خود را افزایش نمی دهید.

روش های افزایش درآمد دندانپزشکییک تخصص بسازید.

تمرکز کل کلینیک خود بر افزایش درآمد کلینیک دندانپزشکی و روی نوع خاصی از خدمات، نوع خاصی از مشتری، یا یک روش خاص نیز می‌تواند منجر به سودآوری زیادی شود. توسعه یک تخصص به زمان، تحقیق و تعهد نیاز دارد، اما راهی بسیار مؤثر برای کسب درآمد بیشتر است.

برای ایجاد یک تخصص، معمولاً باید یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP) ایجاد کنید. USP دقیقاً همان چیزی است که شما یا دفترتان را به اندازه کافی منحصر به فرد می‌کند که دیگران به خاطر آن شما را جستجو کنند.

ممکن است تجارت خود را خارج از تخصص جدید خود از دست بدهید، اما با تبدیل شدن به مطب دندانپزشکی برای یک نوع خاص از بیمار، می‌توانید بر بخشی از بازار تسلط داشته باشید و با اصلاح تلاش‌های خود، کارایی را بهبود بخشید.

اولویت بندی برای افزایش درآمد کلینیک دندانپزشکی

بیماران خود باید یک اولویت باشند. شما می‌توانید با تبلیغات، نمای بیرونی ساختمان، داخل دفتر، خدمات عالی و شخصی‌سازی‌شده و غیره آنها را تحت تأثیر قرار دهید، زیرا هر یک از این عناصر تأثیری بر جای می‌گذارند. به عبارت دیگر، شما یک مطب می‌خواهید که شبیه سایر مطب‌های دندانپزشکی در کشور نباشد.

یک دندانپزشک اطفال بودن که بر ایجاد یک تجربه بدون درد و سرگرم کننده برای کودکان تمرکز می‌کند، به اندازه یک مطب گران قیمت با مبلمان گران قیمت و نقاشی‌های زیبا، عامل شگفت انگیزی است.

جمع آوری اطلاعات برای افزایش درآمد کلینیک دندانپزشکی

هر کسب و کاری می‌تواند از جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان خود بهره‌مند شود. شما می‌توانید نگاه بهتری به جمعیت شناسی، رضایت، نرخ بازگشت و سایر داده‌هایی که ممکن است جمع آوری کنید، داشته باشید، به خصوص زمانی که با نرم افزار مدیریت مطب دندانپزشکی مناسب از آن‌ها به صورت متمرکز استفاده کنید. این به شما امکان می‌دهد نحوه برخورد با بیماران، تبلیغات و خدمات رسانی به بیماران خود را برای حداکثر کارایی تنظیم کنید.

همچنین می‌توانید نقاط ضعف را شناسایی کرده و با داده‌های مناسب برای تقویت آنها اقدام کنید. استفاده از این روش برای شناسایی نقاط قوت و ضعف می‌تواند به شما کمک کند تا بر روی نقاط قوت خود تمرکز بیشتری کنید و ضمن افزایش سود، نقاط ضعف خود را بهبود بخشید.

تعداد بیماران خود را افزایش دهید

بیماران جدید در یک مطب دندانپزشکی به معنای رشد است . در واقع افزایش تعداد بیماران یکی از اولین گزینه هایی است که باید هنگام فکر کردن به افزایش درآمد در نظر بگیرید.

یکی از راه های کلیدی برای افزودن به لیست بیماران استفاده از بازاریابی است. باید بودجه لازم برای جذب بیماران بیشتر را در نظر بگیرید.

rsz 1dentistry 2048x1251 1

داده‌های خود را برای افزایش درآمد کلینیک دندانپزشکی به درستی مدیریت کنید.

کارمندان شما چند ساعت را صرف جمع‌آوری و سازمان‌دهی داده‌ها می‌کنند که اگر روی راه‌حل‌های مناسب مدیریت داده سرمایه‌گذاری کنید، می‌توان آن‌ها را صرف انجام کارهای دیگر کرد؟ جمع آوری، به اشتراک گذاری، بررسی و سازماندهی داده‌های بیمار می‌تواند یک کابوس باشد، اما نباید این‌طور باشد.

صرف زمان برای بهبود سیستم مدیریت داده، زمان تلف شده توسط کارمندان را کاهش می‌دهد و منابع اطلاعاتی بهتری را برای تلاش‌های بازاریابی شما برای حفظ بیماران موجود و جذب بیماران جدید ایجاد می‌کند. به خاطر داشته باشید که تمام سیستم‌های مدیریت داده‌ای که در کار خود استفاده می‌کنید باید مطابق با HIPAA باشند.

نرخ پذیرش پرونده خود را افزایش دهید

به طور معمول ، دندانپزشکان نرخ پذیرش موردی بین 20 تا 30 درصد دارند، که از این میزان از هر 10 نفر 7 یا 8 نفر خدمات درمانی کامل را دریافت می کنند. لذا  شما می بایست نرخ پذیرش خود را به 60 تا 70 درصد افزایش دهید و به همین شکل درآمد خود را دوبرابر دهید.

افزایش نرخ پذیرش پرونده شما به بهترین وجه با عنکاری خود برای ایجاد انگیزه در بیماران برای انجام درمان های لازم که درآمد شما را افزایش می دهد ، انجام می شود. برای مثال بیماران را متقاعد کنید که درمان ضروری چقدر مهم است و کل تیم خود را در این تلاش مشارکت دهید. اگر بیماران خود را متقاعد کنید که این درمان های دندانپزشکی را بخواهند ، آنها به احتمال زیاد راه هایی برای پرداخت هزینه آن پیدا خواهند کرد.

بهتر است این آگاهی که به بیماران خود می دهید آموزشی نباشد به این معنی که میتوانید جنبه هایی مثل لبخند زیباتر ، بهتر جویدن ، اجتناب از پوسیدگی و عدم نگرانی در مورد خونریزی لثه و غیره را به آنها یادآوری کنید.

مسئولیت دستیاران دندانپزشکی خود را افزایش دهید

شما میتوانید جریان درآمد خود را با استفاده موثرتر از مهارتهای دستیاران دندانپزشکی بهبود بخشید . به منظور داشتن یک عمل دندانپزشکی موفق، هرکاری که میتوانید انجام دهید تا نقش دستیاران دندانپزشکی خود را به گونه ای که فراتر از مسئولیت های استاندارد آنها باشد ، ارتقا دهید.

علاوه بر وظایف سنتی خود ، از دستیاران دندانپزشکی خود بخواهید که به حس اسایش مراجعان کمک کنند.

کمتر به بیمه دندانپزشکی وابسته باشید

شرکت های بیمه گاهی اوقات راهی برای سرکوب سود شما دارند. در برخی موارد ، شرکت های بیمه قیمت هایی را که میتوانید برای درمان های دندان تعیین کنید را معین می کنند.

به جای اتکا به شرکت های بیمه، می توانید برنامه عضویت داخلی خود را ایجاد کنید که این امکان را برای بیماران فراهم کند  تا عضویت ماهانه یا سالانه خود را پرداخت کنند.

این به خلاقیت شما بستگی دارد که یک جایگزین ایجاد کنید که کمتر به واسطه ها یا شرکت های بیمه وابسته باشید. به نوبه خود ، عملکرد شما وفاداری بیشتر بیماران را ایجاد میکند ، مراقبت های درمانی با کیفیت ارائه دهیدو درآمد ثابت برای خود ایجاد کنید.

مدیریت خود را برای افزایش درآمد کلینیک دندانپزشکی مدرن کنید.

داده‌ها تنها مکانی برای مدرن سازی نیستند. کل سیستم اداری شما احتمالاً می‌تواند از بهبود بهره‌مند شود.

یک نرم‌افزار فرآیند کسب‌وکار می‌تواند داده‌های شما را یکسان کند، فرم‌های شما را مطابق با مقررات دولتی نگه دارد، و حتی به بیماران اجازه می‌دهد تا قبل از ورود به درب، اوراق اداری را مطابق با مقررات قانونی پر کنند. یک مطب دندانپزشکی مدرن فقط دارای یکی از جدیدترین ابزارها نیست، بلکه هر جنبه‌ای از تجارت را با کارایی بی نظیر مدیریت می‌کند.

برای افزایش درآمد کلینیک دندانپزشکی به یادگیری ادامه دهید.

دندانپزشکانی که هم در تخصص پزشکی و هم در کسب و کار خود از تلاش برای بهبود دست می‌کشند، دچار رکود می‌شوند و عقب می‌مانند. نگاه فقط می‌تواند شما را حد زیادی پیش ببرد و این ضروری است که در صدر تحقیقات در حال تغییر در دندانپزشکی باشید.

توسعه حرفه‌ای می‌تواند به همه اعضای تیم شما کمک کند، از کارکنان میز پذیرش گرفته تا بهداشت‌کاران و دندانپزشکان. این فرصتی است برای یادگیری روش‌های جدید، تکنیک‌های جدید و روش‌های جدید درمان بیماران.

 

استفاده از فناوری موبایل را برای افزایش درآمد کلینیک دندانپزشکی در دفتر خود را در نظر بگیرید.

مطب دندانپزشکی که از جدیدترین فناوری استفاده می‌کند، هزینه‌های اولیه بیشتری را صرف می‌کند، اما در رتبه اول درآمد قرار می‌گیرد. برنامه‌ها و تبلت‌ها و موبایل ممکن است برای شما یا بیمارانتان مفید نباشند، اما فراتر از هر قابلیت اضافی ارائه‌شده توسط ابزارهای مدرن، تصویر خود را نیز بهبود می‌بخشید و فاکتورهایی را که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم، توسعه می‌دهید.

البته، ده‌ها روش وجود دارد که یک دفتر باهوش می‌تواند از فناوری تلفن همراه برای بهبود کارایی استفاده کند.

افزایش درآمد دندانپزشکی ها برای افزایش درآمد کلینیک دندانپزشکی در صدر پیشرفت‌های دندانپزشکی بمانید.

برخی از پیشرفت‌ها کمترین تأثیر را دارند، در حالی که برخی دیگر به طور کامل صنعت دندانپزشکی را تغییر می‌دهند.

این فراتر از تکنیک‌های پیشرفته است که جایگاه خود را در بهبود سود در مطب دندانپزشکی دارند. همچنین به تغییرات ساده، مانند روش‌های کم‌هزینه‌تر برای انجام همان رویه‌ها، روش‌هایی که زمان رویه‌ها را به نصف کاهش می‌دهند، و هر تعداد دیگری از پیشرفت‌های افزایش سود می‌رود. سرمایه‌گذاری زمان برای آگاه ماندن و اولین کسی که این تغییرات را ایجاد می‌کند، از نظر سود، رضایت مشتری و شهرت حرفه‌ای بیش از هزینه‌های خود را به همراه خواهد داشت.

برای افزایش درآمد کلینیک دندانپزشکی مسئولیت های دستیار را گسترش دهید.

بسیاری از مطب های دندانپزشکی دستیاران خود را کم ارزش می دانند و آنها را دست کم می گیرند و با انجام این کار پتانسیل سود ارزشمند خود را از دست می دهند. دو عامل کلیدی برای بهبود سود وجود دارد که مستقیماً به دستیاران مربوط می شود:

هنگام ایجاد انگیزه برای بهبود بهره وری در مطب دندانپزشکی خود دو عامل را باید در نظر بگیرید:

هر متخصص بهداشت باید یک دستیار داشته باشد که بتواند به طور مؤثر و منظم با او کار کند. بهبود کارایی را نمی توان دست کم گرفت.

اگر می‌خواهید سودآوری را به حداکثر برسانید، وظایفی را که می‌توان به دستیاران واگذار کرد، باید به دستیاران واگذار شود. قرار دادن دندانپزشکان و بهداشت‌کاران پردرآمد برای انجام وظایفی که یک دستیار می‌تواند انجام دهد، فقط باعث اتلاف وقت ارزشمند می‌شود. اگر دندانپزشکان شما کار بهتری برای انجام وقت خود ندارند، مشکلات شما جای دیگری است.

سیستم خدمات بیماران خود را به حداکثر برسانید

دادن خدمات خوب به بیماران (ایجاد بیماران راضی و خوشحال) می تواند مزایای زیادی را در کل سیستم دندانپزشکی شما ایجاد کند. حفظ بیماران فعلی از نظر مالی سودمند است زیرا دستیابی به بیماران جدید گران تر است. در واقع، آوردن یک بیمار جدید می تواند 6 تا 7 برابر هزینه بیشتری نسبت به نگهداری بیماران فعلی داشته باشد.

یکی از راه های موثر برای حفظ بیماران فعلی ، ایجاد انتظاراتی اصلی از کارکنان است تا خدمات عالی به مشتریان خود ارائه دهید. حفظ این استاندارد های بالا برای تعاملات مثبت با بیمار ، با اطمینان از رضایت و انگیزه آنها ، موجب نوعی بازاریابی مخفی برای شما خواهد شد. اگر به این مورد علاقه مند هستید میتوانید مقاله ما درباره بازاریابی دهان به دهان را مشاهده کنید.

برای افزایش درآمد کلینیک دندانپزشکی ساختار قیمت گذاری فعلی را مرور کنید.

آیا مدتی است که قیمت‌های خود را تغییر داده‌اید؟ اگر چنین است، باید تحقیقاتی در مورد رقبا انجام دهید تا ببینید آیا زمان آن رسیده که قیمت‌های خود را افزایش دهید.

هزینه زندگی بر همه افراد تأثیر می‌گذارد. اگر سربار خود را با افزایش حقوق به کارکنان خود یا پرداخت هزینه بیشتر برای اجاره یا لوازم افزایش داده‌اید، پس قیمت‌های شما باید به همین ترتیب افزایش یابد. ثابت نگه داشتن آنها به‌مرورزمان بر سود شما تأثیر منفی می‌گذارد و بسته به اینکه محل کار شما در کجا قرار دارد و چقدر هزینه می‌کنید، می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

شما باید هزینه‌ها را بر اساس رویه بررسی کنید و زمان، منابع و کارکنان مورد نیاز برای هر کدام را ارزیابی کنید. سپس قیمت‌های خود را اصلاح کنید و مطمئن شوید که تغییرات را به گونه‌ای به اطلاع بیماران خود می‌رسانید که تأکید می‌کند اولویت شما مراقبت از آنها است. پس از انجام این کارها، یک سیستم منظم برای بررسی قیمت‌ها ایجاد کنید تا مطمئن شوید که دوباره عقب نمانید.

افزایش درآمد دندانپزشکی هاکاهش وابستگی به بیمه برای افزایش درآمد کلینیک دندانپزشکی

کاهش وابستگی به این معنا نیست که شما به طور کلی پذیرش بیمه را متوقف کنید. در عوض، ممکن است به معنای شروع گفتگو با بیماران برای توضیح مزایای یک برنامه عضویت باشد که در آن آنها هر ماه مبلغ ثابتی را در ازای مراقبتی که نیاز دارند پرداخت می‌کنند. این روش به آنها اجازه می‌دهد تا هزینه‌ها را تقسیم کنند و از محدودیت‌های شرکت بیمه در مراقبت اجتناب کنند. در نهایت، زمانی را که کارکنان شما برای ثبت ادعاها صرف می‌کنند کاهش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد بهترین مراقبت ممکن را برای بیماران خود ارائه دهید.

یک برنامه فعال سازی مجدد برای بیمار برای افزایش درآمد کلینیک دندانپزشکی ایجاد کنید.

وقتی بیمار به مطب شما برنگردد چه می‌کنید؟ پاسخ بسیاری از دندانپزشکان این است که هیچ کاری انجام نمی‌دهند. این یک اشتباه است زیرا اگر شما کمی به آنها توجه کنید، بسیاری از بیماران قبلی برمی گردند.

برنامه شما می‌تواند و باید ساده باشد. ممکن است شامل ارسال ایمیل یا پیامک برای بیمارانی باشد که مدتی است به مطب شما مراجعه نکرده‌اند. همچنین می‌تواند شامل تماس کارکنان شما با افراد یا ارسال آگهی به خانه‌هایشان باشد. ارائه تخفیف برای بازگشت آنها می‌تواند انگیزه بزرگی باشد، به خصوص برای بیمارانی که بیمه دندانپزشکی ندارند.

استراتژی جمع آوری بیمار در مطب خود را برای افزایش درآمد کلینیک دندانپزشکی ارزیابی و اصلاح کنید.

هیچ کس دوست ندارد کسی باشد که با کسی تماس می‌گیرد تا پول بخواهد. به همین دلیل است که بسیاری از مطب‌های دندانپزشکی کار خوبی برای جمع آوری پولی که به آنها بدهکار است انجام نمی‌دهند.

مجموعه‌ها را نباید به عنوان یک چیز منفی در نظر گرفت. شما خدماتی را ارائه کردید که یک بیمار موافقت کرد هزینه آن را بپردازد. برخی از استراتژی‌هایی که ممکن است به شما کمک کند شامل ایجاد یک سیستم خودکار پیگیری، پیشنهاد ایجاد طرح‌های پرداخت، و دادن آگاهی بیماران به این موضوع است که مایلید با آن‌ها همکاری کنید تا همچنان مراقبت‌های لازم را در حین پرداخت بدهی‌هایشان بپردازند.

negah2 1نظرات نهایی در مورد بهبود سودآوری مطب دندانپزشکی شما

در نهایت، بیشتر مراحلی که یک مطب دندانپزشکی باید برای بهبود سودآوری بردارد به چند مفهوم اصلی برمی‌گردد.

  1. درک نیاز و خواسته مشتریان از طریق تحقیق، ریز کردن داده‌ها و گفتگوهای صادقانه.
  2. با استفاده از ارائه‌ خدمات چشمگیر، خدمات بی‌نقص به مشتریان و درمان‌های منحصربه‌فردی که در جای دیگری نمی‌توانند به دست بیاورند، در کنار بیماران همچنان باشید و با ان‌ها در ارتباط باشید و نیازها و خواسته‌های آنها را برآورده کنید.
  3. حذف ضایعات و بهبود کارایی کارمندان از طریق تلاش‌های روحیه‌سازی، جلسات تمرین، راه‌حل‌های نرم‌افزاری بهبودیافته، و خرید کلی برای هدف کمک به بیماران برای داشتن یک تجربه عالی.
  4. اگر بتوانید با آن ایده‌های اساسی پیش بروید و همیشه در نظر بگیرید که چگونه تلاش‌هایتان بر آن بخش‌های مطبتان تأثیر می‌گذارد، بدون شک رشد خواهید کرد و یک مطب دندان‌پزشکی سودآور تری توسعه خواهید داد.

درباره نویسنده

پست های مرتبط

3 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *