03 277x300 - 15 نکته مهم درباره  رونق کلینیک‌های دندانپزشکی

15 نکته مهم درباره رونق کلینیک‌های دندانپزشکی

15 نکته مهم درباره  رونق کلینیک‌های دندانپزشکی

 

بیماران دندانپزشکی برای پیدا کردن بهترین پزشک و کلینیک دندانپزشکی از چندراه حل محدود استفاده می‌کنند آن‌ها معمولاً ابتدا یک جستجوی سریع در اینترنت انجام دهند یا در پست‌های شبکه‌های اجتماعی بچرخند و از دوستان خود می‌خواهند توصیه‌هایی را در رسانه‌های اجتماعی به آن‌ها ارائه دهند. این بدان معنی است که یادگیری نحوه اجرای یک فعالیت خوب دندانپزشکی باعث ایجاد تجربه‌هایی بهتر در بیماران مختلف و معرفی بهتر شما می‌شود.  بنابراین حفظ ذهنیت شما به‌عنوان مدیر و یا سرپرست یک کلینیک دندانپزشکی در مورد تقویت مواردی که موجب افزایش درامد خالص می‌شود موجب رضایت بیشتر بیماران و رونق بیشتر کلینیک شما می‌گردد

اما چه‌کارهایی برای افزایش درآمد و یا رضایت بیماران باید انجام داد و از چه راه‌کارهایی می‌توان استفاده کرد تا بیماران از کلینیک شما استفاده کنند ، تیم نگاه تصمیم گرفته است با استفاده از 15 نکته که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم راهکارهایی مناسبی برای رونق کلینیک خود داشته باشید

همچنین می‌توانید با استفاده از شماره‌هایی که در صفحه تماس با ما قرارگرفته است از مشاوره‌های ما استفاده کنید.

نکته شماره یک: کارمندان خود را درگیر کنید

موفق‌ترین مراکز دندانپزشکی از راهکارهای مشترکی برای توسعه و پیشرفت خود استفاده میکنند و مهمترین آنها تمرکز کردن روی جزئیات هر مرکز می باشد و این جزئیات موجب میشود تا شما تجربه هایی عالی برای بیماران خود به وجود آورید که مرکز شما را نسبت به سایر مرکزهای دیگر متمایز می نماید

میکرو لحظه چیست؟ یک میکرو لحظه برخورد تقریباً غیر قابل توجه بین بیمار و کارمند است. این به محض ورود بیمار به اتاق ، لبخند از میز جلو است. این واکنش سریع است که کسی را که احساس ناراحتی می کند ، کمی آرامتر نماید و موجب شود احساس ناراحتی کمتری نماید.

این چیزی نیست که بگویید نمیتوانید به کارمندانتان یاد بدهید و یا کارمندانتان نمیتوانند انجام بدهند. همه چیز از خود شما شروع می شود و اینکه چطور روزانه با اعضای تیم خود درگیر می شوید. میکرو لحظاتی را که می خواهید آنها برای بیماران شما ایجاد کنند ، برای کارمندان خود ایجاد کنید.

نکته شماره دو: فرهنگ اداری را با آغوش باز بپذیرید و انجام دهید

ایجاد فرهنگ اداری شاد و سالم به تجربه بیمار منتهی می شود. آیا شما یک مأموریت برای ارائه بهترین مراقبت ممکن از بیمار دارید؟ در مورد یک مأموریت که می تواند بهترین تجربه ممکن کارمندان را داشته باشد ، چطور؟

برخی از موفق ترین کلینیک‌های دندانپزشکی راهی برای ایجاد فرهنگ پر جنب و جوش پیدا کرده اند. کارمندان می خواهند به کارهایی که انجام می دهند افتخار کنند و از آمدن هر روز به کار لذت ببرند. برگزاری برنامه های منظم یا تمرین های مربوط به تیم سازی ، جلسات خصوصی با کارکنان برای الهام بخش بودن رهبری ،و کمک به آنها در اهداف شغلی خود و ایجاد یک فرهنگ سازمانی داخلی راه هایی است که می توانید این حس را در بین کارکنان خود به وجود آورید

نکته شماره 3: تیم دندانپزشکی خود را گسترش دهید

تعیین اینکه چه عواملی برای استخدام بعدی کلید بزنید می تواند مشکل باشد. فرمول هایی وجود دارد که می توانید برای تعیین چند استخدام کلید مانند میز جلو و دستیاران دندانپزشکی استفاده کنید.

پیشنهاد استخدام منشی و نفر پشت کانتر پذیرش: یک نفر را برای هر 100 – 120 میلیون تومان درآمد ماهانه استخدام کنید.

پیشنهاد استخدام دستیار دندانپزشکی: برای هر 50 الی 60 میلیون تومان درآمد ماهانه یک نفر استخدام کنید و یا بر اساس تعداد افزایش پزشکان خود برنامه ریزی کنید.

همیشه فرمول مناسب برای استخدام پرسنل وجود ندارد. ممکن است نسبت کاملی از درآمد داشته باشید ، اما همچنان احساس کم کاری و بیش از حد کار دارید. این رایج تر از چیزی است که فکر می کنید.

روش های مختلف زیادی برای بهبود بهره وری وجود دارد. به احتمال زیاد اینها به دلیل سیستم های تجاری ضعیف مانند نرم افزار مدیریت قدیمی منسوخ ، تجربه ضعیف در کارگیری ، عدم برنامه و سایر موارد است. کارمندان فعلی شما تا زمانی که به آنها ابزار مناسبی داده شود ، می توانند موثرتر عمل کنند.

نکته شماره 4: به تیم های موجود در کلینیک دندانپزشکی خود آموزش دهید

آخرین باری که به تیم های خود آموزش دقیق شرح فعالیت داده اید کی بوده است؟ و یا اینکه آخرین باری که با کارمندان خود درباره فعالیت های کارمندیشان توضیح داده بود کی بوده است؟

 ترکیب آموزش مداوم کارکنان دندانپزشکی یک مؤلفه اصلی برای کارکنان شاد ، تولیدی و مؤثر است. سرمایه گذاری در آموزش نشان می دهد سرمایه گذاری شما در مشاغل آنها است و می تواند در ارتقاء یک محیط کاری سالم که باعث موفقیت می شود ، مسیری طولانی طی کند.

نکته شماره 5: یک روش دندانپزشکی بی نظیر ایجاد کنید

لحظه ای تامل کنید و به 3 مورد فکر کنید که باعث می شود شما نسبت به رقبای خود برتر باشید. آیا می توانید به راحتی آنها را تعریف کنید؟

اگر گفتید نه ، وقت آن است که به سر کار بروید. شاید شما تجهیزات تصویربرداری هنری داشته باشید که به شما در ارائه مراقبت بهتر از بیمار کمک می کند. شما به راحتی می توانید این نوع اطلاعات را در اولویت تلاشهای بازاریابی خود قرار دهید. با انجام این کار ، شما می گویید که در تمرین خود سرمایه گذاری می کنید ، به این معنی که روی سلامتی بیمار خود سرمایه گذاری می کنید.

·       تمرین: به رقبای برتر خود نگاهی بیندازید و 3 شناسه برتر منحصر به فرد آنها را یادداشت کنید.

نکته شماره 6: خدمات خود را گسترش دهید

گسترش خدمات خود می تواند به شما در دستیابی به یک مزیت رقابتی ، رفع نیازهای بیماران بهتر کمک کند و با ایجاد خطوط جدید درآمد به شما در رشد عملکرد کمک کند. برای اطمینان از تعادل مناسب حتماً چند نکته را در نظر بگیرید. شما هرگز نمی خواهید بیش از حد کارکنان خود را تغییر دهید و یا تغییراتی ایجاد کنید که می تواند به تجربه کلی بیمار شما آسیب برساند. با در نظر گرفتن تخصیص منابع مورد نیاز برای ایجاد این تغییر ، شما در مسیر خود قرار خواهید گرفت!

نکته شماره 7: در ساعتهای کاری سرمایه گذاری کنید

فقط ساعتهای زیادی در روز کار وجود دارد. به حداکثر رساندن بهره وری تیم خود و رزرو های شما مهم هستند. نرم افزار جزء عظیمی از روز کاری هر کسی است و می تواند بهره وری یک تیم را رقم زده و یا آن را خراب کند.

مدیریت به طور مؤثر رزرو شما یکی دیگر از مؤلفه های اصلی مدیریت روز کاری است. به همین دلیل است که ایجاد سیاستهای بیمار که به اعلامیه های کنسل شدن 24 ساعته نیاز دارند ، برنامه هزینه برای قرارهای ملاقات از دست رفته یا ایجاد ساعتهای منعطف تر برای خدمت بهتر به بیماران در اوایل صبح یا عصر می تواند به شما در حداکثر رساندن زمان شما و کارمندان کمک کند.

نکته شماره 8: راه حل های برنامه ریزی کاربر پسند را اتخاذ کنید

کاربر پسند به چه معنی است؟ از نکات مهم در رونق کلینیک‌های دندانپزشکی کاربر پسندی است برای توصیف تجربه شخصی ، چه خوب و چه بد هنگام تعامل با فناوری. این امر به ویژه در صورتی که به بیماران خود امکان می دهید جلسات خود را بصورت آنلاین تعیین کنند ، بسیار مهم است. اگر بیماران می توانند به راحتی روشهای شما را بصورت آنلاین پیدا کرده و قرار ملاقات را بطور مستقیم در محل رزرو کنند ، شما فقط یک بیمار خالص و جدید را بدون نیاز به برداشتن تلفن از آن اطمینان کرده اید!

نرم افزار های مختلفی  ساخته شده است که به بیماران شما امکان می دهد قرار ملاقات ها را بصورت آنلاین برنامه ریزی کنند. شما فیلترها را تنظیم می کنید ، و آنها زمانی را انتخاب می کنند که برای آنها مفید باشد. پس از درخواست قرار ملاقات ، بیمار به طور خودکار ایمیل تأییدیه دریافت می کند که حاوی اطلاعات و دستورالعمل های کلینیک شما است.

نکته شماره 9: صورتحساب بیماران خود را خودکار کنید

شما خدمات دندانپزشکی را انجام داده اید ، اکنون وقت آن رسیده که پرداخت شود. آسان است ، درست است؟ این معمولا گزینه مناسبی نیست. پیگیری بیماران برای پرداخت سهم خود و پرداخت مطالبات بیمه می تواند برای همه افراد درگیر دردسر ساز باشد و می تواند گران باشد.

صورتحساب خودکار می تواند به کارآمدتر شدن این روند کار کمک کند تا سریعتر به شما پرداخت شود ، به کارمندان خود اجازه دهید تا بر سایر روشهای تجارت شما تمرکز کنند و آرامش بیشتری به شما دهند.

نکته شماره 10: گزینه های تأمین مالی دندانپزشکی قابل انعطاف ارائه دهید

یک حقیقت وجود دارد، مراقبت از دندان می تواند به سرعت گران شود ، و همه نمی توانند از عهده بیمه دندانپزشکی برآیند. به همین دلیل است که کلینیک ها شروع به ارائه گزینه های انعطاف پذیر تأمین مالی دندانپزشکی خود می کنند که به بیماران امکان می دهد ماهانه نسبت به خدمات ارائه شده پرداخت کنند. سایر گزینه های شخص ثالث می تواند شامل پذیرش CareCredit ، شرکتی باشد که خط اعتباری را ارائه می دهد که برای پوشش هزینه های پزشکی که تحت پوشش بیمه نیستند ، به شدت مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته شماره 11: یادتان باشد تجربه بیماران خود را جویا شوید

 از نکات مهم در رونق کلینیک‌های دندانپزشکی  انجام مشاركت منظم بيمار به بستن حلقه بازخورد شما نياز دارد تا در مورد تجربه آنها بينش بگيرد. فرصتی مناسب برای پرسیدن از طریق درگیر شدن با بیماران خود در حالی که آنها مراقبت از دندان خود را انجام می دهند ، می پرسید: “امروز تجربه شما چگونه بود؟” برقراری ارتباط موثر با بیماران به شما در بهبود تجربیات بیمار و شناسایی مناطقی از بهبود برای جذب بیماران جدید کمک می کند.

نکته شماره 12: ارجاع بیمار به اهرم

یکی از مقرون به صرفه ترین شکل های تبلیغاتی درخواست درخواست مراجعه به بیمار است. روش های زیادی وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید:

ایمیل یا پیامکی به آنها بزنید که  پس از تعامل از آنها درمورد تجربه خود و در صورت داشتن یک تجربه مثبت آن را بیان کنند.

ایجاد یک مسابقه : ارجاع برای هر مراجعه کننده شانس کسب جایزه را افزایش می دهد.

کارت های ارجاعی را که می توانند به راحتی پس از بازدید خود به دست آورید ، تهیه کنید.

نکته شماره 13: با ایجاد اهداف کوچک و بزرگ برای کلینیک خود کارمندان را پویا نگه دارید

ایجاد اهداف قابل دستیابی می تواند به بهبود روحیه کارکنان و ایجاد محیط اداری خوش بینانه کمک کند. کارمندان هرگز به دنبال تحقق اهداف مالی تشویق نمی شود زیرا این امر می تواند به کیفیت مراقبت از بیمار آسیب برساند. با این حال ، شما می توانید اهداف را تعیین کنید که می تواند منجر به بهره وری بیشتر و درآمد بیشتر برای فعالیت شما شود.

نکته شماره 14: بازاریابی دیجیتال را تجربه نمایید

 از نکات مهم در رونق کلینیک‌های دندانپزشکی بازاریابی دیجیتال می تواند یک اصطلاح بزرگ ، ترسناک و ابری به نظر برسد. اما رشد اقتصادی در دنیای مدرن امروز ضروری است. ما پیشنهاد می کنیم برای خواندن اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در رابطه با آن است و اینکه چگونه می تواند به تمرین شما کمک کند ، کمی خواندن سبک با جستجوی گوگل انجام دهید. با استفاده از کانال های آنلاین جدید برای تبلیغات یا ارتباطات ، در مکان هایی ظاهر می شوید که بیماران ایده آل شما هر روز در آن مشغول فعالیت هستند و شما را به بخشی از نیازمندی های خود  تبدیل می کنند.

نکته شماره 15: به کالاهای مارک دار نگاه کنید

به دنبال راه های کمی برای ارتقاء فعالیت خود باشید. نکته اصلی در انتخاب کالاهای مارک دار و ایجاد سرمایه گذاری عاقلانه ، در فکر کردن به موارد عملی است که مردم در زندگی روزمره خود از آنها استفاده می کنند. چیزی که آنها به راحتی می توانند با خود ببرند و یک نیاز مشترک را برطرف می کنند.

با رعایت نکاتی که در بالا ذکر شد ، ما اطمینان داریم که شما تمرین دندانپزشکی خود را از جمع متمایز خواهید کرد. اگر همیشه می خواهید در مورد اهداف تجاری خود صحبت کنید ، تیم ما در کنار شما قرار گرفته است تا با شما صحبت کند

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست