03 277x300 - برندینگ

برندینگ

برنینگ  کارکرد اصلی هر علامت تجاری یا مارک این است که محصول را متفاوت از سایرین قرار دهد.

برند شما می‌تواند یک نام ، اصطلاح ، نماد ، علامت و یا ترکیبی از این‌ها باشد که برای شناسایی شرکت شما در نظر گرفته‌شده است  تا کالا و یا خدمات شما را از کارهای دیگران متمایز کند ایجاد یک برند موفق مزایای بی‌شماری از سمت مصرف‌کنندگان را به همراه دارد  که منجر به دستیابی آسان تر اهداف بازار نیز می‌شود مانند کاهش هزینه‌های بازاریابی به دلیل سطح بالای شناخت برند و بیان وفاداری به برند.

brand dentist - برندینگبرندینگ یک نام تجاری باید بخشی از اطلاعات اولیه مورداستفاده را نیز در اختیار مخاطبان خود قرار دهد اما تفاوت شما با یک فروشگاه لباس یا کارخانه‌های تولید انواع خوراکی این است که برند آن‌ها محصولاتشان را معرفی می‌کند اما در کارهای درمانی برند شما باید شمارا معرفی کند درنتیجه توانایی یک برند در ارائه مجموعه‌ای از ارزش‌ها به مصرف‌کننده بسیار حائز اهمیت است.

انتقادات زیادی در مورد برندینگ درمانی وجود دارد و بسیاری از پزشکان با بی‌اعتنایی به ایده بازاریابی نگاه می‌کنند و بعضی عقیده دارند که این کار نوعی توهین به آن‌هاست اما درواقع کار شما نیز نوعی تجارت است پس باید به نام و برند خود توجه ویژه‌ای داشته باشید پس باید در برندینگ درمانی خود به‌روز عمل کنید.در برندینگ توجه به مخاطب و سعی به برقراری ارتباط با آن‌ها از مهم‌ترین کارها است به‌عنوان‌مثال استفاده از کلمه ما و ما برای ایجاد یک حس مشترک بین خود و بیمارانتان است که به‌نوعی با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و نشان می‌دهید به‌نوعی فقط به کار خودتان فکر نمی‌کنید و شما در حال فروش امیدی به بیماران خود هستید تا مردم بتوانند خوشحال شوند و شاد زندگی کنند.

اولین قدم برای ساخت برند درمانی خود این است که اهداف خود را تعیین کنید مانند اینکه بدانید چند سال بعد می‌خواهید در چه جایگاهی باشید. قدم بعدی اقدام به ساخت است. در وهله اول باید مطمئن باشید که وب‌سایت و یا کارت ویزیت شما برندتان را ارتقا می‌دهد سپس توجه داشته باشید نباید پزشکان خود را پس از مدتی رها کنید بنابراین در فضای مجازی شروع به تعامل با آن‌ها کنید زیرا برای یک مراجعه‌کننده چیزی دلسردکننده‌تر از یک وب‌سایت و یا یک صفحه رهاشده نیست پس حداقل به‌صورت هفتگی آن را به‌روز کنید. انجام این کار شاید زمان زیادی طول یک شد اما بخش ارزشمندی در ساختن نام تجاری درمانی است تا درصحنه حضور پررنگ و مؤثر داشته باشید .

به‌عنوان گام آخر باید نام تجاری خود را حفظ کنید و آن را گسترش دهید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست