بازاریابی دندانپزشکی: کلینیک دندانپزشکی خود را متحول کنید

بازاریابی دندانپزشکی

بر کسی پوشیده نیست که خدمات دندانپزشکی یک بخش رقابتی است که ابعاد و مسائل زیادی برای ارائه دارد. در دهه گذشته، مطب های دندانپزشکی باید نحوه جذب و نگهداری بیماران را از طریق استراتژی های بازاریابی دندانپزشکی سنتی تنظیم می کردند. اگر میخواهید جذب مشتری خوبی داشته باشید به مقاله ی بازاریابی و جذب مشتری با Chatgpt مراجعه کنید.

اما این روند دچار تغییراتی شده است و امروزه عمدتا مراجعه بیماران به پزشکان مراقبت های بهداشتی عمدتاً آنلاین صورت می گیرد. تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از 80 درصد بیماران برای جستجوی متخصصان به اینترنت مراجعه می‌کنند و حضور آنلاین شما نقش مهمی در تصمیم نهایی آنها برای تحقیق و شناخت مشتری از شما دارد.

استراتژی های بازاریابی دندانپزشکی

استراتژی های بازاریابی دندانپزشکی

با بیش از 50 متخصص دندانپزشکی که از خدمات ما استفاده می کنند، ما در بازاریابی دندانپزشکی تخصص داریم. تیم ما به برخی از معتبرترین متخصصان دندانپزشکی در ایران و به خصوص تهران کمک کرده است تا پیشرفت چشمگیری داشته باشند و برندهایی بسازند که همه می شناسند و دوست دارند.

یکی از مهم ترین عواملی که در طول سال ها تجربه کار با دندانپزشکان آموخته ایم این است که بازاریابی دندانپزشکی چند وجهی است و به ترکیبی منحصر به فرد از تکنیک ها نیاز دارد.

1. درک نیازها و اهداف خود

اولین قدم ما؟ آشنایی با شما و مطب دندانپزشکی شما : هر عمل دندانپزشکی منحصر به فرد است و برای موفقیت نیاز به استراتژی های خاصی دارد. ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا موفق شوید و برند خود را به جایگاهی برسانید که بیماران شما را بشناسند و به آن اعتماد کنند. بنابراین، ما باید نیازها، اهداف و فرهنگ رفتاری کلینیک شما را درک کنیم.

ایجاد یک برنامه بازاریابی دندانپزشکی

2. ایجاد یک برنامه بازاریابی دندانپزشکی

هنگامی که ما یک طرح بازاریابی دندانپزشکی طراحی می کنیم، قبل از ارائه استراتژی های خود، محل کار، بودجه، خدمات و برند شما را در نظر می گیریم. این ممکن است شامل ساخت وب سایت، طراحی مجدد، بازاریابی و مدیریت رسانه های اجتماعی، کمپین ها و ابزارهای تبلیغاتی باشد. اگر به دنبال رشد تجارت خود هستید مقاله ی ارتباطات بازاریابی چیست را مطالعه کنید.

هنگامی که اهداف و بودجه شما را به طور کامل بررسی کردیم، می‌توانیم یک برنامه بازاریابی مناسب ایجاد کنیم که نحوه اجرای استراتژی‌های مختلف خود را گسترش می‌دهد. پیشنهاد ما شامل برنامه اقدام، لیست خدمات و هزینه است.

3. اجرای استراتژی های ما

حتی اگر استراتژی ها متفاوت باشد، هدف یکسان است: جذب و حفظ بیماران. ما از هوش مصنوعی برای بهینه سازی محتوای شما در سراسر اینترنت استفاده می کنیم تا خدمات دندانپزشکی شما در جستجوی بیماران بالقوه دیده شود.

وب سایت های دندانپزشکی ما به گونه ای طراحی شده است که سایت هایی با عملکرد بالا و سطح بالا باشند که به بیماران اجازه می دهند بدانند چه انتظاراتی از خدمات و مطب دندانپزشکی شما می توانند داشته باشند. ما تیم باتجربه ای از مهندسان طراحی سایت و کپی رایترها داریم که اطلاعات شما را به یک وب سایت قابل اعتماد تبدیل می کنند که در همه دستگاه ها عملکرد مناسبی دارند و بیماران را درگیر می کند.

با استفاده از بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)، کلمات کلیدی و محتوایی که به‌صورت التقاطی انتخاب شده‌اند، تا زمانی که بیماران دندان‌پزشکی را در منطقه شما جستجو می‌کنند، مطب دندان‌پزشکی شما به گزینه اول به آنها نشان داده می شود.

شناخت بیمار ایده‌آل شما برای افزایش جستجو و تبدیل شدن به افراد کلیدی است. ما از تکنیک های بازاریابی پیشرفته خود برای هدف قرار دادن بیماران بالقوه استفاده می کنیم که متناسب با موقعیت مکانی، جمعیت شناختی و رنج قیمت مورد نظر شما هستند.

دندانپزشکان حرفه ای که ما به آنها کمک کرده ایم

دندانپزشکان حرفه ای که ما به آنها کمک کرده ایم

ما با بیش از 50 دندانپزشک کار کرده ایم که همگی از نظر اندازه و بودجه متفاوت هستند. بسیاری از این مشتریان متخصصان پیشرو در صنعت دندانپزشکی هستند. بنابراین ما می دانیم که برای بازاریابی موفق دندانپزشکی شما چه چیزی لازم است و درک می کنیم که بیماران بالقوه به دنبال چه چیزی هستند.

ما روابط خود را با مشتری بر اساس اعتماد ایجاد می کنیم. بازاریابی سفری است که برای حفظ موفقیت مداوم برای مطب دندانپزشکی شما انجام می شود. بسیاری از مشتریان ما با درآمد پایه شروع به کار کردند و با خدمات ما شاهد رشد بسیار زیادی در تعداد مشتریان خود هستند.

زمانی که  دندانپزشکی قدس برای اولین بار با ما قرارداد امضا کرد، آنها تازه مطب خود را باز کرده بودند و هیچ ورودی نداشتند. امروزه، آنها یکی از پرطرفدارترین مطب های دندانپزشکی شهر قدس هستند، بلکه کاملاً رزرو شده اند.

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی تاج یکی از معتبرترین و قدیمی ترین مشتریان ما است و ما به او کمک کرده ایم تا مطب دندانپزشکی خود را به یک مرکز دندانپزشکی شبانه روزی و لوکس در سطح ایران تبدیل کند که بیماران را از سراسر کشور جذب می کند. با بودجه مناسب، زمان‌بندی و دقت، می‌توانیم به شما در دستیابی به اهداف و ایجاد برند آنلاین دندانپزشکی خود کمک کنیم.

کمی درباره ماکمی درباره ما

در آژانس  تبلیغاتی نگاه، ما از زیر و بم صنعت دندانپزشکی شناخت کامل داریم. ما متخصصانی هستیم که با هزاران متخصص مراقبت های بهداشتی و پزشکی برای رشد کسب و کار خود و جذب بیماران جدید کار کرده اند.

گروه نگاه پس از مشاهده شکاف بین بخش مراقبت های پزشکی و بیماران، تصمیم گرفت تا  پلی بین این دو بخش بسازیم. هدف ما ارتباط بیماران با متخصصان پزشکی است که خدمات درمانی با کیفیت و مقرون به صرفه ارائه می کنند. در طول سال‌ها تجربه، ما چندین جایزه بهترین طراحی وب‌سایت دندانپزشکی و بازاریابی دندانپزشکی را کسب کرده‌ایم.

با ما در تماس باشید.

درباره نویسنده

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *