خرده فروشی آنلاین

خرده فروشی آنلاین

خرده فروشی آنلاین، فروش کالا در مقادیر کم به عموم مردم از طریق اینترنت است. این بخشی از بخش تجارت خرده‌فروشی است. فرآیندی که به مشتریان امکان جستجو، انتخاب و خرید محصولات، خدمات و اطلاعات را از راه دور از طریق اینترنت می دهد

تعریف کسب و کار خرده فروشی آنلاین

اصطلاح «کسب‌ و کار خرده‌فروشی آنلاین» به فرآیند تجاری دلالت می‌کند که در آن مشتریان گزینه‌های زیادی برای جستجو، انتخاب و خرید محصولات، اطلاعات و خدمات از طریق اینترنت دارند. اکثر خرده فروشان کالاهای خود را به صورت آنلاین می فروشند و این توضیح می دهد که چرا کسب و کار خرده فروشی آنلاین به سادگی شکلی از تجارت الکترونیکی است که به مصرف کنندگان امکان می دهد کالاها یا خدمات را خریداری کنند یا مستقیماً از تلفن، تب، لپ تاپ یا سایر دستگاه های متصل به اینترنت خود در هر نقطه از جهان خرید کنند.

خرده فروشی آنلاینراه اندازی یک کسب و کار خرده فروشی آنلاین

حقیقتاً، راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی هزینه زیادی از قبل دارد. شما باید برای مواردی مانند موجودی، اجاره، خدمات آب و برق، و غیره، پرداخت های اولیه را انجام دهید. تصور کنید در این چشم انداز اقتصادی کنونی، این همه در یک تجارت آجر و ملات صرف کنید. این سطح از نوسان به این معنی است که اغلب برای هر کارآفرین مشتاقی منطقی نیست که به این روش عمل کند. بنابراین، یک کسب و کار خرده فروشی آنلاین به عنوان یک جایگزین مناسب و کم هزینه در اینجا مفید است. اغلب اوقات، کسب‌وکارهای آنلاین می‌توانند در نهایت با افتتاح یک عملیات حضوری، بر روی موفقیت‌های اولیه، برعکس، پیشرفت کنند.

به عبارت دیگر، این روزها کمبود ظرفیت برای خرید فضای خرده فروشی پایان دنیا نیست. همچنین نباید پایان کار رویایی شما باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که توجه را به سمت درست معطوف کنید، به خصوص در جایی که هزینه های راه اندازی و عملیات یک کسب و کار خرده فروشی تنها کسری ناچیز از هزینه ای است که برای راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی هزینه می کنید. بنابراین، به طور قابل توجهی، مقرون به صرفه بودن یکی از عوامل مؤثر در این مورد است.

مشاغل و دسته بندی های خرده فروشی

طبق اعلام فدراسیون ملی خرده فروشی، حدود 4.2 میلیون فروشگاه خرده فروشی در ایالات متحده وجود دارد که از پمپ بنزین گرفته تا فروشگاه ها، رستوران ها، سالن ها، مکانیک های خودرو و غیره را شامل می شود. کسب و کارهای خرده فروشی تا 52 میلیون نفر شاغل دارند و این امر خرده فروشی را به بزرگترین کارفرمای کشور در بخش خصوصی تبدیل می کند.

خرده فروشی وضعیتی است که در آن یک محصول یا خدمات برای استفاده به مصرف کننده فروخته می شود. راه‌های زیادی وجود دارد که از طریق آنها می‌توان این معامله را انجام داد از جمله کانال‌های فروش مانند فروشگاه‌های آجر و ملات، آنلاین، پست مستقیم یا از طریق فروش مستقیم. چیزی که یک کسب و کار خرده فروشی را به عنوان یک معامله خرده فروشی واجد شرایط می کند، موقعیت خریدار به عنوان کاربر نهایی است.

چهار دسته عمده کسب و کار خرده فروشی عبارتند از:

  1. محصولات غذایی مانند گوشت، محصولات، محصولات پخته شده و/یا پنیر
  2. کالاهای نرم یا مواد مصرفی از جمله کفش، لوازم بهداشتی و لباس
  3.  اقلام قیمتی مانند لوازم خانگی، مبلمان، اتومبیل و سایر مواردی که طول عمر بالایی دارند.
  4. هنرهایی مانند کتاب، نقاشی روی بوم، جواهرات و غیره.

در این چهار دسته، فروشگاه‌های خرده‌فروشی مختلفی وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها فکر کنید. رایج ترین آنها عبارتند از فروشگاه های بزرگ، فروشگاه های تخفیف، فروشگاه های بزرگ، خرده فروشی های الکترونیکی، فروشگاه های مادر و پاپ، فروشگاه های انبار.

هنگامی که بیشتر کارآفرینان به افزایش دسترسی به کسب و کار خود فکر می کنند، این کار را با رویاپردازی در مورد نحوه اطلاع رسانی بیشتر افراد در مورد محصولات خود از طریق اینترنت انجام می دهند. در واقع، کسب و کار خرده فروشی آنلاین سودآور است. همچنین این یک راه آسان برای شروع به تبلیغ محصولاتی است که به عنوان یک صاحب کسب و کار/کارآفرین به آن علاقه دارید.

بخشی از تلاش‌های کسب‌وکار آنلاین هر تاجر این است که به عموم مردم اطلاع دهد که کسب‌وکار چه چیزی ارائه می‌کند، قیمت‌های آن‌ها و مدت زمان ارسال آن‌ها.

تبلیغات فروشگاهی چگونه است؟

بوتیک ها به دلیل بازار کمی که در آن حضور دارند، احتمالاً عملکرد آنلاین خوبی دارند. بسیار منطقی است که یک بوتیک آنلاین راه اندازی کنید که محصولاتی مانند جواهرات، لباس زیر زنانه، لوازم کودک یا لباس عروس را به مصرف کنندگان ارائه دهد. این نوع فروشگاه به دلیل اهرمی که در ارائه کالاهای مورد نظر شما و مشتریان احتمالی خود به جای رقابت با شرکت هایی مانند زولیلی یا زپو دارد، می تواند با سطوح بالایی از علاقه و حمایت مواجه شود.

جالب تر اینکه راه های مختلفی برای یافتن تامین کنندگان و فروشندگان وجود دارد. همچنین می توانید بسته به بودجه موجودی اولیه خود بهترین گزینه های خرید را تعیین کنید.

چرا خرده فروشی آنلاین را انتخاب کنید؟چرا خرده فروشی آنلاین را انتخاب کنید؟

رشد کسب و کار خرده فروشی آنلاین مزایای زیادی برای بازرگانان مشتاق دارد که برخی از آنها عبارتند از:

حداقل سربار

دسترسی آسان به بازار مصرف کننده مستقیم

حداکثر پتانسیل رشد

توانایی گسترش بازار اضافه کاری

رضایت مشتریان از نظر سهولت استفاده و حمل و نقل آسان

مشتریان می توانند کسب و کار شما را پیدا کنند حتی اگر محلی باشد

توانایی داشتن سطوح موجودی کمتر (و در نتیجه هزینه ها) از قبل

نقطه فروش با Ecwid

به عنوان یک خرده فروش آنلاین، ممکن است از خود بپرسید: واقعاً چگونه می توانم فروش انجام دهم؟ این پاسخ فراتر از روش سنتی مشتریان است که آنچه را که خریده‌اند به صندوقی می‌آورند که در آن کل هزینه‌ها محاسبه و جمع‌آوری می‌شود.

پلتفرم های تجارت الکترونیک مانند Ecwid معادل آنلاین یک مسیر بدون درز خودخروجی را ارائه می دهند. این روش می تواند برای هر کسب و کار خرده فروشی آنلاین یک موهبت باشد. ایده یک نقطه فروش آنلاین این است که

مشتریان شما می توانند از طریق سبد کالاهای خود نگاه کنند، هر چیز گم شده ای را اسکن کنند و با کارت یا پول نقد خود بررسی کنند.

به عبارت ساده، مشتریان شما می توانند از فروشگاه اینترنتی شما فقط با کلیک بر روی محصولات انتخابی و تایپ اطلاعات کارت خود، خرید خود را برای تایید فروش انجام دهند.

چیزهایی که برای موفقیت در کسب و کار خرده فروشی آنلاین نیاز دارید

مواردی که برای موفقیت در کسب و کار خرده فروشی آنلاین نیاز دارید

توضیحات محصول یا خدمات و قیمت آنها: از این موضوع غافل نشوید، زیرا یکی از اصول اولیه است. یک توضیح محصول یا خدمات آسان برای خواندن و یافتن آسان به همراه هزینه‌های آن، عنصر حیاتی یک وب‌سایت موفق است.

نامی برای فروشگاه، مکان و جزئیات تماس: از آنجایی که کسب و کار را آنلاین می‌کنید، نیازی به آدرس فیزیکی نیست. در همین حال، شما باید اطلاعات دیگری از جمله شماره تلفن، ایمیل و سایر موارد را ارائه دهید. مطمئناً نمی خواهید مشتریان خود را در این عصر اطلاعات طاقت فرسا گیج کنید. توانایی شما در دادن آنچه می خواهند به آنها و ارائه راه حل های سریع برای مشکلاتشان تضمین می کند که آنها را برای مدت طولانی دارید.

نمایش بصری محصولات یا خدمات: اطمینان حاصل کنید که تصاویر یا تصاویری از محصولات و خدمات خود ارائه می دهید. به این ترتیب، می‌توانید حجم وسیعی از اطلاعات را به مشتریان خود منتقل کنید و راهی بی‌نظیر برای ارزیابی اینکه آیا آنچه را که می‌خواستند یا نیاز داشتند، در اختیار آنها قرار دهید.

موارد دیگر عبارتند از فرآیندهای سفارش بدون ابهام، خطوط محصول خاص، سیاست‌ها و ضمانت‌ها (در صورت وجود).

 

خرده فروشی آنلاین در مقابل. تجارت الکترونیک

خرده فروشی آنلاین بخشی از تجارت الکترونیک است، اما همه تجارت الکترونیک خرده فروشی آنلاین نیستند. تفاوت بین خرده فروشی آنلاین و تجارت الکترونیک در این است که تجارت الکترونیک شامل سایر معاملات آنلاین است که به عنوان خرده فروشی طبقه بندی نمی شوند. به عنوان مثال، تجارت الکترونیک می تواند شامل معاملات عمده فروشی B2B یا خدمات آنلاینی باشد که از طریق اینترنت فروخته می شوند اما شامل فروش کالا نمی شوند.

نمونه های خرده فروشی آنلاین

آمازون بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین کسب‌وکار خرده‌فروشی آنلاین است و 40.4 درصد در کل خرده‌فروشی آنلاین ایالات متحده در سال 2021 سهم داشته است. در اینجا لیستی از 10 خرده فروش آنلاین برتر در ایالات متحده و میزان مشارکت آنها در کل فروش خرده فروشی آنلاین آورده شده است.

 

10 خرده فروش آنلاین برتر ایالات متحده

مشارکت خرده‌فروش آنلاین (%)

آمازون 40.4%

والمارت 7.1%

eBay 4.3%

اپل 3.7 درصد

بهترین خرید 2.2%

هدف 2.2%

انبار خانه 2.2%

کروگر 1.7٪

اکثر 10 خرده فروش آنلاین برتر در اصل کسب و کارهای خرده فروشی آجر و ملات هستند که به صورت آنلاین حرکت کردند تا سهم بازار را به خود اختصاص دهند و تجربه خرید همه کانالی را ارائه دهند. با این حال؛ بسیاری از کسب‌وکارهای خرده‌فروشی آنلاین کوچک وجود دارند که یک عملیات تجارت الکترونیک خالص را بدون حضور آجر و ملات انجام می‌دهند.

از سوی دیگر، بسیاری از کسب‌وکارهایی که به‌عنوان کسب‌وکارهای آنلاین شروع به کار کردند، بعداً تصمیم گرفتند برای نزدیک‌تر شدن به مشتریان خود، فروشگاه‌های فیزیکی باز کنند و خدماتی مانند کلیک و جمع‌آوری و بازگرداندن در فروشگاه را ارائه دهند.

فرآیند خرده فروشی آنلاین

خرده فروشی آنلاین از بسیاری جهات فرآیند عملیاتی متفاوتی با خرده فروشی سنتی آجر و ملات دارد. از نمایش کالا، رسیدگی به پرداخت‌ها، اطمینان از تحویل موفقیت‌آمیز اقلام خریداری‌شده تا رسیدگی به بازگشت.

 نکته نهایی

تنها دلیلی که بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی موفقیت چشمگیری را به ثبت می‌رسانند، مخاطبان هدف آنهاست. خریداران آنها قبل از تصمیم گیری برای خرید، علاقه خاصی به برخی آتش بازی ها، دسته ای از سوت ها یا طرح های جذاب ندارند. اغلب اوقات، خریداران آنلاین فقط می خواهند محصولات را پیدا کنند

 

درباره نویسنده

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *