مشاوره دیجیتال مارکتینگ
سر فصل ها
امروزه بیشتر کسبوکارها و مشاغل مختلف به دنبال این هستند تا از طریق رسانههای دیجیتال مشتریان خود را افزایش دهند و ازاینرو به سراغ کارهای مختلفی همچون طراحی و سئو سایت، راهاندازی شبکههای اجتماعی، تبلیغات در فضاهای مختلف اینترنتی و … را انجام میدهند. در این میان مراکز زیبایی و سلامت نیز از این مقوله مستثنی نیستند و بیماران وفادار زیادی را از این طریق جذب مینمایند.
ما در تیم نگاه سعی کردهایم با اشراف کامل بر تمامی مدلهای بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ خدمات خود را به بهترین نحو ارائه کنیم و درصورتیکه شما تیم بازاریابی را در مجموعه خود داشته باشید و فقط احتیاج به مشاوره در این حوزه داشته باشید مشاوران ما ، شمارا در زمینه بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ مراکز سلامت و زیبایی یاری مینمایند.
چرا باید مشاوره دیجیتال مارکتینگ بگیریم؟
در این مقاله به اهمیت مشاوره دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت. مشاورین نگاه بهعنوان افرادی باتجربه و آشنا به موارد مختلف در زمینه دیجیتال مارکتینگ شمارا در تدوین استراتژی کاملی از حدود و فرآیندها دیجیتال مارکتینگ بر اساس کسبوکار و بودجه شما راهنمایی میکنند تا در یک دوره زمانی مدلهای مختلفی از کمپینها را اجرا نمایید و در انتها با بررسی و آنالیز دقیق کمپینها شمارا به هدف اصلی که جذب مخاطب بیشتر است راهنمایی میکنند.
برخی از سؤالاتی برای مشتریان ما پیشآمده و ممکن است برای شما هم پیش آید عبارت است از
برخی از سؤالاتی که میتوانید از مشاور دیجیتال بپرسید عبارت است از :
- برای کلینیک و یا سالن خود چه روندی رو طی کنم؟
- روی چه رسانهای باید بیشتر تمرکز کنیم؟
- چه نوع سایتی مناسب کلینیک و یا سالن من است؟
- چگونه صحت فعالیتهای بازاریابی را متوجه شویم؟
- اثرگذاری تبلیغات خود را چگونه بفهمیم؟
- چه نوع از نظرات کاربران بر روی روند فعالیت ما اثرگذاری بیشتر دارد؟
- آیا باید به همه نظرات توجه کرد؟
- سئو سایت چیست و چگونه میتونه موجب جذب بیمار و مشتری شود؟
- آیا از تبلیغات در گوگل استفاده کنم و یا در سایتهای پربازدید؟
- چه نوع سایتی تبلیغات اثر گذار تری برای جذب بیمار دارد؟
- چه تبلیغاتی در رسانههای دیجیتال اثرگذاری بیشتری دارد؟
ما در تیم نگاه پاسخ گوی تمامی سؤالات شما در این زمینه هستیم تنها کافی است در با ما تماس بگیرید و یا برای ما پیغام بگذارید.
مشاوره دیجیتال مارکتینگ ما موارد زیر را شامل میشود:
- شناسایی رقبای شما در محدوده کلینیک و فضای آنلاین
- تحلیل و ارزیابی فرایندهای شما در فضای کلینیک و سالن و فضای دیجیتال
- انتخاب و پیشنهاد بهترین CMS برای شما
- تعیین مهمترین امکاناتی که باید سایت شما داشته باشد
- تعیین و نقشه راه جهت SEO و SEM
- تجزیهوتحلیل دادههای دریافتی از سایت و رسانههای شما
- اولویتبندی فعالیتها در راستای جذب و لود بیمار
- تدوین بهترین کمپینها با توجه به بودجه و اولویت ها
- آنالیز رفتار کاربران
- انتخاب مناسبترین شبکه اجتماعی
- طراحی چرخه جذب بیمار و ارائه خدمات
- و بسیاری از خدمات دیگری که با توجه به اهداف و اولویتهای هر مجموعه متفاوت است.
تخصص تیم مشاوره دیجیتال مارکتینگ گروه نگاه در بررسی بیزینس رقبا و همچنین مشتریان شما باعث شده بهترین و به روزترین روند مارکتینگ آنلاین را شما ارائه دهد. خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ ما روش های کاملا اصولی و امتحان شده هستند. با گروه نگاه دیگر نگران رشد بیزینس خود نباشید
ما در تیم نگاه منتظر شنیدن نظرات و پیشنهادات شما هستیم
با ما در ارتباط باشید.