چگونه تعامل اینستاگرام خود را افزایش دهیم

تعامل اینستاگرام

محدودیت‌های اخیر کووید و کار از خانه برای اینستاگرام‌ و دیگر بازاریابان رسانه‌های اجتماعی یک موهبت در افزایش تعامل اینستاگرام بوده است… اگر به دنبال‌کنندگان محتوای ارزشمند و جذاب می‌دهند. در حالی که فالوورها در داخل خانه قفل شده بودند، محتوای بصری جذاب، آن مسافران ناخواسته را به جوامع جهانی متصل کرد. اما برای رشد اکانت اینستاگرام شما به المانی بیشتر از تصاویر زیبا نیاز دارید.

 

شما به یک استراتژی دقیق برای افزایش تعامل اینستاگرام نیاز دارید.

شما به یک استراتژی دقیق برای افزایش تعامل اینستاگرام نیاز دارید.به عنوان مثال، شما باید بدانید که چگونه از برچسب‌ها و زیرنویس‌ها استفاده کنید، چه روز و چه ساعتی از روز پست کنید، هر چند وقت یک‌بار پست کنید و چه نوع پست‌هایی با مخاطبان شما طنین‌انداز می‌شوند، موارد زیادی را باید در نظر بگیرید.

اما لازم نیست همه اینها را خودتان بفهمید.  Hubspot  و  Mention  در “گزارش تعامل اینستاگرام: نسخه 2022” بینش تعامل را از 110 میلیون پست اینستاگرام از 1 میلیون کاربر جمع آوری کرد. در گزارش خود، تعامل را به عنوان تعداد کل لایک‌ها و نظرات در یک پست تقسیم بر تعداد دنبال‌کنندگان یک کاربر تعریف می‌کند. این عدد نشان می‌دهد که “تعداد فالوورهای کاربر چقدر درگیر هستند، بزرگ یا کوچک.”

این گزارش 59 صفحه‌ای عمیقاً به جامعه کاربران اینستاگرام می‌پردازد و اطلاعاتی درباره حساب‌های برتر، میانگین تعداد فالوورها و نرخ تعامل، نقاط داغ برای فعالیت جهانی و محتوایی که کاربران بیشتر با آن درگیر هستند، ارائه می‌دهد. بیایید پنج نکته مهم را که می توانید به سرعت برای افزایش تعامل در حساب خود اعمال کنید، پوشش دهیم.

 

5  کاری که اکنون می توانید برای افزایش تعامل در اینستاگرام انجام دهید چیست؟

 

  1. اینفلوئسر ها را بررسی کنید
  2. از هشتگ‌ها، برچسب‌ها، زیرنویس‌ها و  mentions برای افزایش دسترسی و تعامل استفاده کنید.
  3. نوع محتوای خود را گسترش دهید.
  4. پست های خود را برای شب ها و آخر هفته ها برنامه ریزی کنید.
  5. اندازه گیری و انطباق.

 

ابتدا معیار خود را بشناسید :صاحبان حساب اینستاگرام شاهد افزایش چشمگیر فالوور در سال گذشته بودند: در سال 2020، بیش از نیمی (52٪) از تمام حساب ها 100-1000 دنبال کننده داشتند. در سال 2021، تنها یک سوم (34.7٪) 100-1000 دنبال کننده داشتند. این تغییر به این دلیل بود که بسیاری از آن حساب‌ها به گروه بعدی از 1000 تا 10000 فالوور رسیده بودند، که اکنون 45.7 درصد از کل حساب‌ها را تشکیل می‌دهد، از 38 درصد در سال 2020.

ابتدا معیار خود را بشناسید

اکنون معیار خود را بدست آورید تا بتوانید اهداف تعیین کنید و رشد را اندازه گیری کنید. برای محاسبه تعامل، ابتدا با اضافه کردن تعداد کل لایک‌ها و نظرات، تقسیم بر تعداد کل پست‌ها، میانگین مشارکت کلی را دریافت کنید. سپس آن عدد را بر تعداد فالوورها تقسیم کنید تا نرخ تعامل خود را بدست آورید.

میانگین نرخ تعامل اینستاگرام 5.86 درصد است. برای تعیین هدف خود، ممکن است درصدی را بین نرخ تعامل فعلی و میانگین اینستاگرام انتخاب کنید.

 

1.    اینفلوئسر ها را بررسی کنید

 

1.4 میلیون کاربر فعال اینستاگرام در سراسر جهان وجود دارد، بنابراین تعداد فالوورهای زیادی برای گشت و گذار وجود دارد. بر اساس این گزارش، بیش از نیمی از محبوب ترین کاربران اینستاگرام 100 میلیون دنبال کننده دارند. توسعه یک استراتژی برای استفاده از نفوذ آنها اولین گام خوب برای گسترش دسترسی شما است

این گزارش همچنین اکانت‌های مشهور و نام تجاری آمریکای شمالی، بریتانیا و ایرلند را شناسایی می‌کند تا شما را در یافتن اینفلوئنسرها برای هدف قرار دهید. فیلیپ کاتو از Hivency می‌گوید، اما فقط به دنبال تأثیرگذاران با فالوورهای زیاد نباشید. اینفلوئنسرهایی را هدف قرار دهید که ارزش‌ها و دنیای شما را به اشتراک می‌گذارند.

استراتژی اینفلوئنسر شما نباید به عنوان یک امر پولی شروع شود. نکات زیر را امتحان کنید تا در گام اول محتوای خود را در معرض دید مخاطبان تأثیرگذار قرار دهید. وقتی بودجه لازم برای شروع یک کمپین اینفلوئنسر پولی را دارید، ایده های خود را با یک نانو اینفلوئنسر آزمایش کنید.

 

2.       از هشتگ‌ها، برچسب‌ها، زیرنویس‌ها و @mentions برای افزایش دسترسی و تعامل استفاده کنید.

 

یکی از راه‌هایی که می‌توانید محتوای خود را در معرض دید مخاطبان وسیع‌تری قرار دهید، استفاده از زیرنویس‌ها، هشتگ‌ها، تگ‌ها و @mention است. من با تگ کردن در مقابل منشن‌های @ شروع می‌کنم، زیرا به نظر می‌رسد این موارد بیشترین سردرگمی را ایجاد می‌کنند، زیرا اینستاگرامرها از این اصطلاحات به جای یکدیگر استفاده می‌کنند. آنها اقدامات جداگانه ای هستند، اما هر دو مورد توجه یک کاربر اینستاگرام دیگر قرار می گیرند.

@ منشن کنید (نماد @ را در مقابل نام کاربر دیگر اینستاگرام قرار دهید) کاربر دیگری را در نظرات یا در کپشن خود برای جلب توجه آنها. به همین ترتیب بر روی تصویر خود کلیک کرده و علامت @ و به دنبال آن نام حساب کاربری را تایپ کنید. نام حسابی را که می خواهید تگ کنید انتخاب کنید. این برچسب اکنون قابل کلیک است، بنابراین دنبال کنندگان شما می توانند از نمایه برچسب گذاری شده بازدید کنند. به کاربر ذکر شده و تگ شده @ هشدار داده می شود که در استوری شما گنجانده شده است.

برچسب زدن چندین حساب بهترین راه برای اینکه مردم محتوای شما را ببینند و با آن درگیر شوند، است. فقط مطمئن شوید که هرزنامه نباشید و موارد را مرتبط نگه دارید.

استفاده از هشتگ موضوعی داغ است. این گزارش به خوانندگان توصیه می کند که از آنها به صورت آزادانه استفاده کنند. اما اکانت Creator Instagram سه تا پنج هشتگ در هر پست را توصیه می کند. بهترین توصیه من این است که آزمایش کنید که چه چیزی با مخاطبان شما بهتر عمل می کند.

 

3.      نوع محتوای خود را گسترش دهید.

 

اینستاگرام به عنوان بهشت ​​عکاسان شروع شد. گوشی هوشمند خود را بردارید، یک عکس بگیرید (حتی لازم نیست عکس فوق العاده ای داشته باشید!)، با فیلترهای اینستاگرام بازی کنید، با یک کپشن و هشتگ سرگرم کننده پست بگذارید و شما یک ستاره اینستاگرام هستید.  خوب، این نوجوان رسانه های اجتماعی اکنون بزرگ شده است. امروز می توانید ویدیو را در چهار فرمت مختلف از جمله زنده ارسال کنید.

اما اگر عکاسی سرسخت هستید، عکس های خود را در چرخ و فلک قرار دهید.  به طور متوسط، پست های چرخ و فلک آنها 1.4 برابر بیشتر از پست های معمولی در اینستاگرام دسترسی پیدا می کند و 3.1 برابر بیشتر درگیر می شود.

 

4.     پست های اینستاگرام خود را برای شب ها و آخر هفته ها برنامه ریزی کنید.

مردم اینستاگرام را در عصرها که بعد از کار استراحت می‌کنند یا برای خواب آماده می‌شوند، دوست دارند. از آنجایی که اکثر ما در طول روز کار می کنیم، این یافته ها بسیار شهودی هستند.

پست های اینستاگرام خود را برای شب ها و آخر هفته ها برنامه ریزی کنید.

بهترین زمان روز برای ارسال پست بین ساعت 6 بعد از ظهر و ساعت 9 شب است. برعکس، بدترین زمان بین ساعت 5 صبح تا 8 صبح است. فراموش نکنید که چند پست را برای آخر هفته برنامه ریزی کنید، به خصوص جمعه، زیرا روز با بهترین نامزدی است.

درست مانند سایر نکات مهم در گزارش: این را با مخاطبان خود آزمایش کنید. اگر نکاتی را برای استفاده از اکسل یا سایر محتوای مرتبط با کسب و کار ارائه می دهید، ممکن است در ساعات اداری بیشترین میزان تعامل را داشته باشد.  هر زمان که شروع می کنید، به مخاطبان خود چیزی بدهید که منتظر آن باشند.

اندازه گیری، تطبیق

5.     اندازه گیری، تطبیق

صادقانه بگویم، در گزارش زیاد به آن اشاره نشده است، اما نمی‌توانید در هیچ چیزی برنده شوید، مگر اینکه پیشرفت خود را دنبال کنید و بر اساس آنچه که کار می‌کند و چه چیزی کار نمی‌کند، تغییراتی ایجاد کنید. اینستاگرام دارای ابزارهای تجزیه و تحلیل داخلی است که اطلاعاتی در مورد حساب شما از جمله دسترسی، تعامل، فالوورها و عملکرد تبلیغات اینستاگرام ارائه می دهد. همچنین می‌توانید با گزارش‌های قابل دانلود، قابل تنظیم و سایر گزارش‌های غنی از ارائه‌دهندگانی مانند Hootsuite، Iconosquare و SproutSocial، تجزیه و تحلیل قوی‌تری دریافت کنید.

هنگامی که پلتفرم گزارش خود را انتخاب کردید، این پست زونتی هو را با عنوان کدام اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی مهم‌تر است» بخوانید؟ همه چیز در سفر مشتری است. او معیارهای مختلفی را که باید در طول سفر مشتری ردیابی کنید، ترسیم می کند. هنگام برنامه ریزی استراتژی اینستاگرام خود، این پنج نکته را جدی بگیرید.

درباره نویسنده

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *