6 مرحله اصلی ساخت بنر تبلیغاتی

بنر تبلیغاتی

بنر تبلیغاتی چیست؟

بنر تبلیغاتی در وب سایت هایی منتشر می شوند که برای مخاطبان مختلف جذابیت دارند. در این روش که معادل آژانس تبلیغاتی مانند بنر و بروشور در تبلیغات سنتی می باشد، محتوای تبلیغاتی با توجه به روند جستجوی کاربران اینترنتی تغییر می کند.

بنر در اشکال مختلف به عنوان پرکاربردترین نوع تبلیغات در رسانه های دیجیتال ظاهر می شود. تبلیغات بنری که در وب سایت ها قرار می گیرد و توسط عناصر بصری پشتیبانی می شود، با پرداخت هزینه ای مشخص منتشر می شوند. تبلیغات بنری بیشتر توسط گوگل استفاده می شود.

sosyal medya banner

تبلیغات بنری چیست؟

بنر، محتوای تبلیغاتی بصری در اندازه های مختلف است که در وب سایت ها با آن مواجه می شویم. در برخی موارد، می توانید از طریق این برنامه مستقیماً به آدرس وب سایت ارائه دهنده محصول یا خدمات تبلیغ شده، پیوند دهید.

محتوای بنر به لطف ویژگی های ساده آن می تواند به راحتی در همه جا نمایش داده شود. علاوه بر این، این روش را می‌توان در عرض چند ثانیه با جستجوی کاربران ادغام کرد، زیرا مستقیماً از الگوریتم‌های گوگل استفاده می‌کند. بنابراین به راحتی می توان گفت که یکی از موثرترین کارهای تبلیغاتی رسانه های دیجیتال، تبلیغات بنری است.

برای تبلیغات بنری موثر چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

اجرای موثر تبلیغات بنری و جلب توجه با توجه به عناصر خاصی امکان پذیر است. در این راستا می‌توان مواردی را که برای توسعه یک تبلیغات بنری موثر در نظر گرفته ‌شود به شرح زیر فهرست کرد:

  • رعایت ارزش برند
  • برآورده کردن انتظارات مخاطب هدف
  • هدایت اقدامات مشتری
  • دادن اطلاعات صحیح
  • استفاده از تصاویر با کیفیت
  • ارائه ظاهری ساده
  • استفاده از فونت مناسب

26287872 xxl 1 1600x1026 1

حفظ ارزش برند

یکی از عناصر اساسی تبلیغات، حفظ ارزش برند و عمل کردن بر اساس آن است. رعایت اصول برند با استفاده موثر از شعارهایی که استفاده می کنید و نمادهایی که نشان دهنده برند هستند تضمین می شود.

 

برآورده کردن انتظارات مخاطب هدف

برای ایجاد یک تصویر بنر صحیح، باید بدانید که مخاطب هدف چه می خواهد و محتوایی را تهیه کنید که خواسته ها را برآورده کند. با برقراری همدلی، می توان مخاطبان هدف را به سمت خرید یا تعامل سوق داد.

هدایت اقدامات مشتری

از آنجایی که آژانس تبلیغاتی نگاه به طور خاص برای تغییر تمرکز کاربران طراحی شده است، باید تلاش کرد تا اقدامات آنها را هدایت کرد. برای اینکه این تغییر مسیر موثر باشد، استفاده از کد تخفیف و پیشنهادات مشابه باید استفاده شود. به خصوص تخفیف ها و کمپین های کوتاه مدت در این مرحله موثر است.

 

ارائه اطلاعات دقیق

یکی از مهم ترین نکاتی که بر جهت گیری کاربران تأثیر می گذارد، دقت عبارات است. اطلاعات دقیق چندین بار علاقه افراد را نشان می دهد. اما اگر اطلاعات نادرست داده شود و کاربر متوجه گمراهی خود شود، امکان بازگشت وجود نخواهد داشت.

 

استفاده از تصاویر با کیفیت

عناصر بصری ، در صورت بی کیفیت بودن مستقیماً تأثیر منفی خواهند داشت. به همین دلیل باید از روش های به روز در محتوا تا طرح های دکوپاژ استفاده کرد و تصویری با کیفیت ارائه کرد.

 

ارائه یک ظاهر ساده

سادگی تبلیغات بنری موضع قابل اعتمادتری را ارائه می دهد. استفاده اغراق آمیز از تصاویر رنگی یا تیره می تواند تبلیغ را غیرفعال کند. به خصوص استفاده از گزینه های نزدیک به رنگ های برند مفید خواهد بود.

 

استفاده از فونت های مناسب

این یک روش بسیار موثر است که متون تبلیغاتی از فونت های خوانا تشکیل شده باشد. ترجیح دادن فونت‌های ناخوانا برای ظاهری کاملاً هنری، از ارسال پیام به کاربران جلوگیری می‌کند.

 

مراحل ساخت بنر تبلیغاتی

ساخت تبلیغات بنری از طریق یک سری فرآیند آماده سازی تا تجزیه و تحلیل نتایج انجام می شود. این فرآیندها طبق مراحل خاصی پیش می روند. برای تأثیرگذاری زیاد ، توجه به مواردی مانند تحلیل صحیح تجربیات کاربران و استفاده هدفمند از عناصر تبلیغات دیجیتال ها ضروری است. در این راستا می توان مراحل ساخت بنر تبلیغاتی را به صورت زیر فهرست کرد:

adwors odevi scaled 1

تحلیل مخاطب

اول از همه، شما باید به وضوح مخاطب هدف خود را مشخص کنید. تعیین مخاطب هدف تا حدود زیادی در رسیدن به آدرس صحیح موثر خواهد بود.

 

شناسایی محصول یا خدمات موضوع آگهی

در تبلیغات بنری، می‌توانید مستقیماً برند را هدف قرار دهید و همچنین مستقیماً تبلیغ محصول یا خدمات را هدف قرار دهید. تعیین محصول یا خدمات موضوع آگهی جزو اولین کارهایی است که باید انجام شود.

 

طراحی محتوا

مهمترین مرحله ساخت بنر، طراحی محتوای آگهی است. در این مرحله شما انتخاب تصویر، کپی رایتینگ و قرار دادن آگهی را طراحی و اجرا می کنید.

 

رسانه های تبلیغ

پس از طراحی تبلیغ، شما تعیین می کنید که کدام قسمت از صفحه نمایش روی صفحه قرار گیرد و در چه صفحاتی نمایش داده شود. شما باید این مرحله را مطابق با حرکات مخاطب تعیین کنید و تبلیغ را با برچسب های مناسب بازاریابی کنید.

 

انتشار

آخرین مرحله ، انتشار آگهی است. در این مرحله تبلیغات در مقابل کاربر قرار می گیرد.

 

تجزیه و تحلیل نتایج

باید تعاملات را ارزیابی کرد تا دید بنر چقدر موثر است و از آن در تبلیغات بعدی استفاده کرد. به این ترتیب می توانید به وضوح ببینید که تبلیغات چقدر بر فروش تاثیر می گذارد.

 

سوالات متداول

تبلیغات بنری در کجا اجرا می شود؟

تبلیغات بنری که می تواند از طریق گوگل ادوردز منتشر شود، در بسیاری از وب سایت ها قابل انتشار است. امکان انتشار آگهی در حوزه های مورد نظر شما وجود دارد.

 

برای کلیک بیشتر روی تبلیغات بنری چه باید کرد؟

تعداد کلیک بر روی تبلیغات بنری بستگی به نیاز روزانه کاربران دارد. ساده ترین راه برای انجام این کار، طراحی تبلیغاتی است که با مخاطب هدف سازگار باشد و آنها را در فضای مناسب منتشر کنید.

 

اندازه بنر چگونه تعیین می شود؟

اندازه بنر ممکن است با توجه به عوامل مختلف متفاوت باشد. اندازه بنر از تبلیغاتی وب سایت هایی که قرار است منتشر شود تا دستگاه مورد استفاده تغییر می کند.

درباره نویسنده

پست های مرتبط

5 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *