آموزش کسب در آمد از اینستاگرام

آموزش کسب در آمد از اینستاگرام

این آموزش کسب در آمد از اینستاگرام گام به گام را دنبال کنید تا از اینستاگرام خود کسب درآمد کنید و به عنوان یک فرد حرفه‌ای کسب درآمد کنید. راه‌های زیادی برای کسب درآمد از حضور شما در اینستاگرام وجود دارد. شما می‌توانید به عنوان یک اینفلوئنسر درآمد خوبی داشته باشید حتی اگر نام خانوادگی شما به kardashian ختم نشود. اینستاگرام متعهد شده است که تا پایان سال 2022 یک میلیارد دلار هزینه کند تا به سازندگان پاداش دهد و آنها را تشویق کند تا رسانه‌های اجتماعی را شغل خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید:  چگونه تعامل اینستاگرام خود را افزایش دهیم

به نظر نمی‌رسد که با اطلاعات تجاری سریع پول‌دار شوید، اما با آگاهی از ویژگی‌های جدید درآمدزایی، می‌توانید جزو اولین کاربران اولیه باشید و شانس بیشتری برای کسب درآمد خوب با این ویژگی داشته باشید.

بنابراین، چه یک اینفلوئنسر زیبایی یا مد، فیلم‌ساز، عکاس یا سایر تولیدکنندگان محتوای خلاق باشید، همه اینها روش‌های کاملاً جدید و واقعی کسب درآمد اینستاگرام هستند که باید بدانید.

۷  روش آموزش کسب در آمد از اینستاگرام

۷  روش آموزش کسب در آمد از اینستاگرام

 

  1. با برندها کار کنید
  2. به یک برنامه بازاریابی وابسته بپیوندید
  3. از نشان‌ها در پخش زنده (live) استفاده کنید
  4. تبلیغات را در ریلز اینستاگرام خود فعال کنید
  5. پاداش‌های نقطه عطف کسب کنید
  6. اشتراک اینستاگرام را فعال کنید
  7. آموزش کسب در آمد از اینستاگرام در آینده

یک چک لیست رایگان دانلود کنید که مراحل دقیقی را نشان می‌دهد که یک اینفلوئنسر تناسب اندام برای افزایش فالوور از 0 به 600000+ در اینستاگرام بدون بودجه و تجهیزات گران قیمت استفاده کرده است.

کسب درآمد از اینستاگرام چیست؟

کسب درآمد از اینستاگرام شما می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از کار با برندها، کسب درآمد تبلیغاتی در ویدئوها گرفته تا پذیرش نکات یا امتحان کردن ویژگی جدید اشتراک اینستاگرام.

با این حال، یک تفاوت اساسی بین درآمدزایی و فروش وجود دارد. برای سازندگان و تأثیرگذاران (اینفلوئنسر) ، کسب درآمد از حساب اینستاگرام به معنای فروش محصولات فیزیکی یا دیجیتالی به مخاطبان اجتماعی نیست. این به معنای کسب درآمد برای محتوایی است که در پلتفرم منتشر می‌کنید: پست‌ها، ریلز‌ها و استوری‌ها (reels-storys) .

فروش محصولات و خدمات به طور مستقیم در رسانه‌های اجتماعی (به‌عنوان‌مثال از طریق فروشگاه اینستاگرام یا با اتصال فروشگاه آنلاین خود به رسانه‌های اجتماعی) تجارت اجتماعی است. شما می‌توانید و باید این کار را انجام دهید.

اینستاگرام محبوب‌ترین پلتفرم برای کسب درآمد از تولید محتوا است. اندازه بازار اینفلوئنسرهای جهانی در سال 2021 به رکورد 13.8 میلیارد دلار رسید که بیش از دو برابر سال 2019 بود.

تمام این پول نقد فقط برای افراد مشهور فوق ثروتمند نیست. 47 درصد از اینفلوئنسرهای اینستاگرام بین 5000 تا 20000 فالوور، 26.8 درصد بین 20000 تا 100000 فالوور دارند و تنها 6.5 درصد از اینفلوئنسرها بیش از 100000 فالوور دارند.

متا، شرکت مادر اینستاگرام و فیس‌بوک، سخت در تلاش است تا سازندگان را در پلتفرم‌های خود جذب کرده و نگه دارد. استودیو Creator که اخیراً راه‌اندازی شده است و برنامه‌های درآمد پاداش نشان می‌دهد که خالق بودن به عنوان یک شغل واقعی که همه می‌توانند انجام دهند.

بسیاری از مردم در حال حاضر درآمد تمام وقت از اینستاگرام و سایر سیستم‌عامل‌ها کسب می‌کنند. حالا هم خیلی دیر نیست که وارد این عرصه شوید، زیرا تقاضا برای اینفلوئنسر مارکتینگ همچنان در حال افزایش است. تقریباً 75٪ از بازاریابان آمریکایی در حال حاضر کمپین‌های تأثیرگذار را اجرا می‌کنند و eMarketer پیش بینی می‌کند که تا سال 2025 به 86٪ برسد.

با برندها کار کنید

1. با برندها کار کنید

احتمالاً این همان چیزی است که اکثر مردم هنگام مطرح شدن موضوع درآمدزایی اینستاگرام یا بازاریابی تأثیرگذار به آن فکر می‌کنند. یک برند می‌تواند برای یک عکس یا ویدئوی درون‌فید، محتوای Story، یک ریلز یا هر ترکیبی از موارد فوق به شما پول بدهد.

همه ما پست اصلی حمایت‌شده اینستاگرام را دیده‌ایم که در آن یک اینفلوئنسر عکسی از محصول را پست می‌کند، درباره عالی بودن آن صحبت می‌کند و برند را برچسب‌گذاری (تگ) می‌کند.

با ابزارهای امروزی مانند تبلیغات و استوری‌های Reels، محتوای مارک‌دار خلاقانه‌تر، جالب‌تر و معتبرتر از همیشه است. به عنوان یک خالق، صدای منحصر به فرد شما همه چیز است و معتبرتر از روتین مراقبت از پوست واقع‌گرایانه نیست.

کار با برند یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای کسب درآمد از اینستاگرام است، زیرا کنترل آن بر عهده شماست. شما می‌توانید فعالانه با یک برند ارتباط برقرار کنید، در مورد هزینه و شرایط کمپین خود مذاکره کنید، و در نهایت، تا جایی که می‌توانید معاملات برند را انجام دهید.

شما باید در اینجا در نحوه برخورد با معاملات، اطلاعات بازاریابی داشته باشید و احتمالاً تعداد فالوور مناسبی داشته باشید. اما هر کسی می‌تواند کار با برندها را شروع کند.

الزامات واجد شرایط بودن

محتوای In-feed یا Story که از طریق پرداخت یا محصول رایگان حمایت می‌شود، باید از برچسب «مشارکت پولی با» استفاده کند. هیچ الزام خاصی برای تعداد فالوورها وجود ندارد، اگرچه احتمالاً باید حدود 10000 را به عنوان هدف اول قرار دهید. با این حال، بسیاری از آنها با موفقیت به معاملات برندهای کمتری دست می‌یابند.

برای معرفی برندها آماده باشید

در مورد اینکه چرا آنها باید با شما تبلیغ کنند و چه چیزی را سر میز می‌آورید (علاوه بر تعداد فالوورهای شما).

به یک برنامه بازاریابی وابسته بپیوندید

2. به یک برنامه بازاریابی وابسته بپیوندید

اینستاگرام در سال 2021 دو تغییر مهم ایجاد کرد که فرصت‌های کسب درآمد را به شدت افزایش داد:

  1. فعال کردن گزینه اجازه دادن به همه برای اضافه کردن پست شما به Stories . (add links to Stories)
  2. راه اندازی Instagram Affiliate یا بازاریابی وابسته.

بازاریابی وابسته تقریباً به اندازه اینترنت اهمیت داشته است.

استوری‌های اینستاگرام برای افزودن لینک‌های وابسته مناسب هستند. همچنین می‌توانید پیوندهایی را در زیرنویس‌های استوری خود بگنجانید.

Affiliate  اینستاگرام تا اوایل سال 2022 هنوز در حال آزمایش است، اما این شرکت اعلام کرده است که به زودی در دسترس همه قرار خواهد گرفت. اینستاگرام اساساً شبکه وابسته خود را ایجاد می‌کند، جایی که می‌توانید محصولات را در داخل برنامه کشف کنید، پیوندی را با آنها به اشتراک بگذارید و برای فروش کمیسیون دریافت کنید بدون هیچ شریک خارجی یا پیوندهای کپی/پیست ناخوشایند در کپشن‌های خود.

این قطعاً یک ویژگی هیجان‌انگیز است، اما نیازی به صبر کردن برای رسیدن آن نیست. اکنون می‌توانید با لینک‌های وابسته کسب درآمد کنید.

الزامات واجد شرایط بودن

از دستورالعمل‌های محتوای اینستاگرام و سیاست‌های کسب درآمد پیروی کنید.

با مخاطبان خود صادق باشید و زمانی که پیوند وابسته را به اشتراک می گذارید، آن را افشا کنید. FTC توصیه می‌کند از یک هشتگ ساده مانند #ad استفاده کنید یا بگویید: “من از طریق فروش هایی که با این لینک قرار داده شده است، کمیسیون دریافت می کنم.  (هنگام راه‌اندازی، Affiliate اینستاگرام به‌طور خودکار دارای برچسب «واجد شرایط کمیسیون» خواهد بود.)

کار با برندها و بازاریابی وابسته هر دو راه برای کسب درآمد با استفاده از حساب اینستاگرام شما هستند. اکنون، در اینجا نحوه کسب درآمد مستقیم از ویژگی‌های داخلی اینستاگرام آورده شده است.

 

3. از نشان‌ها در پخش زنده استفاده کنید

در طول ویدئوهای زنده (live)، بینندگان می‌توانند آنچه را که اینستاگرام نشان می‌نامد برای حمایت از سازندگان خریداری کنند. اینها در قیمت‌های 0.99 دلار، 1.99 دلار و 4.99 دلار در دسترس هستند. هنگامی که این ویژگی را راه اندازی کردید، به طور خودکار برای همه ویدئوهای زنده شما در دسترس خواهد بود.

برای استفاده از نشان‌ها، روی نمایه خود کلیک کنید و به داشبورد حرفه‌ای (Professional Dashboard) خود بروید. روی تب Badges  کلیک کنید و آن را روشن کنید.

الزامات واجد شرایط بودن

نشان‌ها از سال 2020 وجود داشته‌اند اما هنوز محدود به ایالات متحده هستند. اینستاگرام در حال حاضر در حال آزمایش این ویژگی با سازندگان منتخب در چندین کشور دیگر از جمله بریتانیا، فرانسه، استرالیا و غیره است.

برای استفاده از نشان‌ها در حال حاضر، باید:

1.در ایالات متحده واقع شود.

2.یک حساب Creator یا Business داشته باشید.

3.حداقل 10000 فالوور داشته باشید.

4.بالای 18 سال  باشید.

5.دستورالعمل‌های کسب درآمد از شریک اینستاگرام و دستورالعمل‌های محتوا را رعایت کنید.

تبلیغات را در ریلز (reels) اینستاگرام خود فعال کنید

4. تبلیغات را در ریلز (reels) اینستاگرام خود فعال کنید

تا فوریه 2022، اینستاگرام تبلیغات ویدئویی درون جریانی را به عنوان روش کسب درآمد ارائه می‌کرد. این به برندها اجازه می‌دهد تبلیغات را قبل، حین و بعد از پست‌های ویدئویی در پروفایل اینستاگرام شما که قبلاً به عنوان تبلیغات IGTV شناخته می‌شد اجرا کنند. نوعی تبلیغات تلویزیونی برای اینستاگرام است که سازندگان بخشی از درآمد تبلیغات را دریافت می‌کنند.

اکنون که Reels به کانون اصلی ویدئو در اینستاگرام تبدیل شده است، این پلتفرم از توقف گزینه درآمدزایی معمولی از تبلیغات پست ویدئویی خبر داد. در سال 2022 با یک برنامه اشتراک درآمد تبلیغاتی جدید برای Reels جایگزین می‌شود.

ریلز (Reels) اینستاگرام راه شماره 1 برای رشد حساب شما هستند، بنابراین عاقلانه است که روی آنها تمرکز کنید، حتی قبل از راه اندازی این گزینه جدید کسب درآمد.

 

 

الزامات واجد شرایط بودن

1.در حال حاضر اینستاگرام در حال توسعه است. به بررسی اعلان‌های اینستاگرام ادامه دهید یا اکانت @creators آنها را دنبال کنید.

2.مانند همه پست‌های ویدئویی اینستاگرام از نسبت تصویر 9×16 استفاده کنید و مطمئن شوید که متن مهم توسط پوشش‌های برنامه پنهان نمی‌شود.

