03 277x300 - 10 استراتژی موثر که کلینیک های دندانپزشکی برای بازاریابی بیمار دندانپزشکی استفاده می کنند.

10 استراتژی موثر که کلینیک های دندانپزشکی برای بازاریابی بیمار دندانپزشکی استفاده می کنند.

یکی از مهمترین اقدامات در بازاریابی دندانپزشکی جذب بیماران جدید و تقویت روابط با بیماران قبلی می باشد و این موضوع اساس حفظ و اثر بخشی هر کلینیک و کسب و کاری می باشد. اما دانستن این موضوع که از چه روشهایی این نیاز کلینیک خود را برطرف نمایید کار دشواری است، افراد مختلف هرکدام روش خاصی از استراتژی های بازاریابی را به شما پیشنهاد میدهند، و ما در تیم نگاه 10 مورد از استراتژی هایی که می تواند شما را به موفقیت نزدیک کند اشاره میکنیم.

  • با جامعه خود همراه باشید

این مشخص است که اگر شما در محدوده شهر تهران اقدام به فعالیت میکنید به دنبال بیماران شهر اصفهان نمی باشید و یا حتی در محدوده کوچکتر اگر در غرب تهران هستید به دنبال مشتریان شرق تهران نمی باشید پس برای آشنایی بیشتر افراد حاضر در شهر و یا محدوده خود باید تعامل بیشتری با آنها داشته باشید ، برای این منظور میتوانید در کارهای عام المنفعه شرکت کنید، یک کلاس در مورد بهداشت دندان در یکی از مدارس و یا آموزشگاه ها برگزار کنید . این موارد به شما کمک میکند تا با نیازهای مردم جامعه خود در زمینه دندانپزشکی بیشتر آشنا شوید و در برخی بازاریابی های مستقیم و دهان به دهان شرکت داشته باشید.

02 - 10 استراتژی موثر که کلینیک های دندانپزشکی برای بازاریابی بیمار دندانپزشکی استفاده می کنند.

  • صفحات خود را در رسانه های اجتماعی تشکیل دهید

رسانه های اجتماعی روشی عالی برای دستیابی به بیمماران بالقوه و ایجاد تقویت روابط به شما میدهد. این امر در مورد بیماران موجود نیز صدق میکند

زمانی که یک شخص شما را در رسانه های اجتماعی دنبال میکند ، هر شش ماه یک بار شما را نمیبیند بلکه هر روز با شما در ارتباط است و از نحوه کارها و فعالیت شما آگاهی دارند.

در حال حاضر اینستاگرام یک بستر عالی است که از روش های دندانپزشکی میتوان برای ساخت اجتماعات آنلاین بیماران خود از آن استفاده کنید. علاوه بر ارتباط و ایجاد مکالمه ، میتوانید به روزرسانی ها و اطلاعات تماس خود را نیز ارائه دهید.

  • 03 - 10 استراتژی موثر که کلینیک های دندانپزشکی برای بازاریابی بیمار دندانپزشکی استفاده می کنند.

  • روی SEO محلی کلینیک خود متمرکز شوید

بهینه سازی موتور جستجو برای کلیه اصطلاحات اساسی دندانپزشکی می تواند به مشاغل شما کمک کند ، اما کلمات کلیدی محلی همان چیزی خواهد بود که واقعاً مشتری های جدید شما را به همراه دارد. چه نتیجه ای دارد که اگر بیمار در شرق کشور شما را پیدا کند و شما در غرب کشور مشغول به فعالیت هستید؟

04 - 10 استراتژی موثر که کلینیک های دندانپزشکی برای بازاریابی بیمار دندانپزشکی استفاده می کنند.تقریبا هیچ

SEO محلی راهی برای بازاریابی بیماران دندانپزشکی است. این بدان معنی است که شما می خواهید به جای “دندانپزشک” یا “بهترین ارتودنتیست سعادت آباد” ، اصطلاحاتی مانند “دندانپزشک سعدات آباد” را رتبه بندی کنید.

06 - 10 استراتژی موثر که کلینیک های دندانپزشکی برای بازاریابی بیمار دندانپزشکی استفاده می کنند.
این امر  به شما كمك می كند مخاطب مورد نظر خود را كه دقیقاً بر اساس شرایط Googling است پیدا كنید ، و در جستجوی صوتی نیز به شما کمک می دهد ، جایی كه كاربران از Siri یا Alexa درخواست می كنند كه در یافتن دندانپزشك محلی “نزدیك من” به شما كمك كند.

  • سایتی قوی و خوش فرم ایجاد کنید

در حدود 70٪ شانس وجود دارد که اولین تعامل یک بیمار بالقوه با شما در سایت شما باشد ، بنابراین باید یک احساس خوب را ایجاد کند. سایت شما باید حرفه ای به نظر برسد ، برای پیمایش آسان، سازمان یافته عمل کنید و در اطلاعاتی که به بازدید کنندگان ارائه می دهد کاملاً دقیق باشد.

  • 07 - 10 استراتژی موثر که کلینیک های دندانپزشکی برای بازاریابی بیمار دندانپزشکی استفاده می کنند.

  • برای ارائه ارزش افزوده کار خود از بازاریابی محتوا استفاده کنید.

بازاریابی محتوا تمرین استفاده از مطالبی مانند پست های وبلاگ یا کتابهای الکترونیکی برای ورود بازدید کنندگان به سایت شما ، ایجاد روابط با آنها و در نهایت تبدیل آنها به بیماران است.

بازاریابی محتوای سایت در قالب یک بلاگ یا سؤالات متداول به شما فرصتی می دهد تا مرتباً محتوای جدید (و کلمات کلیدی) را به سایت خود اضافه کنید ، رتبه کلی شما را افزایش داده و ترافیک بیشتری را به سایت خود ارسال کنید.

  • کمپین های AdWords را اجرا کنید

Google AdWords یک پلت فرم قوی برای پرداخت به ازای هر کلیک است که به شما امکان می دهد تبلیغ خود را برای کاربرانی که در جستجوی کلمات کلیدی خاصی هستند نمایش داده شود.

اگر آنها به دنبال “دندانپزشک قلهک” هستند ، تبلیغ شما برای منطقه قلهک می تواند درست ظاهر شود.

هنگام استفاده از کمپین های AdWords ، مطمئناً می خواهید کلمات کلیدی مبتنی بر مکان را هدف قرار دهید تا ارتباط مکان های تبلیغی خود افزایش یابد. برای برجسته کردن پیشنهادات منحصر به فرد یا سایر ویژگی های تمرین خود که شما را از هم جدا می کند ، از توضیحات و عناوین خود استفاده کنید.

  • کارت پستال و پیشنهادات خود را برای مشتریانتان ارسال کنید.

مطب دندانپزشکی مزیت بزرگی نسبت به بسیاری از مشاغل دیگر دارد. آنها می دانند که مخاطبان آنها محلی خواهند بود. به همین دلیل ، اگر کارت پستال یا پیشنهادهای پستی را به افرادی که در شعاع مشخصی از دفتر شما قرار دارند ارسال می کنید ، می دانید که حتما به مخاطب هدف خود خواهید رسید.

به هر حال همه نیاز به مراقبت خوب دندان دارند.

  • یادآوری قرار ملاقات

رشد تمرین شما فقط در جذب بیماران جدید نیست. حفظ روابط با بیماران موجود شما به همان اندازه اهمیت دارد.

ارسال یادآوری قرار ملاقات – یا یادآوری برای تعیین وقت ملاقات – روشی مناسب برای شرکت مجدد و یک روش مطمئن برای اطمینان از دریافت مراقبت های مورد نیاز آنها است.

یادآوری قرار ملاقات می تواند به شکل زیر باشد:

پیامک

پیام اینترنتی

تماس تلفنی (این ممکن است حداقل روش مورد نظر باشد)

کارت های نوبت (همیشه خطر از بین رفتن یا تأخیر در برنامه وجود دارد)

بسیاری از شیوه ها از ترکیبی از یادآوری فیزیکی مانند کارت پستال با یادآوری دیجیتالی مانند ایمیل یا متن استفاده می کنند.

  • کمپین های بازاریابی

یکی از مهمترین راه های بازاریابی دندانپزشکی بازاریابی مجدد عملی برای دستیابی به کاربرانی است که قبلاً با آنها رابطه قبلی دارید و تلاش می کنید تا آنها را به یک اقدام خاص تبدیل کنید. برای اینکه کاربران بتوانند از کارت بانکی خود استفاده کنند و یا برای ارتباط با بیماران احتمالی که سایت شما را بررسی کرده اند اما تبدیل نشده اند ، می توانید از بازاریابی استفاده کنید.

تبلیغات اینستاگرامی یکی از بهترین سیستم عامل ها برای بازآرایی مجدد است ، این امکان را به شما می دهد تا بر اساس فعالیت خاص در سایت خود یا با بارگذاری مخاطبان سفارشی ، مجدداً از آن استفاده کنید.

  • کلمات کلیدی خود را متنوع کنید

اگر می خواهید سایت شما فرصتی برای کسب رتبه خوب در موتورهای جستجو داشته باشد ، تحقیقات کلمات کلیدی ضروری است. و در حالی که شما کاملاً باید برای اصول اولیه مانند “دندانپزشک سیدخندان” فکر کنید ، باید در خارج از صندوق نیز فکر کنید. کلمات کلیدی خود را متنوع کنید.

روشهای بازاریابی دندانپزشکی

برای مثال در نظر گرفتن کلمات کلیدی اضطراری یک استراتژی عالی است. “کشیدن اضطراری دندان ” و “دندان شکسته اورژانسی” نمونه های خوبی هستند شما حتی می توانید سعی کنید برای “دندانپزشک باز در آخر هفته” رتبه بندی کنید.

توجه داشته باشید که هرگونه خدمات اضطراری احتمال جستجوی بیشتر از طریق جستجوی صوتی بیشتر است ، و متناسب با آن کلید واژه را تنظیم کنید.

08 - 10 استراتژی موثر که کلینیک های دندانپزشکی برای بازاریابی بیمار دندانپزشکی استفاده می کنند.

بازاریابی  دندانپزشکی

روشهای مختلف زیادی برای انجام بازاریابی بیمار دندانپزشکی وجود دارد و این ده مورد همه موثر هستند. بهترین شرط شما این است که همیشه بررسی کنید که رقبای شما چه کاری انجام می دهد ، و اینکه می توانید چه چیزی را ارائه دهید تا بی نظیر و متفاوت است.

دانش تان در مورد بیماران را سرلوحه کار خود قرار دهید و از این اطلاعات برای ارتباط با آنها در سکوهای مورد نظر خود استفاده کنید ، کلمات کلیدی را که به نظرتان جستجو می کنند ، هدف گذاری کنید و در رویدادهای مختلف که فکر میکنید مشتریان بالقوه شما شرکت می کنند شرکت کنید.

از ترکیبی از استراتژی های مختلف استفاده کنید که به بهترین وجه برای فعالیت شما و بیمارانی که می خواهید جذب کنید ،و شاهد افزایش قرار ملاقات ها خواهید بود.

برای ایجاد یک برنامه جامع بازاریابی یا کمپین PPC برای بازاریابی بیمار دندانپزشک خود به کمی کمک نیاز دارید؟ ما تجربه و اشتیاق را برای کمک به شما داریم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما باید با قوانین موافقت کنید.

فهرست