جلب توجه مصرف کنندگان سالمند برای نظر دادن در ارتباط با خدمات و محصولات شما

جلب توجه مصرف کنندگان سالمند برای نظر دادن در ارتباط با خدمات و محصولات شما

چگونه می‌توانیم مصرف کنندگان سالمند را تشویق کنیم تا در مورد محصول یا خدمات شما نظر دهند؟

در این هفته از مجله هفتگی سئو نگاه، خوانندگان از ما پرسیده اند که چگونه می توان بخش ویژه ای از مشتریان را وادار به ارسال نظرات خود در مورد یک محصول یا خدمات کرد.

 

چگونه می‌توانیم مصرف کنندگان سالمند را متقاعد به نظر دادن در مورد یک محصول کنیم؟

 

چگونه می‌توانیم مصرف کنندگان سالمند را که با رایانه و دنیای دیجیتال آشنایی زیادی ندارند، تشویق کنیم تا نظرات خود را برای ما ارسال کنند؟ برخی از این افراد نمی‌دانند چگونه باید نظرات خود را در گوگل بنویسند.

دریافت نظرات منظم از یک انجام یک فرایند مشخص حاصل می شود

دریافت نظرات منظم از یک انجام یک فرایند مشخص حاصل می شود

شرکت ها معمولا برای داشتن نظرات مثبت و منسجم، معمولاً فرآیندی را برای درخواست بررسی از مشتریان راضی ایجاد می کنند.

راه اندازی فرآیندی که به موجب آن با مشتریان راضی تعامل کنید  و آنها را تشویق کنید تا درباره کسب و کار شما نظر دهند، کلید داشتن برند آنلاین و رتبه بندی محلی بهتر در گوگل است.

توجه داشته باشید که گفتیم “تعامل” با مشتریان، نه “درخواست بررسی مثبت”.

توجه داشته باشید که درخواست ارائه نظر مثبت در مقابل تخفیف یا … برای بازبینی‌ها، برخلاف خدمات کاربری اکثر موتور های جستجو است و مجازات نقض این قوانین می‌تواند شدید باشد.

در حالی که نمی‌توانید درخواست ارائه نظرات مثبت کنید، همیشه می‌توانید مشتریان را تشویق کنید که نظر خود را با شما در گوگل به اشتراک بگذارند و شما نمی‌توانید احساسات آنها تحت تاثیر قرار دهید.  در حالی که ممکن است انگیزه دادن برای ارائه نظر مثبت وسوسه انگیز باشد، عواقب آن در بلندمدت بسیار بیشتر از مزایای آن است.

نکات مربوط به جمعیت شناختی سالمندان

نکات مربوط به جمعیت شناختی سالمندان

دسترسی به نظرات سالمندان می تواند یک چالش جدی برای شما باشد. درخواست از یک جمعیت سالمند برای انجام یک اقدام خاص، مانند نوشتن یک بررسی، می تواند کاملاً خسته کننده باشد. بنابراین، اگر هسته اصلی مشتریان شما سالمند باشد، دریافت نظرات ممکن است چالش برانگیزتر باشد. در این قسمت چند مورد وجود دارد که هنگام درخواست نظر از مخاطبان سالمند مفید است.

 

بینگ دوست شماست

بینگ موتور جستجوی پیش فرض در اکثر محصولات مایکروسافت است. این پیش فرض معمولاً توسط مصرف کنندگان سالمند تغییر نمی کند. ما متوجه شده‌ایم که در بسیاری از موارد، نرخ تبدیل Bing  بهتر از Google است ولی حجم کاربر کمتری به نسبت گوگل دارد.

 

فریلنسرهای برتر برای هر تجارت

گروه نگاه به تیم شما این انعطاف‌پذیری را می‌دهد تا قابلیت‌های خود را گسترش دهد و با برقراری ارتباط با فریلنسرها برای هر مجموعه مهارتی که نیاز دارید، پروژه اجرا کنید.

 

دستورالعمل ها را ارائه دهید

ما معمولاً یک صفحه یتیم (صفحه‌ای بدون پیمایش که نمایه نشده است) با دستورالعمل‌هایی درباره نحوه ارائه یک بررسی آنلاین ایجاد می‌کنیم. ما در هر شرکت بخش فروش داریم که بخش خدمات مشتری یک ایمیل شخصی با پیوندی به صفحه دستورالعمل ارسال می کنند.

ذهنیت نمایندگی خودرو را در نظر بگیرید

آخرین باری که وسیله نقلیه ای خریده اید، مایلم شرط ببندم که فروشنده از شما خواسته در نظرسنجی شرکت کنید. بسته به کسب‌وکارتان، ممکن است نیازی نباشد که خیلی سخت‌گیر باشید، اما اطلاع رسانی مداوم بسیار مهم است.

ذهنیت نمایندگی خودرو را در نظر بگیرید

هر آنچه را می توانید خودکار کنید

اگر مشتریان زیادی دارید، پیگیری مکاتبات درخواست بررسی می تواند دلهره آور باشد. ابزارهای اتوماسیون مانند GatherUp یا Active Campaign  می توانند به شما کمک کنند تا بسیاری از وظایف مرتبط با مدیریت نظرات را خودکار کنید.

درباره نویسنده

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *