راهنمای کنگره 62 بین المللی جامعه دندانپزشکی ایران ( همایش اکسیدا ۱۴۰۲)

پوستر همایش اکسیدا 1402 در ایرانمال

راهنمای جامع شصت و دومین کنگره بین المللی جامعه دندانپزشکی ایران ( همایش اکسیدا ۱۴۰۲)

در این مطلب به تمامی نکاتی که برای حضور در همایش اکسیدا (نمایشگاه دندانپزشکی ایران) نیاز دارید بدانید به طور خلاصه نوشته شده است.

آیا به دندانپزشکی علاقه دارید و مشتاق این موضوع هستید که از آخرین پیشرفت‌ و نوآوری های این حوزه اطلاع پیدا کنید؟ همایش اکسیدا ۱۴۰۲ بهترین فرصت برای کسب این اطلاعات و دریافت مشاوره از افراد پیشرو در رشته دندانپزشکی ایران است! کنگره اکسیدا تاریخ ۲۳ تا ۲۶ خرداد ماه برگزار خواهد شد. تا فرصتی بی نظیر برای کاوش، یادگیری و شبکه سازی در صنعت دندانپزشکی را در اختیار شما قرار دهد. گروه تبلیغات دندانپزشکی و برندینگ نگاه شما را با نکات و پیشنهادات هیجان انگیز این رویداد بین المللی  آشنا می کند و تضمین می کند که این تجربه ارزشمند را از دست ندهید.

تجهیزات دندانپزشکی در همایش اکسیدا

معرفی همایش اکسیدا ۱۴۰۲

دنیای دندانپزشکی به طور مداوم در حال تغییر و تحول است، با فناوری های جدید، درمان ها و پیشرفت های تحقیقاتی که آینده مراقبت های بهداشتی دهان و دندان را به شکلی غیر منتظره منقلب خواهد کرد. برای تسهیل به اشتراک گذاری دانش، همکاری و نوآوری، جامعه دندانپزشکی ایران کنگره ای را برگزار می کند که متخصصان، محققان و افراد پیشرو در صنعت دندانپزشکی را گرد هم می آورد. همایش اکسیدا ۱۴۰۲ ( EXCIDA 2023 )  یکی از برجسته ترین رویدادها در تقویم دندانپزشکی است که دندانپزشکان و علاقه مندان را از سراسر جهان به این کنگره دعوت می کند.

 

جایگاه جامعه دندانپزشکی ایران

جامعه دندانپزشکی ایران نقش بسیار پررنگی در پیشرفت رشته دندانپزشکی در کشور دارند. کنگره اکسیدا ۱۴۰۲ به عنوان بستری برای متخصصان دندانپزشکی برای ارتباط، تبادل ایده و ارتقای مهارت های خود عمل می کنند. جامعه دندانپزشکی ایران کنفرانس ها، سمینارها و نمایشگاه هایی را برای ترویج آموزش مداوم، تحقیق و توسعه حرفه ای برگزار می کند. با شرکت در کنگره اکسیدا ۱۴۰۲، متخصصان دندانپزشکی می توانند دانش خود را گسترش دهند، با آخرین پشرفت های درمانی آشنا شوند و به رشد جامعه دندانپزشکی کمک کنند.

 

مروری بر کنگره اکسیدا 2023

کنگره اکسیدا ۱۴۰۲ ( EXCIDA 2023) یک رویداد بزرگ است که تأثیری ماندگار بر پیشرفت جامعه دندانپزشکی خواهد داشت. همایش اکسیدا طیف وسیعی از شرکت های پزشکی، سخنرانان معتبر، برنامه های آموزشی و فرصت های شبکه سازی را در اختیار شرکت گنندگان قرار خواهد گذاشت. این کنگره با تمرکز بر فناوری دندانپزشکی، تحقیقات و پیشرفت‌های صنعت، با هدف توانمندسازی متخصصان دندانپزشکی و پیشبرد صنعت دندانپزشکی برگزار می‌شود.

نمای کلی از همایش اکسیدا مخصوص دندانپزشکان

شرکت های معتبری که در نمایشگاه کنگره بین المللی جامعه دندانپزشکی ایران حضور خواهند داشت

طبقه نمایشگاه شرکت های معتبری که نماینده سازندگان، تامین کنندگان و ارائه دهندگان خدمات دندانپزشکی هستند را معرفی می کند. از تجهیزات و مواد دندانپزشکی گرفته تا راه‌حل‌های دیجیتال و نرم‌افزار مدیریت کلینیک، شرکت‌کنندگان این شانس را خواهند داشت که آخرین نوآوری‌های دندانپزشکی را از نزدیک تجربه کنند. این نمایشگاه یک فرصت بی نظیر برای آشنایی با همه محصولات و خدمات مرتبط با دندانپزشکی خواهد بود و به شرکت کنندگان فرصت مقایسه پیشنهادات، پرسیدن سوال و تصمیم گیری آگاهانه را می دهد.

لیست شرکت های کنگره اکسیدا ۱۴۰۲ تا آغاز زمان کنگره به مرور زمان بروزرسانی خواهد شد.

سخنرانان

متخصصان شناخته شده ایران در زمینه دندانپزشکی به عنوان سخنرانان اصلی در نمایشگاه جامعه دندانپزشکی ایران سخنرانی خواهند کرد. این افراد تأثیرگذار بینش، تخصص و دیدگاه خود را برای آینده دندانپزشکی با شما به اشتراک خواهند گذاشت. سخنرانان طیف گسترده‌ای از موضوعات، از جمله پیشرفت‌های جراحی دهان، ارتودنسی، ایمپلنتولوژی و دندانپزشکی پیشگیرانه را پوشش می‌دهد.

سخنرانان کنگره اکسیدا ۱۴۰۲
  1. Dr. Marco Antonio Bruno Esposito
  2. Prof. Dr. Camillo D’Arcangelo
  3. Dr. Gerhard Konrad Seeberger
  4. دکتر جعفر دادمنش
  5. دکتر علی یزدانی

برنامه ها و کارگاه های آموزشی همایش اکسیدا ۱۴۰۲

همایش اکسیدا ۱۴۰۲میزبان مجموعه کاملی از برنامه ها و کارگاه های آموزشی دندانپزشکی خواهد بود که متناسب با نیازهای توسعه حرفه ای دندانپزشکان طراحی شده است. این برنامه جنبه های مختلف دندانپزشکی مانند تکنیک های درمانی نوظهور، ارتباط با بیمار، مدیریت بیمار و دندانپزشکی دیجیتال را پوشش خواهند داد.

 

فرصت شبکه کنگره اکسیدا ۱۴۰۲

شبکه سازی یک جنبه حیاتی از رشد حرفه ای است و نمایشگاه جامعه دندانپزشکی ایران 2023 ( همایش اکسیدا ۱۴۰۲ ) فرصت های زیادی را برای گسترش شبکه شما ارائه می دهد. در زمان استراحت و رویدادهای اجتماعی با سایر شرکت کنندگان گفتگو کنید. تبادل ایده ، به اشتراک گذاشتن تجربیات و ایجاد ارتباطات نکته ارزشمندی که می تواند منجر به همکاری، راهنمایی یا حتی فرصت های شغلی جدید در همایش اکسیدا ۱۴۰۲ شود. این نمایشگاه فضایی پر جنب و جوش ایجاد می کند که تعاملات هدفمند و روابط طولانی مدت را در جامعه دندانپزشکی تقویت می کند.

نمایی از نمایشگاه دندانپزشکی اکسیدا

تکنولوژی دندانپزشکی پیشرفته در کنگره اکسیدا ۱۴۰۲

پیشرفت در تکنولوژی دندانپزشکی روش ارائه مراقبت های بهداشتی را متحول کرده است. در کنگره اکسیدا ۱۴۰۲، شرکت کنندگان این فرصت را خواهند داشت تا از نزدیک شاهد و تجربه آخرین فناوری دندانپزشکی پیشرفته باشند. از تصویربرداری دیجیتال و سیستم های CAD/CAM گرفته تا پرینت سه بعدی و دندانپزشکی لیزری، این نمایشگاه ابزارها و تکنیک هایی را که آینده دندانپزشکی را شکل می دهند، به نمایش می گذارد.

جلسات پژوهشی و علمی

تحقیقات علمی ستون فقرات دندانپزشکی مبتنی بر شواهد است. در نمایشگاه اکسیدا ۱۴۰۲جلسات تحقیقاتی و علمی برگزار می شود که در آن متخصصان دندانپزشکی می توانند آخرین یافته ها و اکتشافات خود را ارائه دهند. این جلسات بستری را برای به اشتراک گذاری دانش، بحث در مورد روش های تحقیق و تشویق همکاری بین محققان فراهم می کند. شرکت‌کنندگان می‌توانند در سخنرانی‌های شفاهی، جلسات  و بحث‌های میزگرد شرکت کنند تا اطلاعاتی کامل در مورد آخرین پیشرفت‌های تحقیقات دندان‌پزشکی کسب کنند و به جامعه علمی کمک کنند.

معرفی صنعت دندانپزشکی کنگره اکسیدا ۱۴۰۲

یونیت صحرایی دندانپزشکی

نمایشگاه جامعه دندانپزشکی ایران 1402 فقط یک فرصت برای متخصصین دندانپزشکی  نیست. همچنین به عنوان یک پلتفرم جذاب برای ترویج صنعت دندانپزشکی به عنوان یک کل عمل می کند. تولیدکنندگان، تامین کنندگان و ارائه دهندگان خدمات دندانپزشکی این فرصت را خواهند داشت که پیشنهادات خود را به مخاطبان جهانی به طور مستقیم به اشتراک می گذارد. با برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و ذینفعان صنعت، برند های مختلف می توانند شناخت از برند خود را در مورد محصولات افزایش دهند و به رشد صنعت دندانپزشکی کمک کنند.

زمان برگزاری کنگره اکسیدا 1402

زمان برگزاری کنگره اکسیدا 1402

کنگره اکسیدا ۱۴۰۲ از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ خرداد ماه برگزار خواهد شد. اولین روز همایش سه شنبه ۲۳ خرداد است که از ساعت ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ برای دسترسی عموم باز است.  روز اختتامیه همایش جمعه ۲۶ خرداد است که از ساعت ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰ برای دسترسی عموم باز است.

  1. سه شنبه ۲۳ خرداد ماه ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰
  2. چهارشنبه ۲۴ خرداد ماه ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰
  3. پنجشنبه ۲۵ خرداد ماه ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰
  4. جمعه 26 خرداد ماه 1402 ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰

مکان و محل برگزاری کنگره اکسیدا ۱۴۰۲ کجاست؟

 

کنگره اکسیدا ۱۴۰۲ در شمال غرب تهران در منطقه ۲۲ در نزدیکی دریاچه خلیج فارس و پارک چیتگر برگزار می شود. مسیر رفتن به ایران مال و کنگره اکسیدا ۱۴۰۲  از انتهای اتوبان شهید همت و شهید خرازی است.

ممکن است به هر دلیلی بخواهید با مترو و اتوبوس و تاکسی به همایش اکسیدا ۱۴۰۲ بروید. خصوصا در روزهایی که آلودگی هوا بیشتر است و طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا می شود. شما می توانید جهت دسترسی به مجموعه ایران مال با وسایل حمل و نقل عمومی، خود را به نزدیکترین مترو به ایران مال برسانید. نزدیکترین مترو به همایش اکسیدا ۱۴۰۲، مترو ایران خودرو است.

برای رفتن به مترو ایران خودرو ، به ایستگاه مترو صادقیه آمده و از آنجا مترو کرج را سوار می شوید. ۴ ایستگاه بعد یعنی مترو ایران خودرو پیاده شده و به ترمینال اتوبوس ها و تاکسی ها می روید. در ترمینال تاکسی و اتوبوس برای رفتن به همایش اکسیدا  ۱۴۰۲ وجود دارد که حدودا ۱۵ دقیقه طول می کشد تا به محل نمایشگاه های ایران مال برسید.

EXCIDA 2023

عکسی از قسمت نمایشگاه اکسیدا ۱۴۰۲

ثبت نام و تهیه بلیط کنگره اکسیدا ۱۴۰۲

حضور در نمایشگاه جامعه دندانپزشکی ایران 2023، برای افراد علاقه مند کاملا رایگان است. ثبت نام فقط برای شرکت های غرفه دار و سخنرانان اجباری می باشد.

شرح: ثبت نام این کنگره از طریق سایت همایش انجام می شود و به صورت اتوماتیک در سامانه و اکانت آموزش مداوم شما درج می شود.

  • هزینه مرحله اول: ۴۰۰۰۰۰۰ ریال.

هزینه مرحله دوم (بابت حق عضویت، کارت ورود، پکیج کنگره، پذیرایی میان‌وعده):

  • برای گروه‌های اصلی (دندانپزشکان عمومی، دندانپزشکان متخصص، دستیاران تخصصی): ۶۰۰۰۰۰۰ ریال
  • برای گروه‌های وابسته (بهداشتکاران، تکنیسین‌ها و…): ۲۰۰۰۰۰۰ ریال

گروه‌ هدف:

گروه هدف این کنگره کلیه دندانپزشکان و گروه‌های وابسته است.

آدرس کنگره اکسیدا ۱۴۰۲

تهران، مركز نمايشگا‌ه‌های بین‌المللی ايران مال مسیریابی : کلیک کنید

کنگره اکسیدا ۱۴۰۲

کنگره اکسیدا ۱۴۰۲ یک رویداد ضروری برای متخصصان و علاقه مندان به دندانپزشکی است. این نمایشگاه با طیف متنوعی از غرفه‌داران، سخنرانان ، برنامه‌های آموزشی، فرصت‌های شبکه‌سازی و فناوری دندانپزشکی پیشرفته، تجربه‌ای فراگیر را ارائه می‌دهد که نوید غنی‌سازی دانش، گسترش شبکه و الهام بخشیدن به دندانپزشکی شما را می‌دهد. این فرصت بی نظیر را برای پیشرفت در صنعت دندانپزشکی از دست ندهید.

سوالات متداول کنگره اکسیدا ۱۴۰۲

بله، نمایشگاه بستری برای شبکه سازی و ارتباط با رهبران صنعت دندانپزشکی فراهم می کند. شرکت کنندگان در طول رویداد با فرصت های شغلی، همکاری یا امکانات مربیگری مختلفی مواجه می شوند.

برای اطلاع از نمایشگاه انجمن دندانپزشکی 2023، صفحه کنگره اکسیدا ۱۴۰۲ گروه تبلیغاتی نگاه را مشاهده کنید. برای اطلاع از به روز رسانی سخنرانان، غرفه داران، برنامه های آموزشی می توانید در خبرنامه سایت ما مشترک شوید یا شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید.

بروزرسانی اخبار همایش اکسیدا ۱۴۰۲

1- دومین جلسه شورای برگزاری شصت و دومین کنگره بین المللی جامعه دندانپزشکی ایران روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در محل جامعه دندانپزشکی ایران با حضور جمعی از اعضای هیئت مدیره،شورای سیاستگذاری و مسوولین کمیته های اجرایی کنگره برگزار گردید.

برگزاری ایونت Pre-Excida با موضوع راهکارهای دیجیتال در درمان های دندانپزشکی

2- برگزاری ایونت Pre-Excida

با موضوع ارائه راهکارهای دیجیتال در درمان های دندانپزشکی
زمان :۱۱و۱۲خرداد۱۴۰۲
مکان : مشهد- هتل هما

افتحاییه همایش اکسیدا 1402

3- افتحاییه همایش اکسیدا 1402

صبح روز سه شنبه ۲۳خرداد سال 1402 ،شصت و دومین دوره کنگره جامعه دندانپزشکی ایران ( اکسیدا 1402) در محل مجموعه ایران مال در تهران افتتاح شد. در مراسم افتتاحیه اساتید، پیشکسوتان، اعضای هیئت مدیره، روسای شعب کشوری جامعه دندانپزشکی ایران و بسیاری از همکاران دندانپزشک حضور فعالی داشتند. در این مراسم دکتر علی تاجرنیا رییس هیئت مدیره جامعه دندانپزشکی و دکتر بهزاد هوشمند رییس شصت و دومین کنگره اکسیدا 1402 و دکتر کاوه سیدان دبیر علمی کنگره اکسیدا 2023 به بیان نقطه نظرات خود در ارتباط با این چار روز  پرداختند.
در مراسم افتتاحیه یاد مرحوم استاد دکتر محمدعلی افتخاری از پیشکسوتان جامعه دندانپزشکی ایران گرامی داشته شد. در روز نخست این کنگره در شانزده سالن سخنرانی و کارگاه های مختلف آموزشی به طور همزمان با برنامه های علمی آغاز به کار کرد. امسال با نظر هیئت مدیره جامعه دندانپزشکی، تمامی دندانپزشکان میتوانند از برنامه های تهیه شده استفاده کنند. این تصمیم باعث شد در بسیاری از سالن های محل برگذاری همایش اکسیدا 1402 با ازدحام جمعیت و استقبال بی نظیر همکاران مواجه شویم.
شصت و دومین کنگره جامعه دندانپزشکی ایران از امروز تا روز جمعه۲۶خرداد ادامه خواهد داشت، بنا به گفته برگزار کنندگان این همایش در طول تمامی روز های نمایشگاه دندانپزشکی، برنامه های متنوعی برای مراجعین درنظر گرفته شده است که  توصیه می کنیم این فرصت را ازدست ندهید.

عکس محل برگذاری همایش اکسیدا در ایران مال

4. روز سوم همایش

روز دوم همایش اکسیدا نظارگر حضور هزاران دندانپزشک در همایش بود که در مورد آخرین تجهیزات پزشکی کلاس های آموزشی مختلفی در حال برگزاری است.

شصت و دومین کنگره جامعه دندانپزشکی ایران (اکسیدا 2023) در تاریخ 23 تا 26 خردادماه 1402 در مرکز همایش های بین المللی ایران مال تهران برگزار می شود و همزمان با آن شانزدهمین جشنواره شهید دکتر احمد هدایت در زمینه دندانپزشکی برگزار خواهد شد.

photo 2023 06 14 15 28 51 1

5. روز اختتامیه همایش اکسیدا 1402

مراسم اختتامیه شصت و دومین کنگره جامعه دندانپزشکی ایران، اکسیدا 2023 که شصت و دومین کنگره جامعه دندانپزشکی ایران (اکسیدا 2023) بود در تاریخ 26 خردادماه 1402 در مرکز همایش های بین المللی ایران مال به پایان رسید

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره علمی-پژوهشی شهید دکتر احمد هدایت همراه با تجلیل از برگزیدگان

در این مراسم که با صحبت های دکتر علی تاجرنیا رییس هیئت مدیره جامعه دندانپزشکی ایران، دکتر رضا فکرآزاد رییس دوره شانزدهمین جشنواره، دکتر رضا یزدانی دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی و دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت همراه شد که بر اهمیت جایگاه تحقیق و پژوهش در دندانپزشکی ایران تاکید شد. در پایان مراسم نیز از تمامی برگزیدگان با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل و قدردانی به عمل آمد. خاطر نشان میشود که شانزدهمین جشنواره علمی پژوهشی شهید هدایت با همراهی تمامی انجمن های تخصصی دندانپزشکی کشور هر سال به طور منظم برگزار می شود.

.

درباره نویسنده

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *