nit 3
به کسب و کارتان نگاهی خاص داشته باشید

طراحی سایت

داشتن یک وب سایت که به بهترین وجهی شما را در دنیای دیجیتال منعکس می کند به معنای رسیدن شما به مخاطبان هدف خود در کوتاهترین زمان ممکن می باشد. علاوه بر این ، پیشینه ، اهداف ، تجربیات ، ارتباطات و ... را به مراجعان نشان می دهد

ویژگی های ما

چرا آژانس نگاه را انتخاب کنیم؟

آژانس تبلیغاتی نگاه یکی از حرفه‌ای‌ترین‌ها در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ، برندینگ، بازارسازی و بازاریابی نوین و فناوری اطلاعات و ارتباطات برای کسب و کارها است. این مجموعه جزو معدود شرکت هایی است که علاوه بر فعالیت‌های تبلیغاتی، درون مراکز حضور فعال دارد. همچنین نگاه تمامی فعالیت‌های تبلیغات کلینیک دندانپزشکی را تا لحظه جذب مشتری بالقوه به مجموعه ها بررسی کرده و در کنار مراکز باقی می‌ماند.

پروژه موفق85%
85%
رضایت مشتری90%
90%
بازگشت مشتری80%
80%
nit 6

آژانس تبلیغاتی در تهران یک نگرش موفق!

آژانس تبلیغاتی نگاه بهترین انتخاب برای کسب و کارهایی است که به دنبال دستیابی به اهداف بازاریابی خود در تهران هستند. آژانس تبلیغاتی نگاه با سابقه طولانی، تیم مجرب ، آگاه و رویکرد تخصصی در بازاریابی، خود را به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای مشاغل در هر اندازه ای می بیند.

نگاه یک آژانس تبلیغاتی در تهران است که متخصص ارائه راه حل های بازاریابی جامع برای مشاغل در هر اندازه است. تیم متشکل از متخصصان باتجربه آن‌ها از فناوری‌های پیشرفته و استراتژی‌های نوآورانه برای کمک به کسب‌وکارها برای افزایش فروش خود استفاده می‌کنند. نگاه از برندسازی خلاقانه و طراحی وب گرفته تا بازاریابی شبکه های اجتماعی و بهینه سازی سئو، طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهد که متناسب با نیازهای منحصر به فرد هر مشتری طراحی شده است.  اگر به دنبال رشد کسب و کار خود و ارتقاء آن به سطح بالاتر هستید، همین امروز با این آژانس تبلیغاتی در تهران تماس بگیرید!

 آژانس تبلیغاتی نگاه بهترین آژانس تبلیغاتی در تهران هست. تیم آنها حرفه ای، آگاه و همیشه نتایجی فراتر از حد انتظار ارائه میدهند.

 همکاری با آژانس تبلیغاتی نگاه یک برد همه جانبه برای کسب و کار ما بوده است. آنها به ما کمک کردند تا آگاهی از برند خود را افزایش دهیم و مشتریان جدید را از طریق خدمات بازاریابی دیجیتال جذب کنیم. تیم آنها همیشه پاسخگو هستند و کار با آنها آسان است.

کیفیت خدمات ما را مشاهده کنید

nit 7

سوالات متداول

پاسخ سوالات خود را اینجا بیابید

بهترین تعریفی که میتوان برای منتورینگ در نظر گرفت همان مربیگری است که هدف اصلی آن توسعه کسب و کار شما است. تمام تلاش منتور این است که برند و یا مراکز درمانی به هدفی که دارند برسند و باید دقت کنند که مراجع شان در حال حاضر کجاست و به کجا قرار است برسد که این کار ابتدا با ارزیابی کامل شرایط کسب و کار انجام میشود و پس از ارزیابی و تعیین هدف باید نقاط قوت و ضعف را مشخص کرد. پس از برنامه ریزی در مراحل اجرا و رسیدن به هدف همواره در کنار شما هستیم.

بدون شک ارزیابی مراکز یکی از مهمترین اقداماتی است که باید توسط افراد با تجربه و قبل از هر اقدامی صورت پذیرد. این ارزیابی به شناخت بیشتر کسب و کار و ارائه راهکار های بهینه سازی متناسب با شرایط شما است.

بعد از ارزیابی نقاط قوت و ضعف مجموعه ها به صورت کامل مشخص میگردد و میتوان از این به بعد برنامه ریزی دقیق و کاربردی برای ادامه روند فعالیت داشت.

  •  ارائه توصیه‌ و نوشتن برنامه برای پر کردن شکاف بین وضعیت فعلی و جایگاه مطلوب
  • آموزش مهارت‌ های نظارتی و مدیریتی
  • ارتقای سطح بازدهی کاری و ارتباطات سازمانی درون مجموعه
  • افزایش انگیزه و روحیه پرسنل
  • تعریف هدف و ماموریت برای مرکز
  • کمک به مراکز برای جلب رضایت و ارتقای سطح وفاداری مشتری ها
  • تقویت پایگاه مشتریان و سهم مراکز در بازار

به عنوان گروه نگاه، ما از ضرورت تحول دیجیتال و وضعیت اقتصادی کشور کاملا آگاه هستیم. این موارد به ما این امکان را می دهد که بسته هایی را برای بودجه مورد نظر شما ایجاد کنیم. طراحی سایت ارزان قیمت برای هر برندی قابل اجرا نیست، این برند ها نیاز به استفاده از بسته های دیگر گروه نگاه دارند.

محتوا نویسان ما مناسب ترین محتوا را برای کسب و کار شما ایجاد می کنند. هر کسب و کاری هویت و اهداف متفاوتی دارد. پس از بررسی دقیق این موارد، مناسب ترین متن ها را برای سایت و کسب و کار شما ارائه می کنیم.

  • هدف از طراحی سایت جدید چیست؟ تعیین هدف مهم ترین و ابتدایی ترین مرحله برای شروع هر کاری بوده و نقشه راه را برای ما مشخص می کند، شما ممکن است با ایجاد سایت به دنبال اهداف متنوعی چون افزایش سهم بازار، افزایش فروش، ارتباط با مشتریان بالقوه، افزایش آگاهی از برند و … باشید.
  • مخاطبان هدفتان (Target Market) را مشخص کنید. منظور از مخاطبان هدف همان اشخاصی است که به احتمال زیاد به محصول یا خدمتی که ارائه می کنید علاقه نشان می دهند.
  • ارزش های اساسی کسب و کار / شرکت شما چیست و چگونه آنها را به بازدیدکنندگانتان معرفی می­ کنید؟
  • چه چیز شما را از رقبایتان متمایز می­ کند؟ این مزیت رقابتی می تواند شامل مواردی مثل هزینه کمتر، تنوع بیشتر، سرعت ارسال، توجه به مشتری، پرسنل متخصص و … باشد.
  • چرا مردم باید به جای رقبای تان با شما کار کنند؟ شناخت و توسعه مزیت رقابتی به همراه شناسایی نقاط ضعف رقبا به مخاطبان تان کمک می کند تا دلیلی برای انتخاب شما از میان هزاران رقیب فعال در این زمینه بدهد

اگرچه کسب فالوور از نظر آگاهی و قابل اعتماد بودن صفحه هدف اهمیت دارد، اما متأسفانه زمانی که هدف اصلی را برآورده نمی کند، چندان منطقی به نظر نمی رسد. نکته مهم تعداد فالوورها نیست، بلکه تعاملات در کل صفحه است، عباراتی مانند ذخیره-اشتراک گذاری که نشان می دهد مردم چقدر محتوای شما را دوست دارند. به خصوص در صفحات فروش، افزایش فالوور اما عدم توانایی در فروش قطعا برنامه اشتباهی است. هدف را نباید فراموش کرد. یک تحلیل موثر مخاطب و برنامه ریزی محتوا، به مرور زمان فالوورهای شما را افزایش می دهد.

شما اگه ایده ای داشته باشید و در محیط کاری پروژه قابل اجرا باشه به لحاظ قوانین وردپرس برای شما اجرا می کنیم ولی بهتر این است که به طراحان ما اعتماد کنید همونطور که شما در کار خود تخصص دارید ما هم در کار خود تخصص داریم به قول معروف راهو چاهشو میشناسیم بهتر میدونیم چه سایتی با چه طرحی برای شما مناسب تر هست ما تو این زمینه چندتا پیراهن بیشتر از شما پاره کردیم. همچنین ما یک رابط کاربری ایجاد می کنیم که در آن می توانید تغییرات و مدیریت مورد نظر خود را انجام دهید. ما در هر مشکلی که نمی توانید حل کنید به شما کمک می کنیم.

در میان خدمات طراحی وب سایت ما، ما خدمات ویژه طراحی وب را برای تمام بخش هایی که درخواست می کنید، به ویژه وب سایت های شرکتی، وب سایت های تجارت الکترونیک ، وب سایت های پزشکی و … ارائه می دهیم. ما با توجه به درخواست های خاص شما طراحی وب سایت را انجام می دهیم.

ما اطمینان می‌دهیم که همه وب‌سایت‌های ما سازگار با موبایل هستند. ما همچنین برای دستگاه هایی با اندازه های مختلف، مانند تبلت، سفارشی سازی می کنیم.

90 درصد از فالوورهایی که از سایت های خرید فالوور در بازار خریداری می کنید ربات هستند. بنابراین یک کاربر واقعی نیست. ما فالوور نمی فروشیم. خرید فالوور از چنین سایت هایی را نیز به شما توصیه نمی کنیم. برای مدیریت شبکه های اجتماعی یا تولید محتوای شبکه های اجتماعی میتوانید با گروه نگاه تماس بگیرید.

ما با توجه به محدوده پروژه هایی که به ما پیشنهاد می کنید قیمت گذاری می کنیم. طراحی لوگو و طراحی هویت سازمانی خدمات متفاوتی هستند. به همین دلیل هم با توجه به محدوده پروژه و هم با توجه به خدمات درخواستی شما قیمت را تعیین می کنیم.

هر گونه داده ای که با ما به اشتراک می گذارید با اشخاص ثالث به اشتراک گذاشته نمی شود. تمام اطلاعات اولیه امنیتی حساب های شما با توجه به اطلاعاتی که ارائه کرده اید پر می شود. رمز عبور و غیره. تنظیمات توسط شما انجام می شود. سرقت، بستن حساب و غیره ما مسئولیتی در این مورد را نمی پذیریم.

تا حدی بله ما ابتدا حساب های شخصی را ارزیابی می کنیم و سپس در صورت صلاح دید آنها را مطالعه می کنیم. پس از انجام مطالعات مورد نظر در راستای برندینگ شخصی مدیریت صفحه شما انجام می شود.

مشتریان ما

برخی از مشتریان آژانس تبلیغاتی نگاه

آژانس تبلیغاتی نگاه افتخار همکاری با برند های موفق فراوانی را داشته است. ما خود را جزئی از موفقیت آن ها می‌دانیم.

مهارت های خود را افزایش دهید

همیشه بروز باشید

آخرین مقالات آژانس دیجیتال نگاه

دریافت مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان از آژانس تبلیغاتی نگاه از فرم زیر استفاده کنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

contac1t