3.همچنین ایده خوبی است که راهنمای توصیه‌های محتوای اینستاگرام را برای بهترین شانس موفقیت بررسی کنید.

 

5. پاداش‌های نقطه عطف(milestone bonuses) را کسب کنید

متا به عنوان بخشی از تلاش برای جذب سازندگان به پلتفرم‌هایشان و حفظ پلتفرم‌های موجود، برنامه‌های جایزه‌ای را برای محتوای اینستاگرام و فیس‌بوک اعلام کرده است که در حال حاضر فقط با دعوت امکان پذیری هستند.

 

 

در حال حاضر، 3 برنامه جایزه عبارت‌اند از:

1.پاداش تبلیغات ویدئویی(Video ads bonus)، که یک بار پرداخت برای سازندگان منتخب آمریکایی است که برای این ویژگی ثبت‌نام می‌کنند. همانطور که در بالا ذکر شد، این نوع کسب درآمد از تبلیغات اکنون برای enro به پایان رسیده است. اما به زودی با یک گزینه کسب درآمد از تبلیغات برای Reels جایگزین خواهد شد.

2.جایزه نشان‌های ویدئوی زنده (Live ) که برای رسیدن به نقاط عطف خاصی مانند پخش زنده با یک حساب ثانویه پاداش می‌دهد.

3.جایزه تابستانی ریلز (Reels summer bonus) که به محبوب‌ترین ریلز با پاداش‌های نقدی پاداش می‌دهد.

می‌تواند ناامید کننده باشد که این برنامه‌های جایزه برای همه در دسترس نیست. چگونه به چنین چیزهایی دعوت می‌شوید؟ با ارسال منظم محتوای با کیفیت بالا و جذاب که مخاطبان هدف شما دوست دارند، و استفاده از قالب‌های «برنامه دلخواه» مانند Reels .

الزامات واجد شرایط بودن برای کسب درآمد از اینستاگرام

این برنامه‌های جایزه ویژه اینستاگرام فقط از طریق دعوت‌نامه هستند. برای واجد شرایط شدن برای این فرصت‌ها یا فرصت‌های آینده، بهترین گزینه این است که رشد اینستاگرام خود را با انتشار مداوم محتوای عالی جدی بگیرید.

 

6. اشتراک اینستاگرام را فعال کنید

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید در سال 2022، اینستاگرام از راه اندازی اشتراک‌ها خبر داد. از سال 2020 پلتفرم اشتراک در فیس بوک در دسترس است، اشتراک در اینستاگرام به دنبال کنندگان شما این امکان را می‌دهد تا بهای ماهانه را برای پشتیبانی از کار شما و دسترسی به محتوای انحصاری مستقیماً در داخل اینستاگرام بپردازند.

در حال حاضر در مرحله آزمایش است و برای ثبت نام عمومی باز نیست، اما انتظار می‌رود به زودی باز شود و یک فرصت فوق‌العاده ارزشمند برای کسب درآمد خواهد بود به دلایل واضح زیر:

1.درآمد ماهانه ثابت و قابل پیش بینی.

2.توانایی بازاریابی آن برای مخاطبان فعلی شما که احتمال دارد به مشترکین پولی تبدیل شوند.

3.کسب و کار خود را با ابزارها و پیشنهادات جدید برای این گروه از حامیان مشترک رشد دهید.

بهترین قسمت این است که همه می‌توانند با اشتراک درآمد کسب کنند. اگر از قبل در اینستاگرام مخاطب دارید، مردم کاری که انجام می‌دهید را دوست دارند. بنابراین، آن را بیشتر انجام دهید .بپرسید مردم چه چیزی را از شما می‌خواهند ببینند و چرا شما را دنبال می‌کنند. تا زمانی که با اعتبار و چشم‌انداز تجاری شما مطابقت دارد، آنچه را که می‌خواهند به آنها بدهید. طرح بازاریابی برای مشاغل اشتراکی واقعاً به همین سادگی است.

برخلاف روش‌های کسب درآمد که به تعداد بازدیدها یا داشتن محتوای «بهتر» نسبت به سایرین بستگی دارد، شما کنترل رشد مشترکین خود را دارید. مهم نیست برای چند نفر بازاریابی می‌کنید، تا زمانی که پیشنهاد مناسبی برای ایجاد تمایل به اشتراک در افراد دارید و برخلاف رقابت با محتوای دیگران، شما همیشه بر پیشنهاد و برنامه بازاریابی خود کنترل دارید.

 

الزامات واجد شرایط بودن

از مارس 2022، این ویژگی برای ثبت نام باز نیست. مانند سایر ویژگی‌های کسب درآمد اینستاگرام، انتظار می‌رود که ابتدا برای سازندگان آمریکایی عرضه شود، سپس به کشورهای دیگر گسترش یابد.

 

7.     امکان کسب درآمد در اینستاگرام در آینده

در حالی که هیچ چیزی به طور رسمی اعلام نشده است، آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام اشاره کرد که چیزهای بیشتری در آینده برای سازندگان اینستاگرام وجود دارد. یک منبع حتی فاش کرد که اینستاگرام در حال بررسی ایجاد یک بازار NFT در داخل برنامه است.

موسری اخیراً گفت: تمرکز مداوم ما این است تا هر کاری که می‌توانیم برای جامعه سازندگان انجام دهیم. انتظار می‌رود در طول سال 2022 بیشتر شود، زیرا اینستاگرام ابزارهای سازندگان، از جمله آزمایشگاه جدید Creator را افزایش می‌دهد.

 

چقدر می‌توانید از اینستاگرام درآمد کسب کنید؟

چقدر می‌توانید از اینستاگرام درآمد کسب کنید؟

پاسخ کوتاه: بستگی دارد.

پاسخ کوتاه‌تر: زیاد.

در حالی که معیارهای 100٪ معتبری برای گزارش میزان درآمد سازندگان در اینستاگرام وجود ندارد، چندین نظرسنجی در مورد این موضوع انجام شده است:

1.میانگین نرخ یک پست (post )حمایت شده در اینستاگرام از سوی سازندگان با 100000 تا 1000000 فالوور از 165 دلار تا 1800 دلار متغیر است.

2.درآمد وابسته (Affiliate income )بسیار متفاوت است و برخی از سازندگان فقط از طریق پیوندهای وابسته ماهیانه 5000 دلار درآمد دارند.

3.پرداخت‌های برنامه جایزه اینستاگرام بسیار متفاوت است، اگرچه یکی از اینفلوئنسرها به Business Insider گفت که در یک ماه به دلیل ارسال ریلز با کارایی بالا، یک جایزه 6000 دلاری از اینستاگرام دریافت کرده است.

 

در مورد ستاره‌های بزرگ چطور؟

 پردرآمدترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام عبارت‌اند از:

 

کریستیانو رونالدو در رتبه اول با 1.6 میلیون دلار برای هر پست.

دواین جانسون با 1.5 میلیون دلار برای هر پست.

کندال جنر با یک میلیون دلار برای هر پست.

در مقابل، یک مثال واقعی‌تر، سازنده‌ای  با ۱۳۰۰۰ فالوور اینستاگرام که به ازای هر Reel حمایت شده حدود ۳۰۰ دلار درآمد دارد.

 

برای کار برند چه چیزی باید پرداخت کنید؟

یک قانون کلی قدیمی وجود دارد که می‌گوید نقطه شروع خوب 100 دلار به ازای هر 10000 دنبال کننده برای یک پست عکس در فید حمایت شده است. اکنون، با گزینه‌های خلاقانه‌ای مانند ریلز، ویدئو، استوری و موارد دیگر، ولی این کافی نیست.

یکی دیگر از روش‌های محبوب، شارژ با نرخ تعامل است:

میانگین قیمت هر پست IG (CPE) = اخیر

میانگین تعهدات x 0.16 دلار

اکثر اینفلوئنسرها از 0.14 تا 0.16 دلار استفاده می‌کنند. نامزدی‌ها تعداد کل لایک‌ها، نظرات، اشتراک‌گذاری‌ها و ذخیره‌ها هستند.

هیچ وقت برای کسب درآمد از محتوای اینستاگرام دیر نیست. با آموزش کسب در آمد از اینستاگرام و همه ابزارهای رشدی که از برنامه ریزی محتوا، زمان بندی، ارسال و تجزیه و تحلیل محتوا تا ارتباط با مخاطبان خود و بسیاری موارد دیگر نیاز دارید، کار را بسیار آسان می‌کند.

 

 

درباره نویسنده

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *