12 روش تبلیغات دیجیتال برای معرفی کسب و کار خود در اولین قدم

کسب و کار خود را با تبلیغات دیجیتال تقویت کنید.

کسب و کار خود را با تبلیغات دیجیتال تقویت کنید.

راه‌های خاصی وجود دارد که تبلیغات دیجیتال می‌تواند به رونق کسب و کار شما کمک کند. با تغییر و تکامل فناوری‌های مدرن، کسب‌وکارهای کوچک و متوسط هر کاری که می‌توانند انجام می‌دهند تا از این مسیر عقب نمانند، تبلیغات دیجیتال می‌تواند تجارت شما را فراتر از تصور شما تقویت کند؛ زیرا این فرایند جذب مخاطبان هدف آنلاین است که تفاوت بین یک کسب و کار موفق و یک کسب و کار شکست خورده را نشان می‌دهد و به همین دلیل است که باید خود را با دوره آموزشی تبلیغات دیجیتال ما تقویت کنید.

حتی اگر روزانه هزاران ترافیک به وب‌سایت خود دریافت می‌کنید، تا زمانی که آن‌ها را به سرنخ یا فروش تبدیل نکنند، ارزشی ندارند.در عرصه دیجیتالی که تجارت به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌روند، ابزارها و تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال بهترین شانس را برای رقابت، بقا و حتی رشد کسب‌وکار برای صاحبان کسب‌وکار فراهم می‌کنند.

دلایل زیر به شما ثابت می‌کند که چرا استفاده از دیجیتال مارکتینگ تنها یک تصمیم سرمایه گذاری نیست. همچنین کانال‌های بازاریابی دهان به دهان مؤثری که می‌توانند به شما در رشد کسب و کارتان کمک کنند.

راه‌هایی که تبلیغات دیجیتال می‌تواند به رونق کسب و کار شما کمک کند

1. تبلیغات دیجیتال زمین بازی آنلاین را تراز می‌کند:

روزهایی که صاحبان مشاغل هنوز از این ایده که بازاریابی دیجیتال فقط برای شرکت‌های چندملیتی و شرکت‌های بزرگی که منابع کافی برای راه‌اندازی یک کمپین بازاریابی آنلاین را دارند، استقبال می‌کنند، گذشته است. دیجیتال مارکتینگ در واقع زمین بازی را هموار می‌کند و به شرکت‌های کوچک و متوسط فرصت رقابت با شرکت‌های بزرگ و جذب سهم آنها از ترافیک هدفمند را می‌دهد. با تبلیغات دیجیتال، شرکت‌های کوچک اکنون منابعی برای انجام فرایندهای فروش و بازاریابی دارند که قبلاً فقط در اختیار شرکت‌های بزرگ بود. بدون مرکز تماس، کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند به طور مؤثر با چندین مشتری تعامل داشته باشند، حتی با مشتریانی از بسیاری از نقاط جهان حتی اگر فروشگاه یا شعبه فیزیکی در این مکان‌ها نداشته باشند.

تبلیغات دیجیتال نسبت به تبلیغات سنتی مقرون به‌صرفه‌تر است

2. تبلیغات دیجیتال نسبت به تبلیغات سنتی مقرون به‌صرفه‌تر است:

کسب و کارهای کوچک منابع و حتی سرمایه بسیار کمی دارند. به همین دلیل است که دیجیتال مارکتینگ کانال بازاریابی بهتر و مقرون به‌صرفه‌تری را برای آنها فراهم می‌کند که نتایجی را ارائه می‌دهد.

3. تبلیغات دیجیتال موفقیت در کسب و کار را ارائه می‌دهد:

کسب‌وکارهایی که محصولات و خدمات آنلاین را بازاریابی می‌کنند، موفقیت را با درصدی از ترافیک ورودی که به سرنخ، مشترک یا فروش تبدیل می‌شود، بسته به اهداف مورد نظر وب‌سایت شما، اندازه‌گیری می‌کنند. بدون تبدیل، تمام ترافیک شما هیچ معنایی ندارد و تمام تلاش‌های بازاریابی شما به سادگی به هدر می‌رود. به همین دلیل است که صاحبان کسب و کار کمپین‌های بازاریابی دیجیتال خود را به سمت بهینه سازی تبدیل ساده می‌کنند و آن را بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار می‌دهند. شما باید امروز به آموزش بازاریابی دیجیتال ما بپیوندید تا یاد بگیرید چگونه یک قیف تبدیل مؤثر ایجاد کنید تا مشتریان واجد شرایط را به سمت کسب و کارهای آنلاین خود هدایت کنید.

 تبلیغات دیجیتال به ایجاد درآمد بهتر کمک می‌کند

4. تبلیغات دیجیتال به ایجاد درآمد بهتر کمک می‌کند:

نرخ تبدیل بالاتری که توسط تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال مؤثر ایجاد می‌شود، مزایای سودآوری زیادی را برای شما و کسب‌وکارتان از نظر درآمد بهتر و بالاتر به ارمغان می‌آورد. گوگل این موضوع را در مطالعه‌ای  تأیید کرده و ادعا می‌کند که انتظار رشد درآمدی 2.8 برابر بهتر برای شرکت‌هایی که از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال استفاده می‌کنند برای کسانی که این کار را نمی‌کنند.

با امید به رشد درآمد بهتر، شرکت‌های کوچک و متوسط که از تکنیک‌های تبلیغات دیجیتال استفاده می‌کنند، 3.3 برابر شانس بیشتری برای گسترش نیروی کار و کسب‌وکار خود خواهند داشت و درهای خود را به روی بازارهای بهتر، بزرگ‌تر و دورتر هم در داخل و هم در خارج از کشور باز می‌کنند.

 

5. تبلیغات دیجیتال تعامل با مخاطبان هدف را تسهیل می‌کند:

یکی از دلایلی که تبلیغات دیجیتال کانال‌های بازاریابی سنتی را در اختیار گرفته است، توانایی ابزارهای بازاریابی اینترنتی برای تعامل با مخاطبان هدف در زمان واقعی است.تعامل در هر شکلی که باشد چیزی است که مشتریان شما انتظار دارند هنگام تعامل با برند یا تجارت شما دریافت کنند.اینکه چگونه کسب‌وکار شما با چنین تعاملات و تعامل‌هایی برخورد می‌کند، تفاوت بین کسب‌وکارها را نشان می‌دهد تعامل موفقیت و شکست و ارائه امتیاز تعامل مناسب به مشتریان می‌تواند بینشی از آنچه مخاطبان هدف شما می‌خواهند به شما بدهد.

این اطلاعات حیاتی شما را به سمت انجام مجموعه صحیح حرکات بعدی هدایت می‌کند، تجربه بهتری را برای مشتریانتان فراهم می‌کند، روابط خوبی با آنها ایجاد می‌کند و وفاداری و اعتماد آنها را به دست می‌آورد که وقتی کسب و کارتان شروع به رشد کرد به آن نیاز خواهید داشت. ما استراتژی‌های مختلفی داریم که به شما کمک می‌کند تا تعامل با مشتری بالقوه را افزایش دهید.

 

6. تبلیغات دیجیتال به مصرف کننده موبایل کمک می‌کند:

بدون شک اینترنت موبایل موج بعدی انتشار اطلاعات و کانال ارتباطی خواهد بود که با گسترش سریع گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌های مجهز به اینترنت به وجود می‌آید. اکثر بزرگسالان از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند، اکنون بهترین زمان برای کمپین‌های تبلیغات دیجیتالی است که برای مصرف کنندگان تلفن همراه در نظر گرفته شده است و راه را برای دستیابی به رشد بهتر و گسترش سریع‌تر برای آنها هموار می‌کند. گجت‌های تلفن همراه از جایگزینی صرف برای لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی به وسیله‌ای تبدیل شده‌اند که بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می‌گذارد.

 

7. تبلیغات دیجیتال باعث شهرت برند می‌شود:

قدرت تبلیغات دیجیتال در توانایی آن برای جذب ترافیک هدفمند نهفته است .انواع مخاطبان برای محتوای شما به احتمال زیاد از قبل برای دانستن بیشتر در مورد برند، محصولات یا خدمات شما آماده هستند و ممکن است به اندازه کافی برای خرید آنچه شما ارائه می‌دهید علاقه‌مند باشند.

انجام آنچه وعده داده بودید به شما کمک می‌کند تا رابطه بهتری با مخاطبان هدف خود ایجاد کنید، به آنها کمک می‌کند تا به مشتریان پولی تبدیل شوند که به عقب برمی گردند و با سایت شما تعامل بیشتری دارند.

این برای شهرت برند شما مفید خواهد بود، زیرا مشتریان راضی به احتمال زیاد تجربه خود را در مورد برند، محصول یا خدمات شما به دیگران خواهند گفت. شهرت برند شما همان‌طور که انتظار می‌رود ویروسی می‌شود و درهای جدیدی از فرصت‌ها را برای دستیابی به بازارهای بزرگ‌تر و دستیابی به رشد کسب و کار باز می‌کند.

 تبلیغات دیجیتال بازده سرمایه گذاری  بهتری را برای شما فراهم می‌کند

8. تبلیغات دیجیتال بازده سرمایه گذاری  بهتری را برای شما فراهم می‌کند:

با درآمدهای بهتر و برندسازی بهتر، دیجیتال مارکتینگ می‌تواند بازده سرمایه گذاری  بهتری نسبت به رسانه‌های سنتی و کانال‌های تبلیغاتی ارائه دهد. در رسانه‌های سنتی، هزینه برای شرکت‌های کوچک و متوسط بسیار گزاف است و نمی‌توان از آن استفاده کرد و نتایج دریافتی تا حدودی مبهم و اندازه‌گیری آن دشوار است.

از سوی دیگر، دیجیتال مارکتینگ را می‌توان به راحتی ردیابی و نظارت کرد و به محض اینکه مخاطبان هدف اطلاعات تماس را ارائه کردند، در یک خبرنامه یا برنامه آموزشی مشترک شدند یا خرید انجام دادند، نتایج بلافاصله متوجه و اندازه گیری می‌شوند.

با این حال، کلید موفقیت در تبلیغات دیجیتال، ایجاد یک جریان ثابت از ترافیک هدفمند است که به فروش و سرنخ تبدیل می‌شود. هرچه کسب و کار شما بیشتر این نوع ترافیک را ایجاد کند، سریع‌تر می‌توانید بازگشت سرمایه خود را درک کنید.

 

9. تبلیغات دیجیتال باعث جلب اعتماد مردم می‌شود:

دیجیتال مارکتینگ بر روند فعلی آنلاین است که بیشتر بر سیگنال‌های رسانه‌های اجتماعی ناشی از تعامل مستقیم و شخصی‌تر بین یک نام تجاری یا کسب و کار و مخاطبان هدف آنها تمرکز دارد.

در نظرسنجی جهانی مصرف کننده آنلاین نیلسون که شامل 25 هزار مصرف کننده از حداقل 50 کشور جهان بود، 90 درصد از پاسخ دهندگان ادعا کردند که اگر داده‌ها از افرادی باشد که می‌شناسند به اطلاعات مربوط به یک برند، محصول یا خدمات خاص اعتماد خواهند کرد.

تبلیغات دیجیتال از سیگنال‌های رسانه‌های اجتماعی، شواهد اجتماعی و گواهی‌های مصرف‌کنندگان واقعی استفاده می‌کند که قبلاً محصول یا خدماتی را خریداری کرده‌اند، به آن ملحق شده‌اند یا از آن استفاده کرده‌اند که توسط یک برند یا تجارت خاص به بازار عرضه شده است. هرچه این سیگنال‌های اجتماعی قابل اعتماد تر باشند، نرخ اعتماد بیشتری می‌تواند از مخاطبان هدف ایجاد کند که بیشتر آنها می‌توانند مشتریان بالقوه باشند.

 

10. تبلیغات دیجیتال افراد را به اقدامات مطلوب ترغیب می‌کند:

در حالی که سیگنال‌های اجتماعی و توصیفات به جلب اعتماد مخاطبان هدف کمک می‌کند. دیجیتال مارکتینگ از استراتژی‌های مؤثری استفاده می‌کند که افراد را ترغیب می‌کند تا اقدام مطلوبی را که برند یا کسب‌وکار شما قصد انجام آن را دارد انجام دهند.

تبدیل به سرنخ یا فروش هنوز توسط بازدید کننده وب سایت آغاز و تحت کنترل کامل است. آنها مجبور به انجام این کار نیستند، اما بازاریابان دیجیتال می‌توانند از روش‌های هوشمندانه و نوآورانه برای جذب تبدیل با استفاده از Call-To-Action استفاده کنند.

 

11. تبلیغات دیجیتال شما را برای اینترنت اشیا آماده می‌کند:

اینترنت اشیا یک اکوسیستم جهانی از دستگاه‌های متصل به هم است  تبلت‌ها، تلفن‌های هوشمند، گجت‌ها، لوازم خانگی و موارد دیگر که می‌توانند از طریق اینترنت با یکدیگر تعامل داشته باشند. به نظر می‌رسد چیزی از یک تریلر علمی تخیلی باشد، اما این کاری است که 24 میلیارد گجت پیش‌بینی‌شده در سال 2023 در واقع به سمت آن خواهد رفت.

دیجیتال مارکتینگ، کسب و کار شما را برای این احتمال آماده می‌کند، یک اکوسیستم به هم پیوسته که در تمام جنبه‌های زندگی مردم نفوذ می‌کند. بقای کسب و کار شما در عصر اینترنت اشیا به معنای گنجاندن در این شبکه به هم پیوسته است که به شما یک پنجره دسترسی برای دسترسی به مخاطبان هدف متعلق به این شبکه آنلاین می‌دهد.

تبلیغات دیجیتال بقای کسب و کار آنلاین را تضمین می‌کند

12. تبلیغات دیجیتال بقای کسب و کار آنلاین را تضمین می‌کند:

برای مؤسسات تجاری این یک اتفاق عادی است که با بازدیدکنندگانی روبرو می‌شوند که وارد فروشگاه آنها می‌شوند،  محصولات را بررسی می‌کنند، سپس بدون خرید چیزی از آن خارج می‌شوند. بسیاری از افراد مانند اینها می‌آیند و می‌روند، اما تعداد کمی از افراد هدفمند در واقع خرید می‌کنند و در صورت رضایت، در تاریخ بعدی برای اطلاعات بیشتر بازخوانند گشت.

اگر کمتر از متأخران و تعداد معدودی بیشتر دریافت کنید، دیر یا زود تجارت آجر و ملات شما دیگر وجود نخواهد داشت. کسب و کار آنلاین شما را می‌توان به این تشبیه کرد. حتی اگر تعداد زیادی بازدید کننده از وب سایت داشته باشید؛ اما هیچ یک از آنها هرگز تبدیل به این سایت نشده‌اند، تجارت شما نیز وجود نخواهد داشت.

دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کند از استراتژی‌ها و تکنیک‌های اثبات‌شده‌ای استفاده کنید که نه لزوماً ترافیک بیشتری را جذب می‌کنند، بلکه ترافیک بسیار هدفمندی را جذب می‌کنند که نتایجی را ارائه می‌دهد. هدف قرار دادن افراد مناسبی که نوع مناسبی از نتایج را ارائه می‌دهند همان چیزی است که دیجیتال مارکتینگ برای تضمین بقای کسب و کار شما است. شما باید امروز به آموزش تبلیغات دیجیتال ما بپیوندید تا یاد بگیرید چگونه از ابزارهای دیجیتال مختلف برای هدایت مشتریان واجد شرایط به سمت مشاغل آنلاین خود استفاده کنید.

درباره نویسنده

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *