شیوه های جذب بیمار

جذب بیمار جدید

آیا برای جذب بیمار جدید به بخش پزشکی خود تلاش کرده‌اید؟ اگر چنین است، ممکن است لازم باشد استراتژی بازاریابی پزشکی خود را اصلاح کنید. بازاریابی خوب مطب پزشکی برای باقی ماندن رقابتی و سودآور در میان ده‌ها روش دیگر ضروری است. شما نه تنها نیاز به ارائه خدمات با کیفیت بالا و قابل اعتماد به بیماران دارید، بلکه باید به فراتر از بیماران فعلی خود دسترسی پیدا کنید تا آگاهی از برند و جذب بیمار را افزایش دهید.

چرا جذب بیمار برای پزشکان مهم است؟

بسیاری از پزشکان تعجب می‌کنند که چرا بازاریابی دیجیتال برای جذب بیمار آنها بسیار مهم است. اگر مردم مشکلات پزشکی داشته باشند، روش پزشکی مناسب برای کمک به آنها پیدا خواهند کرد.

با این حال، از آنجایی که امروزه بسیاری از اقدامات پزشکی تخصصی وجود دارد، تضمینی برای دیدن همه بیمارانی که به خدمات شما نیاز دارند، ندارید. بسیاری از آنها در عوض با سایر ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی در منطقه شما برنامه ریزی می‌کنند.

استفاده از یک استراتژی بازاریابی دیجیتال مؤثر برای کسب و کار مراقبت‌های بهداشتی شما می‌تواند باعث شود که بیماران بالقوه عمل شما را نسبت به سایرین در منطقه شما انتخاب کنند. هر بیمار جدیدی که با تیم شما برنامه ریزی می‌کند، سود شما را افزایش می‌دهد و موفقیت تمرین شما را افزایش می‌دهد.

چگونه پزشکان بازاریابی می‌کنند؟

چگونه پزشکان جذب بیمار می‌کنند؟

پزشکان از طیف گسترده‌ای از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال برای بازاریابی جذب بیمار استفاده می‌کنند. برخی از مؤثرترین استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ عبارت‌اند از:

بازاریابی محتوا

ایجاد محتوای نوشتاری یا بصری برای ارسال در وب سایت یا صفحات رسانه‌های اجتماعی. بازاریابی محتوا می‌تواند بهینه سازی موتور جستجو  شما را بهبود بخشد و به افراد بیشتری اجازه می‌دهد تا وب سایت شما را هنگام جستجوی اقدامات بهداشتی مرتبط پیدا کنند.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی:

 ارسال در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک، توییتر و لینکدین. می‌توانید پست‌های رایگان یا تبلیغات رسانه‌های اجتماعی پولی را برای بازاریابی فعالیت خود ارسال کنید.

بازاریابی ایمیلی:

ارسال ایمیل به پایگاه بیماران موجود و بالقوه خود برای یادآوری خدمات شما، به اشتراک گذاشتن اخبار مهم و تشویق آنها به برنامه ریزی با شما.

بازاریابی ویدئویی:

ایجاد ویدئوهای جذابی که به بینندگان در مورد تمرین شما آموزش می‌دهد و به آنها دلایلی برای تعیین قرار می‌دهد.

 

10 استراتژی بازاریابی مؤثر برای جذب بیمار بیشتر:

شروع یک عمل پزشکی که هیچ کس از آن اطلاعی ندارد، رؤیای یک پزشک نیست. اغلب پزشکان تصور می‌کنند که فقط باز کردن یک مطب پزشکی برای ردیف کردن بیماران در مطب کافی است. متأسفانه این‌طور نیست.

برای اطمینان از کسب و کار خوب، باید در مورد خدمات چشمگیر بیمارانی که ارائه می‌دهید صحبت کنید. برای انجام این کار، باید در فهرست‌های مختلف آنلاین فهرست شوید، یک حضور آنلاین ایجاد کنید، با سایر متخصصان مراقبت‌های بهداشتی شبکه کنید و موارد دیگر.

استراتژی‌های بازاریابی برای عمل پزشکی شما در مورد بیرون رفتن و کاوش در کانال‌ها و روش‌های ارتباطی متعدد است. سعی کنید همه تخم‌مرغ‌های خود را در یک سبد قرار ندهید و روی ترکیب عناصر مختلف تمرکز کنید تا به استراتژی بازاریابی خود احساسی جامع ببخشید و از بازگشت سرمایه بالا اطمینان حاصل کنید.

 

1.      یک وب سایت پزشکی بسازید.

یکی از مکان‌هایی است که بیشترین کنترل را بر تجربه بیمار دارید. وب سایت شما مکانی است که می‌توانید بیماران بالقوه را به کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما سوق دهید. می‌توانید شخصی را استخدام کنید تا این وب سایت را برای شما بسازد. انتخاب بستگی به زمان و بودجه‌ای دارد که در اختیار دارید. یک وب سایت خوش ساخت، خوش طراحی و سازگار با موبایل ممکن است در ابتدا سرمایه گذاری پرهزینه‌ای به نظر برسد، اما مزایای بلندمدتی ارائه می‌دهد.

 

2.      فهرست محلی خود را درخواست کنید.

از آنجایی که تجارت شما در درجه اول محلی است، درخواست فهرست محلی شما بخش مهمی از استراتژی‌های بازاریابی برای عمل پزشکی شما را تشکیل می‌دهد. مطمئن شوید که تمام موتورهای جستجوی مهم مانند گوگل، بینگ و یاهو را پوشش می‌دهید. به این ترتیب وقتی یک بیمار محلی خدماتی را که شما ارائه می‌دهید جستجو می‌کند، شانس نمایش عمل شما در نتایج جستجو بهبود می‌یابد.

اطمینان حاصل کنید که فهرست شما به درستی بهینه شده است. عکس‌ اضافه کنید، ساعات کاری، تخصص‌ها، شاید یک توضیح کوتاه و هر نظری که ممکن است در فهرست خود داشته باشید را تکمیل کنید.  یک ویژگی پرسش و پاسخ نیز وجود دارد، بنابراین مطمئن شوید که در این زمینه فعال هستید و به سؤالاتی که کاربران می‌پرسند پاسخ دهید. یک روش خوب این است که به طور منظم از لیست‌های خود بازدید کنید تا اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات به روز می‌شوند.

یک وبلاگ راه اندازی کنید.

3.      یک وبلاگ راه اندازی کنید.

بازاریابی محتوا یک راه عالی برای پاسخ به سؤالات مردم و رفع مشکلات آنها است و وبلاگ‌ها راهی عالی برای انجام این کار هستند. محتوایی را منتشر کنید که مربوط به فعالیت شما و خدماتی است که ارائه می‌دهید.

بزرگ‌ترین نگرانی بیماران شما چیست؟

برخی از رایج‌ترین سؤالات آنها چیست؟

چه نوع روش‌هایی را انجام می‌دهید و چگونه کمک می‌کنند؟

موضوعات مرتبط با کسب و کار شما و اطلاعات ارزشمند برای بیماران خود را پیدا کنید. همچنین می‌توانید در مورد نوآوری‌های صنعت سلامت، نکاتی برای سالم ماندن، یا هر زمینه دیگری از موضوعی که کاربران شما ممکن است به آن علاقه‌مند باشند صحبت کنید. وبلاگ نویسی نیز یک راه عالی برای بهبود سئوی شما و نمایش در رتبه‌بندی‌های جستجو است.

 

4.      خبرنامه برای بیماران خود ارسال کنید.

ایمیل 40 برابر مؤثرتر از فیس بوک و توییتر در جذب مشتری است. این یک راه عالی برای حفظ ارتباط با بیماران است. می‌توانید از ایمیل برای ارسال یادآوری‌های قرار یا اشتراک‌گذاری نسخه آنها استفاده کنید. همچنین می‌توانید پست‌های وبلاگ جدید خود را به اشتراک بگذارید یا اطلاعاتی در مورد رویداد آینده‌ای که خوانندگان شما ممکن است به آن علاقه‌مند باشند، به اشتراک بگذارید.

اگر تبلیغات خاصی انجام می‌دهید، ایمیل‌ها می‌توانند وسیله‌ای عالی برای برقراری ارتباط با آن اطلاعات باشند. سیستم‌های بازاریابی ایمیلی به شما این امکان را می‌دهد که فرایند بازاریابی ایمیلی خود را خودکار کنید. شما می‌توانید پیام خود را فقط برای مشترکینی که با شما در ارتباط بوده‌اند هدف قرار دهید.

 

 

 

5.      بسته‌های مراقبتی سورپرایز را ارسال کنید.

استراتژی‌های بازاریابی برای عمل پزشکی شما لزوماً نباید آنلاین باشد. می‌تواند تبلیغات آ%D

درباره نویسنده

پست های مرتبط