محتوای خوب چیست و چرا برای بازاریابی شما اهمیت دارد؟

فایل اسکرول محتوا

بیش از هر زمان دیگری، محتوای خوب و با کیفیت برای استراتژی بازاریابی شما اهمیت دارد. نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست. بازاریابی دارای بخش های دینامیک بسیاری است، از جمله سئو، جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر. اما یکی از مهم ترین، جنبه های یک استراتژی بازاریابی دیجیتال به خوبی توسعه یافته، محتوا است ( مطالبی که می نویسید و به اشتراک می گذارید تا داستان برند یا کسب و کار خود را بگویید و بفروشید.)

محتوای خوب نه تنها آموزنده است، بلکه جذاب است. خواننده را تحریک می کند که بخواهد بیشتر بداند و اگر به درستی بهینه شود، می تواند به شما بگوید خواننده کیست و چگونه شما را پیدا کرده است. محتوای با کیفیت بالا باعث تغییر بازی بازاریابی می‌شود و بازاریاب‌های دیجیتال با تجربه حق امتیاز را به آن اختصاص می‌دهند و مشتریان آگاه ارزش آن را درک می‌کنند. به طور خلاصه، اگر به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود به آن متکی نیستید، از درآمد خوب دور می شوید.

 

در اصل بازاریابی حق رای دادن دیجیتال در مورد ایجاد اعتماد بین یک برند و بهترین مشتری آن است.

حال، تصور کنید سعی می کنید بدون استفاده از کلمات این کار را انجام دهید. آسان نخواهد بود. محتوای متفکرانه، ثابت و قابل اعتماد ( صفحات وب، صفحات ستون، وبلاگ ها و کتاب های الکترونیکی، فقط چند نمونه )کلمات و ابزاری برای ارتباط با مردم هستند.

محتوای معنادار داستان سرایی است. این زبانی است که برای انسانی کردن برند یا تجارت خود و به اشتراک گذاشتن تاریخچه و هدف آن استفاده می کنید. محتوای خوب به مصرف‌کنندگان یادآوری می‌کند که افرادی پشت نام برند هستند، افرادی که دقیقاً آنها را دوست دارند، و اجازه می‌دهد تا ارتباط بهتری بین مشتریان شما و آنچه ارائه می‌دهید وجود داشته باشد.

ارزش محتوای خوب چیست؟

امروزه مصرف کنندگان در مورد نحوه دریافت اطلاعات نام تجاری یا محصول بسیار حساس تر هستند و ترجیح می دهند کنترل بیشتری بر فرآیند اعمال کنند. تلاش‌های بازاریابی برون‌گرای قدیمی مانند تبلیغات چاپی، تلویزیونی و کمپین‌های پست مستقیم به مخاطبانی که قبلاً می‌رفتند نمی‌رسند، و بازاریابان ماهر محتوای دیجیتال ورودی این را می‌دانند.

آنها می دانند چگونه از کلمات برای جذب خوانندگان استفاده کنند، داستان یک نام تجاری را تعریف کنند، وجوه تمایز آن را برجسته کنند و خوانندگان را با اطلاعات مفیدی که آنها را وادار به کسب اطلاعات بیشتر می کند، خوشحال می کنند.

تکیه بر محتوای خوب تولید شده فقط یک راه هوشمند برای ایجاد ارتباط و مشاهده رشد برند نیست.  محتوای خوب بسیار مقرون به صرفه است. هزینه بازاریابی محتوا 62 درصد کمتر از تلاش های بازاریابی سنتی است و تقریباً سه برابر بیشتر سرنخ ایجاد می کند.

در حقیقت:

60 درصد از مصرف کنندگان پس از مطالعه در مورد محصول، علاقه مند به جستجوی یک محصول هستند.

70 درصد از مردم در عوض از طریق محتوا درباره یک نام تجاری یاد می‌کنند تا تبلیغات.

78 درصد از مردم احساس می کنند پس از خواندن محتوای سفارشی، رابطه ای بین خود و برند ایجاد کرده اند.

90٪ از مصرف کنندگان محتوای سفارشی را راهی مفید برای یادگیری بیشتر می دانند.

به طور خلاصه، محتوای غنی و قوی به دلار بازاریابی شما اجازه می دهد تا بسیار فراتر رفته و بازدهی را ارائه دهد که تعداد کمی از تلاش های بازاریابی دیگر می توانند تکرار کنند.

محتوای خوب چیست؟

درک اینکه محتوای با کیفیت برای رشد برند شما و دستیابی به بهترین مشتری ضروری است، یک مورد است. تشخیص آن چیز دیگری است. بنابراین، محتوای خوب چیست؟

محتوای خوب صرفاً به واژه سازی نیست، اگرچه این قطعاً بخشی از آن است. نوشتن واضح و فشرده که خوانندگان را رها نمی کند، خواندن آن لذت بخش است، و محتوای برند خوب توسط متخصصانی نوشته می شود که درک کاملی از دستور زبان و علائم نگارشی دارند، اما در برند شما و صدای آن مهارت دارند.

آنها نویسندگانی هستند که مشتاق بیان داستان شما هستند و همیشه به دنبال فرصت های جدیدی برای انجام این کار به روش هایی هستند که با خوانندگان طنین انداز شود. آنها می دانند آنچه می نویسند بسط برند شماست، به این معنی که می دانند شما و مخاطبانتان چه کسی هستید. نوشته آنها به نکات منفی، ارائه راه حل ها و شناسایی فرصت ها می پردازد.

نویسندگان محتوای خوب همچنین درک کاملی از نقشی که نوشته‌هایشان در ایجاد کسب‌وکار برای شما و برندتان ایفا می‌کند و اینکه چگونه به حرکت خواننده در قیف فروش کمک می‌کند، خواهند داشت.

این بدان معناست که از منظر سئو، محتوای باکیفیت باید شامل فراخوان‌ها، پیوندهایی به منابع قابل اعتماد و کلمات کلیدی باشد که به محتوای شما کمک می‌کند اغلب و جلوتر از رقبا دیده شود. این درخواست از بازاریابی محتوای خوب بسیار است، بنابراین معمولاً عاقلانه است که آن را به حرفه ای ها بسپارید، به خصوص وقتی تمام محتوایی را که به طور مداوم به خوبی اجرا می شود در نظر بگیرید.

محتوای خوب چه تفاوتی دارد؟

چه یک برند نوظهور باشید یا یک برند معتبر، یک امتیاز دهنده یا یک حق امتیاز، محتوای اصلی معتبر یک راه حل بازاریابی است که می تواند به شما کمک کند به مشتریان بیشتری برسید.

سرنخ های واجد شرایط تر که می توانند به فروش تبدیل شوند. محتوای بهینه‌سازی شده برای موتورهای جستجو می‌تواند به نمایان شدن برند یا کسب‌وکار شما کمک کند و استراتژی‌های محتوایی که به خوبی برنامه‌ریزی شده‌اند، مانند مدل ستون(خوشه)، می‌توانند به شما کمک کنند تا در جستجوهای آنلاین رتبه بالاتری کسب کنید.

در تصویر بزرگ‌تر، محتوای با کیفیت می‌تواند آگاهی از برند را ایجاد کند و شما را به عنوان یک مرجع در صنعت خود قرار دهد. هرچه محتوای خوب بیشتری تولید و به اشتراک بگذارید، مخاطبان بیشتری برای پاسخ به سوالات و ارائه ایده ها یا فرصت ها به آن تکیه می کنند. نام تجاری شما بیشتر از آنچه می فروشد خواهد شد. به یک منبع قابل اعتماد تبدیل خواهد شد.

بازاریابی محتوا ابزاری انعطاف پذیر و پاسخگو است که در دستان یک تیم بازاریابی ماهر، می تواند برند شما را ارتقا دهد و آن را در مقابل بهترین مشتریان شما نگه دارد. علاوه بر این، می‌تواند داده‌های گرانبهایی را ارائه دهد که تیم شما می‌تواند از آنها برای اصلاح تمام تلاش‌های بازاریابی شما استفاده کند تا آنها به طور هماهنگ کار کنند. شاید مهم‌تر از همه، محتوای برند خوب می‌تواند بهترین مشتریان شما را خوشحال کند که شما را پیدا کرده‌اند ( که می‌تواند راه طولانی را در جهت تثبیت طول عمر و ارزش برند شما داشته باشد).

چند روش استفاده نشده برای ارائه ایده های محتوای جدید اساساً شامل این ایده ها است:

 

تگ های تصویر گوگل

محتوایی که می خواهید ایجاد کنید احتمالاً با یک یا چند کلمه کلیدی بیان می شود. فرض کنید می خواهید محتوایی با «رژیم غذایی مدیترانه ای» تولید کنید. در این مورد، کاری که باید انجام دهید این است که عبارت «رژیم غذایی مدیترانه ای» را در تصاویر گوگل جستجو کنید.

گوگل برچسب های مناسب برای جستجوی تصویر شما را به شما ارائه می دهد. همچنین می توانید با استفاده از این تگ ها محتوای خود را بهبود ببخشید. بنابراین، شما در یک الگوی معمولی گیر نخواهید کرد و می توانید محتوایی ایجاد کنید که برای کاربران جذاب باشد.- کتابخانه تبلیغات فیسبوک

کتابخانه تبلیغات فیس بوک

 گزینه ای است که می توانید از محتوای با کیفیت و حرفه ای الهام بگیرید. این واقعیت که به طور کامل مورد بررسی قرار نگرفته است، این روش را کاملا منحصر به فرد می کند.

کتابخانه تبلیغات فیس بوک، همانطور که از نام آن پیداست، موجودی بزرگی از تبلیغات را به کاربران ارائه می دهد. اگر می خواهید بدانید که شرکت های معروف دنیا چگونه تبلیغات می کنند، باید حتما این گزینه را در نظر بگیرید. بنابراین می توانید نکات معتبری را در مورد تبلیغات مشاهده کنید و آنها را با محتوای خود تطبیق دهید.

به لطف این گزینه، می توانید متوجه شوید که شرکت ها با پرداخت خاصی به فیس بوک به چه مواردی توجه می کنند. با جستجوی برند و محتوای مورد نظر خود می توانید کلمات کلیدی را مشاهده کنید که جلب توجه می کنند.

ابزار تحقیق کلمات کلیدی Reddit

مفیدترین چیز در مورد ابزار کلمه کلیدی Reddit این است که اطلاعات به روز را ارائه می دهد. شما می توانید هر کلمه کلیدی را در این برنامه جستجو کنید. سپس اپلیکیشن کلمات جدید و به روز شده مرتبط با کلمه ای که جستجو کرده اید را پیشنهاد می کند.

بسیار مفید خواهد بود که بدانید مردم در رابطه با کلمه کلیدی مورد تحقیق شما در مورد چه چیزی صحبت می کنند. بنابراین می توانید محتوایی تولید کنید که برای مخاطب عام جذاب باشد. انتخاب کلمات پرکاربرد به شما کمک می کند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

اگر بک لینک ها بخش مهمی از محتوای شما هستند، این گزینه برای شما مفید خواهد بود. بسیار مهم است که بدانید کاربران اینترنتی به چه سایت ها و صفحاتی بیشتر بک لینک می دهند. با استفاده از گزارش های اتصال می توانید به این داده ها دسترسی داشته باشید.

اگر بتوانید لینک ها را به درستی تجزیه و تحلیل کنید، این به وب سایت شما کمک می کند.

تهیه محتوا در مورد یکی از مرسوم ترین موضوعات ممکن است شما را در آن زمینه پیشگام کند. اگر به اندازه کافی سریع عمل کنید، می توانید اولین نفری باشید که در یک موضوع پرطرفدار محتوا ایجاد می کند.

نظرات وبلاگ را اسکن کنید

زیر نظر گرفتن نظرات وبلاگ به معنای زیر نظر گرفتن آخرین علایق کاربران اینترنتی است. راه به حداکثر رساندن این گزینه این است که نظرات کاربران خود را دنبال کنید. بنابراین، شما دست اول یاد خواهید گرفت که آنها چه چیزی را دوست دارند یا دوست ندارند یا چه چیزی را می خواهند.

روش دیگر این است که نظرات سایت های رقیب را که در آنها روی موضوعات مشابه کار می کنید بررسی کنید. نظرات کاربران در اینجا چیزی است که شما را در مسیر درست راهنمایی می کند. به هر حال، شما در همان زمینه با سایت های رقیب کار می کنید.

کاربران برای شما مشابه یا حتی یکسان خواهند بود.

کانال های یوتیوب رقبا

یک روش بسیار مفید، به خصوص برای کسانی که محتوای یوتیوب را تهیه می کنند، تمرکز بر روی رقبا است. به یک کانال یوتیوب بروید که در آن محتوا در همان زمینه تولید می کنید و آن را با جزئیات بررسی کنید. کدام ویدیو بیشتر تماشا شده است؟ کدام محتوای ویدیویی اخیراً بیشترین تقاضا را داشته است؟ چه چیزی بیشتر در نظرات ذکر شده است؟

پیگیری و دانستن همه اینها از نزدیک برای شما مفید خواهد بود. علاوه بر این، این گزینه تنها برای کسانی که محتوای YouTube را تهیه می کنند معتبر نیست. اگر با پادکست ها یا پست های وبلاگ کار می کنید، یوتیوب نیز مفید خواهد بود.

راه اندازی مجدد محتوا

گاهی اوقات ممکن است ندانید با محتوا چه کار کنید یا در یافتن موضوعات جدید مشکل داشته باشید. شاید شما نیاز به راه حل های فوری داشته باشید. در این مورد، منطقی ترین حرکت ممکن است به روز رسانی محتوای قدیمی باشد.

اگرچه در محتوای ویدیویی روشی پرخطر است، اما برای وبلاگ ها بسیار مفید است. زیرا مشخص است که محتوای به روز شده ترافیک بیشتری را جذب می کند.

یک ابزار رایگان به نام Animalz Revive می تواند به شما کمک کند تا بفهمید چه محتوایی را باید به روز کنید. با استفاده از این ابزار می توانید ترافیک صفحه گذشته خود را از نزدیک زیر نظر داشته باشید. این کار پیدا کردن محتوای مورد نیاز برای به روز رسانی را آسان تر می کند.

دستورالعمل سالانه ایجاد کنید

به خصوص کسانی که محتوای مرتبط با کلمات کلیدی پرکاربرد را تولید می کنند، قبلاً با چهره رقابتی اینترنت روبرو شده اند. کلمه کلیدی مورد استفاده بسیاری از افراد همیشه با خطرات خاصی همراه است. به همین دلیل برای رسیدن به اصالت باید روش های جدیدی را امتحان کنید.

یکی از این روش ها ایجاد دستورالعمل ها یا برنامه های سالانه است. ما در مورد شناسایی جستجوهای مرتبط با کلمه کلیدی پرکاربرد شما صحبت می کنیم. جستجوهای صعودی مرتبط با کلمه کلیدی خود را شناسایی کنید. بنابراین، هنگام ایجاد برنامه سالانه خود، یک راهنما، یک نقشه راه خواهید داشت.

فایل اسکرول محتوا

فایل های سوایپ که نوعی مجموعه وب شخصی هستند. در این فایل ها؛ می توانید هر چیزی را که جالب و امیدوارکننده است فهرست کنید. بنابراین شما یک موجودی از ایده های روشن را در پیش دارید که می توانید به سرعت به آنها مراجعه کنید.

نیازی نیست فقط موضوعات از صنعت خود را در فایل بسته بندی محتوا قرار دهید. این به نفع شما خواهد بود که خود را محدود نکنید. شما اغلب نمی توانید پیش بینی کنید که یک ایده الهام بخش از کجا و چگونه می آید.

دیدن ایده هایی که در کنار هم به نظرتان روشن و خلاقانه است، شما را قادر می سازد تا موضوعات را دسته بندی کنید. شما حتی می توانید یک آمار ذهنی از علاقه کاربران اینترنت به چه زمانی داشته باشید.

 جستجوهای مرتبط گوگل

گزینه جستجوهای مرتبط گوگل همیشه الهام بخش خواهد بود. برای استفاده از این روش کافی است موضوع مورد نظر خود را با عنوانی وسیع در گوگل جستجو کنید. سپس می توانید جستجوهای مرتبط را در پایین برگه جستجو مشاهده کنید. اینها معمولاً شامل کلمات کلیدی طولانی مرتبط با موضوع گسترده شما هستند.

یافتن عنوان جذاب در جستجوهای مرتبط نیز می تواند خطر رقابت را کاهش دهد. در نتیجه، شما در مورد موضوعی که به آن علاقه دارید مشخص خواهید شد. از محدود کردن موضوع نترسید. به هر حال، گوگل واقعاً کاربران را در جستجوهای مرتبط فهرست می کند.

کلمات کلیدی  کم رقابتی را پیدا کنید

اکنون می دانید که استفاده از کلمات کلیدی که همه از آنها استفاده می کنند، خطر خاصی را به همراه دارد. استفاده از کلمات کلیدی ارجاع شده در محتوای زیاد نیز می تواند شما را نامرئی کند. پس روشی را کشف کنید که ریسک و خلاقیت کمتری دارد!

کلمات کلیدی رقابتی فوق العاده کم به معنای کلمات کلیدی هستند که اغلب استفاده نمی شوند. استفاده از آنها به محتوای شما اعتبار خاصی می دهد. اما باید مشخص کنید که این کلمات کلیدی کم رقابت چیست.

ابزارهایی وجود دارد که می توانید برای این کار استفاده کنید. با استفاده از ابزاری که مناسب شماست، کلمه کلیدی مورد نظر خود را جستجو کنید. سپس جستجو را برای دیدن کلمات کلیدی کم رقابت فیلتر کنید. بنابراین می توانید کلمات کلیدی مفید و کم استفاده را کشف کنید.

ابزار سوالات کلیدی

دانستن اینکه کاربران اینترنت چه چیزی می پرسند به معنای دانستن اینکه به چه چیزی علاقه مند هستند.  ابزار سوالات کلیدواژه رتبه بندی a/b به شما در این امر کمک می کند. می توانید کلمه کلیدی مورد نظر خود را با ابزار جستجو کنید. سپس این ابزار سوالات به روز مرتبط با کلمه کلیدی شما را در اختیار شما قرار می دهد.

دانستن سوالات فعلی مرتبط با کلمه کلیدی شما قطعا مفید است. شما می توانید کلمات کلیدی جدید را کشف کنید و از نزدیک علایق کاربران اینترنت را دنبال کنید.

 

عناوین و توضیحات پادکست

آیا تا به حال به استفاده از پادکست برای تولید محتوا فکر کرده اید؟ شاید حتی فکرش را هم نمی کردید با این حال، ما فکر می کنیم این روش به مرور زمان در بین کاربران محبوب تر خواهد شد. زیرا پادکست ها هر روز بیشتر کاربران اینترنتی را به خود جذب می کنند.

مرور پادکست ها در حین تولید محتوا قطعا الهام بخش خواهد بود. تنها کاری که برای این کار باید انجام دهید این است که به برنامه ای بروید که در آن می توانید به پادکست ها دسترسی داشته باشید. سپس پادکست ها را بر اساس دسته بندی مورد نظر فیلتر کنید. مطمئنا شما در عرض چند دقیقه یک موضوع الهام بخش در مورد موضوع مورد نظر خود پیدا خواهید کرد..

 

 

درباره نویسنده

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

خروج از نسخه موبایل