مشاوره دندانپزشکی

هیچ‌ چیز ارزشمندتر از سلامتی و زیبایی نیست. همواره سلامتی و زیبایی جزء دغدغه‌های اصلی مردم بوده است.  با توجه به افزایش رقابت بین مراکز مراقبتی و زیبایی و حساسیت مشتری های این حوزه ، مردم دوست دارد که اگر نیاز به خدمات درمانی و زیبایی داشتند، بتوانند بهترین کلینیک های پوست  و مو ، لیزر ،کاشت مو  و یا سالن های زیبایی را برای این کار پیدا کند. چراکه مراجعه به یک مرکز درمانی و یا زیبایی غیرحرفه‌ای و بی‌نظم، ممکن است سلامتی آنها را به خطر بیاندازد و یا آثاری بر چهره و بدن بجای بگذارد که دیگر قابل جبران نباشد.

اما تفاوت بین مراکز موفق با سایر مراکز چیست؟

هر مرکزی با توجه به نوع خدماتی که ارائه می‌دهد و مهم‌تر از آن روش مدیریتی که اتخاذ می‌کند، باید موارد مختلفی را مد نظر داشته باشد اما اگر بخواهیم به صورت کلی این موضوع را بررسی نماییم میتوانیم به چند مورد مهم اشاره کنیم.

1.کیفیت خوب خدمات متناسب با قیمت

2.مدیریت ارتباط با مشتری قبل و بعد از گرفتن خدمات

3.آموزش پرسنل مرتبط با مشتری به منظور بالا بردن رضایت حداکثری مشتری

4.فعالیت هدفمند در حوزه مارکتینگ

5.تعریف شاخصه های کلیدی عملکرد و آنالیز نتیجه های آن

6.تقویت برند

به جز موارد فوق شاخصه های دیگری نیز تاثیر گذار است در موفقیت و یا جلوگیری از ضرر مجموعه ها

در ارزیابی مراکز زیبایی با بررسی تمام موارد مربوط به عملکرد، علاوه بر تشخیص وضعیت کنونی کلیه نقاط ضعف و قوت مجموعه ها مشخص و برای رفع موعضلات و حرکت هدفمند و رو به رشد مجموعه ها برنامه کاربردی ارائه میگردد.

اگر شما نسبت به انرژی وسرمایه خود نتیجه مطلوبی نتوانسته اید بدست آورید حتما از مشاوره های تخصصی برای افزایش در آمد و یا قدرت برند خود استفاده نمایید.

فهرست